Ik was ermee bezig. fok is traag...quote:
dan is t goed.quote:
Okee, dan zitten er vier?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:26 schreef dawg het volgende:
James, het is een heel erg goede, en geen biologische. Aan het einde van de straat, bij de stoplichten.
Hm, ik mis net de beste bakker van Eindhoven in mijn rijtjequote:
Succes, het viel mij erg lastig dit vol te houden.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:41 schreef Tegan het volgende:
Vandaag heb ik besloten dat ik niet meer aan casual sex doe, en de persoon die me in verleiding bracht (scharrel/ex) maar niet meer wil zien of tegenkomen.
je mag in ieder geval best in mijn vaarwater ztten hoor, zo af en toe...quote:
Ik ben het zat om vaag te doen. Ik ga met hem om alsof het mijn vriend is maar tegen de buitenwereld is het stiekem en zijn we 'vrienden'. Het weerhoudt me ook om andere mensen de ontmoeten. Ben er gewoon helemaal klaar mee. Met 'achter hem aan lopen'. Wordt tijd dat ik gewoon een echte single wordt.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:52 schreef dawg het volgende:
Hoe dat zo ineens dan, Teganchick?
Ik probeer het al een half jaar, maar nu gaat het lukken omdat ik gewoon alle contact verbreek! Ik had er eerst heel veel moeite mee en dan bleef ik met hem afspreken als vrienden. Maar ik heb goed kunnen nadenken, en ik kwam erachter dat ik het gewoon niet los kon laten. Nu probeer ik dat het me allemaal niet kan boeien.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:56 schreef Baseke het volgende:
[..]
Succes, het viel mij erg lastig dit vol te houden.![]()
En ja, I tried.
Tja, contact verbreken als er gevoelens zijn is vaak het beste. Je staat ook inderdaad niet erg open voor anderen, als je dat niet doet.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben het zat om vaag te doen. Ik ga met hem om alsof het mijn vriend is maar tegen de buitenwereld is het stiekem en zijn we 'vrienden'. Het weerhoudt me ook om andere mensen de ontmoeten. Ben er gewoon helemaal klaar mee. Met 'achter hem aan lopen'. Wordt tijd dat ik gewoon een echte single wordt.
[..]
Ik probeer het al een half jaar, maar nu gaat het lukken omdat ik gewoon alle contact verbreek! Ik had er eerst heel veel moeite mee en dan bleef ik met hem afspreken als vrienden. Maar ik heb goed kunnen nadenken, en ik kwam erachter dat ik het gewoon niet los kon laten. Nu probeer ik dat het me allemaal niet kan boeien.
Wens me succes.
quote:
Jullie relatie is fucked up, en dat bedoel ik niet alleen letterlijk.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Heel fijn, ik ben nu 'thuis' dus in het huis waar mijn ex ook nog woont, hij wilde net sex.
En ik ook, maar niet met hemVolgens mij voelde hij zich op zijn pik getrapt, hij is nu naar de hoeren.
En ik vind het helemaal niet erg
Haha mooi gezegd maar waarschijnlijk niet zo heel gemeendquote:Op maandag 12 mei 2008 22:07 schreef Tegan het volgende:
Thanks iedereen.
Zijn reactie was trouwens dat het verstandig was, en dat ik me er goed bij moest voelen omdat 'ik een schatje was'.
why not? hoezo geen goed gevoel?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:33 schreef Lips het volgende:
Ik had vandaag eigenlijk een date maar had er nie zo'n goed gevoel bij...
Ik heb ook geen zin in heel dat daten als ik heel eerlijk ben
Mja, ik geloof er ook niet erg veel van, maar ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:11 schreef Nexie het volgende:
[..]
Haha mooi gezegd maar waarschijnlijk niet zo heel gemeendNou ja, dat verstandige gedeelte in ieder geval.
Heb 'm over de telefoon gesproken en was wel een leuk gesprek maar toen al een twijfel. Gooi het maar op vrouwelijke intuïtiequote:
Over je eerste vraag ga ik niet in discussiequote:Op maandag 12 mei 2008 23:04 schreef Garisson72 het volgende:
Ben ik nou gek of zijn we zomaar zonder enige omhaal van 61 naar 63 gegaan?
Dat bepaal je zelf (voor een groot deel)! Be strongquote:Op maandag 12 mei 2008 22:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik geloof er ook niet erg veel van, maar ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Heb je het ooit dan wel eens gedaan dan "geforceerd' daten ?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb 'm over de telefoon gesproken en was wel een leuk gesprek maar toen al een twijfel. Gooi het maar op vrouwelijke intuïtie
Ik ben gewoon niet van dat geforceerde daten. In het verleden kwam ik m'n vriendjes gewoon op stap tegen of in de kroeg en dat was dan redelijk snel iets. Dit kwam voort uit internetcontact van toen ik weer eens een avond me zat te vervelen en inschreef op een datingsite. Moet ik ook maar niet meer doen, is niet mijn ding!
Het is nu pas dag een. Denk dat het pas over paar weken lastig gaat worden. Wil er allemaal niet over nadenken nog, zie allemaal wel hoe het loopt. Hoef niet alles te over-analyseren.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat bepaal je zelf (voor een groot deel)! Be strong
Succes Tegan!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is nu pas dag een. Denk dat het pas over paar weken lastig gaat worden. Wil er allemaal niet over nadenken nog, zie allemaal wel hoe het loopt. Hoef niet alles te over-analyseren.
Jack, Dexter en Dee.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:44 schreef Lips het volgende:
Succes @ Tegan!!!
JamesBrownie heeft poezels in d'r fobo
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:04 schreef Garisson72 het volgende:
Ben ik nou gek of zijn we zomaar zonder enige omhaal van 61 naar 63 gegaan?
Op Pinksteren een zwaar feestje gehad, maar niet echt veel interessante mannen tegengekomen; op één of andere manier ben ik de hele avond en nacht op stap geweest met een jongen die veel te jong voor mij is en zijn vader die dan weer te oud is (maar wel geïnteresseerd volgens mij).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:14 schreef Elegy het volgende:
Zo, singles! Kom maar op met hete verhalen van het pinksterweekend
Vader en zoon? Da's weer eens wat anders dan de wat meer gebruikelijke moeder+dochterquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:04 schreef mydarling het volgende:
[..]
Op Pinksteren een zwaar feestje gehad, maar niet echt veel interessante mannen tegengekomen; op één of andere manier ben ik de hele avond en nacht op stap geweest met een jongen die veel te jong voor mij is en zijn vader die dan weer te oud is (maar wel geïnteresseerd volgens mij).
Heel gemakkelijk : geen van beidenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vader en zoon? Da's weer eens wat anders dan de wat meer gebruikelijke moeder+dochter
Kan je al kiezen?
Ach schat, ik zou jou toch nooit willen beledigen! Enkel becomplimenterenquote:
Ik heb 't wel ooit gedaan ja (ook wel ongeforceerd hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef mrbox het volgende:
Heb je het ooit dan wel eens gedaan dan "geforceerd' daten ?
Ik heb daar persoonlijk nooit echt slechte ervaringen mee gehad.
Ze zien er ook lief uitquote:
Door wie?quote:
Om serieus genomen te worden moet je een goede beurt makenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Voorlopig maar even niks.
En ik ben nu al blij als ik iemand tegenkom die aardig is en me serieus neemt
Ah, de zoveelste lijst met de eisen van den vrouwmensch. Hilarisch leuk en hoewel deze wellicht redelijk realistisch is is het toch altijd grappig de eisenlijsten te lezen waarna steevast de vraag volgt: "waarom ben ik nog single"?quote:
ja, maar dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Om serieus genomen te worden moet je een goede beurt maken
Hebben de mannen geen eisen dan?quote:Ah, de zoveelste lijst met de eisen van den vrouwmensch. Hilarisch leuk en hoewel deze wellicht redelijk realistisch is is het toch altijd grappig de eisenlijsten te lezen waarna steevast de vraag volgt: "waarom ben ik nog single"?Als je je dan zoiets nog afvraagt mankeert er toch echt wat aan je.
Dat weet ik, maar ik vulde het zo maar even inquote:
Jawel, maar als puntje bij paaltje komt vervalt het meestal in "ah, ze heeft tieten, een kont, ik kan er mee over straat bij daglicht en ze kan koken. Doen!"quote:Hebben de mannen geen eisen dan?
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vulde het zo maar even in
[..]
Jawel, maar als puntje bij paaltje komt vervalt het meestal in "ah, ze heeft tieten, een kont, ik kan er mee over straat bij daglicht en ze kan koken. Doen!"
Echt wel, wij mannen zijn zo makkelijk praktischquote:
Och wat zijn jullie mannen toch gemakkelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:02 schreef Garisson72 het volgende:
als daar tegenover staat dat ze tieten noch kont heeft danwel niet kan koken, dan niet nee.
Mag ik even melden dat ik aan jullie eisen voldoe?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:13 schreef Garisson72 het volgende:
nee, práktisch. Dat zei Elegy daaarnet toch nog! wel blijven opletten hè.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Dus er zijn kennelijk ook nog "verborgen eisen"?
Nee hoor. Kijk, je kan het denk ik het beste vergelijken met auto's (om in mannenpraat te blijvenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Dus er zijn kennelijk ook nog "verborgen eisen"?
Ja, totdat je erachter komt dat bepaalde eisen gewoon noodzaak zijn en je je maar in moet houden als je gek wordt op iemand die daaraan niet voldoet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
Ach, we kunnen er lang omheen draaien maar de uiteindelijke ultieme verborgen eis is natuurlijk dat ik er gewoon compleet gek op moet zijn. En dat kan zomaar betekenen dat alle andere eisen ineens van tafel geveegd worden.
Mss is dat dan wel het verschil tussen de huidige mannen en vrouwen van deze tijd. Dat de mannen zich best wel moeten aanpassen omdat de dames nu niet echt van hun eisenpakket afwillen. gewoon een gedachte spinselquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, totdat je erachter komt dat bepaalde eisen gewoon noodzaak zijn en je je maar in moet houden als je gek wordt op iemand die daaraan niet voldoet.
(Sorry, ben wat cynisch, nog niet zo lang single)
Dat dus. En dat weiger ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss is dat dan wel het verschil tussen de huidige mannen en vrouwen van deze tijd. Dat de mannen zich best wel moeten aanpassen omdat de dames nu niet echt van hun eisenpakket afwillen. gewoon een gedachte spinsel
Nu we het toch over eisen hebben, wat zit er bij jou in het eisenpakket eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, totdat je erachter komt dat bepaalde eisen gewoon noodzaak zijn en je je maar in moet houden als je gek wordt op iemand die daaraan niet voldoet.
Ik heb geen idee, ik ben er een beetje uit, ik zie ook niet dat vrouwen zo'n hoge eisen hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss is dat dan wel het verschil tussen de huidige mannen en vrouwen van deze tijd. Dat de mannen zich best wel moeten aanpassen omdat de dames nu niet echt van hun eisenpakket afwillen. gewoon een gedachte spinsel
ja je moet niet jezelf voorbij gaan lopen he, dat zou natuurlijk te allen tijde eis #1 moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Je moet je altijd wel een beetje aanpassen aan je partner, als dat van beide kanten komt, is het goed en als je het wil, zolang je jezelf niet kwijtraakt..quote:
Dat heb ik al gezegd geloof ik, ik heb niet zoveel eisen, als hij maar aardig is.quote:Nu we het toch over eisen hebben, wat zit er bij jou in het eisenpakket eigenlijk?
Ja, natuurlijk dat begrijp ik. Hier en daar concessies is ook helemaal niet verkeerd. Waar het mij om gaat, is dat als ze mij leuk vindt, dan is dat omdat ik zo ben. Als ze me leuk vindt omdat ze denkt dat ze me kan veranderen in wat zij wil, dan kan ze dat wel vergeten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je moet je altijd wel een beetje aanpassen aan je partner, als dat van beide kanten komt, is het goed en als je het wil, zolang je jezelf niet kwijtraakt..
Mja okee, maar bepaalde eigenschappen waar je (meestal) op valt enzo? Moet ie er uitzien als een Brad Pitt of George Cloony (tja, de clichés...) of is dat niet heel erg belangrijk? Dat soort dingenquote:Dat heb ik al gezegd geloof ik, ik heb niet zoveel eisen, als hij maar aardig is.
En er moet natuurlijk een klik zijn, maar dat is iets anders.
Ik kan geen relatie hebben met iemand die mij over zich heen laat walsen, iemand die zijn mannetje staat is dus wel belangrijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:09 schreef Elegy het volgende:
Mja okee, maar bepaalde eigenschappen waar je (meestal) op valt enzo? Moet ie er uitzien als een Brad Pitt of George Cloony (tja, de clichés...) of is dat niet heel erg belangrijk? Dat soort dingen
Mijn probleem is dat ik zoveel interesses hebquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan geen relatie hebben met iemand die mij over zich heen laat walsen, iemand die zijn mannetje staat is dus wel belangrijk.
Ik wil graag dat ie werk heeft(maakt me weinig uit wat ie dan doet, als ie maar niet thuis zit, parttime is ook goed) en dat we kunnen praten.
En qua uiterlijk... Ik val wel op lange mannen is me opgevallen, maar dat is nou niet echt een eis.
En ik houd niet van te gespierde mannen, maar als ik verliefd wordt, zal ik me daar best overheen kunnen zetten.
En jij?
Dat betekent doorgaans alleen maar dat betreffende dame zoveel praat dat je een knappe vent bent als je er nog enigszins tussen kan komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:26 schreef Elegy het volgende:
@ hierboven: ja, dat zie ik ook vaak "ik wil een man die me aankan". Hallo zeg, je begint met een relatie, geen bokswedstrijd![]()
Ik heb een vriendje gehad, in mijn tienerjaren dat heel goed bij mijn dominante trekje paste.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:12 schreef mrbox het volgende:
puntje dat me zo ff opvalt: jullie zeggen alle twee iets in de trant van "hij moet zijn mannetje staan" en "ruggegraat hebben" maar daarbij als redenatie dat jullie zelf een eigenschap hebben en hij dat dus moet kunnen compenseren. Is dat niet iets dat moet volgen uit i.t.t. een selectie criteria.
(in de vorm van, iemand kan wel ruggegraad hebben maar totaal niet met jou eigenzinnigheid omgaan,dan is de wens/eis wat misplaatst. Het is mogelijk beter om als uitgangspunt te hebben, ik heb als karakter ... en hij moet daar wel bij passen (of dat ruggegraat dan is ? ) )
Ik heb het niet over me aankunnen, ik heb het over iemand die niet zegt: ja schat, is goed schat, zeg maar wat jij wilt schat , daar kan ik gewoon niet tegen, in het begin wel, maar langzaamaan ga ik daar misbruik van maken en dan vind ik mezelf niet meer aardig (iets dat ik toch ook wel vrij belangrijk vind)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat betekent doorgaans alleen maar dat betreffende dame zoveel praat dat je een knappe vent bent als je er nog enigszins tussen kan komen.
Ja. zo zou je het kunnen zeggenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
dus je zegt nu: ik maak misbruik van mijn man als ik de kans krijg, maar dat is dan zijn eigen schuld?
Wat bedoel je daar mee?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:32 schreef dawg het volgende:
Zijn vrouwen nu echt zo simpel dat ze het niet gewoon uit respect afkappen als ze merken dat ze over een kerel heenwalsen?
Gewoon zoals ik het zeg. Ik kan zelf ook erg dominant zijn, mijn zin door willen drijven, maar ik zal altijd rekening met de ander houden. Is de dame in kwestie na een tijdje nog steeds geen assertief iemand, dan kap ik het af, deels uit respect (om dus te voorkomen dat ik wel te ver ga), en deels omdat het dan toch niet gaat werken.quote:
Dat heb ik dus ook gedaan...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:32 schreef dawg het volgende:
Zijn vrouwen nu echt zo simpel dat ze het niet gewoon uit respect afkappen als ze merken dat ze over een kerel heenwalsen?
Maar je hebt zelf dan toch ook die 'eis'?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik het zeg. Ik kan zelf ook erg dominant zijn, mijn zin door willen drijven, maar ik zal altijd rekening met de ander houden. Is de dame in kwestie na een tijdje nog steeds geen assertief iemand, dan kap ik het af, deels uit respect (om dus te voorkomen dat ik wel te ver ga), en deels omdat het dan toch niet gaat werken.
Ik lees echter dat soort 'eisen' altijd van vrouwen. Dat zegt nogal veel, vind ik.
Het gaat niet om het wel of niet hebben van die eis, want iedereen wil natuurlijk een gelijkwaardige partner/relatie. Het gaat erom hoe je daarmee omgaat, en ik zie in mijn omgeving dat vrouwen makkelijker misbruik van een slapjanus maken, dan mannen van een musje. En het ook veel langer zo door laten sudderen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar je hebt zelf dan toch ook die 'eis'?
Je zegt het alleen niet vantevoren, ik zie het verschil niet zo.
Het kan soms even duren voor je doorhebt dat het niet verandert, maar in principe kap ik het af wodra ik weet dat iemand mij niet aankan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:32 schreef dawg het volgende:
Natuurlijk ben ik nog singlequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:43 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, tijdje weg geweest. Wie is er allemaal nog?
MLI single?
@Tegan, succes!
Dit zal mijn ietwat cynische inslag dan zijn, maar dat respect-deel: I'm not buying it. Het gaat niet werken, full stop. Je gaat een relatie niet beëindigen om iemand tegen jou in bescherming te nemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:42 schreef dawg het volgende:
...deels uit respect (om dus te voorkomen dat ik wel te ver ga), en deels omdat het dan toch niet gaat werken.
Het is niet waar dat iedereen een gelijkwaardige relatie wil, er zijn mannen en vrouwen die het wel prettig vinden om niet zelf te hoeven denken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wel of niet hebben van die eis, want iedereen wil natuurlijk een gelijkwaardige partner/relatie. Het gaat erom hoe je daarmee omgaat, en ik zie in mijn omgeving dat vrouwen makkelijker misbruik van een slapjanus maken, dan mannen van een musje. En het ook veel langer zo door laten sudderen.
Ja, veel te cynisch, Gari.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit zal mijn ietwat cynische inslag dan zijn, maar dat respect-deel: I'm not buying it. Het gaat niet werken, full stop. Je gaat een relatie niet beëindigen om iemand tegen jou in bescherming te nemen.
Jawel. Ik denk dat dat eerder te maken heeft met bijv. onzekerheid, faalangst, oid. Niemand wil als een voetveeg behandeld worden, niet bewust. Mensen zijn van nature op zoek naar acceptatie, en waardering.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:04 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het is niet waar dat iedereen een gelijkwaardige relatie wil, er zijn mannen en vrouwen die het wel prettig vinden om niet zelf te hoeven denken.
Dat zou kunnen, misschien omdat je een vrouw bent.quote:Ik weet ook niet of het klopt dat vrouwen het langer zo laten, ik zie in mijn omgeving juist meer mannen met musjes dan andersom.
Inmiddels niet meer door jouquote:
of heb ik het nou mis, en is dat éigenlijk wat er bedoeld wordt met "het ligt niet aan jou, het ligt aan mij" ?quote:
Ja, natuurlijk maak je het voor jezelf uit. Ik bedoel meer dat wanneer je merkt dat je over je partner heenwalst, dat je het dan eigenlijk al te ver hebt laten komen, vind ik dan. Zoiets merk je doorgaans vrij snel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
of heb ik het nou mis, en is dat éigenlijk wat er bedoeld wordt met "het ligt niet aan jou, het ligt aan mij" ?
Nou, ik eet namelijk veel en graag vlees. En als je van die fundi-vega's hebt zijn ze zowat in staat je te vermoorden omdat je graag koe, kip, varken, hert of lam eet. Daarbij draag ik ook nog wel eens een lange leren jas, heb een leren bank en leren schoenenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:59 schreef Lips het volgende:
Wat ik met die 'ruggengraat' wil zeggen is dat iemand geen softie moet zijn qua karakter. Ik ben iemand die van nature grenzen zoekt, ook in personen. Als iemand niet stevig in z'n schoenen staat wals ik er overheen omdat er geen grens aangegeven wordt. Wanneer dit gebeurd krijg je de situatie die JamesBrownie beschrijft, dat iemand alles voor je doet. Daar kan ik dan vervolgens weer niet tegen (terwijl ik het zelf heb veroorzaakt).
Niet zo'n succes dus!
Iemand hoeft echt niet lomp te zijn, heel hard of agressief. Iemand moet gewoon niet met zich laten sollen. Ik moet het idee hebben dat we op dat gebied gelijkwaardig zijn.
Ach, eigenlijk voor een groot deel dus wat JamesBrownie zegt![]()
@Elegy: Wat is er mis met vegetariërs![]()
Oh, nog wel 1 ding trouwens wat een eis is: Iemand moet mijn katten accepteren en er niet allergisch voor zijn
Ligt meer aan het onderwerpquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:11 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer door jou![]()
Maar zit iedereen hier tijdens kantooruren ofzo? Ik ben er weer even niet (kan nu eenmaal niet tijdens collegeuren posten) en er zijn weer gelijk tig posts bij
Het is idd een onderwerp waar goed over te discussieren valt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef mrbox het volgende:
Maar hoe testen jullie dan of een man z'n mannetje staat / ruggegraat, bijvoorbeeld op een date ?
[..]
Ligt meer aan het onderwerp
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef mrbox het volgende:
Maar hoe testen jullie dan of een man z'n mannetje staat / ruggegraat, bijvoorbeeld op een date ?
Ik word verlegen als iemand de deur voor me openhoudt op een date, maar ik vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af.
Ik vind etiquette wel prettig en pas dat regelmatig toe (zoiets simpels als voor een onbekende een deur openhouden, niet te geloven hoe blij sommige mensen daar mee zijn). Echter, naar wat ik zo her en der lees/merk, vinden veel vrouwen die etiquette maar onzin, iets waar ik het volstrekt _niet_ mee eens ben trouwens.
Maar als je je er dus een beetje aan houdt kan je al snel voor watje worden gezien volgens mij.
Of gooien jullie je date meteen een moeilijke casus voor de voeten waarin jij een standpunt inneemt en hij zich dan maar eens mag gaan bewijzen?
Met een checklist erbij om alle goede punten af te vinkenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind etiquette wel prettig en pas dat regelmatig toe (zoiets simpels als voor een onbekende een deur openhouden, niet te geloven hoe blij sommige mensen daar mee zijn). Echter, naar wat ik zo her en der lees/merk, vinden veel vrouwen die etiquette maar onzin, iets waar ik het volstrekt _niet_ mee eens ben trouwens.
Maar als je je er dus een beetje aan houdt kan je al snel voor watje worden gezien volgens mij.
Of gooien jullie je date meteen een moeilijke casus voor de voeten waarin jij een standpunt inneemt en hij zich dan maar eens mag gaan bewijzen?
Ik ben zelf vegetariër maar ik zal de laatste zijn die iemand anders het eten van vlees wil ontnemen. Als je graag dood beest eet moet je dat zelf weten! Leren jassen etc. zijn onacceptabel bij veganisten, niet bij vegetariërs.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:35 schreef Elegy het volgende:
Nou, ik eet namelijk veel en graag vlees. En als je van die fundi-vega's hebt zijn ze zowat in staat je te vermoorden omdat je graag koe, kip, varken, hert of lam eet. Daarbij draag ik ook nog wel eens een lange leren jas, heb een leren bank en leren schoenen
Tevens vind ik het ompraktisch om elke keer verschillende dingen te moeten koken. En vegetarisch voedsel vind ik een no-go.
Ik heb best wat ruggengraatloze mannen ontmoet ja. Vaak zijn dat van die hele 'lieve' (quote:Komen jullie trouwens vaker van die ruggegraatloze mannen tegen dan? Misschien moet je het dan eens in een andere sector zoeken.
Verlegen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik word verlegen als iemand de deur voor me openhoudt op een date, maar ik vind het wel leuk.
Ik test het niet, soms merk ik het gewoon, soms niet en dan kom ik er later achter.
Ik ben erg gecharmeerd van etiquette! Deuren open houden en jas aangeven enzo scoren bij mij echt wel puntenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:36 schreef Elegy het volgende:
Ja, ik vind het gewoon niks. En als het heel erg naar gewoon vlees smaakt, nou, dan kan ik net zo goed gewoon vlees eten natuurlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:57 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat gezeik over vega-voedsel wordt ik wel een beetje moe vanHeb je 't uberhaupt ooit geproefd? Weet je wel waar je het over hebt?
Dat je het aan een groentenburger kan zien dan snap ik, maar als ik lasagna ofzo maak (eventueel met fake-gehakt) mis je het vlees echt niet hoor.
Da's matig dan. Maarja, wat "de vrouw" wil verschilt van seizoen tot seizoen, de ene keer moet het weer een metroman zijn, nu zijn de alfamannetjes weer in... Geen wonder dat sommige mannen op safe gaan spelen en aan komen kakken met Bouquetreeks tactieken.quote:Ik heb best wat ruggengraatloze mannen ontmoet ja. Vaak zijn dat van die hele 'lieve' () mannen
Mooi!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:01 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik ben erg gecharmeerd van etiquette! Deuren open houden en jas aangeven enzo scoren bij mij echt wel punten
Als je je aan etiquette houdt ben je charmant, geen watje!
Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt. mensen die de hele tijd beamend zitten knikken, of de antwoorden geven die zo sociaal wenselijk zijn dat je eens naar de voeten kijkt of er ergens een geitenwollen sok omheen zit enzo. Zoiets?quote:Heeft ook niks te maken met wel of geen ruggengraat hebben.
Ik ga iemand trouwens niet testen ofzo. Je merkt het gewoon aan antwoorden die je krijgt op vragen en aan dingen die iemand over zichzelf verteld. Het is gewoon een stuk karakter waar het uit blijkt. Tuurlijk weet je dat niet na een eerste date, maar je voelt wel aan of het er in zit.
Het is ook niet raar, ik ben het gewoon niet gewend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Verlegen?Zo raar is dat toch niet? toch? Als je een restaurant/kroeg/club/iets onbekends binnengaat, gaat de man trouwens voor. Da's om eventueel de boel veilig te stellen. Maar we gaan een beetje offtopic
jij wil helemaal geen vrouw!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gewoon niks. En als het heel erg naar gewoon vlees smaakt, nou, dan kan ik net zo goed gewoon vlees eten natuurlijk
[..]
Da's matig dan. Maarja, wat "de vrouw" wil verschilt van seizoen tot seizoen, de ene keer moet het weer een metroman zijn, nu zijn de alfamannetjes weer in... Geen wonder dat sommige mannen op safe gaan spelen en aan komen kakken met Bouquetreeks tactieken.
[..]
heel vervelend is dat ja.quote:Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt. mensen die de hele tijd beamend zitten knikken, of de antwoorden geven die zo sociaal wenselijk zijn dat je eens naar de voeten kijkt of er ergens een geitenwollen sok omheen zit enzo. Zoiets?
ik geloof er niks van, eigenlijk...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
...want iedereen wil natuurlijk een gelijkwaardige partner/relatie
ik ben ook een hele lieve man...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:57 schreef Lips het volgende:
Ik heb best wat ruggengraatloze mannen ontmoet ja. Vaak zijn dat van die hele 'lieve' () mannen
Ik schreef nergens dat het naar vlees smaaktquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:06 schreef Elegy het volgende:
Ja, ik vind het gewoon niks. En als het heel erg naar gewoon vlees smaakt, nou, dan kan ik net zo goed gewoon vlees eten natuurlijk
Ik denk dat mannen eens zichzelf moeten blijven ipv zich aanpassen aan wat ze denken dat vrouwen willen. Ik vind mannen onder elkaar vaak leuker dan mannen die doen hoe ze denken dat vrouwen het 't liefste hebben. Als een man zich bij mij gedraagd alsof ie bij z'n vrienden is leer ik 'm pas kennen.quote:Da's matig dan. Maarja, wat "de vrouw" wil verschilt van seizoen tot seizoen, de ene keer moet het weer een metroman zijn, nu zijn de alfamannetjes weer in... Geen wonder dat sommige mannen op safe gaan spelen en aan komen kakken met Bouquetreeks tactieken.
Ehm, ja maar dan afgezien van die sokken, want die zeggen weer niks over karakterquote:Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt. mensen die de hele tijd beamend zitten knikken, of de antwoorden geven die zo sociaal wenselijk zijn dat je eens naar de voeten kijkt of er ergens een geitenwollen sok omheen zit enzo. Zoiets?
Een jongedame is ook goedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
jij wil helemaal geen vrouw!
[..]
heel vervelend is dat ja.
Ik mis het welquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:30 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik schreef nergens dat het naar vlees smaaktIk zei dat je het niet mist.
Dat fake gehakt smaakt ook niet naar gehakt, heeft enkel de structuur. De reden dat ik vleesvervangers eet is omdat daar bepaalde voedingsstoffen (bijv. vitamine B12 en ijzer) extra inzitten. Die haalt een mens normaal uit vlees maar dat doe ik dus uit vervangers.
Da's altijd makkelijk gezegd dan gedaan. Iemand zal zich toch anders gedragen in een één op één situatie dan onder vrienden, of dat nou bewust of onbewust gebeurt.quote:Ik denk dat mannen eens zichzelf moeten blijven ipv zich aanpassen aan wat ze denken dat vrouwen willen. Ik vind mannen onder elkaar vaak leuker dan mannen die doen hoe ze denken dat vrouwen het 't liefste hebben. Als een man zich bij mij gedraagd alsof ie bij z'n vrienden is leer ik 'm pas kennen.
[..]
Ehm, ja maar dan afgezien van die sokken, want die zeggen weer niks over karakter
Wie zegt dat mannen onder elkaar op dat moment zichzelf zijn? Ik ken er genoeg die op zulke momenten dingen doen die ze normaal niet zo snel zouden doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:30 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen eens zichzelf moeten blijven ipv zich aanpassen aan wat ze denken dat vrouwen willen. Ik vind mannen onder elkaar vaak leuker dan mannen die doen hoe ze denken dat vrouwen het 't liefste hebben. Als een man zich bij mij gedraagd alsof ie bij z'n vrienden is leer ik 'm pas kennen.
En zoeentje moet je er hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben ook een hele lieve man...![]()
...en vervolgens doe ik meestal gewoon waar ik zin in heb
menige vrouw heeft mij al verzekerd dat ik de ideale man benquote:
Haha, dat hoor ik ook wel eens, maar vervolgens heeft degene die dat zegt zelf om de een of andere reden geen interesse.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
menige vrouw heeft mij al verzekerd dat ik de ideale man ben
Dat zijn de betere thema'squote:Op woensdag 14 mei 2008 00:22 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met de singles?
Ik heb morgen een feestje van het studentenhuis een vriendin met als thema 'porno'. Wat moet ik daar nou bij aandoen...
Nou, je zat anders behoorlijk geïnteresseerd te luisteren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:46 schreef dawg het volgende:
Ik ga altijd achterover leunend genieten van het relaas wat de gemiddelde vrouw over haarzelf afsteekt. Altijd leuk.
Iemand moet zelf het woord ook nemen, reageren met eigen verhalen, meningen en bij voorkeur weinig meegaan in mijn standpunten als hij er anders over denkt. Iemand die zijn eigen kop volgt en die een confrontatie niet uit de weg gaat, da's wat mij betreft een redelijke maatstaf voor ruggegraat. En daar kun je met een paar biertjes/wijntjes best achter komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef mrbox het volgende:
Tip 1, niet dronken wordenquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:28 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Dat zijn de betere thema'sEn ik denk dat als je wat 'spannends' aantrekt dat het al snel goed is
en dan vrijgezel zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
menige vrouw heeft mij al verzekerd dat ik de ideale man ben
Leuk thema, ik heb nog wel een paar schoenenquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:22 schreef Tegan het volgende:
Ik heb morgen een feestje van het studentenhuis een vriendin met als thema 'porno'. Wat moet ik daar nou bij aandoen...
Eigenlijk zijn deze tips wel aan te raden voor ieder feestje waar je heen gaat, chapeau MLI.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Tip 1, niet dronken worden
Tip 2, sexy maar stylish doet het meestal goed. Iedereen dost zich uit als ongelofelijke slet, je ziet er echt beter uit op de foto's dan de rest. Veel meisjes komen echt genadeloos op de foto's te staan
.
ow komop, iedereen heeft zijn eisen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn deze tips wel aan te raden voor ieder feestje waar je heen gaat, chapeau MLI.![]()
Voegáh, toen de Now&Wow nog nie was en in 't Holland Amerika Lijn gebouw feestjes waren, ben 'k wel eens geweest op zoon porno thema feestje, k vond er ni veel aan toen..
Enne, wat betreft de "eisenlijstjes",![]()
"Mijn partner moet dit, moet dat, moet minstens hieraan voldoen, en daaraan, etc."![]()
Ik weet dat ik in zo'n geval maar 1 ding moet; hard wegrennen.
Gewoon, niksquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:22 schreef Tegan het volgende:
Je past uit jezelf al genoeg bij het themaquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:22 schreef Tegan het volgende:
Rustig Den_Haag rustigquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je past uit jezelf al genoeg bij het thema
Bronquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Tip een was ik al van plan en mijn outfit wordt denk ik toch maar een van mijn normale outfitsquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Tip 1, niet dronken worden
Tip 2, sexy maar stylish doet het meestal goed. Iedereen dost zich uit als ongelofelijke slet, je ziet er echt beter uit op de foto's dan de rest. Veel meisjes komen echt genadeloos op de foto's te staan
.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik denk dat het als compliment bedoeld was.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tip een was ik al van plan en mijn outfit wordt denk ik toch maar een van mijn normale outfits.
[..]
.
Was lief bedoeld hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tip een was ik al van plan en mijn outfit wordt denk ik toch maar een van mijn normale outfits.
[..]
.
quote:
Veruit de meeste vrouwen:quote:
Sorryquote:
niks ertussenin?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Veruit de meeste vrouwen:![]()
, hoewel dan sommigen wel weer
![]()
Okee okee, je hebt ook nog:quote:
Ben benieuwd waar ik onder val, denk de laatste twee en misschien de tweede een beetje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Okee okee, je hebt ook nog:
- vrouwen
- vrouwen
- vrouwen
- vrouwen
- vrouwen (daar zijn er een hoop van
)
En natuurlijk vrouwen die het lekker vinden omte worden
Dequote:Op woensdag 14 mei 2008 13:00 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ik onder val, denk de laatste twee en misschien de tweede een beetje.
Dat denk ik niet.quote:
die heet Teagan Presley.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:06 schreef Elegy het volgende:
Is Tegan porno dan? Ik ken wel een Tegan Paisley maar die komt uit de VS
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
die heet Teagan Presley.![]()
(+12 for knowing this stuff)
Dan is het goedquote:
Tja, hoe ik me kleed. Meestal gewoon spijkerbroek en leuk shirtje of een blouse, ik houd van blousenquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:16 schreef MLI het volgende:
Tegan, wat is je kledingstijl eigenlijk? Zomaar even benieuwd.
Helaas, hier lijk ik echt totaal niet op.quote:
Ahja, ik was er niet helemaal zeker van maar dat is dus haar naam.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
die heet Teagan Presley.![]()
(+12 for knowing this stuff)
Nee hoor, helemaal nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:56 schreef Tegan het volgende:
Ik kom dit topic altijd binnen met dat ik die en die heb gezoend en dat ik weer eens sex met de ex heb gehad. Ik hoop niet dat jullie daardoor denken dat ik echt een onwijze slet ben, want dat valt echt enorm mee!
Nog niet duidelijk genoeg - foto!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, hoe ik me kleed. Meestal gewoon spijkerbroek en leuk shirtje of een blouse, ik houd van blousen. Rokjes enzo eigenlijk bijna nooit, hoewel ik er wel een aantal heb. En als het ietsje netter moet heb ik nog wel wat donkere broeken en gilets. Schoenen, eigenlijk meestal sneakers, type All Stars, hoewel ik geen All Stars heb. Hakken heb ik al sinds mijn examengala niet meer aangehad, ben het denk ik ook verleerd om erop te lopen
. Sieraden doe ik eigenlijk ook niet aan, op oorknopjes na. Mijn haar is eigenlijk bijna altijd in een staart.
Ja, natuurlijk, ik date niet met vrouwen die ik niet op zijn minst interessant vind. En ik heb me goed vermaakt hoor, luisterend naar je relaas.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, je zat anders behoorlijk geïnteresseerd te luisteren.![]()
Je ziet er heel braaf uit hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:56 schreef Tegan het volgende:
Ik kom dit topic altijd binnen met dat ik die en die heb gezoend en dat ik weer eens sex met de ex heb gehad. Ik hoop niet dat jullie daardoor denken dat ik echt een onwijze slet ben, want dat valt echt enorm mee!
Ik mis dequote:Op woensdag 14 mei 2008 12:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Okee okee, je hebt ook nog:
- vrouwen
- vrouwen
- vrouwen
- vrouwen
- vrouwen (daar zijn er een hoop van
)
En natuurlijk vrouwen die het lekker vinden omte worden
Ik vind dit topic er eigenlijk wel op vooruit gegaan sinds jij hier vertoefd..quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet
(ben hier net, dus helemaal geen beeld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door kaasplankje op 14-05-2008 21:15:44 ]
Zo'n soort bikini heb ik ook maar vanaf nu draag ik 'm dus niet meer.quote:
Jij heet geen Teagan/Tegan, dus dat moet gewoon kunnenquote:Op donderdag 15 mei 2008 05:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Die bikini heb ik ook maar vanaf nu draag ik 'm dus niet meer.
*Zoekt aaismiley en kan hem niet vinden...*quote:Op donderdag 15 mei 2008 06:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
* RickTheGreatest heeft niks bijzonders meegemaakt de laatste tijd
Naar de bioscoop geweest met een dame die ik geruime tijd geleden gezoend had, ze had alleen een vriendin mee en de stukjes tussen de stoelen waren bijna net zo breed als een stoel zelf. Niet geneukt, niks.
Ach ja, ik zie haar dit weekend als het goed is weer
Hij is wel leuk...quote:Op donderdag 15 mei 2008 05:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Zo'n soort bikini heb ik ook maar vanaf nu draag ik 'm dus niet meer.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind dit topic er eigenlijk wel op vooruit gegaan sinds jij hier vertoefd..![]()
Had ik al welkom gezegd? Zoniet, Welkom!![]()
Enne, ik heb wel mijn voorkeuren voor type vrouwen hoor, ik val op vrouwen die een beetje stoer zijn, maar verder wel echt vrouwelijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer kleden en vrouwelijk gedragen, of stoer gedragen en vrouwelijk kleden?
Of bedoel je nog iets anders?I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
Hmmm nou, qua kledingstijl gaat stoer en vrouwelijk best goed samen of niet?quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Stoer kleden en vrouwelijk gedragen, of stoer gedragen en vrouwelijk kleden?
Of bedoel je nog iets anders?
Kan wel idd, ik probeerde me gewoon een beeld te vormen van die vrouw.quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmmm nou, qua kledingstijl gaat stoer en vrouwelijk best goed samen of niet?
Ik vind het wel leuk als vrouwen een beetje stoer zijn in dingen die ze doen, zoals een stoere sport ofzo.
Mja, vrouwen zijn 't leukste als ze zich als vrouw gedragen vind ik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kan wel idd, ik probeerde me gewoon een beeld te vormen van die vrouw.
Ligt nogal aan de situatie waarin je iemand tegenkomt! Als ik op zaterdagmorgen even snel naar de supermarkt loop om melk te halen loop ik gewoon in m'n joggingbroek op m'n slippers hoor. Terwijl ik vandaag in een lange rok loop met pumps...quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:05 schreef kaasplankje het volgende:
Het zegt wel wat over hoe iemand over zichzelf denkt, you are what you wear.
Dat verschilt idd, maar als je allebei draagt, zegt dat toch ook iets over je?Als je eenmaal iemand tegenkomt(op zijn slippers in de winkel) zegt dat niets.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:02 schreef Lips het volgende:
[..]
Ligt nogal aan de situatie waarin je iemand tegenkomt! Als ik op zaterdagmorgen even snel naar de supermarkt loop om melk te halen loop ik gewoon in m'n joggingbroek op m'n slippers hoor. Terwijl ik vandaag in een lange rok loop met pumps...
Gaat dus niet altijd op!
I know, vriendinnetje van me gaat de deur niet uit zonder een dikke streep oogpotlood...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat verschilt idd, maar als je allebei draagt, zegt dat toch ook iets over je?Als je eenmaal iemand tegenkomt(op zijn slippers in de winkel) zegt dat niets.
Er zijn ook vrouwen die er altijd uit willen zien om door een ringetje te halen, of juist niet...
*aai over de bol*quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:19 schreef uppie83 het volgende:
Je ex spreken vlak nadat het uit is is niet verstandig ...
Maar ik kon het niet laten![]()
knuffelquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:19 schreef uppie83 het volgende:
*schop onder hol geeft*quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:19 schreef uppie83 het volgende:
Vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:17 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik ga nog wel de deur uit met m'n oogpotlood van gisteren half op m'n oog
Lolquote:
Heel knap van je...quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik, ik ga gewoon ZONDER oogpotlood de deur uit, há! Beat that.
Maar je neemt stiekum wel vijf potloodjes mee in je handtasjequote:Op donderdag 15 mei 2008 12:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik, ik ga gewoon ZONDER oogpotlood de deur uit, há! Beat that.
Nou, ik ben iig heel blij om van mijn ex af te zijn...quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef McKillem het volgende:
Wat ik nou niet begrijp is dat er mensen zijn die het tof vinden om single te zijn.
Zou iemand die kunnen uitleggen?
Jij smeert je helemaal in met oogpotloodquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar je neemt stiekum wel vijf potloodjes mee in je handtasje
Ja, da's om mijn über arische lelieblanke huid te verbergen. Als blanke ben je namelijk in de wijk waar ik woon per definitie een racist want je bent niet bruin/zwart/schapenneukerskleurtjequote:Op donderdag 15 mei 2008 12:44 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Jij smeert je helemaal in met oogpotlood
Zwarte!
Rick, denk dat jij eerst andere dingen moet gaan doen voordat jij daarover hoeft na te denken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik ben al 22 jaar lang single en heb echt geen drang van "JAH!!!!!!! Tijd voor wat vasts!!!!!!"
Dat geouwehoer van "er mist iets in mijn leven" heb ik totaal niet, gelukkig. Vermaak me best met mn vrienden en alles
Waarquote:
niemand om tegenaan te liggenquote:* Jouw bed is van jou alleen
als ik een relatie heb, bepaalt degene met wie ik iets heb dat ook voor zichzelf hoor (en ik ook hoop ik)quote:* Jij bepaald wat je doet met je vrije tijd
quote:* Je hoeft niet winkel in winkel uit op zoek naar schoenen
die zijn handig en helaas noodzakelijk iddquote:* Geen klein stom prullenbakje in de wc hoeven plaatsen
waarom houd je anders geen geld over? [/quote]quote:* Je houdt geld over
er zijn ook vrouwen zonder katten, misschien moet je die eens proberen danquote:dat ligt aan de vrouw, niet alle vrouwen zullen daar moeilijk over doen [quote]
* Je hoeft je niet meer te ergeren aan die rotkatten van haar
je overdrijft.quote:...and so on and so forth![]()
Single zijn roeleert de pan uit!
quote:En de voordelen van single zijn:
* Geen gezeik <-- Had ik nooit.
* Jouw bed is van jou alleen <-- Dat zal me aan mijn reet roesten.
* Jij bepaald wat je doet met je vrije tijd <-- Deed ik met haar ook. Koos er alleen voor dat met haar door te bengen.
* Je hoeft niet winkel in winkel uit op zoek naar schoenen <-- Doet ze zelf.
* Geen klein stom prullenbakje in de wc hoeven plaatsen <-- Dat heb ik sowieso.
* Je houdt geld over <-- Heb een gat in mijn hand.
* Zonder problemen nieuwe gagdets of elektronica kunnen kopen <-- Geen probleem hier.
* Je hoeft je niet meer te ergeren aan die rotkatten van haar <-- Katten.al had ze die niet.
Over vanalles en nogwatquote:
Lekker rustig tochquote:niemand om tegenaan te liggen
Dat gaat maar tot in zekere hoogte op. Je zit immers samen in een relatiequote:als ik een relatie heb, bepaalt degene met wie ik iets heb dat ook voor zichzelf hoor (en ik ook hoop ik)
Schoenenquote:schoenen!!!
Dat weet ik, maar toch.quote:die zijn handig en helaas noodzakelijk idd![]()
Een relatie kost geld. Niet zozeer dat je elke keer maar dingen voor haar moet kopen maar ook dat je "dingen moet doen". En die zijn vaak niet gratis.quote:waarom houd je anders geen geld over?
Ik geloof er niks van. Elke vrouw, of het nou hier is of "in het echte leven" zijn helemaal gek van katten. Ik heb echt niks met die beesten. Ze zijn vervelend, maken dingen stuk, verharen en ze kosten bakken met geld. Geef mij eens één voorbeeld van een leuke vrouw die ook niets heeft met katten? Of kan je één fokster noemen?quote:er zijn ook vrouwen zonder katten, misschien moet je die eens proberen dan
Misschien een beetje wel ja, toch zit er een kern van waarheid in. In elk geval wel wat mijn eigen ervaringen betreft.quote:je overdrijft.
Met de hand is sneller, geen risico op enge ziektes of zwangerschap, na afloop even wassen en klaar. Praktisch toch.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:50 schreef woodside het volgende:
Ik mis het neuken wel, met de hand is toch niet hetzelfde...
maar dan wil je ook dingen samen doen toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:54 schreef Elegy het volgende:
Dat gaat maar tot in zekere hoogte op. Je zit immers samen in een relatie
[..]
quote:Schoenen
dingen kopen hoeft sowieso niet, zeker niet als je geen geld hebt, en uitgaan kan zij ook wel een keer betalen... je doet neem ik aan ook 'dingen' als je geen relatie hebt.quote:
Een relatie kost geld. Niet zozeer dat je elke keer maar dingen voor haar moet kopen maar ook dat je "dingen moet doen". En die zijn vaak niet gratis.
[..]
De meeste vrouwen die ik ken hebben idd katten jaquote:Ik geloof er niks van. Elke vrouw, of het nou hier is of "in het echte leven" zijn helemaal gek van katten. Ik heb echt niks met die beesten. Ze zijn vervelend, maken dingen stuk, verharen en ze kosten bakken met geld. Geef mij eens één voorbeeld van een leuke vrouw die ook niets heeft met katten? Of kan je één fokster noemen?
o wat houd ik van sex!quote:Met de hand is sneller, geen risico op enge ziektes of zwangerschap, na afloop even wassen en klaar. Praktisch toch.
Jawel, maar ik ben ook erg gesteld op mijn vrijheid. Vind het geen punt om iemand een paar dagen of een week niet te zien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:03 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
maar dan wil je ook dingen samen doen toch?
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik eigenlijk beset wel veel paar schoenen heb...quote:schoenen
![]()
Ja, da's waar. Maar dat is dan voor één persoonquote:dingen kopen hoeft sowieso niet, zeker niet als je geen geld hebt, en uitgaan kan zij ook wel een keer betalen... je doet neem ik aan ook 'dingen' als je geen relatie hebt.
Dat dusquote:De meeste vrouwen die ik ken hebben idd katten jaik ook
Maar ik ken wel een fokster die geen katten heeft, die is getrouwd en heeft een kind.
Ik ga liever gamen of muziek luisteren/films kijkenquote:o wat houd ik van sex!
Ik heb maar opgegeven om erachter te komen waarom ik niet zover kom, het komt vast wel een keerquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rick, denk dat jij eerst andere dingen moet gaan doen voordat jij daarover hoeft na te denken.
Sinds november 2006 al hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:21 schreef Lips het volgende:
Elegy, heb even gemist hoe lang jij nu single bent maar uit je reactie over voordelen van single zijn haal ik dat dat nog niet heel lang kan zijn
ik ook nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben ook erg gesteld op mijn vrijheid. Vind het geen punt om iemand een paar dagen of een week niet te zien.
quote:Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik eigenlijk beset wel veel paar schoenen heb...
quote:Ik ga liever gamen of muziek luisteren/films kijken
Dat hoor ik ook niet vaak?quote:
Ja, ik kijk er zelf ook elke keer weer van opquote:
Ach, tis niet dat ik het vervelend vind, er zijn gewoon dingen die ik léuker vind en waar ik minder lang zonder kan. Toen mijn oortelefoon op vakantie eens stuk ging kon ik echt nergens een ander exemplaar vinden (zat ik notabene bij het Gardameer!) en kon ik dus een week geen muziek luisteren. Daar had ik op een gegeven moment zó de pest over in dat als we uitgingen mensen en masse voor me opzij gingen omdat ik zo'n enorm chagerijnige rotkop had. Misschien waren ze bang dat ik een maffiahitman on-a-mission wasquote:
Iets anders kan ik daar niet op zeggen...
Misschien:
Wow, en je bent nog steeds van mening dat je liever alleen slaapt, dat vrouwen handen vol geld kosten, alleen maar zeiken etc.??quote:
Potje sex had je humeur vast wel opgefleurdquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:47 schreef Elegy het volgende:
Ach, tis niet dat ik het vervelend vind, er zijn gewoon dingen die ik léuker vind en waar ik minder lang zonder kan. Toen mijn oortelefoon op vakantie eens stuk ging kon ik echt nergens een ander exemplaar vinden (zat ik notabene bij het Gardameer!) en kon ik dus een week geen muziek luisteren. Daar had ik op een gegeven moment zó de pest over in dat als we uitgingen mensen en masse voor me opzij gingen omdat ik zo'n enorm chagerijnige rotkop had. Misschien waren ze bang dat ik een maffiahitman on-a-mission was
Ik neig naarquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Iets anders kan ik daar niet op zeggen...
Misschien:
dat kan ook nog idd...quote:
Nou ja, het is fijn om samen te zijn, maar het is ook fijn als je elkaar weer ziet na een tijdje niet samen geweest te zijn.quote:
Ja, nog steeds. Nuja, sommige stellingen zijn mischien wat gechargeerd, ik geef toe. Maar toch, ik zie geen enkel probleem in single zijn. Ben erg gesteld op mijn vrijheid.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Lips het volgende:
[..]
Wow, en je bent nog steeds van mening dat je liever alleen slaapt, dat vrouwen handen vol geld kosten, alleen maar zeiken etc.??
Wat voor vriendin had jij zeg(of wat voor vrouwen kom jij tegen)
Als ik toen zou mogen kiezen tussen sex en muziek luisteren had ik serieus gekozen voor muziek luisterenquote:Potje sex had je humeur vast wel opgefleurd
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Lips het volgende:
[..]
Wow, en je bent nog steeds van mening dat je liever alleen slaapt, dat vrouwen handen vol geld kosten, alleen maar zeiken etc.??
Wat voor vriendin had jij zeg(of wat voor vrouwen kom jij tegen)
[..]
Potje sex had je humeur vast wel opgefleurd
nou ja, dat ligt er dus aan wie je tegenkomt. Als jij graag in de tuin wil hangen en ik graag naar de sauna wil, vraag ik wel iemand anders, maakt mij dat nou uit...quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:50 schreef Liquidootje het volgende:
Doe niet zo raar
Ik ga lekker met Elegy mee (in zijn opmerking dan wel he!).
Eventjes lekker een leveltje mario op mijn wii spelen of gewoon in de tuin liggen met mijn mooie ipod of als het koud is op de bank en een spannende film. Op de druilerige zondagmiddag gewoon de hele dag in mijn meest gemakkelijke kleding en laptop als een surf junkie mindnumming surfen.
Ik haatte (en nog steeds) van die sociale bezigheden. Ohh maar we moeten iets doen hoor. Ik verveel me boehoe. Samen zwemmen, samen naar de sauna, bij vrienden en schoonouders eten met domme gesprekken en dan 's avond het verplichte nummertjepfff
Of nog erger, daarna aanhoren hoe sletterig MIchelle of arrogant Nicole weer is geweest. Het boeit mij geen ene schapenanus. Het zijn jouw vriendinnen . NIET DIE VAN MIJ
Ey wacht eens even Lips. Heb jij groene ogen en rood haar en een zeer blanke huid zonder al te veel sproeten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:54 schreef Lips het volgende:
Wat zijn jullie verbitterd...
en toch was je van een flink potje kezen ws ook wel opgeknaptquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:47 schreef Elegy het volgende:
Als ik toen zou mogen kiezen tussen sex en muziek luisteren had ik serieus gekozen voor muziek luisteren
Helaas viel er niets te kiezen
Ik zie zoiets niet erg vaak eigenlijk. Wat ik ervan heb ervaren is toch een soort claimgedrag en daar hou ik dus echt niet van. Zelfs zo erg, dat ik de term "mijn vriendin" eigenlijk best moeilijk vind. Ze is niet van mij, mar met mij. En vice versa. Ik word ook altijd nogal kriegel van mensen die het continu over "mijn vriend/vriendin dit en dat en zus en zo". Aaargh!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, het is fijn om samen te zijn, maar het is ook fijn als je elkaar weer ziet na een tijdje niet samen geweest te zijn.
Als ik echt heel erg verliefd ben, heb ik er wel iets meer moeite mee moet ik eerlijkheidshalve toegeven, maar ik doe ook graag dingen zonder mijn vriend,( als ik het dan een keer echt vervelend vind, ga ik wel een film kijken ofzo.)
Ik heb 8enhalf jaar relatie achter de rug en mijn vriend kon echt doen wat ie wilde, als ik nog geen afspraken had staan (met kinderen kun je natuurlijk niet allebei weg)natuurlijk zagen we elkaar dan wel weer in bed ofzo, maar in het begin van onze relatie was het niet veel anders.
Als hij zin had om met zijn vrienden weg te gaan: veel plezier, vond het fijn voor hem als ie het leuk had. En ik vermaak me ook wel.
Nee hoor, ik ben geen vrouwen hater, integendeel. Alleen wegen voor mij de voordelen van een relatie niet op tegen de voordelen van single zijn.quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
en toch was je van een flink potje kezen ws ook wel opgeknapt
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ey wacht eens even Lips. Heb jij groene ogen en rood haar en een zeer blanke huid zonder al te veel sproeten?
Je groeit ook in een relatie, als je in het begin wat moeite hebt met elkaar loslaten, leer je dat.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zie zoiets niet erg vaak eigenlijk. Wat ik ervan heb ervaren is toch een soort claimgedrag en daar hou ik dus echt niet van. Zelfs zo erg, dat ik de term "mijn vriendin" eigenlijk best moeilijk vind. Ze is niet van mij, mar met mij. En vice versa. Ik word ook altijd nogal kriegel van mensen die het continu over "mijn vriend/vriendin dit en dat en zus en zo". Aaargh!
[..]
Nee hoor, ik ben geen vrouwen hater, integendeel. Alleen wegen voor mij de voordelen van een relatie niet op tegen de voordelen van single zijn.
Okee, misschien ben ik ook wel een beetje paranoïde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Hmm, eigenlijk omschrijf je precies wat ik ook heb. Als er aan me gehangen wordt kan ik daar niet tegen, wat natuurlijk niet inhoudt dat ik haar nooit om me heen hoef te hebben. Da's niet erg maar idd, liever niet continu.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je groeit ook in een relatie, als je in het begin wat moeite hebt met elkaar loslaten, leer je dat.
Ik kan er ook niet tegen als ik een partner heb die constant bij me wil zijn, dat wil niet zeggen dat ik niet graag bij mijn partner ben, maar wel dat ik niet het gevoel moet hebben dat ie niet meer weet wat ie zonder me moet.
En ik heb best mijn dagen dat ik hem gewoon om me heen wil hebben, dat moet je ook kunnen vragen van iemand (joh ik zou vandaag graag bij je zijn) als het niet zo is dat dat elke week drie keer gebeurt.
En je bent idd een beetje paranoide...Ik vind het wel prettig als iemand me zijn vriendin noemt (als ik vind dat ik een relatie heb dan he)
Strak planquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk omschrijf je precies wat ik ook heb. Als er aan me gehangen wordt kan ik daar niet tegen, wat natuurlijk niet inhoudt dat ik haar nooit om me heen hoef te hebben. Da's niet erg maar idd, liever niet continu.
Maarja, misschien moet ik mijn haar maar weer laten groeien, een kilt aan trekken, mijn gezicht half blauw kwasten en als een dolle op de heide rondrennen terwijl ik "FFFFRRREEEEEEHHHEEEEDDDDOOOOOOHHHHOOOOOMMMMM!!!111!!" schreeuw
Heeft Elegy je ingeschakelt?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ey wacht eens even Lips. Heb jij groene ogen en rood haar en een zeer blanke huid zonder al te veel sproeten?
Ce sera, sera idd. Ik merk het wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Strak plan![]()
Nou ja, als ik zo denk, zullen er vast ook andere vrouwen zijn die zo denken, daar zit er vast wel een voor je tussen, die je ooit tegenkomt zonder dat je het had verwacht. Je gaat een dagje weg met vrienden en komt ergens een leuk meisje tegen, voor je het weet, zit je de hele nacht te praten en ben je verliefd.
En dan blijkt dat zij net zo graag met haar vriendinnen uitgaat, of op de bank een boek wil zitten lezen zonder dat je steeds tegen haar zegt: moet je die vent zien... wat een eikel omdat je een stomme film op tv aan het kijken bent en met haar moet delen dat ie daadwerkelijk stom is. Denk dat ze je dan naar buiten schopt en zegt dat je maar uit moet gaan om te zuipen met je vrienden
Ehm, naja, zoiets dan
Ik weet van niks hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:29 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Heeft Elegy je ingeschakelt?
Oh nee hoor, maar elegy heeft momenteel de aandacht van twee vrouwen die hitsig zijn geworden en waarschijnlijk droog staan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:29 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Heeft Elegy je ingeschakelt?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef Liquidootje het volgende:
Nah ik voed mij op aandacht. Hier zit gewoon te weinig in.
Nu ga ik zelf wel even Brownie pm voor een avondje sexen. Moet nog wel even haar kinderen bij oma achterlaten. Ex mag er wel in de kamer ernaast zitten om jaloers te maken. Ik kan hem waarschijnlijk wel aan.
Nou, sommige mensen zijn ook gelukkig als ze geen relatie hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef McKillem het volgende:
Wat ik nou niet begrijp is dat er mensen zijn die het tof vinden om single te zijn.
naja, tijdens het breien danquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ce sera, sera idd. Ik merk het wel.
Maar dat van die tv, dat lijkt me stug want ik heb geeneens een tv
[..]
Ik weet van niks hoor
over mij?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar elegy heeft momenteel de aandacht van twee vrouwen die hitsig zijn geworden en waarschijnlijk droog staan.
Dus ik wilde hem even een handje helpen, maar word totaal genegeerd. Be-lach-e-lijk!
Ja dus, waar blijft die pm van je dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef Liquidootje het volgende:
Nah ik voed mij op aandacht. Hier zit gewoon te weinig in.
Nu ga ik zelf wel even Brownie pm voor een avondje sexen. Moet nog wel even haar kinderen bij oma achterlaten. Ex mag er wel in de kamer ernaast zitten om jaloers te maken. Ik kan hem waarschijnlijk wel aan.
Jawel. Dat, of hij wil sex. Soms negeert ie me.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
Hoe gaat je ex trouwens nu met je om in huis enzo? Heeft ie geen last van woede aanvallen enzo omdat jij nog steeds bij hem zit?
*schenkt een borrel in voor JamesBrownie om het leed te verzachten*quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jawel. Dat, of hij wil sex. Soms negeert ie me.
O, andersom word ik ook weleens boos.
De sfeer is niet erg goed iig.
Een goede relatie is wel goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
Nooit, nooit neem ik een relatie.
Je hoort ALLEEEEEEEEN maar gezeik over van alles en nog wat.Single
En ik ga nu slapen, welterusten lievertjesLiquidootje in het speciaal
Oh en Elegy
Mja, ik vind sex nog steeds maar een vies gedoe.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
Hoe gaat je ex trouwens nu met je om in huis enzo? Heeft ie geen last van woede aanvallen enzo omdat jij nog steeds bij hem zit?
Omdat als 't goed gaat mensen er niet zo gauw over posten denk ik? Het heeft allebei z'n voordelen maar ik vind dat je het single zijn wel erg verheerlijkt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
Nooit, nooit neem ik een relatie.
Je hoort ALLEEEEEEEEN maar gezeik over van alles en nog wat.Single
En ik ga nu slapen, welterusten lievertjesLiquidootje in het speciaal
Oh en Elegy
Hij zit in Australie.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:35 schreef junkdeluxe het volgende:
[..]
Omdat als 't goed gaat mensen er niet zo gauw over posten denk ik? Het heeft allebei z'n voordelen maar ik vind dat je het single zijn wel erg verheerlijkt.
Je gaat wel vroeg slapen zeg!
quote:
Bedanktquote:
Aan je reacties te zien ben je de ervaringsexpertquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
*schop onder hol geeft*
Doe dat dan ook niet sukkel!
Ik vind er ook geen pest aan, maar ik kan er helaas niets aan doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef McKillem het volgende:
Deze reactie bedoel ik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, da's om mijn über arische lelieblanke huid te verbergen. Als blanke ben je namelijk in de wijk waar ik woon per definitie een racist want je bent niet bruin/zwart/schapenneukerskleurtje
En de voordelen van single zijn:
* Geen gezeik
* Jouw bed is van jou alleen
* Jij bepaald wat je doet met je vrije tijd
* Je hoeft niet winkel in winkel uit op zoek naar schoenen
* Geen klein stom prullenbakje in de wc hoeven plaatsen
* Je houdt geld over
* Zonder problemen nieuwe gagdets of elektronica kunnen kopen
* Je hoeft je niet meer te ergeren aan die rotkatten van haar
...and so on and so forth![]()
Single zijn roeleert de pan uit!
Dat helpt wel ja...quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:59 schreef Lips het volgende:
[..]
*schenkt een borrel in voor JamesBrownie om het leed te verzachten*
en één voor mezelf omdat ik altijd wel een borrel lust
Hij heeft geen bierbuik, hij is gewoon groot en sterkquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mja, ik vind sex nog steeds maar een vies gedoe.
En natuurlijk omdat ik bang ben geworden. Mannen met bierbuiken zijn serieus moeilijke tegenstanders. No-kidding.
@Rick-san. Slaap maar goed en ik wens je goede natte dromen.
Het is Liquido. Die begrijpt zichzelf niet eens. Wat dat betreft is hij net een vrouw.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:00 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft geen bierbuik, hij is gewoon groot en sterk
Overigens begrijp ik de helft van je posts niet en reageer ik nu terwijl ik niet zeker ben of dat de bedoeling was
dan neem ik de vieze sex wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:56 schreef mrbox het volgende:
Jeej wat een gezeur over relaties en vieze sex...
Ik zou er dolgraag weer een relatie willen eigenlijk
Boxje ipv elke keer super droog aangeven wat geblaat is.. vertel eens hoe het met je date en potentiele levenspartner gaat. Is er al progressie?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:56 schreef mrbox het volgende:
Jeej wat een gezeur over relaties en vieze sex...
Ik zou er dolgraag weer een relatie willen eigenlijk
Met al die fetisjismes bestaat dat wel degelijk...quote:
Ik quote Liquidootje ffquote:
Progressie is dat ik er niet veel meer van begrijp, vrouwenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Boxje ipv elke keer super droog aangeven wat geblaat is.. vertel eens hoe het met je date en potentiele levenspartner gaat. Is er al progressie?
Goh... je ziet t zelf ook...quote:
Tja, ik ben sowieso onbegrijpbaar en als je mij ook nog quote, dan wordt het niet duidelijker op hae.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik quote Liquidootje ff![]()
[..]
Progressie is dat ik er niet veel meer van begrijp, vrouwen![]()
hehehehehe heldere reply zoquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Tja, ik ben sowieso onbegrijpbaar en als je mij ook nog quote, dan wordt het niet duidelijker op hae.
Verder. Noem je mij nu ook al een vrouw of begrijp je vrouwen in het algemeen niet.
Oh en die opmerking van Dawg op Garrison72 vind ik niet zo raar. Past wel bij hun
Ze hoeft van mij niet perse bloot te zijn. De intimiteit is belangrijker.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind ´t ni zo erg om single te zijn, maar ik hunker toch wel een beetje naar romantiek. Trouwens, iedereen stiekum wel als ge ´t mij vraagt..
Er is toch niks zo lekker als bij een blote vrouw in bed te stappen.![]()
"vieze sex" = Als je helemaal goor en bezweet terug komt van trainen en dan bij binnenkomst meteen de kleren van je lijf getrokken worden terwijl ze je in je nek zoent.![]()
sorry hoor
@ Singles: Wat vinden jullie vieze sex?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:18 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ze hoeft van mij niet perse bloot te zijn. De intimiteit is belangrijker.
En vieze sex is voor ieder weer anders. Zoveel mensen, zoveel wensen
Van wat jij vieze sex vind of van wat ik vieze sex vind of misschien zelfs van wat een ander vieze sex vind?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
@ Singles: Wat vinden jullie vieze sex?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
dat is jouw eigen associatie, dawg.quote:
Alle sex is vies, jeweettochquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet getrouwd, eten wel samen (is voor de kinderen prettiger dan helemaal langs elkaar heen leven) Voor mij is het wel afgesloten, maar ik ben er dan ook al wat langer mee bezig dan hij. Ik heb hem gewoon gemeld dat ik zou gaan, voor hem was dat onverwacht.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
JamesBrownie. Zijn jullie eigenlijk getrouwd en eten jullie nog wel 's avonds samen? Bedoel 8 jaar een leven delen + 2 kinderen is toch niet iets waarna je in een keer alles af kunt sluiten. Zeker niet als je ook nog onder één dak woont.
Is het jouw bedoeling om het topic vol te spammen met vragenlijstjes aan iedereen een select groepje posters. Dit is al de 2e vragenlijst uit het topicquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
JamesBrownie. Zijn jullie eigenlijk getrouwd en eten jullie nog wel 's avonds samen? Bedoel 8 jaar een leven delen + 2 kinderen is toch niet iets waarna je in een keer alles af kunt sluiten. Zeker niet als je ook nog onder één dak woont.
MLI zou jij geen belgische mannen posten die andere vrouwlijke singles hier konden aanschouwen. Belgische mannen staan namelijk niet bekend om hun aantrekkingskracht (al doet mnr anders beweren)..
Kaasplankje. Serieus sport jij?![]()
dawg! Hoe is het gozer, nog steeds vrouwen proberen te versieren langs de pooltafel? Zijn er wel veel vrouwelijke keu-houders? De plaatsen waar ik kom zitten ze meestal rokend naar hun mannetje te kijken of het zijn dan van die >18 clubje die een avondje bowlen(blowen) + poolen pakt.
Lips, hoe verdrijf je je nu de eenzame nachten dan zonder je "special friend". Of gaat het je zo lekker makkelijk af.
wel snel antwoorden he jongens en meisjes. Anders ga ik antwoorden verzinnen
Oh trouwens wie heeft hier naast fok ook nog ergens een profieltje staan? Daar hebben we al een tijdje niets meer over gehoord. Ik heb mij laatst weer op mijn pq account gekeken. Weer lekker fris wind in de rug
Dat bedoel ik dus met mijn uitspraak daar bovenin. Dank je.quote:
quote:JamesBrownie schreef:
Nee heb ik al gezegd. We kijken elkaar alleen maar boos aan, irriteren en soms negeren.
quote:MLI schreef:
Shit hoe weet je dat ik weer op een donderdagavond thuis zit ipv zuipen met mijn huisgenootjes. Ik heb heus wel een leven
quote:Kaasplankje schreef:
ja.
quote:dawg schreef:
Je beschrijving klopt helemaal
quote:Lips schreef:
Heb ik dat ergens dan gezegd dat ik dat wil delen?
quote:Tegan schreef:
Waarom word ik totaal genegeerd weer
quote:Ricky schreef:
Goedemorgen iedereen. Yup ik zit in australië
quote:uppie83 schreef:
Als er een boom valt in het bos. Is ie dan echt gevallen óf bestaat er helemaal geen bos?
Dit is mijn lievelings tijdverdrijfquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:33 schreef JamesBrownie het volgende:
je hebt het er maar druk mee, of niet?
quote:Elegy schreef:
Ik speel nu gameboy
quote:MrBox schreef:
*zucht* het gaat weer de verkeerde kant op
quote:Krioro schreef:
Hmm. Datingssite heb ik wel eens geprobeerd. Maar je krijgt dus echt niet op de hoogte van vrouwen. Hooguit een paar van die aandachthoertjes
Een beetje vertekend wellicht.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dit is mijn lievelings tijdverdrijf
En heb je nu wel al een beeld bij mij?
Da's geen sex, da's weirde stuff. En weirde stuff is okeequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met mijn uitspraak daar bovenin. Dank je.
Tubgirl 2girls1cup, 4girls finger painting beschrijvingen mag achterwege blijven.
quote:Krioro schreef:
Hmm. Datingssite heb ik wel eens geprobeerd. Maar je krijgt dus echt niet op de hoogte van vrouwen. Hooguit een paar van die aandachthoertjes
quote:Garrison72 schreef:
Sorry liquido je poging is zwaar mislukt
trekje aan mijn blow?
quote:Queen_Bee schreef
Jij hebt echt niets te doen he
quote:emel schreef:
Zo dat is wel weer mooi geweest
Das vies.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's geen sex, da's weirde stuff. En weirde stuff is okee
Forum Opties | |
---|---|