Het klopt dat ik waarschijnlijk veel minder DS luister dan jij, o all-knowing & wise manquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:04 schreef Da_Ripper het volgende:
... imho ...
die comments er ook onderquote:
Nee deze dan!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef unioz het volgende:
[..]
die comments er ook onder
"i think my balls jumped up into my body"
"this is the song my dad rapes me to... i thought i heard it somewhere"
"This tune makes me want to walk into a school, and smash a little kids head into the wall."
OMFG, dat is wel een lompe harrie ja!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:46 schreef Yorrit het volgende:
die chainsaw calligraphy gaat idd nergens meer over
borgore is ook een lompe harrie
Vind dit wel een vette tune!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wel meer van Borgore eigenlijk.
[edit]Ha, net te laat.
Over Dr.Dre sound gesproken...quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ook die synth erin, met zo'n Dr. Dre sound.
Wat kut.quote:
Die nummers zijn op de vocals na dan ook totaal niet met elkaar te vergelijken...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat kut.
Als het over vocals in dubstep gaat dan liever dit:
Eh ja. Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
Hey, jij bent toch de broer van Noortje of niet?
Ik vind het wel leuk om te zien hoe hard je een track kan veranderen door er een dubstep wobble in te zetten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:47 schreef Nosh het volgende:
Die Lady Gaga mix is echt precies dat ongeinspireerde wat me tegen staat aan veel releases de laatste tijd..
Damn wat een nummerquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef mrcool het volgende:
Ik ben op zoek naar extreem harde dubstep, iemand misschien namen van producers of misschien wel wat titels?
Hoe lomper en hoe meer bas hoe beter...![]()
Ik bedoel nummers zoals deze...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:46 schreef monroes het volgende:
Iemand al 5 : Five years of Hyperdub gehoord?
[ afbeelding ]
![]()
Tracklist:Hij is lekker ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
schijtjosti'squote:
Paradisopubliek.quote:
zoo lange frans kwam hier kankerhard op g!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:47 schreef krioro het volgende:
Daarstraks noemde iemand Chase And Status in het dnb topic, en nu kwam ik daarna tussen mijn muziek een dubstep nummer van ze tegen. Niet nieuw en zo, maar toch, omdat ik het tof vind:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:51 schreef Yorrit het volgende:
[..]
zoo lange frans kwam hier kankerhard op g!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:08 schreef Yorrit het volgende:
[..]
niet dan?
lange frans en giel, ontdekkers van de dubstep!
Sue me.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:25 schreef krioro het volgende:
Begin eigenlijk sinds kort pas echt naar dubstep te luisteren.
lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |