abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59642874
ben maar eens op de troon van Van Basten gaan zitten, kijken of ik het kan maken waar hij faalde, inmiddels als koploper gekwalificeerd voor het EK

edit: voor Rusland hoef ik inmiddels niet te vrezen want zij hebben zich niet weten te kwalificeren

ben inmiddls ingedeeld in poule C met Italië, Schotland en Servië

[ Bericht 49% gewijzigd door AirRaid op 24-06-2008 01:57:56 ]
pi_59651756
vrij makkelijke groep dan
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_59685894
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:51 schreef AirRaid het volgende:
ben maar eens op de troon van Van Basten gaan zitten, kijken of ik het kan maken waar hij faalde, inmiddels als koploper gekwalificeerd voor het EK

edit: voor Rusland hoef ik inmiddels niet te vrezen want zij hebben zich niet weten te kwalificeren

ben inmiddles ingedeeld in poule C met Italië, Schotland en Servië
kampioenuh

Schotland 2-2, Italie 2-2, Servie 3-2 (poule)
Zweden 2-1, (kwarfinale)
Tsjechie 2-1 (halve finale)
Engeland 3-0 (finale)

toch een verschil he als je Mathijssen niet mee neemt
  woensdag 25 juni 2008 @ 21:43:12 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59688221

Leuke comeback, dacht ik zo.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59690440
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]

pi_59691485
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]

voor de rest misschien duitsers in je team rondlopen
pi_59715867
Nieuwe laptop en ik dacht ik zing 't wel uit tot fm09 er is, maar 't begint weer te kriebelen. Dus even 't spel binnenhalen en hopelijk voor 't weekend nog 'n begin maken
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 30 juni 2008 @ 17:23:48 #133
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_59798058
Is er misschien toevallig iemand die een FM Live Beta invite overheeft? Ik bied me bij deze graag aan als vrijwilliger
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_59800989
Inmiddels weer begonnen met Man U. 'n 4-2-3-1 opstelling in elkaar geflanst, omdat 't toch een aantrekkelijke stijl van voetbal is

Arshavin aangetrokken, es kijken of ie bij mij ook de belangrijke man kan gaan uithangen. Billy Sharp op uitleenbasis gehaald.

1e wedstrijd tegen Chelsea voor de Community Shield meteen volle bak erop, 3-0 gewonnen met degelijk voetbal en 3x Sharp (Rooney, Tevez en Saha waren geblesseerd).
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:56:58 #135
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_59828452
Rustig topic geworden

Zojuist legt Arshavin de bal vanuit de corner in de verre hoek, direct dus Al iemand eerder meegemaakt?
pi_59831848
Ben sinds lange tijd weer begonnen.Feyenoord.Zit nu rond de helft van m'n 2e seizoen.1e seizoen alleen de beker gewonnen.Speel nu geen champions league maar uefa cup.Hoe realistisch..
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:00:47 #137
25686 Pronk
Koffie?
pi_59882661
De laatste keer dat ik een spel uit deze serie speelde is zeker 3 a 4 jaar terug. Maar sinds gisteren ben ik weer begonnen.

Ik ben begonnen met Eindhoven in de 1e divisie. Kan iemand mij misschien vertellen of ik ergens een lijstje kan vinden met goede spelers/talenten die haalbaar zijn voor Eindhoven?
Ja lekker!
pi_59906372
Ik ben met 2 vrienden een netwerk game begonnen, icm Hamachi.

Het connecten enzo gaat goed maar de 2 spelers die joinen worden er om de paar minuten uit het spel gegooid. Alle routers, firewall enzo staan goed. Iemand enig idee hoe je dit kan oplossen?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:05:31 #139
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59909757
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 00:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ben sinds lange tijd weer begonnen.Feyenoord.Zit nu rond de helft van m'n 2e seizoen.1e seizoen alleen de beker gewonnen.Speel nu geen champions league maar uefa cup.Hoe realistisch..

ehmmn. Dat is toch realistisch?

Heb jij de afgelopen 6 jaar geslapen?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:06:33 #140
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59909770
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Rustig topic geworden

Zojuist legt Arshavin de bal vanuit de corner in de verre hoek, direct dus Al iemand eerder meegemaakt?
Ja. 2 keer Allebei door PSV
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59909801
Pff, ik krijg Galatasaray maar niet aan de praat. Europees gaat het zonder problemen, en in de beker gaat het ook oké. Maar in de competitie lukt het me voor geen meter om meer dan 2 wedstrijden achter elkaar te winnen, daarna ga ik er steevast zonder inzet vanaf.
pi_59916609
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:05 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

ehmmn. Dat is toch realistisch?

Heb jij de afgelopen 6 jaar geslapen?
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant merk ik
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:30:15 #143
107005 Saviola
CM Legend
pi_59917280
Ik ben maar eens richting Zuid-Amerika getrokken, en aan de slag gegaan bij Peñarol, de vice-kampioen van Uruguay. Er is heel veel talent, maar de algemene omstandigheden en financien zijn er niet optimaal.

Ik heb een vrij mooie selectie, maar ik ben toch begonnen met vrijwel alle spelers van 30 jaar of ouder op de verkoop te gooien. Enkele oudere vedetten zoals Pacheco, Correa, Acosta en Castillo leverden daardoor een aardige cent op, waarmee we dan weer een greep konden doen in de grote talentenvijver van Uruguay.

Bij aanvang van de competitie kwam ik tot dit team:

GK: Guillermo Reyes (21)
VR: Mauricio Centurion (22)
VC: Alejandro Gonzalez (19)
VC: Matias Manrique (26)
VL: Diego Rodriguez (21), vooral deze jongen is een enorm talent
MC: Fabián Estoyanoff (25)
MC: Mario Alvarez (26)
MC: Rubén Olivera (24), gehuurd van Juventus
FC: Enzo Scorza (20)
FC: Carlos Bueno (27)
FC: Elias Figueroa (20)

Manrique is de enige niet-Uruguayaan in de basis (heb wel nog Cardenas als invaller). Gaat vrij aardig tot nu toe, 6 winst op 8 wedstrijden tot dusver.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_59917465
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:30 schreef Saviola het volgende:
Ik ben maar eens richting Zuid-Amerika getrokken, en aan de slag gegaan bij Peñarol, de vice-kampioen van Uruguay. Er is heel veel talent, maar de algemene omstandigheden en financien zijn er niet optimaal.

Ik heb een vrij mooie selectie, maar ik ben toch begonnen met vrijwel alle spelers van 30 jaar of ouder op de verkoop te gooien. Enkele oudere vedetten zoals Pacheco, Correa, Acosta en Castillo leverden daardoor een aardige cent op, waarmee we dan weer een greep konden doen in de grote talentenvijver van Uruguay.

Bij aanvang van de competitie kwam ik tot dit team:

GK: Guillermo Reyes (21)
VR: Mauricio Centurion (22)
VC: Alejandro Gonzalez (19)
VC: Matias Manrique (26)
VL: Diego Rodriguez (21), vooral deze jongen is een enorm talent
MC: Fabián Estoyanoff (25)
MC: Mario Alvarez (26)
MC: Rubén Olivera (24), gehuurd van Juventus
FC: Enzo Scorza (20)
FC: Carlos Bueno (27)
FC: Elias Figueroa (20)

Manrique is de enige niet-Uruguayaan in de basis (heb wel nog Cardenas als invaller). Gaat vrij aardig tot nu toe, 6 winst op 8 wedstrijden tot dusver.
Succes!
Altijd leuk managen in die ''onbekende'' landen.
pi_59918717
Heb al de Johan cruijff schaal en Eredivisie gewonnen met PSV.. Simons was mijn topscoorder met 15 goals daarna gelijk Lazovic met 14..
pi_59923302
Ik ben ook weer eens aan het spelen met een 4-4-2 ruit met Chelsea maar ik blijf me toch aan sommige dingen irriteren... wedstrijden tegen Man U, Liverpool en Arsenal win ik zelden of nooit, ook al domineer ik de wedstrijd en heb ik het tactisch voor elkaar want de rest van het seizoen verlies ik nauwelijks een pot... spelers als Torres, Rooney hebben niet eens zo'n hele hoge stats op sommige punten maar schieten uit alle hoeken en standen raak...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_59924393
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook weer eens aan het spelen met een 4-4-2 ruit met Chelsea maar ik blijf me toch aan sommige dingen irriteren... wedstrijden tegen Man U, Liverpool en Arsenal win ik zelden of nooit, ook al domineer ik de wedstrijd en heb ik het tactisch voor elkaar want de rest van het seizoen verlies ik nauwelijks een pot... spelers als Torres, Rooney hebben niet eens zo'n hele hoge stats op sommige punten maar schieten uit alle hoeken en standen raak...
Tackelen op hard, of mandekking doet soms wonderen.
''Heb je geen zicht meer op je ballen, dan is het tijd om af te vallen''
pi_59925025
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:45 schreef NoJokes het volgende:

[..]

Tackelen op hard, of mandekking doet soms wonderen.
Ja die heb ik al zo staan...maar dan nog slaan die resultaten nergens op... ik win met 7-3 van Arsenal, een week later verlies ik van ze met 1-4.... Man U win ik thuis met 2-1.... thuis ga ik met 6-1 de boot in... en dan spelen beiden teams hetzelfde systeem en dezelfde opstelling... ik vind het allemaal maar vaag... er zit gewoon een bepaalde willekeur in die er in andere jaren niet in zat....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 6 juli 2008 @ 14:30:08 #149
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_59925344
quote:
Op zondag 6 juli 2008 00:48 schreef Letterpres het volgende:
Heb al de Johan cruijff schaal en Eredivisie gewonnen met PSV.. Simons was mijn topscoorder met 15 goals daarna gelijk Lazovic met 14..

Uniek simons als topscorder. Dat is bijna te vergelijken met vogel in zijn psv tijd, dat hij meer dan 1x op doel zou schieten in een seizoen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_59951902
Het begint mij ook weer te kriebelen. Mijn Fulham game is nog steeds boeiend maar ik ga eerst even weer een game met PSG starten.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')