abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:48:42 #226
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58783536
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, absoluut. En het is voor zover ik weet ook gewoon zo dat je een schade vergoeding krijgt voor de keren dat je er niet mee hebt kunnen reizen hoor.
Nou volgens mij dus niet.
Ze zijn ieg te belabberd om mijn mails daarover even netjes te beantwoorden en zo kan ik er ook niks over vinden maar ik pak ze wel terug met een koekje van eigen deeg hoor.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:50:29 #227
176471 oh-oh
pi_58783580
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, en van dat allemaal heb je dus echt net genoeg om te eten en je huur te betalen. Om over kleding kopen maar te zwijgen. De bijstand is echt geen vetpot hoor. Ook al hoef je er niks voor te doen.
Nee t zou een lekkere vetpot moeten wezen zeg, dan ging dr helemaal niemand meer werken, jeetje, wat een vergelijking.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:50:49 #228
104079 BobbyB
Swiftie
pi_58783588
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben ook afhankelijk van het OV, dus? Neemt niet weg dat ik vind dat ze gewoon gelijk hebben. Afhankelijk van het OV of niet.

We zijn toch ook afhankelijk van de politie en de post? Waarom hoor ik daar niemand over?
Omdat mensen best een weekje zonder brieven en bonnenschrijvend tuig kunnen. Echt dringende zaken gebeuren heus wel.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:53:35 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58783652
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou volgens mij dus niet.
Ze zijn ieg te belabberd om mijn mails daarover even netjes te beantwoorden en zo kan ik er ook niks over vinden maar ik pak ze wel terug met een koekje van eigen deeg hoor.
\
Ze krijgen ws 1000 mails per dag met die vragen. Wanneer heb je gemailt? Verwacht maar niet dat je binnen 7 dagen antwoord krijgt hoor. Kan wel even duren.

Als je uiteindelijk maar antwoord krijgt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:54:31 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58783667
Telefoon: 0900 - 266 63 99 (lokaal tarief). Op werkdagen bereikbaar van 08.00 - 19.00 uur

ik zou zeggen ; bel ze eens
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:55:43 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58783689
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:50 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Omdat mensen best een weekje zonder brieven en bonnenschrijvend tuig kunnen. Echt dringende zaken gebeuren heus wel.
Alleen de rouwpost gaat door. Je zal maar vergeten zijn per ongeluk om je stroom te dokken. En je krijgt een aanmaning van essent. Ja, mooi kut want je leest het niet omdat de post staakt, dus heb je kans dat je te laat bent met betalen. Ja, jammer dan. Weg stroom.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:55:44 #232
104079 BobbyB
Swiftie
pi_58783691
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, en van dat allemaal heb je dus echt net genoeg om te eten en je huur te betalen. Om over kleding kopen maar te zwijgen. De bijstand is echt geen vetpot hoor. Ook al hoef je er niks voor te doen.
Ik ken genoeg mensen die van de bijstand leven en daar prima meer rond kunnen komen. Maar ja, die leveren zaken als TV, internet etc in en gaan naar de Lidl ipv de AH. Maar ja, men vind dat ze ook gewoon TV moeten kunnen kijken (het liefst LCD of plasma, een 15" CRT is niet genoeg) en die auto hoeft ook de deur niet uit, nee: "dan ga ik wel janken dat de bijstand geen vetpot is en dat ik amper kleding kan kopen. Maar dat ik een auto voor de deur heb staan en gewoon TV zit te kijken laat ik er maar buiten."
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_58783704
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:47 schreef Qwea het volgende:
Vertel me dan eens wat ze in jouw ogen dan WEL hadden moeten doen?
Niet stempelen tot ze hun zin krijgen

Dat kost uiteindelijk de busmaatschappijen meer dan de loonsverhoging en dat kwartiertje, en je pakt er alleen de maatschappijen mee (waar je boos op bent) en niet je klanten (die jouw boterham toch echt betalen en er geen invloed op hebben wat de maatschappijen doen).

Waarom moeten ze mij (ja niet mij persoonlijk, mij als busreiziger) naaien? Wat wil je daarmee bereiken, dat ik denk ik heb geen zin meer om de paar dagen te moeten googelen of de bus wel gaat, ik neem voortaan de trein? Ik ga wel in de file staan? Hoe worden buschauffeurs daar precies beter van?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:57:14 #234
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58783720
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen die van de bijstand leven en daar prima meer rond kunnen komen. Maar ja, die leveren zaken als TV, internet etc in en gaan naar de Lidl ipv de AH. Maar ja, men vind dat ze ook gewoon TV moeten kunnen kijken (het liefst LCD of plasma, een 15" CRT is niet genoeg) en die auto hoeft ook de deur niet uit, nee: "dan ga ik wel janken dat de bijstand geen vetpot is en dat ik amper kleding kan kopen. Maar dat ik een auto voor de deur heb staan en gewoon TV zit te kijken laat ik er maar buiten."
Dat ben ik met je eens. Maar ik ken ook mensen die geen auto hebben, een tv van 15 jaar oud en het traagste internet abo omdat dat net zo duur is als een vaste telefoon aansluiting. En toch hebben ze het moeilijk.

Maar jij hebt ook gelijk, absoluut.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:57:33 #235
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_58783730
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:54 schreef Qwea het volgende:
Telefoon: 0900 - 266 63 99 (lokaal tarief). Op werkdagen bereikbaar van 08.00 - 19.00 uur

Ach, bel jij even?
En vraag of je met een week/maandabonnement in aanmerking komt voor enige vorm van compensatie.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:57:53 #236
104079 BobbyB
Swiftie
pi_58783734
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Alleen de rouwpost gaat door. Je zal maar vergeten zijn per ongeluk om je stroom te dokken. En je krijgt een aanmaning van essent. Ja, mooi kut want je leest het niet omdat de post staakt, dus heb je kans dat je te laat bent met betalen. Ja, jammer dan. Weg stroom.
Dus omdat je zelf zo slordig bent met het betalen van je stroom is het de schuld van iemand anders dat je dan geen stroom meer hebt? En Essent sluit echt niet je stroom na 1 aanmaning al af, daar zijn dan al flink wat brieven aan vooraf gegaan.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:57:53 #237
176471 oh-oh
pi_58783737
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:54 schreef Qwea het volgende:

Sorry, ik heb ze een mail gestuurd 9 dagen geleden al, en nog een vorige week met die busloze dagen.
Ik ga ze echt niet bellen, ze maken maar een mooie standaardmail om al die mensen die de moeite nemen fatsoenlijk te kunnen reply-en.
Maar nee, die zitten zekers gezellig ergens actie te voeren heel de dag.
( Groucho Marx )
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:59:28 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58783764
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:56 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat kost uiteindelijk de busmaatschappijen meer dan de loonsverhoging en dat kwartiertje, en je pakt er alleen de maatschappijen mee (waar je boos op bent) en niet je klanten (die jouw boterham toch echt betalen en er geen invloed op hebben wat de maatschappijen doen).

Waarom moeten ze mij (ja niet mij persoonlijk, mij als busreiziger) naaien? Wat wil je daarmee bereiken, dat ik denk ik heb geen zin meer om de paar dagen te moeten googelen of de bus wel gaat, ik neem voortaan de trein? Ik ga wel in de file staan? Hoe worden buschauffeurs daar precies beter van?
Nee dat mag niet, dat is immers stelen. Ze doen nu beide, en het is beide niet goed. Ze pakken de maatschappij ermee omdat de klant niet hoeft te betalen, (wat volgens mij ook nog werkweigering is want ze zijn verplicht te stempelen. Dus of stempelen of staken) maar ze pakken IMHO ook de maatschappij ermee om niet te rijden. Ik ben iig niet pissig op de chauffeurs, maar op de maatschappij.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:00:27 #239
176471 oh-oh
pi_58783782
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:56 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Psies, en met dat soort ludieke acties zijn de reizigers wel altijd blij ( kijk maar es hoeveel mensen er met koninginnedag en zo ineens lekker met de bus gingen omdat t toch voor nop was ) en heb je ook veel sneller de reiziger aan jouw kant. Echt niet heel moeilijk te bedenken.
( Groucho Marx )
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:00:29 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58783783
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Sorry, ik heb ze een mail gestuurd 9 dagen geleden al, en nog een vorige week met die busloze dagen.
Ik ga ze echt niet bellen, ze maken maar een mooie standaardmail om al die mensen die de moeite nemen fatsoenlijk te kunnen reply-en.
Maar nee, die zitten zekers gezellig ergens actie te voeren heel de dag.
Dan moet je ook niet zeuren. Of er moeite voor doen, of niet huilen. Als het je echt zo hoog zit had je ook kunnen bellen.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:02:21 #241
104079 BobbyB
Swiftie
pi_58783823
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee dat mag niet, dat is immers stelen. Ze doen nu beide, en het is beide niet goed. Ze pakken de maatschappij ermee omdat de klant niet hoeft te betalen, (wat volgens mij ook nog werkweigering is want ze zijn verplicht te stempelen. Dus of stempelen of staken) maar ze pakken IMHO ook de maatschappij ermee om niet te rijden. Ik ben iig niet pissig op de chauffeurs, maar op de maatschappij.
Als ik die maatschappij was, zou ik dan die lui gewoon hun zin geven en de reiziger ervoor op laten draaien. Dat geld moet toch ergens vandaan komen.

Maar ja, dan gaan de reizigers weer klagen. Het is, hoe dan ook, nooit goed.
pi_58783837
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:59 schreef Qwea het volgende:
Nee dat mag niet, dat is immers stelen.
Ehm, dat hebben ze al gedaan hoor, dus waarom zouden ze het niet weer doen?
Het is niet verplicht bij staken al je werkzaamheden neer te leggen, dat kun je ook deels doen.

En hoezo is het stelen? Stelen van wie? Niet van mij als busreiziger. En de busmaatschappijen hebben nu evenveel inkomsten niet gehad als waneer die bussen wel hadden gereden maar niet gestempeld. Dus hoezo is niet stempelen geen optie?

En wat willen ze er aan doen dan? De politie er achter aan sturen? Die staken ook!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:04:03 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58783854
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:02 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ehm, dat hebben ze al gedaan hoor, dus waarom zouden ze het niet weer doen?
Het is niet verplicht bij staken al je werkzaamheden neer te leggen, dat kun je ook deels doen.

En hoezo is het stelen? Stelen van wie? Niet van mij als busreiziger. En de busmaatschappijen hebben nu evenveel inkomsten niet gehad als waneer die bussen wel hadden gereden maar niet gestempeld. Dus hoezo is niet stempelen geen optie?

En wat willen ze er aan doen dan? De politie er achter aan sturen? Die staken ook!
Hey, ik vind het ook niet stelen, maar sommige moraalridders in dit topic wel
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:04:14 #244
176471 oh-oh
pi_58783859
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet zeuren. Of er moeite voor doen, of niet huilen. Als het je echt zo hoog zit had je ook kunnen bellen.
Ik heb gemaild , twee keer dus.
En ik heb op die tijden geen tijd om ellenlang aan de telefoon te hangen wachtend op een antwoord dat ik eigenlijk al weet want dan werk ik namelijk, je weetz!
Ik betaal elke maand mn abo, ik stuur mails met een vraag, die service verwacht ik dr ook nog wel bij voor dat geld hoor
( Groucho Marx )
pi_58783893
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:04 schreef Qwea het volgende:
Hey, ik vind het ook niet stelen, maar sommige moraalridders in dit topic wel
Ik wil graag jouw reactie, geen samenvatting van wat een stel idioten vindt. je hebt zelf blijkbaar ook een mening, anders had ik niet langs zoveel konijntjes hoeven scrollen toen ik dit topic bekeek.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:06:56 #246
104079 BobbyB
Swiftie
pi_58783910
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb gemaild , twee keer dus.
En ik heb op die tijden geen tijd om ellenlang aan de telefoon te hangen wachtend op een antwoord dat ik eigenlijk al weet want dan werk ik namelijk, je weetz!
Ik betaal elke maand mn abo, ik stuur mails met een vraag, die service verwacht ik dr ook nog wel bij voor dat geld hoor
Service? In Nederland?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:08:41 #247
104079 BobbyB
Swiftie
pi_58783940
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:05 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik wil graag jouw reactie, geen samenvatting van wat een stel idioten vindt. je hebt zelf blijkbaar ook een mening, anders had ik niet langs zoveel konijntjes hoeven scrollen toen ik dit topic bekeek.
Lees dan gewoon het topic door, dan heb je haar antwoord al.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:08:56 #248
176471 oh-oh
pi_58783944
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:06 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Service? In Nederland?
Yeah I know.
DAAROM heb ik dus ook besloten om eerst die dagen zonder kaartje in te stappen die ik nu niet heb kunnen reizen alvorens een nieuw abo te kopen.
( Groucho Marx )
pi_58783962
Ah dan heb ik daar overheen gescrollt.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:12:00 #250
104079 BobbyB
Swiftie
pi_58783992
Ik ben het overigens wel met Qwea en Dipkip eens dat gewoon rijden en niet stempelen de beste manier van staken is, dat tref je inderdaad de mensen die er wat aan kunnen doen, en niet de mensen die afhankelijk van je zijn en er uiteindelijk niks aan kunnen doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')