quote:'Bod Ajax op Sulejmani afgewezen'
SC Heerenveen heeft een eerste bod van Ajax op aanvaller Miralem Sulejmani afgewezen. Dat meldt De Telegraaf woensdag. De aanvaller van Servische komaf staat welwillend tegenover een overgang en de Amsterdamse club geniet zijn voorkeur.
"Heerenveen en Ajax zijn al enige tijd in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen", vertelde belangenbehartiger Jovica Radonjic eerder deze maand al in de ochtendkrant. "En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond."
Volgens Radonjic heeft de Servische dribbelaar, die op 6 februari debuteerde als international tegen Wit-Rusland, zijn zinnen gezet op Ajax. "PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie. Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler."
Sulejmani ontwikkelde zich dit seizoen in Friesland tot de revelatie van de eredivisie. Hij maakte indruk met zijn spel en zijn productie van vijftien doelpunten en tien assists. Hij werd door de Johan Cruijff-Foundation als voetbaltalent van het jaar verkozen boven Luigi Bruins (Feyenoord) en Dirk Marcellis (PSV).
Sunderland is wel makkelijk bereikbaar. Ligt vlakbij Newcastle en daar kun je op meerdere manieren goedkoop vanuit Nederland naartoe. Zal denk ik wel iets voor worden georganiseerdquote:
Opvolger van Johnny Heitinga? Een linksback?quote:
Geloof er niets van. Waarom ook weer uit de vijver met afdankertjes vissen?quote:
Gozert komt echt niet naar Nederland. Kan t 3 voudige bij een middenmoter/laag geklasseerde ploeg in Engeland verdienen dan bij Ajax. Zie ook niet zo snel een Engelsman naar Nederland komenquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:39 schreef denthemen het volgende:
Ach, hij is niet slecht
Ach dat was SQD destijds ook maar die bracht ook niet heetgeen Ajax zoekt in een verdediger.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gozert komt echt niet naar Nederland. Kan t 3 voudige bij een middenmoter/laag geklasseerde ploeg in Engeland verdienen dan bij Ajax. Zie ook niet zo snel een Engelsman naar Nederland komen!
Maar goed, geruchtenstroom van verdedigers komt op gang! Delpierre ken ik niet zo goed, als die voor t Franse team is opgeroepen zal die gozert best een balletje kunnen trappen denk ik zo...
Mitea mogen ze er ook wel dumpen. Maar als Ajax vrCL haalt kan ik me best voorstellen dat zo'n speler liever naar Ajax komt dan naar een middenmoter in Engeland. CL is toch het hoogsthaalbare voor een speler in clubverband.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:49 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ach dat was SQD destijds ook maar die bracht ook niet heetgeen Ajax zoekt in een verdediger.
Ik ben nog altijd van mening dat ze moeten scouten in het Oost blok en dan meteen Ogararu daar achter laten.
Ik wil je niet wanhopig maken. Maar vorig jaar hebben we met 4 man 2,5 dag gebeld en uiteindelijk nooit iemand aan de lijn gekregen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
fijn die belactie voor je sk... komt er geen eens doorheen..
quote:Er bestaat een aanzienlijke kans dat Leonardo volgend seizoen bij NEC voetbalt. Dat meldt Barbara Barend in haar column in de gratis krant DAG. De aanvaller van Ajax staat al enige tijd in de belangstelling van de Nijmegenaren en werkte eerder al bij Feyenoord samen met NEC-coach Mario Been. Leonardo komt bij Ajax nog maar zelden aan bod onder trainer Adrie Koster.
Een transfer zou op dit moment vooral van de medewerking van Ajax afhangen. "Als Ajax een beetje meewerkt en Leonardo het aandurft, speelt de kleine Braziliaan volgend seizoen in Nijmegen", weet Barend. "Bij Feyenoord kon Been goed overweg met Leonardo. Hij kan met zogenaamd lastige jongens omgaan. Ik zeg zogenaamd, omdat Been Leonardo juist niet lastig vindt. Hij herkent iets van zichzelf in hem. Waarschijnlijk is daarom het wederzijds respect zo groot."
Leonardo, die in januari 2007 door Ajax werd overgenomen van NAC Breda, heeft in De Arena nog een contract tot medio 2009
Ja, maar dacht dat t wel een beetje een speler was die van Basten wel zou bevallen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:27 schreef toma het volgende:
[..]denk niet dat ie veel toekomst heeft dus dit lijkt me het beste.
We zijn er al doorheenquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik wil je niet wanhopig maken. Maar vorig jaar hebben we met 4 man 2,5 dag gebeld en uiteindelijk nooit iemand aan de lijn gekregen.
Gelukkig hebben we m dit seizoen via via kunnen regelen
Vind ik ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:38 schreef Black-Death het volgende:
Zie inderdaad liever Kennedy vertrekken dan Leonardo. Hoewel ik Leonardo ook niet snel een basisplaats zal geven is hij wel fijn om achter de hand te hebben en hij is toch altijd dreigend.
Ach er moet nu gewoon lekker worden opgeruimd. Bakircioglu, Mitea, Leonardo en Luque. Weg met ze. Rommedahl is misschien leuk als invaller, maar nooit geen basisplaats voor hem.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:38 schreef Black-Death het volgende:
Zie inderdaad liever Kennedy vertrekken dan Leonardo. Hoewel ik Leonardo ook niet snel een basisplaats zal geven is hij wel fijn om achter de hand te hebben en hij is toch altijd dreigend.
En hadden ze nog wat leuks voor je in de aanbieding?quote:
Ik weet niet of jij weleens voetbal kijkt maar Kennedy had echt een hele goede traptechniek hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik geloof niet zo in Kennedy. Prima dat je je niveau opzich nog niet haalt het eerste seizoen, maar een speler die 3 corners achter elkaar zo achter de doellijn trapt heeft geen last van een vormcrisis maar van een gebrek aan traptechniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |