quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Lips het volgende:
[..]
Wow, en je bent nog steeds van mening dat je liever alleen slaapt, dat vrouwen handen vol geld kosten, alleen maar zeiken etc.??
Wat voor vriendin had jij zeg(of wat voor vrouwen kom jij tegen)
[..]
Potje sex had je humeur vast wel opgefleurd
nou ja, dat ligt er dus aan wie je tegenkomt. Als jij graag in de tuin wil hangen en ik graag naar de sauna wil, vraag ik wel iemand anders, maakt mij dat nou uit...quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:50 schreef Liquidootje het volgende:
Doe niet zo raar
Ik ga lekker met Elegy mee (in zijn opmerking dan wel he!).
Eventjes lekker een leveltje mario op mijn wii spelen of gewoon in de tuin liggen met mijn mooie ipod of als het koud is op de bank en een spannende film. Op de druilerige zondagmiddag gewoon de hele dag in mijn meest gemakkelijke kleding en laptop als een surf junkie mindnumming surfen.
Ik haatte (en nog steeds) van die sociale bezigheden. Ohh maar we moeten iets doen hoor. Ik verveel me boehoe. Samen zwemmen, samen naar de sauna, bij vrienden en schoonouders eten met domme gesprekken en dan 's avond het verplichte nummertjepfff
Of nog erger, daarna aanhoren hoe sletterig MIchelle of arrogant Nicole weer is geweest. Het boeit mij geen ene schapenanus. Het zijn jouw vriendinnen . NIET DIE VAN MIJ
Ey wacht eens even Lips. Heb jij groene ogen en rood haar en een zeer blanke huid zonder al te veel sproeten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:54 schreef Lips het volgende:
Wat zijn jullie verbitterd...
en toch was je van een flink potje kezen ws ook wel opgeknaptquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:47 schreef Elegy het volgende:
Als ik toen zou mogen kiezen tussen sex en muziek luisteren had ik serieus gekozen voor muziek luisteren
Helaas viel er niets te kiezen
Ik zie zoiets niet erg vaak eigenlijk. Wat ik ervan heb ervaren is toch een soort claimgedrag en daar hou ik dus echt niet van. Zelfs zo erg, dat ik de term "mijn vriendin" eigenlijk best moeilijk vind. Ze is niet van mij, mar met mij. En vice versa. Ik word ook altijd nogal kriegel van mensen die het continu over "mijn vriend/vriendin dit en dat en zus en zo". Aaargh!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, het is fijn om samen te zijn, maar het is ook fijn als je elkaar weer ziet na een tijdje niet samen geweest te zijn.
Als ik echt heel erg verliefd ben, heb ik er wel iets meer moeite mee moet ik eerlijkheidshalve toegeven, maar ik doe ook graag dingen zonder mijn vriend,( als ik het dan een keer echt vervelend vind, ga ik wel een film kijken ofzo.)
Ik heb 8enhalf jaar relatie achter de rug en mijn vriend kon echt doen wat ie wilde, als ik nog geen afspraken had staan (met kinderen kun je natuurlijk niet allebei weg)natuurlijk zagen we elkaar dan wel weer in bed ofzo, maar in het begin van onze relatie was het niet veel anders.
Als hij zin had om met zijn vrienden weg te gaan: veel plezier, vond het fijn voor hem als ie het leuk had. En ik vermaak me ook wel.
Nee hoor, ik ben geen vrouwen hater, integendeel. Alleen wegen voor mij de voordelen van een relatie niet op tegen de voordelen van single zijn.quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
en toch was je van een flink potje kezen ws ook wel opgeknapt
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ey wacht eens even Lips. Heb jij groene ogen en rood haar en een zeer blanke huid zonder al te veel sproeten?
Je groeit ook in een relatie, als je in het begin wat moeite hebt met elkaar loslaten, leer je dat.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zie zoiets niet erg vaak eigenlijk. Wat ik ervan heb ervaren is toch een soort claimgedrag en daar hou ik dus echt niet van. Zelfs zo erg, dat ik de term "mijn vriendin" eigenlijk best moeilijk vind. Ze is niet van mij, mar met mij. En vice versa. Ik word ook altijd nogal kriegel van mensen die het continu over "mijn vriend/vriendin dit en dat en zus en zo". Aaargh!
[..]
Nee hoor, ik ben geen vrouwen hater, integendeel. Alleen wegen voor mij de voordelen van een relatie niet op tegen de voordelen van single zijn.
Okee, misschien ben ik ook wel een beetje paranoïde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Hmm, eigenlijk omschrijf je precies wat ik ook heb. Als er aan me gehangen wordt kan ik daar niet tegen, wat natuurlijk niet inhoudt dat ik haar nooit om me heen hoef te hebben. Da's niet erg maar idd, liever niet continu.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je groeit ook in een relatie, als je in het begin wat moeite hebt met elkaar loslaten, leer je dat.
Ik kan er ook niet tegen als ik een partner heb die constant bij me wil zijn, dat wil niet zeggen dat ik niet graag bij mijn partner ben, maar wel dat ik niet het gevoel moet hebben dat ie niet meer weet wat ie zonder me moet.
En ik heb best mijn dagen dat ik hem gewoon om me heen wil hebben, dat moet je ook kunnen vragen van iemand (joh ik zou vandaag graag bij je zijn) als het niet zo is dat dat elke week drie keer gebeurt.
En je bent idd een beetje paranoide...Ik vind het wel prettig als iemand me zijn vriendin noemt (als ik vind dat ik een relatie heb dan he)
Strak planquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk omschrijf je precies wat ik ook heb. Als er aan me gehangen wordt kan ik daar niet tegen, wat natuurlijk niet inhoudt dat ik haar nooit om me heen hoef te hebben. Da's niet erg maar idd, liever niet continu.
Maarja, misschien moet ik mijn haar maar weer laten groeien, een kilt aan trekken, mijn gezicht half blauw kwasten en als een dolle op de heide rondrennen terwijl ik "FFFFRRREEEEEEHHHEEEEDDDDOOOOOOHHHHOOOOOMMMMM!!!111!!" schreeuw
Heeft Elegy je ingeschakelt?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ey wacht eens even Lips. Heb jij groene ogen en rood haar en een zeer blanke huid zonder al te veel sproeten?
Ce sera, sera idd. Ik merk het wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Strak plan![]()
Nou ja, als ik zo denk, zullen er vast ook andere vrouwen zijn die zo denken, daar zit er vast wel een voor je tussen, die je ooit tegenkomt zonder dat je het had verwacht. Je gaat een dagje weg met vrienden en komt ergens een leuk meisje tegen, voor je het weet, zit je de hele nacht te praten en ben je verliefd.
En dan blijkt dat zij net zo graag met haar vriendinnen uitgaat, of op de bank een boek wil zitten lezen zonder dat je steeds tegen haar zegt: moet je die vent zien... wat een eikel omdat je een stomme film op tv aan het kijken bent en met haar moet delen dat ie daadwerkelijk stom is. Denk dat ze je dan naar buiten schopt en zegt dat je maar uit moet gaan om te zuipen met je vrienden
Ehm, naja, zoiets dan
Ik weet van niks hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:29 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Heeft Elegy je ingeschakelt?
Oh nee hoor, maar elegy heeft momenteel de aandacht van twee vrouwen die hitsig zijn geworden en waarschijnlijk droog staan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:29 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Heeft Elegy je ingeschakelt?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef Liquidootje het volgende:
Nah ik voed mij op aandacht. Hier zit gewoon te weinig in.
Nu ga ik zelf wel even Brownie pm voor een avondje sexen. Moet nog wel even haar kinderen bij oma achterlaten. Ex mag er wel in de kamer ernaast zitten om jaloers te maken. Ik kan hem waarschijnlijk wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |