ja ik had t al opgegeven eigenlijk maar dacht dat benga & skream misschien nog wel tof zouden zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:16 schreef Yorrit het volgende:
steeds vaker helaas
gelukkig is de diepe kant ook nog heel goed bezig, maarja dat doet het dan weer minder bij het grotere feestjespubliek.. die willen gewoon knallen (moshpit maken)
link?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:17 schreef Yorrit het volgende:
in amsterdam moet je dan op Radical feestjes zijn, die weten nog wel wat er niet alleen maar gezaagd hoeft te worden
het is een algehele trendquote:Op zondag 26 juli 2009 15:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik had t al opgegeven eigenlijk maar dacht dat benga & skream misschien nog wel tof zouden zijn.
maar bij minimal wordt de platte zooi ook steeds populairder
er was er begin deze maand nog een, maar ze zijn vrij regelmatig geloof ikquote:
Heh, goedkoop hotelletje om de hoek (Hotel Max). Maar dit weekend is Heerlen wel de moeite waard. Gewoon komen johquote:
De naam Joker zag ik al vaak voorbijkomen, maar had nog nooit iets van hem gehoord geloof ik. Nu wat geluisterd, zijn stijl vind ik echt fucking tof, met wat g-funk en 8bit erdoor.quote:
Vooral die Day 3 is kk hard, zeker de moeite waard om even te downloadenquote:Mistajam - Dubstep Week on 1Xtra - Day 1 - The Roots of Dubstep - 2009-09-07
Pioneer Oris Jay in the guest mix, Mary Anne Hobbs says how it all began, legend El B and Noodles join Mistajam live in the studio, plus Rusko's Mini Mix.
Mistajam - Dubstep Week on 1Xtra - Day 2 - Dubstep vs the U.S. - 2009-09-08
Plastician joins Mistajam live in the studio to talk about his LA Mixtape, Rusko provides a heavy guest mix, Eve is on the phone, plus Caspa's Mini Mix.
Mistajam - Dubstep Week on 1Xtra - Day 3 - Allstar Guest Mix Extravaganza - 2009-09-09
Day 3 - Allstar Guest Mix Extravaganza
Chase N Status, Joker, Caspa, Plastician, Nero and Jakes back to back!
Dat is idd wel een erg zieke video ja. Zijn beelden uit een of andere Franse film staat er tussen de comments.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:48 schreef YazooW het volgende:
Ziekste video bij een dubstep nummer ooit:
weet alleen niet of ie hier werkt want hij is 18+ met geboortedatum bevestiging op youtuba.
Verder MOET je de livesets van "Dubstep week" van vorige week van BBC 1Xtra hebben.
5x3 uur aan dubstep... http://dnbtracker.org/ kan je de torrents downloaden, de eerste 3 staan er nu op.
[..]
Vooral die Day 3 is kk hard, zeker de moeite waard om even te downloaden
Ja idd, t is zeker geen officiele video...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:16 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dat is idd wel een erg zieke video ja. Zijn beelden uit een of andere Franse film staat er tussen de comments.
Wel een dikke tune.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja idd, t is zeker geen officiele video...
Volgens mij wel hoor. Maar vraag me niet hoe en wat, ik kom zo af en toe toevallig eens wat tegen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:27 schreef Steve-O het volgende:
Ik mis de oude boy in da corner achtige Grime . Wiley/Dizzee enz .
Leeft Grime uberhaupt nog een beetje ?
Geniaal!quote:
Zo, dat was fijn! Kode9 draaide een erg fijne set, alleen bug was een beetje matig. Veel rewinds, en een mc die de hele tijd zeurde dat ie "The energy" niet voelde...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:54 schreef timbob het volgende:
Morgen zijn The bug & kode9 in Utrecht.
Dat je het weet...
nee, dat is bevorderlijk voor de sfeerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 06:15 schreef timbob het volgende:
... en een mc die de hele tijd zeurde dat ie "The energy" niet voelde...
*speeltquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:27 schreef Yorrit het volgende:
nieuwe album van 2562 is weer kwaliteit
ja dat is The Bug.. een dancehall-show, weinig mixen en veel pulls.. het kan heel vet zijn als alles in de juiste vibe zitquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 06:15 schreef timbob het volgende:
[..]
Zo, dat was fijn! Kode9 draaide een erg fijne set, alleen bug was een beetje matig. Veel rewinds, en een mc die de hele tijd zeurde dat ie "The energy" niet voelde...
Ja, misschien moet je dan gewoon eens doordraaien.
Leuke muziek maakt ie hoor, maar een beetje een set draaien is ook een kunst.
Naar verder, toffe avond.
Hij komt traag op gang, maar vanaf #4 krijgt tie een beetje swung. Love is Outer Spacequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:57 schreef Da_Ripper het volgende:
*speelt
jij hebt er geen verstand vanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hij komt traag op gang, maar vanaf #4 krijgt tie een beetje swung. Love is Outer Space![]()
Leuk albumpje maar imho overtreft Unbalance zijn Aerial bij lange na niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |