Vind het wel overdreven vanwege deze stakingen dat die opeens altijd gehaald en gebracht moet worden, dit is al lang weer over in september en dan rijden ze gewoon weer zoals normaal.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:31 schreef Gia het volgende:
Ik overweeg om hem maar niet meer met de bus te laten gaan volgend jaar. Moeten we nog even over spreken. Brengen en halen, misschien van meer kinderen uit de buurt, is dan wel tijdrovend, maar wellicht wel beter.
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:26 schreef sander89 het volgende:
[..]
Vind het wel overdreven vanwege deze stakingen dat die opeens altijd gehaatl een gebracht moet worden, dit is al lang weer over in september en dan rijden ze gewoon weer zoals normaal.
quote:Op maandag 19 mei 2008 10:36 schreef sander89 het volgende:
Misschien handig als modje TT veranderd, omdat die niet meer klopt voor deze week.
Busvervoer(streek) rijdt dinsdag, woensdag en donderdag alleen tijdens de spits.
Ik vind dat niet echt overdreven. Dit is precies waarom de eventuele toekomstige gebruikers van OV zo gauw als ze kunnen een auto gaan kopen om van dit soort onbetrouwbare ellende af te zijn. Was in mijn eigen geval nl ook zo. Bovenop de irritatie die de chauffeurs hier onderhand mee over zich afroepen zijn ze ook hier nog voor verantwoordelijk. Goed gedaan chauffeurs!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:26 schreef sander89 het volgende:
[..]
Vind het wel overdreven vanwege deze stakingen dat die opeens altijd gehaald en gebracht moet worden, dit is al lang weer over in september en dan rijden ze gewoon weer zoals normaal.
Maar denk als nog geen akkoord is voor 1 juni, dan groot deel van het (steek)bus vervoer plat ligt 1 a 2 weken en dan hopelijk wel een akoord krijgen.
Dit is niet de eerste keer. Vorig jaar waren er ook al stakingen in Brabant. 't Is onderhand ieder jaar te doen.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:26 schreef sander89 het volgende:
Vind het wel overdreven vanwege deze stakingen dat die opeens altijd gehaald en gebracht moet worden, dit is al lang weer over in september en dan rijden ze gewoon weer zoals normaal.
Dit zal ook niet de laatste keer zijn dat ze staken maar blijkbaar zien ze dit als enige oplossing. Als je zoon met de trein kan reizen dan kan hij in de middag ook gebruik maken van een voordeelurenkaart waarmee hij het hele jaar 40% korting krijgt na 9.00 uur. In de maanden juli en augustus geldt dit trouwens gewoon de hele dag ivm zomervakantie.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer. Vorig jaar waren er ook al stakingen in Brabant. 't Is onderhand ieder jaar te doen.
En actie voeren, prima, maar doe het dan klantvriendelijk met gratis rijden. De meeste klanten hebben maand- of jaarabonnementen en toch al betaald, dus dat kan alleen maar nieuwe klanten trekken.
Die chauffeurs moeten niet denken dat hun loon omhoog gaat wanneer klanten weglopen/ander vervoer zoeken. Kan hem ook nog met de trein laten gaan, maar dat is nog duurder dan halen/brengen. Maar die stakingen maken het ook duurder. Nu heeft hij een abonnement en het kost me alsnog benzine.
Je weet wel dat ze die dagen tot 9 uur rijden en van 16 tot 19 uur, dus gewoon tijdens de spits.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:58 schreef Repeat het volgende:
Ah ik zie het; 27, 28 en 29 mei weer stakingen
Voor een heel jaar lijkt het me goedkoper om gewoon een jaartrajectkaart te kopen. Elke dag een kaartje kopen lijkt me nogal duur. Voor een enkele keer zou dat dan nog wel gaan. 's morgens met de bus in de spits en met de trein terug, maar of dat goedkoper is dan met de auto ophalen betwijfel ik.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:42 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dit zal ook niet de laatste keer zijn dat ze staken maar blijkbaar zien ze dit als enige oplossing. Als je zoon met de trein kan reizen dan kan hij in de middag ook gebruik maken van een voordeelurenkaart waarmee hij het hele jaar 40% korting krijgt na 9.00 uur. In de maanden juli en augustus geldt dit trouwens gewoon de hele dag ivm zomervakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |