Eh ja. Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
Hey, jij bent toch de broer van Noortje of niet?
Ik vind het wel leuk om te zien hoe hard je een track kan veranderen door er een dubstep wobble in te zetten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:47 schreef Nosh het volgende:
Die Lady Gaga mix is echt precies dat ongeinspireerde wat me tegen staat aan veel releases de laatste tijd..
Damn wat een nummerquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:43 schreef mrcool het volgende:
Ik ben op zoek naar extreem harde dubstep, iemand misschien namen van producers of misschien wel wat titels?
Hoe lomper en hoe meer bas hoe beter...![]()
Ik bedoel nummers zoals deze...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Broken Note - War In The Making
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is lekker ja!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:46 schreef monroes het volgende:
Iemand al 5 : Five years of Hyperdub gehoord?
[ afbeelding ]
![]()
Tracklist:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schijtjosti'squote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Yorrit het volgende:
nieuw dieptepunt
moshen op l-wizom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
L-wiz @ ADE 2009 - Je Moeder
Paradisopubliek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Yorrit het volgende:
nieuw dieptepunt
moshen op l-wizom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zoo lange frans kwam hier kankerhard op g!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:47 schreef krioro het volgende:
Daarstraks noemde iemand Chase And Status in het dnb topic, en nu kwam ik daarna tussen mijn muziek een dubstep nummer van ze tegen. Niet nieuw en zo, maar toch, omdat ik het tof vind:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chase and Status - Eastern Jam
quote:foto Op woensdag 28 oktober 2009 09:51 schreef Yorrit het volgende:
[..]
zoo lange frans kwam hier kankerhard op g!
quote:foto Op woensdag 28 oktober 2009 15:08 schreef Yorrit het volgende:
[..]
niet dan?
lange frans en giel, ontdekkers van de dubstep!
Sue me.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:25 schreef krioro het volgende:
Begin eigenlijk sinds kort pas echt naar dubstep te luisteren.
lolquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Yorrit het volgende:
nieuw dieptepunt
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop