Dank voor de aanvulling, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Plus het feit dat de speknekken bij de vakbond alleen aan persoonlijk gewin denken en het ze geen f*ck kan schelen dat ze het bestaan van verschillende bedrijven op het spel zetten met idiote loonsverhogingen.
Een devies aan iedereen die een nieuw bedrijf wil beginnen: vertrouw niet op (malafide) vakbonden en verbied enige vorm van staking.
[GC] Massale staking tegen benzineprijs! #2quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:01 schreef BobbyB het volgende:
Wanneer gaat de rest van Nederland staken voor de te hoge benzine prijzen, verpakkingsbelasting etc?
Jammer joh, daar trap ik niet meer in. Rick Astley op zich is al wel een reden om te staken, dat wel.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[GC] Massale staking tegen benzineprijs! #2
Ik zou er niet al te hard op rekenen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem aan dat ik wel de kosten van mijn bus abbo vergoed krijg door die knakkers voor vandaag en morgen...
Stelletje rukkers.
Dan rij ik die dagen volgende maand wel zwart of zo, ik heb ze al een mail gestuurd ieg.quote:
Om met Henk Kesler te spreken, geef deze verwende mannetjes er geen cent bij!quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Beetje grof, maar wel waar. Reizigers de dupe laten worden en dan afschuiven op de werkgevers. Zij zijn diegene die staken.Keihard straffen die gasten. Of gratis rijden, of gewoon rijden. Niet helemaal niet rijden. Ik zeg een hap loon eraf. Die lui hebben toch geen ander vak geleerd.
Kut! Ik klikte.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[GC] Massale staking tegen benzineprijs! #2
Vind ik voor het aantal uren en het niveau van het werk nog een behoorlijk bedrag eigenlijk. Die gasten hebben ook nog eens ontzettend veel pauze tussendoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:23 schreef SharQueDo het volgende:
Gemiddelde buschauffeur verdient ¤ 1700,- per maand in een 36-urige werkweek. Hoorde ik vanmorgen op radio Noord. (Was een gesprek op met een of andere gaaf wijf van zoeen bedijf/organisatie (niet vakbond), Arriva volgens mij).
Hmmm dan ga ik meteen van baan veranderen. Wat zeuren die lui dan? Menigeen zou een moord doen voor een salaris als dat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:23 schreef SharQueDo het volgende:
Gemiddelde buschauffeur verdient ¤ 1700,- per maand in een 36-urige werkweek. Hoorde ik vanmorgen op radio Noord. (Was een gesprek op met een of andere gaaf wijf van zoeen bedijf/organisatie (niet vakbond), Arriva volgens mij).
Accuzuur in het gezicht van de chauffeur gooien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:51 schreef Junkie het volgende:
Wat voor acties kunnen we eigenlijk doen tegen de buschauffeurs.
Er staat wel tegenover dat ze veel verantwoordlijkheid hebben, maar het is een bedrag waar niet over te zeiken valt eigenlijk, zeker niet voor 36 uur per week.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:39 schreef LENUS het volgende:
[..]
Vind ik voor het aantal uren en het niveau van het werk nog een behoorlijk bedrag eigenlijk. Die gasten hebben ook nog eens ontzettend veel pauze tussendoor.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hmmm dan ga ik meteen van baan veranderen. Wat zeuren die lui dan? Menigeen zou een moord doen voor een salaris als dat.
Net genoeg om even naar de wc te rennen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:39 schreef LENUS het volgende:
[..]
Vind ik voor het aantal uren en het niveau van het werk nog een behoorlijk bedrag eigenlijk. Die gasten hebben ook nog eens ontzettend veel pauze tussendoor.
Aangezien ik wel al betaald heb en die eppo's niet rijden ben ik wel voornemens om straks niet te betalen en wel gewoon mee te rijdenquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:51 schreef Junkie het volgende:
Wat voor acties kunnen we eigenlijk doen tegen de buschauffeurs.
Ik zou het eerder doen bij Janny Koppens en Agnes Jongerius.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Accuzuur in het gezicht van de chauffeur gooien.
Maar dan krijg je dus problemen, zo achterbaks zijn ze dan ook wel weer.....quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aangezien ik wel al betaald heb en die eppo's niet rijden ben ik wel voornemens om straks niet te betalen en wel gewoon mee te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |