ja ik had t al opgegeven eigenlijk maar dacht dat benga & skream misschien nog wel tof zouden zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:16 schreef Yorrit het volgende:
steeds vaker helaas
gelukkig is de diepe kant ook nog heel goed bezig, maarja dat doet het dan weer minder bij het grotere feestjespubliek.. die willen gewoon knallen (moshpit maken)
link?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:17 schreef Yorrit het volgende:
in amsterdam moet je dan op Radical feestjes zijn, die weten nog wel wat er niet alleen maar gezaagd hoeft te worden
het is een algehele trendquote:Op zondag 26 juli 2009 15:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik had t al opgegeven eigenlijk maar dacht dat benga & skream misschien nog wel tof zouden zijn.
maar bij minimal wordt de platte zooi ook steeds populairder
er was er begin deze maand nog een, maar ze zijn vrij regelmatig geloof ikquote:
Heh, goedkoop hotelletje om de hoek (Hotel Max). Maar dit weekend is Heerlen wel de moeite waard. Gewoon komen johquote:
De naam Joker zag ik al vaak voorbijkomen, maar had nog nooit iets van hem gehoord geloof ik. Nu wat geluisterd, zijn stijl vind ik echt fucking tof, met wat g-funk en 8bit erdoor.quote:foto Op dinsdag 15 september 2009 23:16 schreef unioz het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joker - Purple City
Vooral die Day 3 is kk hard, zeker de moeite waard om even te downloadenquote:Mistajam - Dubstep Week on 1Xtra - Day 1 - The Roots of Dubstep - 2009-09-07
Pioneer Oris Jay in the guest mix, Mary Anne Hobbs says how it all began, legend El B and Noodles join Mistajam live in the studio, plus Rusko's Mini Mix.
Mistajam - Dubstep Week on 1Xtra - Day 2 - Dubstep vs the U.S. - 2009-09-08
Plastician joins Mistajam live in the studio to talk about his LA Mixtape, Rusko provides a heavy guest mix, Eve is on the phone, plus Caspa's Mini Mix.
Mistajam - Dubstep Week on 1Xtra - Day 3 - Allstar Guest Mix Extravaganza - 2009-09-09
Day 3 - Allstar Guest Mix Extravaganza
Chase N Status, Joker, Caspa, Plastician, Nero and Jakes back to back!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop