abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58634840
Beter TT lijkt me: Nog één keer alles geven!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58635017
nog steeds een slechte TT!

OT: Zijn er nog mensen die echt bang zijn dat huntelaar zich in de kijker speelt tijdens het ek?
natuurlijk zijn er al clubs geintresseert maar al presteert hij daar optimaal dat ze er niet gelijk werk van gaan maken?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58635140
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Noshiba het volgende:

OT: Zijn er nog mensen die echt bang zijn dat huntelaar zich in de kijker speelt tijdens het ek?
natuurlijk zijn er al clubs geintresseert maar al presteert hij daar optimaal dat ze er niet gelijk werk van gaan maken?
Stel dat ie topscorer wordt is ie zo weg.
pi_58635182
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wow als dit uitkomt! Wat een geweldig nieuws, van alle spelers!
  maandag 12 mei 2008 @ 22:55:12 #30
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58635231
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Noshiba het volgende:

Daarom hoop ik dus eigenlijk dat hij spits achter Van Nistelrooy word en maar een paar invalbeurten krijgt, vanaf volgend jaar mogen ze hem als eerste spits gebruiken.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 12 mei 2008 @ 22:57:03 #31
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58635261
quote:
Huntelaar: "Ik wil kampioen worden met Ajax"

Klaas-Jan Huntelaar heeft nog steeds geen definitieve beslissing gemaakt over zijn toekomst. De aanvaller van Ajax zal deze naar verwachting binnen een aanzienlijke periode wereldkundig maken. In gesprek met Sportweek somt de Ajacied alvast wat redenen op om wel of niet trouw te blijven aan de Amsterdamse club.

De international van het Nederlands elftal begint zijn opsomming: "Ten eerste ben ik nog geen kampioen met Ajax geworden. Als ik terugkijk, zou ik graag een keer met Ajax kampioen zijn geworden. Dat zou dus een reden zijn om hier te blijven", stelt de spits. Ook de samenwerking met trainer Marco van Basten en stagiair Dennis Bergkamp trekt de oud-speler van sc Heerenveen erg. "Ik heb bewondering voor wat ze hebben gepresteerd. Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeer belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak." Als laatste reden geeft Huntelaar: "Ik heb het gewoon naar mijn zin. Ik ben aardig gesetteld."

Ook zijn er echter beweegredenen om de hoofdstedelingen te verlaten. "Een nieuwe sportieve uitdaging is de enige reden om te vertrekken. Er zijn clubs die momenteel meer middelen hebben om meer succes te bereiken", vertelt Huntelaar verder. "Als er echt een grote club interesse in mij heeft en ze willen me als eerste spits, dan sta ik daar voor open. Ik wil volgend seizoen Champions League spelen, dus ga niet naar een andere club die geen Champions League speelt", aldus de goaltjesdief.

Wanneer de knoop definitief wordt doorgehakt wil de sluwe sluipschutter nog niet kwijt. "De buitenwereld zit daar veel scherper op dan ikzelf. Ik wacht gewoon rustig af en wil eerst presteren in de play-offs en op het EK. Misschien horen jullie tussentijds iets, misschien daarna. Dat zie ik wel. Iedereen wil horen dat ik blijf of dat ik wegga. Dat weet ik, maar dat heb ik op het moment niet zelf in de hand", zo besluit de centrumspits van Ajax het vragenstuk.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 12 mei 2008 @ 23:39:10 #32
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58636091
quote:
Ajax zal dan in het contract een clausule opnemen dat als Sarpong goed presteert Ajax hem per direct overal in het seizoen terug kan halen.
Huh?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 12 mei 2008 @ 23:41:13 #33
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58636143
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:39 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Huh?
Verteld wel weer wat over de bronnen van Ajax1.nl, sowieso komen er niet veel middenvelders meer bij lijkt mij.

Dus ja onzin zoals gewoonlijk.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58636435
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:07 schreef M0NTANA het volgende:
Als we de voorronde van de CL niet halen, maken we ook meteen minder kans op de landstitel volgend seizoen.
Komt goed
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58636476
Als we nu eens stoppen met het posten van geruchten die komen van die waardeloze sites waaronder bijvoorbeeld ajax1.nl. Komt er weer een of andere belachelijke naam voorbij waarop een pagina vol posts komen in de trand van " " of "Wow dat zou echt geweldig zijn, dan worden we zeker kampioen "
Koning.
pi_58636560
Ajax staat aan de rand van een financieel drama

Na de nederlaag tegen FC Twente kan Ajax zich geen misstap meer veroorloven.

Interim-directeur Henri van der Aat van Ajax miste het eerste play-offduel met Twente (2-1 nederlaag) om een plaats in de voorronde van de Champions League naar eigen zeggen met pijn in zijn hart. Hij vertoefde het hele pinksterweekeinde in Peking, voor een eerder gemaakte afspraak om een samenwerkingsverband op te zetten met de voetbalclub Beijing Guan. Ondanks zijn afwezigheid benadrukte de tijdelijke bestuurder vanuit China de noodzaak voor Ajax om via de voorrondes de Champions League te halen. ‘We moeten winnen, het belang is zowel vanwege de financiën, als vanwege ons sportieve imago, mega-groot.’

Financieel lijkt het sportief en bestuurlijk kwakkelende Ajax zich het voorbije jaar weinig zorgen te hoeven maken. Zo sleepten de Amsterdammers in de eerste helft van boekjaar 2007-2008 een nettowinst van 21 miljoen euro binnen. Wie die cijfers eens nader onder de loep nam, zag echter een behoorlijke lacune op de afrekening. De ‘voetbalomzet’, zoals de club het zelf noemt, nam schrikbarend af met 2,2 miljoen euro. Die fikse daling van 13,2 procent naar 14,4 miljoen euro was vooral te wijten aan het mislopen van de poulefases van de Champions League én UEFA-Cupvoetbal.

De nettowinst van de club is vrijwel volledig terug te vinden in de transferinkomsten van de club: 37,5 miljoen euro voor Ryan Babel, Kenneth Perez, Tom de Mul en Wesley Sneijder. Van de huidige selectie is John Heitinga verkocht en aan topspits Klaas Jan Huntelaar wordt van alle kanten (AC Milan, Manchester United, Real Madrid) getrokken. Alleen keeper Maarten Stekelenburg heeft aangegeven te blijven.

Ajax heeft zijn goede spelers hard nodig opdat de club sportief niet verder achterop raakt, vooral in vergelijking met concurrent PSV. De Eindhovenaren haalden dit seizoen in de Champions League én in het UEFA-Cuptoernooi waarschijnlijk zo’n 40 miljoen euro op, tegen 31,6 miljoen euro in het seizoen daarvoor. Ajax liep in zijn mislukte Europese seizoen alleen al twee miljoen euro mis aan recettes en houdt daardoor dit jaar maar 8 ton over. De resultaatpremie uit ‘Europa’ bedroeg nog slechts 145.000 euro.

Zelfs al dwingt Ajax volgende week zondag deelname aan de voorronde van het miljoenenbal af, dan nog loopt de club achter op PSV. De Eindhovenaren kunnen volgens aankomend Ajax-trainer Marco van Basten al vroeg in de transferperiode beoogde aankopen de garantie geven dat zij in de Champions League spelen. Bij Ajax is dat nog de vraag. Speelde Ajax wel al definitief in de Champions League, dan was het een stuk aantrekkelijker geweest voor voetballers om naar die club te verkassen, weet hij.

Deelname aan de voorrondes van de Champions League heeft sowieso zijn weerslag op de voorbereiding van Ajax. De eerste training begint een week eerder, op 7 juli, waardoor EK-gangers afhankelijk van hoe ver hun land komt slechts een (ultra)korte vakantie hebben. Daarbij speelt Ajax meteen drie of vier weken na de eerste trainingsbijeenkomst zijn eerste ‘finale’. Van der Aat stelt het sportieve belang boven alles. Ajax hoort thuis in de Champions League, vindt hij. Als de club deelname afdwingt, kunnen er betere spelers aangetrokken worden.

En er is volgens de interim-directeur nóg een reden waarom deelname noodzakelijk is. ‘Marco van Basten is volgend jaar onze trainer. Ik denk dat dát wel een positief effect zal hebben op de ploeg. Dat heeft zo’n grootheid als hij altijd. Ik ben er dan ook van overtuigd dat wij met hem héél ver zullen komen.’

http://www.depers.nl/spor(...)inancieel-drama.html
pi_58636601
Dan zou dus 40 miljoen van de omzet van PSV uit CL komen? Dan blijft er nog 20 over ofzo

Verhaal rammelt.
pi_58636949
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
Dan zou dus 40 miljoen van de omzet van PSV uit CL komen? Dan blijft er nog 20 over ofzo

Verhaal rammelt.
precies als PSV echt zoveel geld over had gehouden aan de champions league in de afgelopen 2 jaar dan hadden ze wel niet zoveel financiele problemen.

Dit verhaal lijkt me voor een groot deel uit de duim geozgen om eerlijk te zijn.
Alas Ajax het financieel zo moeilijk had dan zouden ze van Basten niet zoveel geld laten uitgeven aan nieuwe spelers. Tevens zijn ook de inkomsten van Ajax uit de sponsoering etc omhoog gegaan.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 00:29:14 #39
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58636957
quote:
'Koster moet Rutten opvolgen bij Twente'
Adrie Koster is momenteel kandidaat nummer één om Fred Rutten op te volgen bij FC Twente, zo meldt het AD. De huidig interim-coach van Ajax gaat volgend seizoen in principe terug aan de slag bij Jong Ajax.
Om die reden ging Ajax eerder al niet akkoord met een overgang naar PSV, waar Koster de beoogde assistent moest worden van Huub Stevens. De Amsterdamse club wilde echter door met Koster, zodat ook het beloftenelftal onder leiding staat van een ervaren oefenmeester.

Met de interesse van FC Twente is echter een nieuwe situatie ontstaan, omdat Koster daar hoofdtrainer kan worden. De Tukkers kwamen bij de Zeeuwse oefenmeester uit nadat Ron Jans aangaf geen interesse te hebben en Martin Jol voor Hamburger SV koos.
Ik ben inmiddels overleden
pi_58637386
Laat koster maar nu al naar Twente gaan
AFC AJAX
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2008 @ 01:00:51 #41
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58637401
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 00:29 schreef Enchanter het volgende:

[..]

koster van basten
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:57:44 #42
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58637822
We winnen makkelijk van twente joh..als altijd..playoffs kampioenen........amsterdam wat zijn wij...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_58637859
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 01:57 schreef Sethje het volgende:
We winnen makkelijk van twente joh..als altijd..playoffs kampioenen........amsterdam wat zijn wij...
Vroeger.. toen winnen van Twente een zekerheidje was..
  dinsdag 13 mei 2008 @ 02:51:09 #44
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_58638011
van twente gaan we sowieso winnen... al is het alleen maar omdat ik er ben....
en dan gaan we gewoon cl spelen en dit seizoen minimaal de kwart finales halen!!
en dan zien we wel wie waar naar toe gaat, huntelaar blijft gewoon want je zou wel gek zijn als je een kans laat lopen om 1 jaar lang met van basten en bergkamp samen te werken.
en die miljoenen krijg je volgend jaar ook nog wel, hopelijk dan nog meer...
hoop alleen dat ze wat goeds gaan vinden voor johnny.
en dat psv zakt toch als een pudding in elkaar in de volgende weken dus dat zit wel goed!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 07:01:44 #45
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58638394
Toch belachelijk om je nummer 4 de CL in te sturen. Dus Ajax moet gewoon winnen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58638571
Ajax wint 3 play-offs op rij.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58638809
We winnen gewoon met 3-1 en we gaan de CL in.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 08:33:42 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_58638871
Voor de voorbereiding (die al kort is door het EK) lijkt het mij beter als Ajax gewoon UEFA cup speelt, eerst een stapje terug om kampioen te worden en direct te plaatsen voor CL volgend seizoen, jammer van de inkomsten maar het is de afgelopen seizoenen wel gebleken dat voor Ajax de voorrondes CL altijd te vroeg komen.
pi_58638903
Ajax gaat zondag gewoon winnen van FC Twente. Ik reken er op dat iedereen vanaf de eerste minuut gemotiveerd zal zijn. Het zou trouwens wel prettig zijn als Huntelaar weer eens wat beter ging spelen. We zijn nu wel heel erg afhankelijk van Suarez voorin.
pi_58638982
En weer een transfer , Ajax heeft er weer een nieuwe man bij
quote:
Fysiotherapeut Vitesse naar Ajax

ARNHEM - Fysiotherapeut Jos Kortekaas vertrekt bij Vitesse. Hij werkt vanaf volgend seizoen voor Ajax.

Kortekaas was tien jaar in dienst bij de Arnhemse club. De 34-jarige fysiotherapeut heeft een uitstekende reputatie en was altijd bijzonder populair bij de spelers van Vitesse, die hem blind vertrouwden. Kortekaas werd vorig seizoen ook nog bijna als reservedoelman ingezet.

Hij is de tweede fysiotherapeut van een Gelderse club die naar een topclub gaat. Cees van der Linden (NEC) werkt volgend seizoen bij PSV.

Bron : Omroep Gelderland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')