abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 18:42:54 #151
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_59953659
Ik krijg 't een beetje warm. Met Man U draait 't hier heel aardig, 10 punten los in de competitie, kwartfinale CL, FA- en League Cup wel al vroegtijdig uitgeschakeld helaas. Alleen wegens financiële problemen gaat de voorzitter waarschijnlijk aftreden en komt één van de Glazers aan de macht. Hopelijk zien ze 't in me zitten en mag ik aanblijven
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_59953706
Ik hoop met je mee

Ik ga lekker met Ajax.
Eerste seizoen beker en de competitie gewonnen. 2e seizoen de competitie en de UEFA cup gewonnen.
Heb net mijn transferbudget van 43 miljoen aan allemaal leuke spelers verspild om aankomend seizoen voor de Champions League te gaan!
pi_59954700
Nou seizoen 1 afgerond met de titel en de League Cup... in de 2e ronde CL verloren van Roma op uitdoelpunten en die werden uiteindelijk zelfs de CL-winnaar... halve finale FA Cup eruit tegen Arsenal...

In Seizoen 2 de Charity Shield gewonnen van Liverpool... Heb met Huntelaar en Dani Alves zo'n 100 miljoen geïnvesteerd

Nu hopen dat ik in seizoen 2 alles win wat er te winnen valt

Ben ondertussen ook bondscoach van Nigeria... hopelijk kwalificeer ik me voor het WK 2010
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_59968766
Dus er zijn nog wel mensen die deze FM spelen?

8.0.2 update geinstalleerd maar ik blijf dezelfde problemen houden. Wanneer ik een nieuwe game start begint het gelijk al met oefenwedstrijden op je 1e dag. Jouw spelers met een conditie van 75% tegen een slecht team met 100% conditie. Je verliest die wedstrijd soms en blijkbaar moet je daar het hele jaar aan herinnerd worden. Opzich valt hier nog wel mee te leven trouwens. Maar wat ik daarna ook probeer, ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een winnend elftal neer te zetten. Ik heb veruit de beste spelers ( als je start met Ajax, Barca of Milan is dat niet zo lastig ) maar vaak sta ik tegen veel mindere teams constant onder druk en is het wachten op die tegen goal.

Dan heb je ineens een wedstrijd waarin je team de sterren van de hemel speelt en denk je: Nu is het lek boven en gaat er nog eens lekker voor zitten. Maar dan speel je weer tegen VVV en verlies je of speel je ternauwernood gelijk.

Ik heb werkelijk waar al van alles geprobeerd. Wel 15 x opnieuw begonnen en andere tactieken geprobeerd. Van iedereen gelijke teamorders tot elke speler aparte team orders ( nav zijn sterke punten ) maar het heeft gewoon zelden tot nooit het beoogde resultaat, ja, die ene wedstrijd dan waarna je denk van ze hebben het eindelijk door.

Heeft er iemand een gouden tip of zal ik FM2008 gewoon maar niet meer opstarten?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:34:01 #155
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_59972181
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:17 schreef Tim_G het volgende:
Dus er zijn nog wel mensen die deze FM spelen?

8.0.2 update geinstalleerd maar ik blijf dezelfde problemen houden. Wanneer ik een nieuwe game start begint het gelijk al met oefenwedstrijden op je 1e dag. Jouw spelers met een conditie van 75% tegen een slecht team met 100% conditie. Je verliest die wedstrijd soms en blijkbaar moet je daar het hele jaar aan herinnerd worden. Opzich valt hier nog wel mee te leven trouwens. Maar wat ik daarna ook probeer, ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een winnend elftal neer te zetten. Ik heb veruit de beste spelers ( als je start met Ajax, Barca of Milan is dat niet zo lastig ) maar vaak sta ik tegen veel mindere teams constant onder druk en is het wachten op die tegen goal.

Dan heb je ineens een wedstrijd waarin je team de sterren van de hemel speelt en denk je: Nu is het lek boven en gaat er nog eens lekker voor zitten. Maar dan speel je weer tegen VVV en verlies je of speel je ternauwernood gelijk.

Ik heb werkelijk waar al van alles geprobeerd. Wel 15 x opnieuw begonnen en andere tactieken geprobeerd. Van iedereen gelijke teamorders tot elke speler aparte team orders ( nav zijn sterke punten ) maar het heeft gewoon zelden tot nooit het beoogde resultaat, ja, die ene wedstrijd dan waarna je denk van ze hebben het eindelijk door.

Heeft er iemand een gouden tip of zal ik FM2008 gewoon maar niet meer opstarten?
Kies als startdatum bij het maken van je game voor Duitsland of Spanje. Dan begin je eind juni en heb je overal de tijd voor. Qua tactiek moet je het gewoon in het begin niet te lastig maken. Gebruik de vooraf ingestelde instructies per positie en pas die een klein beetje aan.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_59975740
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:34 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Kies als startdatum bij het maken van je game voor Duitsland of Spanje. Dan begin je eind juni en heb je overal de tijd voor. Qua tactiek moet je het gewoon in het begin niet te lastig maken. Gebruik de vooraf ingestelde instructies per positie en pas die een klein beetje aan.
Dat is hoe ik dus sowieso al gestart ben met FM2008 en zo startte ik al sinds alle CM's die hiervoor uitgekomen zijn
Die andere startdatum kiezen is idd wel handig.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_59979419
Ik vind dit ook wel de moeilijkste versie van FM tot nu toe om resultaten te boeken
pi_59979448
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit ook wel de moeilijkste versie van FM tot nu toe om resultaten te boeken
Kwestie van even doorhebben wanneer je van tactiek moet wisselen.
Ben al weer een tijdje uitgekeken op dit spel en wacht weer op de volgende!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:26:44 #159
107005 Saviola
CM Legend
pi_59980823

Tegen dat soort ploegen mag je gewoon niet winnen denk ik dan
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_59993426
Hoe verdedig je in godsnaam Adebayor zeg Die gast legt er zojuist alweer 3 tegen me in, alles geprobeerd

Seizoen 1 afgesloten met 't kampioenschap en de CL. Nieuwe seizoen met nieuwe toppers, Maxi Rodriguez, Miguel Veloso, Joao Moutinho, Pander (voor de breedte) en ik hoop nog 'n goeie rechtsback aan te trekken.
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:38:31 #161
25686 Pronk
Koffie?
pi_59994604
Is een FC een gewone spits en een ST een targetman? Ik begrijp het verschil tussen beide niet zo goed.
Ja lekker!
pi_60006697
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoe verdedig je in godsnaam Adebayor zeg Die gast legt er zojuist alweer 3 tegen me in, alles geprobeerd

Seizoen 1 afgesloten met 't kampioenschap en de CL. Nieuwe seizoen met nieuwe toppers, Maxi Rodriguez, Miguel Veloso, Joao Moutinho, Pander (voor de breedte) en ik hoop nog 'n goeie rechtsback aan te trekken.
Adebayor, Rooney, Van Persie, Torres en Christiano Ronaldo zijn echt zo verschrikkelijk goed in deze FM, bijna frustrerend inderdaad om tegen te spelen, terwijl de stats niet eens zo heel briljant zijn...
pi_60007381
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:38 schreef Pronk het volgende:
Is een FC een gewone spits en een ST een targetman? Ik begrijp het verschil tussen beide niet zo goed.
Zoiets ja, maar 'n FC is wat beweeglijker lijkt me en over 't algemeen wat creatiever. FC is meer 'n Raul-type en 'n ST is meer 'n v. Nistelrooij.
pi_60007388
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:30 schreef Saviola het volgende:
Ik ben maar eens richting Zuid-Amerika getrokken, en aan de slag gegaan bij Peñarol, de vice-kampioen van Uruguay. Er is heel veel talent, maar de algemene omstandigheden en financien zijn er niet optimaal.

Ik heb een vrij mooie selectie, maar ik ben toch begonnen met vrijwel alle spelers van 30 jaar of ouder op de verkoop te gooien. Enkele oudere vedetten zoals Pacheco, Correa, Acosta en Castillo leverden daardoor een aardige cent op, waarmee we dan weer een greep konden doen in de grote talentenvijver van Uruguay.

Bij aanvang van de competitie kwam ik tot dit team:

GK: Guillermo Reyes (21)
VR: Mauricio Centurion (22)
VC: Alejandro Gonzalez (19)
VC: Matias Manrique (26)
VL: Diego Rodriguez (21), vooral deze jongen is een enorm talent
MC: Fabián Estoyanoff (25)
MC: Mario Alvarez (26)
MC: Rubén Olivera (24), gehuurd van Juventus
FC: Enzo Scorza (20)
FC: Carlos Bueno (27)
FC: Elias Figueroa (20)

Manrique is de enige niet-Uruguayaan in de basis (heb wel nog Cardenas als invaller). Gaat vrij aardig tot nu toe, 6 winst op 8 wedstrijden tot dusver.
ik wil een seizoen gaan beginnen met Velez Sarsfield
welke competities heb jij geselecteerd bij aanvang allen de zuid-amerikaanse of ook nog enkele europeese?
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:31:07 #165
107005 Saviola
CM Legend
pi_60009033
Uruguay, Chili en Peru omdat ik misschien ook wel richting één van die landen wil trekken na een aantal jaar. Heb niks uit Europa geselecteerd..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_60018893
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:56 schreef Eric_Cantona het volgende:

Met welke club ben je, mooie spelers namelijk
pi_60020219
Manchester United, ik doe niet aan kleine clubs aangezien ik van mezelf wel weet dat ik geen goeie coach ben

Ik heb vaak al moeite om zo'n sterrenteam te laten draaien
pi_60021289
Ja! Football Manager 2008-fokkers! /zwaai.

Effe voorstellen;

Nickenator, fanatiek Football Manager speler.
Ik speel 't sinds FM05, en altijd met AC Milan. Dus nu niet anders.
Zit nu in 2017, alles gewonnen wat er te winnen valt (behalve 1 kut cup omdat al m'n basisspelers op interland waren )

Dus, euh, leuk een FM-topic gevonden te hebben

En Pronk, wat Eric_Cantona zegt klopt, een FC is idd wat meer beweeglijker terwijl een ST meer een intikker is. FC creeren hun eigen kansen, ST is meer afmaker.

N~
pi_60023325
Ben in de winterstop bij Feyenoord ontslagen.Stond 10e
Een nieuwe game begonnen met Manchester City. Eind januari sta ik op een 5e plek.De doelstelling is het linkerrijtje maar stiekem hoop ik op europees voetbal. Een hoop spelers aangetrokken: Hugo Lloris, Vagner Love, Miranda, Eduardo(botafogo) en nog wat talenten voor de toekomst
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60023564
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:31 schreef Saviola het volgende:
Uruguay, Chili en Peru omdat ik misschien ook wel richting één van die landen wil trekken na een aantal jaar. Heb niks uit Europa geselecteerd..
Nice
pi_60023699
Hugo Lloris & Vagner Love, slimme aankopen.
Kijk ook 's of je Henry Saivet kunt aanschaffen, goede linkermiddenvelder, geniale spits.
En voor je verdediging; Mamadou Sakho, linker/centrum verdediger, Frans ventje, staat ook al seizoenen lang als verdedigende rots in mijn team, tezamen met Domenico Criscito, Italiaan. ook een DL/DC.

Hopelijk heeft iemand hier wat aan.
N~
pi_60023950
Sakho en Saivet zijn inderdaad behoorlijke talenten in FM, vaak kun je ze aan 't begin van 't spel nog gratis overnemen ook
pi_60024124
Mocht ik willen haha.
23.5 Mil voor Sakho en Saivet voor 12.5. Sakho kocht ik pas in 2010 ofzo, en Saivet 2008/2009. Maar wat ik toen heb uitgegeven heb ik terugverdient door Giovanni dos Santos gratis te krijgen. (not kidding)

N~
pi_60041424
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:15 schreef Nickenator het volgende:
Hugo Lloris & Vagner Love, slimme aankopen.
Kijk ook 's of je Henry Saivet kunt aanschaffen, goede linkermiddenvelder, geniale spits.
En voor je verdediging; Mamadou Sakho, linker/centrum verdediger, Frans ventje, staat ook al seizoenen lang als verdedigende rots in mijn team, tezamen met Domenico Criscito, Italiaan. ook een DL/DC.

Hopelijk heeft iemand hier wat aan.
N~
Saivet en Sakho willen niet komen omdat ze het moeilijk vinden om hun huidige club te verlaten. Later in het spel ga ik nog wel een poging wagen al is het niet de bedoeling al te lang te blijven hangen bij Manchester City.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60043371
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Saivet en Sakho willen niet komen omdat ze het moeilijk vinden om hun huidige club te verlaten. Later in het spel ga ik nog wel een poging wagen al is het niet de bedoeling al te lang te blijven hangen bij Manchester City.
Hmmm da's minder. Maar inderdaad, misschien als je naar een grotere club gaat dat ze dan wel willen.

Good luck in ieder geval.

N~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')