Ik vind dit topic er eigenlijk wel op vooruit gegaan sinds jij hier vertoefd..quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:59 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet
(ben hier net, dus helemaal geen beeld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door kaasplankje op 14-05-2008 21:15:44 ]
Zo'n soort bikini heb ik ook maar vanaf nu draag ik 'm dus niet meer.quote:
Jij heet geen Teagan/Tegan, dus dat moet gewoon kunnenquote:Op donderdag 15 mei 2008 05:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Die bikini heb ik ook maar vanaf nu draag ik 'm dus niet meer.
*Zoekt aaismiley en kan hem niet vinden...*quote:Op donderdag 15 mei 2008 06:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
* RickTheGreatest heeft niks bijzonders meegemaakt de laatste tijd
Naar de bioscoop geweest met een dame die ik geruime tijd geleden gezoend had, ze had alleen een vriendin mee en de stukjes tussen de stoelen waren bijna net zo breed als een stoel zelf. Niet geneukt, niks.
Ach ja, ik zie haar dit weekend als het goed is weer
Hij is wel leuk...quote:Op donderdag 15 mei 2008 05:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Zo'n soort bikini heb ik ook maar vanaf nu draag ik 'm dus niet meer.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind dit topic er eigenlijk wel op vooruit gegaan sinds jij hier vertoefd..![]()
Had ik al welkom gezegd? Zoniet, Welkom!![]()
Enne, ik heb wel mijn voorkeuren voor type vrouwen hoor, ik val op vrouwen die een beetje stoer zijn, maar verder wel echt vrouwelijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer kleden en vrouwelijk gedragen, of stoer gedragen en vrouwelijk kleden?
Of bedoel je nog iets anders?I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
Hmmm nou, qua kledingstijl gaat stoer en vrouwelijk best goed samen of niet?quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Stoer kleden en vrouwelijk gedragen, of stoer gedragen en vrouwelijk kleden?
Of bedoel je nog iets anders?
Kan wel idd, ik probeerde me gewoon een beeld te vormen van die vrouw.quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmmm nou, qua kledingstijl gaat stoer en vrouwelijk best goed samen of niet?
Ik vind het wel leuk als vrouwen een beetje stoer zijn in dingen die ze doen, zoals een stoere sport ofzo.
Mja, vrouwen zijn 't leukste als ze zich als vrouw gedragen vind ik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kan wel idd, ik probeerde me gewoon een beeld te vormen van die vrouw.
Ligt nogal aan de situatie waarin je iemand tegenkomt! Als ik op zaterdagmorgen even snel naar de supermarkt loop om melk te halen loop ik gewoon in m'n joggingbroek op m'n slippers hoor. Terwijl ik vandaag in een lange rok loop met pumps...quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:05 schreef kaasplankje het volgende:
Het zegt wel wat over hoe iemand over zichzelf denkt, you are what you wear.
Dat verschilt idd, maar als je allebei draagt, zegt dat toch ook iets over je?Als je eenmaal iemand tegenkomt(op zijn slippers in de winkel) zegt dat niets.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:02 schreef Lips het volgende:
[..]
Ligt nogal aan de situatie waarin je iemand tegenkomt! Als ik op zaterdagmorgen even snel naar de supermarkt loop om melk te halen loop ik gewoon in m'n joggingbroek op m'n slippers hoor. Terwijl ik vandaag in een lange rok loop met pumps...
Gaat dus niet altijd op!
I know, vriendinnetje van me gaat de deur niet uit zonder een dikke streep oogpotlood...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat verschilt idd, maar als je allebei draagt, zegt dat toch ook iets over je?Als je eenmaal iemand tegenkomt(op zijn slippers in de winkel) zegt dat niets.
Er zijn ook vrouwen die er altijd uit willen zien om door een ringetje te halen, of juist niet...
*aai over de bol*quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:19 schreef uppie83 het volgende:
Je ex spreken vlak nadat het uit is is niet verstandig ...
Maar ik kon het niet laten![]()
knuffelquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:19 schreef uppie83 het volgende:
*schop onder hol geeft*quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:19 schreef uppie83 het volgende:
Vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:17 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik ga nog wel de deur uit met m'n oogpotlood van gisteren half op m'n oog
Lolquote:
Heel knap van je...quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik, ik ga gewoon ZONDER oogpotlood de deur uit, há! Beat that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |