Juist, en wie 's middags examen heeft en afhankelijk is van busvervoer, moet maar zorgen dat ie voor 9.00 uur op school is.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:36 schreef sander89 het volgende:
Misschien handig als modje TT verandert, omdat die niet meer klopt voor deze week.
Busvervoer(streek) rijdt din, woe en don alleen tijdens de spits.
Ik ben ook genoodzaakt om thuis te blijven. Ik heb maar 3 u les op deze dagen. Van 10 tot 13:15. En als ik te voet ga moet ik een uur lopen. Eerst een uur treinen sowieso, en dan een uur lopen. Nou, doei.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Juist, en wie 's middags examen heeft en afhankelijk is van busvervoer, moet maar zorgen dat ie voor 9.00 uur op school is.
Bij mijn zoon in de klas zit een jochie dat van zijn ouders geheel niet naar school hoeft als de bussen staken.
Want zijn ouders werken allebei, en ze willen niet dat hij meerijdt met een andere jongetje uit hetzelfde dorp en uit dezelfde klas.
Tja, want wat geeft het nou als hij 8 dagen mist! Vorige week 2, deze week en volgende week 3 en wie weet hoeveel nog in juni. Dan blijft hij maar een keertje zitten, wat maakt dat nou uit!
Ik zou hem in dat geval in een taxi zetten en dat geld terug eisen van de vervoersmaatschappijen.
Ik hoop dat er heel veel mensen claims gaan indienen.
Taxi! En de rekening bij de busmij. neerleggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook genoodzaakt om thuis te blijven. Ik heb maar 3 u les op deze dagen. Van 10 tot 13:15. En als ik te voet ga moet ik een uur lopen. Eerst een uur treinen sowieso, en dan een uur lopen. Nou, doei.
Nee, want er is niemand die mij 100% garandeert dat ik dat geld terug krijg. Dus ik ga niet zomaar even een taxi bellen.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Taxi! En de rekening bij de busmij. neerleggen.
Je kunt ook een uur eerder gaan en dan nog 3 uur op een terrasje gaan zitten na schooltijd totdat de bussen weer rijden, vanaf 4 uur.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want er is niemand die mij 100% garandeert dat ik dat geld terug krijg. Dus ik ga niet zomaar even een taxi bellen.
Als ik naar een terras wil, moet ik een u lopenquote:Op maandag 19 mei 2008 15:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Je kunt ook een uur eerder gaan en dan nog 3 uur op een terrasje gaan zitten na schooltijd totdat de bussen weer rijden, vanaf 4 uur.
Ben eigenlijk benieuwd in hoeverre de onderwijsinspectie soepel is met spijbelaars tijdens busstakingen.
Fiets?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik naar een terras wil, moet ik een u lopenaangezien het terras in het centrum ligt, vlakbij het NS station. Dus, no-go.
Ik kan het niet helpen dat de bussen staken, en aangezien ik geen alternatief vervoer heb, zou de onderwijs inspectie imho moeilijk moeilijk kunnen doen. Alsof ik gevraagd heb of ze even wilden staken
Wie betaald de kosten voor het kopen van een vouwfiets of voor het meenemen van de fiets in de trein 2x per dag? Dat is al gauw 12 euro op een dag. Ik laat mijn gloednieuwe fiets natuurlijk niet op het station staan.quote:
Hoe ga je dat oplossen?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
godver de godver, a.s. woensdag staken ze ook, dan heb ik een sollicitatiegesprek waar ik alleen maar met de bus naartoe kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |