kampioenuhquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:51 schreef AirRaid het volgende:
ben maar eens op de troon van Van Basten gaan zitten, kijken of ik het kan maken waar hij faalde, inmiddels als koploper gekwalificeerd voor het EK
edit: voor Rusland hoef ik inmiddels niet te vrezen want zij hebben zich niet weten te kwalificeren
ben inmiddles ingedeeld in poule Cmet Italië, Schotland en Servië
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke comeback, dacht ik zo.
voor de rest misschien duitsers in je team rondlopenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke comeback, dacht ik zo.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben sinds lange tijd weer begonnen.Feyenoord.Zit nu rond de helft van m'n 2e seizoen.1e seizoen alleen de beker gewonnen.Speel nu geen champions league maar uefa cup.Hoe realistisch..
Ja. 2 keerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Rustig topic geworden
Zojuist legt Arshavin de bal vanuit de corner in de verre hoek, direct dusAl iemand eerder meegemaakt?
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant merk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ehmmn.Dat is toch realistisch?
Heb jij de afgelopen 6 jaar geslapen?
Succes!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:30 schreef Saviola het volgende:
Ik ben maar eens richting Zuid-Amerika getrokken, en aan de slag gegaan bij Peñarol, de vice-kampioen van Uruguay. Er is heel veel talent, maar de algemene omstandigheden en financien zijn er niet optimaal.
Ik heb een vrij mooie selectie, maar ik ben toch begonnen met vrijwel alle spelers van 30 jaar of ouder op de verkoop te gooien. Enkele oudere vedetten zoals Pacheco, Correa, Acosta en Castillo leverden daardoor een aardige cent op, waarmee we dan weer een greep konden doen in de grote talentenvijver van Uruguay.
Bij aanvang van de competitie kwam ik tot dit team:
GK: Guillermo Reyes (21)
VR: Mauricio Centurion (22)
VC: Alejandro Gonzalez (19)
VC: Matias Manrique (26)
VL: Diego Rodriguez (21), vooral deze jongen is een enorm talent
MC: Fabián Estoyanoff (25)
MC: Mario Alvarez (26)
MC: Rubén Olivera (24), gehuurd van Juventus
FC: Enzo Scorza (20)
FC: Carlos Bueno (27)
FC: Elias Figueroa (20)
Manrique is de enige niet-Uruguayaan in de basis (heb wel nog Cardenas als invaller). Gaat vrij aardig tot nu toe, 6 winst op 8 wedstrijden tot dusver.
Tackelen op hard, of mandekking doet soms wonderen.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook weer eens aan het spelen met een 4-4-2 ruit met Chelsea maar ik blijf me toch aan sommige dingen irriteren... wedstrijden tegen Man U, Liverpool en Arsenal win ik zelden of nooit, ook al domineer ik de wedstrijd en heb ik het tactisch voor elkaar want de rest van het seizoen verlies ik nauwelijks een pot... spelers als Torres, Rooney hebben niet eens zo'n hele hoge stats op sommige punten maar schieten uit alle hoeken en standen raak...![]()
![]()
Ja die heb ik al zo staan...maar dan nog slaan die resultaten nergens op... ik win met 7-3 van Arsenal, een week later verlies ik van ze met 1-4.... Man U win ik thuis met 2-1.... thuis ga ik met 6-1 de boot in... en dan spelen beiden teams hetzelfde systeem en dezelfde opstelling... ik vind het allemaal maar vaag... er zit gewoon een bepaalde willekeur in die er in andere jaren niet in zat....quote:Op zondag 6 juli 2008 13:45 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Tackelen op hard, of mandekking doet soms wonderen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:48 schreef Letterpres het volgende:
Heb al de Johan cruijff schaal en Eredivisie gewonnen met PSV.. Simons was mijn topscoorder met 15 goals daarna gelijk Lazovic met 14..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |