Idd. Ik weet nu niet zeker of de Q-Liner 302 naar Groningen ook rijdt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:33 schreef Robier het volgende:
Ze hadden beter gewoon door kunnen gaan met het niet controleren op vervoersbewijs.
bussen rijden doorgaans op diesel...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:09 schreef classpc het volgende:
En het komt allemaal door die benzineprijzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
is connection dus neem aan van wel..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:55 schreef Rutger1983 het volgende:
valt de zuidtangent hieronder?
Dude, jij zit ook in 302?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd. Ik weet nu niet zeker of de Q-Liner 302 naar Groningen ook rijdt.
En wanneer ga jij je fok.nl kloon afmaken?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:10 schreef Paramnesia het volgende:
Ik las: "Wiet wordt gelegaliseerd binnen de randstad".
Als ik ooit weer eens tijd krijg. Je lijkt er erg geintereseerd in. Om eerlijk te zijn staat hij nu niet bovenaan mijn prioriteitenlijst.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En wanneer ga jij je fok.nl kloon afmaken?
Ik las Hitlerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:10 schreef Paramnesia het volgende:
Ik las: "Wiet wordt gelegaliseerd binnen de randstad".
De dieselprijs stijgt harder dan die van benzine, dus terecht dat ze staken!!!quote:
Je kan lopen, fietsen, taxi, iemand op je stage vragen die dichtbij woont of die jou kan ophalen, iemand in je kennisenkring met een auto vragen om je te brengen of gewoon tegen je stagebedrijf zeggen: ik kan helaas niet komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:05 schreef Pim89 het volgende:
[..]
De dieselprijs stijgt harder dan die van benzine, dus terecht dat ze staken!!!
Dat neemt niet weg dat het mooi kut is, want nu weet ik niet hoe ik op stage moet komen. De enige mogelijkheid is met de bus...
Het OV gaat staken, en dus moeten we dat probleem maar bij vrienden/kennissen/etc neerleggen? Dacht het niet. Overmacht (=vrij) FTW.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan lopen, fietsen, taxi, iemand op je stage vragen die dichtbij woont of die jou kan ophalen, iemand in je kennisenkring met een auto vragen om je te brengen of gewoon tegen je stagebedrijf zeggen: ik kan helaas niet komen.
Als meer mensen dat laatste nou eens doen, hebben die stakingen gewoon meer gevolgen.
Gasselternijveenschemond, ik woon naast de Voorintholt in dat lange huis op de hoekquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:03 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dude, jij zit ook in 302?Waar stap je in? Stadskanaal? Gieten?
Eh, wat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gasselternijveenschemond, ik woon naast de Voorintholt in dat lange huis op de hoek
Dat van die kennissen was maar 1 van de oplossingen, ik gaf ook nog lopen, fietsen en taxi... overmacht is wanneer alle wegen onbegaanbaar zijn door sneeuw of water.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:49 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Het OV gaat staken, en dus moeten we dat probleem maar bij vrienden/kennissen/etc neerleggen? Dacht het niet. Overmacht (=vrij) FTW.
Jij werkt bij de plantsoenendienst van de gemeente?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:57 schreef DANILXL het volgende:
Je moet gewoon werken hoor. Je ziet maar hoe je er komt zou je werkgever zeggen. Hoewel ik niet zeker weet hoe of het bij de plantsoenendienst van de gemeente ook zo is geregeld, aangezien ik allemaal randdebielen hier 'vrij!' hoor roepen.
40 km lopen/fietsen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat van die kennissen was maar 1 van de oplossingen, ik gaf ook nog lopen, fietsen en taxi... overmacht is wanneer alle wegen onbegaanbaar zijn door sneeuw of water.
Die bus komt ook door mijn woonplaats Gasselternijveenschemond, halte is hier maar iets van 50 meter vandaan, daar stap ik in. Ik kom dus ook door gieten, en aangezien ik meestal die bus hier om 7:05 pak kan het wel eens zijn dat ik je tegenkom. Nog nooit iemand met een Fok! shirt in de bus zien zitten?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:55 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Eh, wat?![]()
In welke bus zit je 's morgens? Ik stap altijd over van 10 Assen naar 302 Gr in Gieten zo rond 07:35.
Mijn werkgever staat ook op het standpunt dat ik maar gewoon moet komen. Nu ga ik niet met de bus, dus voor mij maakt het niet uit, maar mensen die dat wel doen zullen andere manieren van vervoer moeten zoeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:57 schreef DANILXL het volgende:
Je moet gewoon werken hoor. Je ziet maar hoe je er komt zou je werkgever zeggen. Hoewel ik niet zeker weet hoe of het bij de plantsoenendienst van de gemeente ook zo is geregeld, aangezien ik allemaal randdebielen hier 'vrij!' hoor roepen.
dankquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:32 schreef Archiee het volgende:
Aangekondigde stakingen/acties:
* 14 en 15 mei: volledige staking!
* 20, 21 en 22 mei: in de spits gratis vervoer, buiten de spits geen vervoer*
* 27, 28 en 29 mei: in de spits gratis vervoer, buiten de spits geen vervoer*
* vanaf zondag 1 juni is er een algemene staking tot nader order
* Toelichting:
- tot 9.00 uur 's ochtends: geen kaartcontrole/-verkoop
- 9.00 uur - 16.00 uur: staking
- 16.00 uur - 19.00 uur: geen kaartcontrole/-verkoop
- vanaf 19.00 uur: staking
http://www.9292ov.nl/9292OV1380.aspquote:
Staking streekvervoer 14 en 15 mei 2008
In het grootste deel van Nederland blijft het streekvervoer op woensdag 14 en donderdag 15 mei 2008 uit. De chauffeurs leggen het werk neer voor een betere CAO.
LET OP!
Het streekvervoer wordt tijdens deze dagen gewoon meegenomen in het reisadvies. Helaas is het voor 9292 technisch gezien niet mogelijk om het uitgevallen streekvervoer te verwerken. 9292 heeft zo veel mogelijk informatie verzameld, houdt deze pagina in de gaten en volg de berichtgeving in de media!
Vervoersmaatschappij
Uitgezonderd (eventueel)
Arriva
Enkele chauffeurs* in het gebied Drechtsteden, Alblasserwaard en Vijfheerenlanden.
BBA/Veolia
Enkele chauffeurs* in Limburg
Connexxion
Noord- en Zuidwest Friesland
Veer Velsen – Amsterdam
Div. Stadsvervoer, er rijden bussen in de volgende steden:
Amsterdam (GVB), Rotterdam (RET), Den Haag (HTM), Utrecht (GVU), Dordrecht (Arriva).
Hermes -
Novio (Stadsvervoer in Nijmegen) -
Syntus Regio Achterhoek
* Het is niet te zeggen welke chauffeurs wel en welke niet rijden.
Nou, als ik het bovenstaande bericht van 9292ov moet geloven alleen in A'dam en dergelijke steden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
Maar de stadsbussen rijden dus wel gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |