Kies als startdatum bij het maken van je game voor Duitsland of Spanje. Dan begin je eind juni en heb je overal de tijd voor. Qua tactiek moet je het gewoon in het begin niet te lastig maken. Gebruik de vooraf ingestelde instructies per positie en pas die een klein beetje aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:17 schreef Tim_G het volgende:
Dus er zijn nog wel mensen die deze FM spelen?![]()
8.0.2 update geinstalleerd maar ik blijf dezelfde problemen houden. Wanneer ik een nieuwe game start begint het gelijk al met oefenwedstrijden op je 1e dag. Jouw spelers met een conditie van 75% tegen een slecht team met 100% conditie. Je verliest die wedstrijd soms en blijkbaar moet je daar het hele jaar aan herinnerd worden. Opzich valt hier nog wel mee te leven trouwens. Maar wat ik daarna ook probeer, ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een winnend elftal neer te zetten. Ik heb veruit de beste spelers ( als je start met Ajax, Barca of Milan is dat niet zo lastig ) maar vaak sta ik tegen veel mindere teams constant onder druk en is het wachten op die tegen goal.
Dan heb je ineens een wedstrijd waarin je team de sterren van de hemel speelt en denk je: Nu is het lek boven en gaat er nog eens lekker voor zitten. Maar dan speel je weer tegen VVV en verlies je of speel je ternauwernood gelijk.
Ik heb werkelijk waar al van alles geprobeerd. Wel 15 x opnieuw begonnen en andere tactieken geprobeerd. Van iedereen gelijke teamorders tot elke speler aparte team orders ( nav zijn sterke punten ) maar het heeft gewoon zelden tot nooit het beoogde resultaat, ja, die ene wedstrijd dan waarna je denk van ze hebben het eindelijk door.
Heeft er iemand een gouden tip of zal ik FM2008 gewoon maar niet meer opstarten?
Dat is hoe ik dus sowieso al gestart ben met FM2008 en zo startte ik al sinds alle CM's die hiervoor uitgekomen zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:34 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Kies als startdatum bij het maken van je game voor Duitsland of Spanje. Dan begin je eind juni en heb je overal de tijd voor. Qua tactiek moet je het gewoon in het begin niet te lastig maken. Gebruik de vooraf ingestelde instructies per positie en pas die een klein beetje aan.
Kwestie van even doorhebben wanneer je van tactiek moet wisselen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit ook wel de moeilijkste versie van FM tot nu toe om resultaten te boeken
Adebayor, Rooney, Van Persie, Torres en Christiano Ronaldo zijn echt zo verschrikkelijk goed in deze FM, bijna frustrerend inderdaad om tegen te spelen, terwijl de stats niet eens zo heel briljant zijn...quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoe verdedig je in godsnaam Adebayor zegDie gast legt er zojuist alweer 3 tegen me in, alles geprobeerd
Seizoen 1 afgesloten met 't kampioenschap en de CL. Nieuwe seizoen met nieuwe toppers, Maxi Rodriguez, Miguel Veloso, Joao Moutinho, Pander (voor de breedte) en ik hoop nog 'n goeie rechtsback aan te trekken.
Zoiets ja, maar 'n FC is wat beweeglijker lijkt me en over 't algemeen wat creatiever. FC is meer 'n Raul-type en 'n ST is meer 'n v. Nistelrooij.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:38 schreef Pronk het volgende:
Is een FC een gewone spits en een ST een targetman? Ik begrijp het verschil tussen beide niet zo goed.
ik wil een seizoen gaan beginnen met Velez Sarsfieldquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:30 schreef Saviola het volgende:
Ik ben maar eens richting Zuid-Amerika getrokken, en aan de slag gegaan bij Peñarol, de vice-kampioen van Uruguay. Er is heel veel talent, maar de algemene omstandigheden en financien zijn er niet optimaal.
Ik heb een vrij mooie selectie, maar ik ben toch begonnen met vrijwel alle spelers van 30 jaar of ouder op de verkoop te gooien. Enkele oudere vedetten zoals Pacheco, Correa, Acosta en Castillo leverden daardoor een aardige cent op, waarmee we dan weer een greep konden doen in de grote talentenvijver van Uruguay.
Bij aanvang van de competitie kwam ik tot dit team:
GK: Guillermo Reyes (21)
VR: Mauricio Centurion (22)
VC: Alejandro Gonzalez (19)
VC: Matias Manrique (26)
VL: Diego Rodriguez (21), vooral deze jongen is een enorm talent
MC: Fabián Estoyanoff (25)
MC: Mario Alvarez (26)
MC: Rubén Olivera (24), gehuurd van Juventus
FC: Enzo Scorza (20)
FC: Carlos Bueno (27)
FC: Elias Figueroa (20)
Manrique is de enige niet-Uruguayaan in de basis (heb wel nog Cardenas als invaller). Gaat vrij aardig tot nu toe, 6 winst op 8 wedstrijden tot dusver.
Met welke club ben je, mooie spelers namelijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hoe verdedig je in godsnaam Adebayor zegDie gast legt er zojuist alweer 3 tegen me in, alles geprobeerd
Seizoen 1 afgesloten met 't kampioenschap en de CL. Nieuwe seizoen met nieuwe toppers, Maxi Rodriguez, Miguel Veloso, Joao Moutinho, Pander (voor de breedte) en ik hoop nog 'n goeie rechtsback aan te trekken.
Nicequote:Op woensdag 9 juli 2008 23:31 schreef Saviola het volgende:
Uruguay, Chili en Peru omdat ik misschien ook wel richting één van die landen wil trekken na een aantal jaar. Heb niks uit Europa geselecteerd..
Saivet en Sakho willen niet komen omdat ze het moeilijk vinden om hun huidige club te verlaten. Later in het spel ga ik nog wel een poging wagen al is het niet de bedoeling al te lang te blijven hangen bij Manchester City.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:15 schreef Nickenator het volgende:
Hugo Lloris & Vagner Love, slimme aankopen.
Kijk ook 's of je Henry Saivet kunt aanschaffen, goede linkermiddenvelder, geniale spits.
En voor je verdediging; Mamadou Sakho, linker/centrum verdediger, Frans ventje, staat ook al seizoenen lang als verdedigende rots in mijn team, tezamen met Domenico Criscito, Italiaan. ook een DL/DC.
Hopelijk heeft iemand hier wat aan.
N~
Hmmm da's minder. Maar inderdaad, misschien als je naar een grotere club gaat dat ze dan wel willen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Saivet en Sakho willen niet komen omdat ze het moeilijk vinden om hun huidige club te verlaten. Later in het spel ga ik nog wel een poging wagen al is het niet de bedoeling al te lang te blijven hangen bij Manchester City.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |