quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:00 schreef Nashje het volgende:
Pff met Heerenveen is echt niks te bereiken ofzo. Zelfs niet met teaminstelling. Grasshoper maakt mij af met 0-3.
Hier!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef Wopper1 het volgende:
Beste,
Ik heb via bol dot com Football manager 2008 besteld (gewoon de legale versie dus).
Nu is het spel alleen maar in het Engels te spelen. Bij FM 2007 kon ik de taal nog veranderen naar het Duits/Frans/Nederlands etc... maar hier dus niet. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen?
Bij voorbaat dank!
Ben met Ajax begonnen. Voorbereiding ging zonder veel vertrouwen maar na het winnen van de JC schaal gaat het de goede richting opquote:
Niet slecht als Higuain ineens naar je toekomtquote:Op maandag 2 juni 2008 23:26 schreef M0NTANA het volgende:
Tijd geen FM gedaan, maar nu weer een leuke game begonnen met Cagliari. Media verwachtte een twintingste (en dus laatste) plaats in de Serie A en ik werd het eerste seizoen twaalfde, na lang achtste te hebben gestaan. In de zomer begonnen Real Madrid en Cagliari een samenwerking, zonder dat ik daarom verzocht. Gonzalo Higuain, Javier Angel Balboa en Pablo Garcia kwamen op huusbasis, verder wist ik Abdou Razack Traore en Mauro Zarate voor belachelijk weinig geld aan te trekken. Verder heb ik mijn selectie aangevuld met wat transfervrije spelers, waardoor het elftal op twee posities na helemaal omgegooid is. De media verwacht nu een zestiende plaats, maar met een beetje geluk acht ik plaatsing voor de UEFA Cup niet onmogelijk.
Succes met lekker veel klikkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:57 schreef Ordinair het volgende:
Mijn Dynamo Dresden word iets te saai. Daarom ga ik voor 4 seizoenen even met het Nederlands Elftal alleen verder. Daarna ga ik weer met mijn Dresden game verder. We worden Europees kampioen! Trouwens de eerste keer dat ik een nationaal elftal ga leiden met FM.
Kun je dat tegelijk doen met het leiden van een club? En moet je daar nog bepaalde stappen voor ondernemen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:57 schreef Ordinair het volgende:
Mijn Dynamo Dresden word iets te saai. Daarom ga ik voor 4 seizoenen even met het Nederlands Elftal alleen verder. Daarna ga ik weer met mijn Dresden game verder. We worden Europees kampioen! Trouwens de eerste keer dat ik een nationaal elftal ga leiden met FM.
Of je tegelijk een land kan managen? ja tuurlijk kan dat, dan ben je gewoon bij alletwee actief.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je dat tegelijk doen met het leiden van een club? En moet je daar nog bepaalde stappen voor ondernemen?
Hehe, mooi he.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Of je tegelijk een land kan managen? ja tuurlijk kan dat, dan ben je gewoon bij alletwee actief.
Donaldquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:37 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hehe, mooi he.
Gewoon met Ajax/Feyenoord of PSV al je Nederlandse spelers oproepen.
Siem de Jong, Emanuelson, Donald op het middenveld.
Moet je dan een part time contract hebben bij allebei, of bij het land? Of hoeft dat niet? En is het zo dat als ik nu bij een club ben en ik solliciteer bij een land, dat ik dan, als ik word aangenomen, mijn andere contract blijft bestaan en het bestuur niet gaat denken dat ik weg wil?quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Of je tegelijk een land kan managen? ja tuurlijk kan dat, dan ben je gewoon bij alletwee actief.
Je kunt altijd interesse tonen in een bondscoachbaan, sommige clubs vinden dat geen probleem, sommige wel.. Je hoeft geen parttime contract te hebben, het is gewoon een functie naast je baan als hoofdcoach..quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Moet je dan een part time contract hebben bij allebei, of bij het land? Of hoeft dat niet? En is het zo dat als ik nu bij een club ben en ik solliciteer bij een land, dat ik dan, als ik word aangenomen, mijn andere contract blijft bestaan en het bestuur niet gaat denken dat ik weg wil?
Okee, thanks!quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kunt altijd interesse tonen in een bondscoachbaan, sommige clubs vinden dat geen probleem, sommige wel.. Je hoeft geen parttime contract te hebben, het is gewoon een functie naast je baan als hoofdcoach..
Dat is dan ook een koopje... normaal krijg je hem niet voor minder dan 15 miljquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:02 schreef Rayyvin het volgende:
Met Arsenal seizoen 2011/2012 ingegaan.
Micah Richards gekocht van de spurs voor 10 miljoen (spurs waren in geld nood)
Onderstaande basiself met (wisselspelers)
Akifenev (Fabianski, Kercmar)
Sagna, Toure, Senderos, Insua (Richards, Breno, Nordveit, Sakho, Clichy)
Behrami, Fabregas, Johnson, Downing (Barnes, Diaby, Rivas, Trechari, Lansbury, Lulinha)
Adebayor, Vela (Owen, Eduardo, V. Persie, Murphy)
Arsenal gok ik?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:33 schreef NoJokes het volgende:
Zomer '09
[ afbeelding ]
Dit is mijn team, heb ook voor 62miljoen Messi gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |