quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:04 schreef Dunckie het volgende:
Stadsvervoerders staken ook, misschien een paar niet maar het merendeel wel.
In Eindhoven rijdt geen een bus, noch stad, noch streek.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:04 schreef Dunckie het volgende:
Stadsvervoerders staken ook, misschien een paar niet maar het merendeel wel.
Welke maatschappij? Bij genoeg werkwilligen gaan sommige uitrijden. Tot woede van de bonden die dan gaan praten over blokkades enzo. Lekker rellen dus, met een hoop ellende op lange termijn bij chauffeurs onderling.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:51 schreef Captivate het volgende:
Nee, dat weet ik.
Dit was een streekbus. Waarom denk je dat ik zo verrast was. Ik heb dat ding al in geen week meer zien rijden
Muts. Zowel Hermes als Bba/veolia zijn STREEKVERVOERDERS.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:36 schreef Gia het volgende:
[..]
In Eindhoven rijdt geen een bus, noch stad, noch streek.
Neckerspoel is leeg.
Met uitzondering van de bussen in de grote steden natuurlijk. In Utrecht, Amsterdam etc. rijd alles gewoon.quote:
Connexxionquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Welke maatschappij? Bij genoeg werkwilligen gaan sommige uitrijden. Tot woede van de bonden die dan gaan praten over blokkades enzo. Lekker rellen dus, met een hoop ellende op lange termijn bij chauffeurs onderling.
Dat betekent dat er wel eens een bus zou kunnen rijden -> NIET op vertrouwen dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:09 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wat bedoelen ze met rijdt gedeeltelijk? Een beetje vaag geformuleerd.
Nee rijdt niet allemaal, alleen de stadsbussen maar de tram en de andere bussen rijden niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Met uitzondering van de bussen in de grote steden natuurlijk. In Utrecht, Amsterdam etc. rijd alles gewoon.
Hij houdt ¤1in de lucht en stopt ondertussen ¤5 in zijn broekzak om stiekem aan z'n kontje te kunnen zitten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |