abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58682812
Wat ik nou niet begrijp is dat er mensen zijn die het tof vinden om single te zijn.
Zou iemand die kunnen uitleggen?
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:43:26 #202
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58682875
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik, ik ga gewoon ZONDER oogpotlood de deur uit, há! Beat that.
Maar je neemt stiekum wel vijf potloodjes mee in je handtasje
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58682884
Ik ben al 22 jaar lang single en heb echt geen drang van "JAH!!!!!!! Tijd voor wat vasts!!!!!!"
Dat geouwehoer van "er mist iets in mijn leven" heb ik totaal niet, gelukkig. Vermaak me best met mn vrienden en alles
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:43:48 #204
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58682885
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef McKillem het volgende:
Wat ik nou niet begrijp is dat er mensen zijn die het tof vinden om single te zijn.
Nou, ik ben iig heel blij om van mijn ex af te zijn...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_58682889
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:43 schreef Elegy het volgende:

[..]

Maar je neemt stiekum wel vijf potloodjes mee in je handtasje
Jij smeert je helemaal in met oogpotlood
Zwarte!

donderdag 15 mei 2008 @ 13:19:26 #206
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58683462
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:44 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Jij smeert je helemaal in met oogpotlood
Zwarte!

Ja, da's om mijn über arische lelieblanke huid te verbergen. Als blanke ben je namelijk in de wijk waar ik woon per definitie een racist want je bent niet bruin/zwart/schapenneukerskleurtje

En de voordelen van single zijn:
* Geen gezeik
* Jouw bed is van jou alleen
* Jij bepaald wat je doet met je vrije tijd
* Je hoeft niet winkel in winkel uit op zoek naar schoenen
* Geen klein stom prullenbakje in de wc hoeven plaatsen
* Je houdt geld over
* Zonder problemen nieuwe gagdets of elektronica kunnen kopen
* Je hoeft je niet meer te ergeren aan die rotkatten van haar

...and so on and so forth
Single zijn roeleert de pan uit!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_58683584
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik ben al 22 jaar lang single en heb echt geen drang van "JAH!!!!!!! Tijd voor wat vasts!!!!!!"
Dat geouwehoer van "er mist iets in mijn leven" heb ik totaal niet, gelukkig. Vermaak me best met mn vrienden en alles
Rick, denk dat jij eerst andere dingen moet gaan doen voordat jij daarover hoeft na te denken.
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:30:51 #208
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_58683644
Wat is dit? Ben er een paar dagen niet en direct een heleboel nieuwe personen...

Niet dat het wat uitmaakt, want na laatste weekend moet ik me maar afmelden!
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:35:23 #209
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58683719
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:

* Geen gezeik
Waar
quote:
niemand om tegenaan te liggen
quote:
als ik een relatie heb, bepaalt degene met wie ik iets heb dat ook voor zichzelf hoor (en ik ook hoop ik)
quote:
schoenen!!!
quote:
die zijn handig en helaas noodzakelijk idd
quote:
* Je houdt geld over
waarom houd je anders geen geld over? [/quote]
quote:
dat ligt aan de vrouw, niet alle vrouwen zullen daar moeilijk over doen [quote]
er zijn ook vrouwen zonder katten, misschien moet je die eens proberen dan
quote:
je overdrijft.
pi_58683736
quote:
* Geen gezeik <-- Had ik nooit.
* Jouw bed is van jou alleen <-- Dat zal me aan mijn reet roesten.
* Jij bepaald wat je doet met je vrije tijd <-- Deed ik met haar ook. Koos er alleen voor dat met haar door te bengen.
* Je hoeft niet winkel in winkel uit op zoek naar schoenen <-- Doet ze zelf.
* Geen klein stom prullenbakje in de wc hoeven plaatsen <-- Dat heb ik sowieso.
* Je houdt geld over <-- Heb een gat in mijn hand.
* Zonder problemen nieuwe gagdets of elektronica kunnen kopen <-- Geen probleem hier.
* Je hoeft je niet meer te ergeren aan die rotkatten van haar <-- Katten. al had ze die niet.
pi_58683930
Ik mis het neuken wel, met de hand is toch niet hetzelfde...
Watch me work it, I'm perfect.
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:54:59 #212
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58684000
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:35 schreef JamesBrownie het volgende:

Waar
Over vanalles en nogwat
quote:
niemand om tegenaan te liggen
Lekker rustig toch
quote:
als ik een relatie heb, bepaalt degene met wie ik iets heb dat ook voor zichzelf hoor (en ik ook hoop ik)
Dat gaat maar tot in zekere hoogte op. Je zit immers samen in een relatie
quote:
schoenen!!!
Schoenen

quote:
die zijn handig en helaas noodzakelijk idd
Dat weet ik, maar toch.
quote:
waarom houd je anders geen geld over?
Een relatie kost geld. Niet zozeer dat je elke keer maar dingen voor haar moet kopen maar ook dat je "dingen moet doen". En die zijn vaak niet gratis.
quote:
er zijn ook vrouwen zonder katten, misschien moet je die eens proberen dan
Ik geloof er niks van. Elke vrouw, of het nou hier is of "in het echte leven" zijn helemaal gek van katten. Ik heb echt niks met die beesten. Ze zijn vervelend, maken dingen stuk, verharen en ze kosten bakken met geld. Geef mij eens één voorbeeld van een leuke vrouw die ook niets heeft met katten? Of kan je één fokster noemen?
quote:
je overdrijft.
Misschien een beetje wel ja, toch zit er een kern van waarheid in. In elk geval wel wat mijn eigen ervaringen betreft.
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:50 schreef woodside het volgende:
Ik mis het neuken wel, met de hand is toch niet hetzelfde...
Met de hand is sneller, geen risico op enge ziektes of zwangerschap, na afloop even wassen en klaar. Praktisch toch.
pi_58684013
Gisteren zaten we met een aantal gasten op een terrasje, waar van vijf gasten die sinds kort single zijn (van enkele maanden tot twee dagen geleden dat het uit ging). En het was echt lachen.

In plaats van moeilijk gedoe was het echt een gezellige avond. Het is nog even wennen, maar het voelt wel heel goed!
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:03:19 #214
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58684141
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:54 schreef Elegy het volgende:

Dat gaat maar tot in zekere hoogte op. Je zit immers samen in een relatie
[..]
maar dan wil je ook dingen samen doen toch?
quote:
Schoenen
schoenen
quote:

Een relatie kost geld. Niet zozeer dat je elke keer maar dingen voor haar moet kopen maar ook dat je "dingen moet doen". En die zijn vaak niet gratis.
[..]
dingen kopen hoeft sowieso niet, zeker niet als je geen geld hebt, en uitgaan kan zij ook wel een keer betalen... je doet neem ik aan ook 'dingen' als je geen relatie hebt.
quote:
Ik geloof er niks van. Elke vrouw, of het nou hier is of "in het echte leven" zijn helemaal gek van katten. Ik heb echt niks met die beesten. Ze zijn vervelend, maken dingen stuk, verharen en ze kosten bakken met geld. Geef mij eens één voorbeeld van een leuke vrouw die ook niets heeft met katten? Of kan je één fokster noemen?
De meeste vrouwen die ik ken hebben idd katten ja ik ook
Maar ik ken wel een fokster die geen katten heeft, die is getrouwd en heeft een kind.
quote:
Met de hand is sneller, geen risico op enge ziektes of zwangerschap, na afloop even wassen en klaar. Praktisch toch.
o wat houd ik van sex!
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:17:43 #215
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58684381
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:03 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

maar dan wil je ook dingen samen doen toch?
Jawel, maar ik ben ook erg gesteld op mijn vrijheid. Vind het geen punt om iemand een paar dagen of een week niet te zien.
quote:
schoenen
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik eigenlijk beset wel veel paar schoenen heb...
quote:
dingen kopen hoeft sowieso niet, zeker niet als je geen geld hebt, en uitgaan kan zij ook wel een keer betalen... je doet neem ik aan ook 'dingen' als je geen relatie hebt.
Ja, da's waar. Maar dat is dan voor één persoon
quote:
De meeste vrouwen die ik ken hebben idd katten ja ik ook
Maar ik ken wel een fokster die geen katten heeft, die is getrouwd en heeft een kind.
Dat dus
quote:
o wat houd ik van sex!
Ik ga liever gamen of muziek luisteren/films kijken
pi_58684444
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:27 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Rick, denk dat jij eerst andere dingen moet gaan doen voordat jij daarover hoeft na te denken.
Ik heb maar opgegeven om erachter te komen waarom ik niet zover kom, het komt vast wel een keer
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:21:51 #217
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58684446
Elegy, heb even gemist hoe lang jij nu single bent maar uit je reactie over voordelen van single zijn haal ik dat dat nog niet heel lang kan zijn
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:25:53 #218
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58684516
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:21 schreef Lips het volgende:
Elegy, heb even gemist hoe lang jij nu single bent maar uit je reactie over voordelen van single zijn haal ik dat dat nog niet heel lang kan zijn
Sinds november 2006 al hoor
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:28:47 #219
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58684565
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:17 schreef Elegy het volgende:

[..]

Jawel, maar ik ben ook erg gesteld op mijn vrijheid. Vind het geen punt om iemand een paar dagen of een week niet te zien.
ik ook niet
quote:
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik eigenlijk beset wel veel paar schoenen heb...
quote:
Ik ga liever gamen of muziek luisteren/films kijken

Iets anders kan ik daar niet op zeggen...
Misschien:
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:47:55 #220
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58684881
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:28 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

ik ook niet
Dat hoor ik ook niet vaak?
quote:
Ja, ik kijk er zelf ook elke keer weer van op
quote:

Misschien:
Ach, tis niet dat ik het vervelend vind, er zijn gewoon dingen die ik léuker vind en waar ik minder lang zonder kan. Toen mijn oortelefoon op vakantie eens stuk ging kon ik echt nergens een ander exemplaar vinden (zat ik notabene bij het Gardameer!) en kon ik dus een week geen muziek luisteren. Daar had ik op een gegeven moment zó de pest over in dat als we uitgingen mensen en masse voor me opzij gingen omdat ik zo'n enorm chagerijnige rotkop had. Misschien waren ze bang dat ik een maffiahitman on-a-mission was
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:25:18 #221
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58685586
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:25 schreef Elegy het volgende:
Sinds november 2006 al hoor
Wow, en je bent nog steeds van mening dat je liever alleen slaapt, dat vrouwen handen vol geld kosten, alleen maar zeiken etc.??
Wat voor vriendin had jij zeg (of wat voor vrouwen kom jij tegen)
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:47 schreef Elegy het volgende:
Ach, tis niet dat ik het vervelend vind, er zijn gewoon dingen die ik léuker vind en waar ik minder lang zonder kan. Toen mijn oortelefoon op vakantie eens stuk ging kon ik echt nergens een ander exemplaar vinden (zat ik notabene bij het Gardameer!) en kon ik dus een week geen muziek luisteren. Daar had ik op een gegeven moment zó de pest over in dat als we uitgingen mensen en masse voor me opzij gingen omdat ik zo'n enorm chagerijnige rotkop had. Misschien waren ze bang dat ik een maffiahitman on-a-mission was
Potje sex had je humeur vast wel opgefleurd
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:26:06 #222
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58685597
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:28 schreef JamesBrownie het volgende:

Misschien:
Ik neig naar of eerlijk gezegd
Miauw
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:40:43 #223
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58685837
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:26 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik neig naar of eerlijk gezegd
dat kan ook nog idd...
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:47:35 #224
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58685938
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:47 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dat hoor ik ook niet vaak?

Nou ja, het is fijn om samen te zijn, maar het is ook fijn als je elkaar weer ziet na een tijdje niet samen geweest te zijn.
Als ik echt heel erg verliefd ben, heb ik er wel iets meer moeite mee moet ik eerlijkheidshalve toegeven, maar ik doe ook graag dingen zonder mijn vriend,( als ik het dan een keer echt vervelend vind, ga ik wel een film kijken ofzo.)

Ik heb 8enhalf jaar relatie achter de rug en mijn vriend kon echt doen wat ie wilde, als ik nog geen afspraken had staan (met kinderen kun je natuurlijk niet allebei weg)natuurlijk zagen we elkaar dan wel weer in bed ofzo, maar in het begin van onze relatie was het niet veel anders.
Als hij zin had om met zijn vrienden weg te gaan: veel plezier, vond het fijn voor hem als ie het leuk had. En ik vermaak me ook wel.
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:47:47 #225
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58685941
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Lips het volgende:

[..]

Wow, en je bent nog steeds van mening dat je liever alleen slaapt, dat vrouwen handen vol geld kosten, alleen maar zeiken etc.??
Ja, nog steeds. Nuja, sommige stellingen zijn mischien wat gechargeerd, ik geef toe. Maar toch, ik zie geen enkel probleem in single zijn. Ben erg gesteld op mijn vrijheid.

Ik had een lieve vriendin hoor, het enige waar we nog wel eens oneinigheid over hadden was kinderen. Ik wil ze niet en zij wilde ze wel. Hoe ze het met haar huidige (na mij dus) vriend aanpakt, ze is afaik nog niet zwanger maar dat zal niet lang meer duren, ze hebben inmiddels ook al samen een huis gekocht.

Verder kom ik vooral vrouwen tegen die heel erg gek zijn op katten
quote:
Als ik toen zou mogen kiezen tussen sex en muziek luisteren had ik serieus gekozen voor muziek luisteren
Helaas viel er niets te kiezen
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:47:54 #226
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58685943
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Lips het volgende:

[..]

[..]

pi_58685977
Doe niet zo raar

Ik ga lekker met Elegy mee (in zijn opmerking dan wel he! ).

Eventjes lekker een leveltje mario op mijn wii spelen of gewoon in de tuin liggen met mijn mooie ipod of als het koud is op de bank en een spannende film. Op de druilerige zondagmiddag gewoon de hele dag in mijn meest gemakkelijke kleding en laptop als een surf junkie mindnumming surfen.

Ik haatte (en nog steeds) van die sociale bezigheden. Ohh maar we moeten iets doen hoor. Ik verveel me boehoe. Samen zwemmen, samen naar de sauna, bij vrienden en schoonouders eten met domme gesprekken en dan 's avond het verplichte nummertje pfff
Of nog erger, daarna aanhoren hoe sletterig MIchelle of arrogant Nicole weer is geweest. Het boeit mij geen ene schapenanus. Het zijn jouw vriendinnen . NIET DIE VAN MIJ

A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:54:13 #228
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58686055
Wat zijn jullie verbitterd...
Miauw
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:56:35 #229
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58686107
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:50 schreef Liquidootje het volgende:
Doe niet zo raar

Ik ga lekker met Elegy mee (in zijn opmerking dan wel he! ).

Eventjes lekker een leveltje mario op mijn wii spelen of gewoon in de tuin liggen met mijn mooie ipod of als het koud is op de bank en een spannende film. Op de druilerige zondagmiddag gewoon de hele dag in mijn meest gemakkelijke kleding en laptop als een surf junkie mindnumming surfen.

Ik haatte (en nog steeds) van die sociale bezigheden. Ohh maar we moeten iets doen hoor. Ik verveel me boehoe. Samen zwemmen, samen naar de sauna, bij vrienden en schoonouders eten met domme gesprekken en dan 's avond het verplichte nummertje pfff
Of nog erger, daarna aanhoren hoe sletterig MIchelle of arrogant Nicole weer is geweest. Het boeit mij geen ene schapenanus. Het zijn jouw vriendinnen . NIET DIE VAN MIJ

nou ja, dat ligt er dus aan wie je tegenkomt. Als jij graag in de tuin wil hangen en ik graag naar de sauna wil, vraag ik wel iemand anders, maakt mij dat nou uit...
Alleen verjaardagen vind ik fijn als mijn partner meegaat naar familie, maar hij ging juist heel graag mee naar mijn moeder, omdat ie het leuke mensen vond. Maar is je eigen keus, toch?

En dat verplichte nummertje... tja. Graag eigenlijk.
pi_58686115
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:54 schreef Lips het volgende:
Ey wacht eens even Lips. Heb jij groene ogen en rood haar en een zeer blanke huid zonder al te veel sproeten?
A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:57:29 #231
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58686124
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:47 schreef Elegy het volgende:

Als ik toen zou mogen kiezen tussen sex en muziek luisteren had ik serieus gekozen voor muziek luisteren
Helaas viel er niets te kiezen
en toch was je van een flink potje kezen ws ook wel opgeknapt
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:58:43 #232
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58686151
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:47 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Nou ja, het is fijn om samen te zijn, maar het is ook fijn als je elkaar weer ziet na een tijdje niet samen geweest te zijn.
Als ik echt heel erg verliefd ben, heb ik er wel iets meer moeite mee moet ik eerlijkheidshalve toegeven, maar ik doe ook graag dingen zonder mijn vriend,( als ik het dan een keer echt vervelend vind, ga ik wel een film kijken ofzo.)

Ik heb 8enhalf jaar relatie achter de rug en mijn vriend kon echt doen wat ie wilde, als ik nog geen afspraken had staan (met kinderen kun je natuurlijk niet allebei weg)natuurlijk zagen we elkaar dan wel weer in bed ofzo, maar in het begin van onze relatie was het niet veel anders.
Als hij zin had om met zijn vrienden weg te gaan: veel plezier, vond het fijn voor hem als ie het leuk had. En ik vermaak me ook wel.
Ik zie zoiets niet erg vaak eigenlijk. Wat ik ervan heb ervaren is toch een soort claimgedrag en daar hou ik dus echt niet van. Zelfs zo erg, dat ik de term "mijn vriendin" eigenlijk best moeilijk vind. Ze is niet van mij, mar met mij. En vice versa. Ik word ook altijd nogal kriegel van mensen die het continu over "mijn vriend/vriendin dit en dat en zus en zo". Aaargh!
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:54 schreef Lips het volgende:
Nee hoor, ik ben geen vrouwen hater, integendeel. Alleen wegen voor mij de voordelen van een relatie niet op tegen de voordelen van single zijn.
Okee, misschien ben ik ook wel een beetje paranoïde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elegy op 15-05-2008 16:02:13 (vautje) ]
pi_58686166
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:50 schreef Liquidootje het volgende:

-huil-
Whooo... verbitterd inderdaad.
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:00:55 #234
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58686186
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:57 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

en toch was je van een flink potje kezen ws ook wel opgeknapt
Ik geloof er niks van
pi_58686199
Helemaal niet verbitterd hoor. Ik ben uiterst vrolijk altijd

Maar wel een mooie binnenkomst lijkt mij zo
A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:04:18 #236
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58686248
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:56 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ey wacht eens even Lips. Heb jij groene ogen en rood haar en een zeer blanke huid zonder al te veel sproeten?

Bruin / grijs / groene ogen, donker haar met hooguit een rode gloed, wel behoorlijk blank met beetje sproeten.

Hoezo Dacht je dat ik Pipi Langkous was

onee, die heeft wel sproeten
Miauw
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:06:35 #237
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58686288
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:58 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik zie zoiets niet erg vaak eigenlijk. Wat ik ervan heb ervaren is toch een soort claimgedrag en daar hou ik dus echt niet van. Zelfs zo erg, dat ik de term "mijn vriendin" eigenlijk best moeilijk vind. Ze is niet van mij, mar met mij. En vice versa. Ik word ook altijd nogal kriegel van mensen die het continu over "mijn vriend/vriendin dit en dat en zus en zo". Aaargh!
[..]

Nee hoor, ik ben geen vrouwen hater, integendeel. Alleen wegen voor mij de voordelen van een relatie niet op tegen de voordelen van single zijn.
Okee, misschien ben ik ook wel een beetje paranoïde.
Je groeit ook in een relatie, als je in het begin wat moeite hebt met elkaar loslaten, leer je dat.
Ik kan er ook niet tegen als ik een partner heb die constant bij me wil zijn, dat wil niet zeggen dat ik niet graag bij mijn partner ben, maar wel dat ik niet het gevoel moet hebben dat ie niet meer weet wat ie zonder me moet.

En ik heb best mijn dagen dat ik hem gewoon om me heen wil hebben, dat moet je ook kunnen vragen van iemand (joh ik zou vandaag graag bij je zijn) als het niet zo is dat dat elke week drie keer gebeurt.

En je bent idd een beetje paranoide... Ik vind het wel prettig als iemand me zijn vriendin noemt (als ik vind dat ik een relatie heb dan he)
pi_58686298
Geen reden hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little bit hateful
pi_58686387
Ohh de laatste pagina is misleidend. Vrij serieuze dingen hier in singles
A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:18:06 #240
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58686522
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:06 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Je groeit ook in een relatie, als je in het begin wat moeite hebt met elkaar loslaten, leer je dat.
Ik kan er ook niet tegen als ik een partner heb die constant bij me wil zijn, dat wil niet zeggen dat ik niet graag bij mijn partner ben, maar wel dat ik niet het gevoel moet hebben dat ie niet meer weet wat ie zonder me moet.

En ik heb best mijn dagen dat ik hem gewoon om me heen wil hebben, dat moet je ook kunnen vragen van iemand (joh ik zou vandaag graag bij je zijn) als het niet zo is dat dat elke week drie keer gebeurt.

En je bent idd een beetje paranoide... Ik vind het wel prettig als iemand me zijn vriendin noemt (als ik vind dat ik een relatie heb dan he)
Hmm, eigenlijk omschrijf je precies wat ik ook heb. Als er aan me gehangen wordt kan ik daar niet tegen, wat natuurlijk niet inhoudt dat ik haar nooit om me heen hoef te hebben. Da's niet erg maar idd, liever niet continu.

Maarja, misschien moet ik mijn haar maar weer laten groeien, een kilt aan trekken, mijn gezicht half blauw kwasten en als een dolle op de heide rondrennen terwijl ik "FFFFRRREEEEEEHHHEEEEDDDDOOOOOOHHHHOOOOOMMMMM!!!111!!" schreeuw
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:23:26 #241
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58686599
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:18 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hmm, eigenlijk omschrijf je precies wat ik ook heb. Als er aan me gehangen wordt kan ik daar niet tegen, wat natuurlijk niet inhoudt dat ik haar nooit om me heen hoef te hebben. Da's niet erg maar idd, liever niet continu.

Maarja, misschien moet ik mijn haar maar weer laten groeien, een kilt aan trekken, mijn gezicht half blauw kwasten en als een dolle op de heide rondrennen terwijl ik "FFFFRRREEEEEEHHHEEEEDDDDOOOOOOHHHHOOOOOMMMMM!!!111!!" schreeuw
Strak plan

Nou ja, als ik zo denk, zullen er vast ook andere vrouwen zijn die zo denken, daar zit er vast wel een voor je tussen, die je ooit tegenkomt zonder dat je het had verwacht. Je gaat een dagje weg met vrienden en komt ergens een leuk meisje tegen, voor je het weet, zit je de hele nacht te praten en ben je verliefd.
En dan blijkt dat zij net zo graag met haar vriendinnen uitgaat, of op de bank een boek wil zitten lezen zonder dat je steeds tegen haar zegt: moet je die vent zien... wat een eikel omdat je een stomme film op tv aan het kijken bent en met haar moet delen dat ie daadwerkelijk stom is. Denk dat ze je dan naar buiten schopt en zegt dat je maar uit moet gaan om te zuipen met je vrienden

Ehm, naja, zoiets dan
pi_58686694
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:56 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Heeft Elegy je ingeschakelt?
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:33:04 #243
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58686744
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:23 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Strak plan

Nou ja, als ik zo denk, zullen er vast ook andere vrouwen zijn die zo denken, daar zit er vast wel een voor je tussen, die je ooit tegenkomt zonder dat je het had verwacht. Je gaat een dagje weg met vrienden en komt ergens een leuk meisje tegen, voor je het weet, zit je de hele nacht te praten en ben je verliefd.
En dan blijkt dat zij net zo graag met haar vriendinnen uitgaat, of op de bank een boek wil zitten lezen zonder dat je steeds tegen haar zegt: moet je die vent zien... wat een eikel omdat je een stomme film op tv aan het kijken bent en met haar moet delen dat ie daadwerkelijk stom is. Denk dat ze je dan naar buiten schopt en zegt dat je maar uit moet gaan om te zuipen met je vrienden

Ehm, naja, zoiets dan
Ce sera, sera idd. Ik merk het wel.
Maar dat van die tv, dat lijkt me stug want ik heb geeneens een tv
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:29 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Ik weet van niks hoor
pi_58686790
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:29 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Oh nee hoor, maar elegy heeft momenteel de aandacht van twee vrouwen die hitsig zijn geworden en waarschijnlijk droog staan.

Dus ik wilde hem even een handje helpen, maar word totaal genegeerd. Be-lach-e-lijk!
A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:37:32 #245
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58686838
Zijn Lips en JamesBrownie hitsig geworden? Neetoch? Geloof er niks van

Maarreh, doe vooral je ding, Liquidootje, laat je niet tegenhouden
pi_58686885
Als een man als een hond achter een meisje aanloopt en compleet gaat veranderen voor haar is het goed, maar als hij het standaard gedoe wat bij een relatie er blijkbaar bij hoort niks aan vind en dat zegt is hij verbitterd?

Apart.

Als je niet weet waarom een single happy kan zijn, probeer het eens. Tenzij je écht zo saai alleen bent en je totaal afhankelijk bent van iemand anders/anderen.
pi_58686916
Nah ik voed mij op aandacht. Hier zit gewoon te weinig in.

Nu ga ik zelf wel even Brownie pm voor een avondje sexen. Moet nog wel even haar kinderen bij oma achterlaten. Ex mag er wel in de kamer ernaast zitten om jaloers te maken. Ik kan hem waarschijnlijk wel aan.
A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:44:52 #248
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58686951
Huh, tussen welke regels door is het zo gekomen dat ik als hitsig word bestempeld

@Rick: Ik ben het gewoon niet eens met de voordelen die genoemd werden aan het single zijn omdat veel van die zaken in mijn ogen blijven als je een relatie aangaat. Ik heb nergens geschreven of ik wel of niet happy ben met mijn single zijn
mijn gevoel daarover wil ook nog wel eens veranderen
Miauw
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:47:04 #249
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58686972
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef Liquidootje het volgende:

Nu ga ik zelf wel even Brownie pm voor een avondje sexen. Moet nog wel even haar kinderen bij oma achterlaten. Ex mag er wel in de kamer ernaast zitten om jaloers te maken. Ik kan hem waarschijnlijk wel aan.
pi_58686974
Oh er werd een paar pagina's geleden gevraagd waarom singles happy zijn, daarna begon de ophef, vandaar.

Maar hey, ik kan helemaal niet oordelen, heb nog nooit een relatie gehad.
Dan schuil ik maar onder "wat niet weet, wat niet deert".
pi_58687049
quote:
Nou, sommige mensen zijn ook gelukkig als ze geen relatie hebben.
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:52:31 #252
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58687061
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:33 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ce sera, sera idd. Ik merk het wel.
Maar dat van die tv, dat lijkt me stug want ik heb geeneens een tv
[..]

Ik weet van niks hoor
naja, tijdens het breien dan
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:53:10 #253
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58687073
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:35 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Oh nee hoor, maar elegy heeft momenteel de aandacht van twee vrouwen die hitsig zijn geworden en waarschijnlijk droog staan.

Dus ik wilde hem even een handje helpen, maar word totaal genegeerd. Be-lach-e-lijk!
over mij?
pi_58687104
Hoe gaat je ex trouwens nu met je om in huis enzo? Heeft ie geen last van woede aanvallen enzo omdat jij nog steeds bij hem zit?
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:55:09 #255
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58687120
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef Liquidootje het volgende:

Ja dus, waar blijft die pm van je dan?

Denk overigens niet dat je hem aan kan.
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:57:05 #256
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58687150
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
Hoe gaat je ex trouwens nu met je om in huis enzo? Heeft ie geen last van woede aanvallen enzo omdat jij nog steeds bij hem zit?
Jawel. Dat, of hij wil sex. Soms negeert ie me.
O, andersom word ik ook weleens boos.

De sfeer is niet erg goed iig.
pi_58687183
Nooit, nooit neem ik een relatie.
Je hoort ALLEEEEEEEEN maar gezeik over van alles en nog wat.

Single

En ik ga nu slapen, welterusten lievertjes Liquidootje in het speciaal Oh en Elegy
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:59:57 #258
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58687211
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:57 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Jawel. Dat, of hij wil sex. Soms negeert ie me.
O, andersom word ik ook weleens boos.

De sfeer is niet erg goed iig.
*schenkt een borrel in voor JamesBrownie om het leed te verzachten*
en één voor mezelf omdat ik altijd wel een borrel lust
Miauw
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:00:59 #259
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58687231
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:58 schreef RickTheGreatest het volgende:

Single

En ik ga nu slapen, welterusten lievertjes Liquidootje in het speciaal Oh en Elegy
Een goede relatie is wel goed
pi_58687510
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
Mja, ik vind sex nog steeds maar een vies gedoe.

En natuurlijk omdat ik bang ben geworden. Mannen met bierbuiken zijn serieus moeilijke tegenstanders. No-kidding.

@Rick-san. Slaap maar goed en ik wens je goede natte dromen.
A little bit hateful
pi_58687727
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:58 schreef RickTheGreatest het volgende:

Single

Omdat als 't goed gaat mensen er niet zo gauw over posten denk ik? Het heeft allebei z'n voordelen maar ik vind dat je het single zijn wel erg verheerlijkt.

Je gaat wel vroeg slapen zeg!
pi_58687793
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:35 schreef junkdeluxe het volgende:

[..]

Omdat als 't goed gaat mensen er niet zo gauw over posten denk ik? Het heeft allebei z'n voordelen maar ik vind dat je het single zijn wel erg verheerlijkt.

Je gaat wel vroeg slapen zeg!
Hij zit in Australie.

En ik ken ook genoeg mensen die relaties verheerlijken. Mensen die letterlijk nooit alleen zijn. Dat vind ik eigenlijk nog veel suffer.
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:45:42 #263
58063 uppie83
Sousousou
pi_58687936
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:22 schreef Lips het volgende:

[..]

*aai over de bol*
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

knuffel
Bedankt
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

*schop onder hol geeft*

Doe dat dan ook niet sukkel!
Aan je reacties te zien ben je de ervaringsexpert
quote:
Ik vind er ook geen pest aan, maar ik kan er helaas niets aan doen
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ja, da's om mijn über arische lelieblanke huid te verbergen. Als blanke ben je namelijk in de wijk waar ik woon per definitie een racist want je bent niet bruin/zwart/schapenneukerskleurtje

* Geen gezeik
* Je houdt geld over

Deze reactie bedoel ik.

* Als je gezeik heb ligt dat vaak ook voor een groot deel aan jezelf
* Ik wil niet alleen in bed liggen
* Ik bepaal toch wel wat ik doe met mijn tijd
* Slaat gedeeltelijk op het vorige punt, ze kan ook met vriendinnen shoppen
* Zoals je zegt.. het is klein (sowieso nonsense punt, maar goed)
* Ik hou nooit geld over, niet als ik single ben niet als ik een relatie heb. Kan alleen zeggen dat ik mijn geld dan aan andere dingen uitgeef
* Als ik iets met mijn geld wil kopen, dan gebeurt dat toch wel, tenzij zij een goede reden heeft
* Ik had zelf ook een kat... katten roeleren!

Kortom alles gaat in overleg, tis niet dat een van beide alles bepaalt. En nogmaals ik vind er geen pest aan momenteel om single te zijn.
ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:59:41 #264
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58688202
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:59 schreef Lips het volgende:

[..]

*schenkt een borrel in voor JamesBrownie om het leed te verzachten*
en één voor mezelf omdat ik altijd wel een borrel lust
Dat helpt wel ja...
Dank je
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:00:27 #265
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58688217
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:17 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Mja, ik vind sex nog steeds maar een vies gedoe.

En natuurlijk omdat ik bang ben geworden. Mannen met bierbuiken zijn serieus moeilijke tegenstanders. No-kidding.

@Rick-san. Slaap maar goed en ik wens je goede natte dromen.
Hij heeft geen bierbuik, hij is gewoon groot en sterk

Overigens begrijp ik de helft van je posts niet en reageer ik nu terwijl ik niet zeker ben of dat de bedoeling was
pi_58688810
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:00 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Hij heeft geen bierbuik, hij is gewoon groot en sterk

Overigens begrijp ik de helft van je posts niet en reageer ik nu terwijl ik niet zeker ben of dat de bedoeling was
Het is Liquido. Die begrijpt zichzelf niet eens. Wat dat betreft is hij net een vrouw.
pi_58689218
Hoi. Het feest was wel tof.

De highlights:
* Enige best interessante kerel die ik zo rond de 20 schatte, bleek 28. (Damn, die Indonesische/Engelse halfbloedjes lijken altijd stukken jonger.)
* En hij ging naar huis zonder afscheid te nemen, terwijl we echt super lang leuk hebben gepraat .
* Vriendin van me had de meest irritante aanhangende kerel van de wereld aan de haak geslagen, waarna hij ook nog bleef slapen op de bank omdat zijn vriend moest neuken met een andere huisgenoot.
* Ze hadden een confessions-boek op de wc, maar er is helemaal niets boeiends in geschreven .
* Er waren veel (lees: teveel) Duitse studentes.
* Een jongen werd wel heel handtastelijk terwijl hij net had verteld dat hij een vriendin had. En hij zei ook echt dingen die je niet zegt over je vriendin .
* Het duurde tot zes uur en toen was het echt een teringzooi. En ik bleef slapen dus moest ik tot het einde wakker blijven.
* Aan het einde van de avond wel met een hele toffe gast gepraat. Dat kan wel een leuke vriendschap worden. Hij was zo schattig .
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:56:35 #268
101353 mrbox
Miep miep
pi_58689352
Jeej wat een gezeur over relaties en vieze sex...

Ik zou er dolgraag weer een relatie willen eigenlijk
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:57:31 #269
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58689360
Vieze sex
Miauw
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:00:43 #270
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58689433
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:56 schreef mrbox het volgende:

dan neem ik de vieze sex wel.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_58689448
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:56 schreef mrbox het volgende:

Boxje ipv elke keer super droog aangeven wat geblaat is.. vertel eens hoe het met je date en potentiele levenspartner gaat. Is er al progressie?
A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:18:52 #272
58063 uppie83
Sousousou
pi_58689799
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:57 schreef Lips het volgende:
Vieze sex
Met al die fetisjismes bestaat dat wel degelijk...
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:28:53 #273
101353 mrbox
Miep miep
pi_58690016
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:57 schreef Lips het volgende:
Vieze sex
Ik quote Liquidootje ff
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:01 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Boxje ipv elke keer super droog aangeven wat geblaat is.. vertel eens hoe het met je date en potentiele levenspartner gaat. Is er al progressie?
Progressie is dat ik er niet veel meer van begrijp, vrouwen
pi_58690078
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:00 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dan neem ik de vieze sex wel.
Mag ik jouw keu hebben dan?
pi_58690088
Dat klinkt trouwens wel erg fout.
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:19:03 #276
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58691006
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef dawg het volgende:
Goh... je ziet t zelf ook...
pi_58691450
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:28 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ik quote Liquidootje ff
[..]

Progressie is dat ik er niet veel meer van begrijp, vrouwen
Tja, ik ben sowieso onbegrijpbaar en als je mij ook nog quote, dan wordt het niet duidelijker op hae.

Verder. Noem je mij nu ook al een vrouw of begrijp je vrouwen in het algemeen niet.

Oh en die opmerking van Dawg op Garrison72 vind ik niet zo raar. Past wel bij hun
A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:56:26 #278
101353 mrbox
Miep miep
pi_58691765
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:40 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Tja, ik ben sowieso onbegrijpbaar en als je mij ook nog quote, dan wordt het niet duidelijker op hae.

Verder. Noem je mij nu ook al een vrouw of begrijp je vrouwen in het algemeen niet.

Oh en die opmerking van Dawg op Garrison72 vind ik niet zo raar. Past wel bij hun
hehehehehe heldere reply zo

Nee ik snap ff mijn "projectje" niet (en vrouwen in het algemeen ookniet maar dat is ff ondergeschikt)

Waarom doen vrouwen toch vaak zo lastig als het om gevoel gaat
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:12:30 #279
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58692063
Ik vind ´t ni zo erg om single te zijn, maar ik hunker toch wel een beetje naar romantiek. Trouwens, iedereen stiekum wel als ge ´t mij vraagt..

Er is toch niks zo lekker als bij een blote vrouw in bed te stappen.

"vieze sex" = Als je helemaal goor en bezweet terug komt van trainen en dan bij binnenkomst meteen de kleren van je lijf getrokken worden terwijl ze je in je nek zoent.

sorry hoor
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:18:32 #280
58063 uppie83
Sousousou
pi_58692169
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind ´t ni zo erg om single te zijn, maar ik hunker toch wel een beetje naar romantiek. Trouwens, iedereen stiekum wel als ge ´t mij vraagt..

Er is toch niks zo lekker als bij een blote vrouw in bed te stappen.

"vieze sex" = Als je helemaal goor en bezweet terug komt van trainen en dan bij binnenkomst meteen de kleren van je lijf getrokken worden terwijl ze je in je nek zoent.

sorry hoor
Ze hoeft van mij niet perse bloot te zijn. De intimiteit is belangrijker.

En vieze sex is voor ieder weer anders. Zoveel mensen, zoveel wensen
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:22:05 #281
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58692242
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:18 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Ze hoeft van mij niet perse bloot te zijn. De intimiteit is belangrijker.

En vieze sex is voor ieder weer anders. Zoveel mensen, zoveel wensen
@ Singles: Wat vinden jullie vieze sex?
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:48:29 #282
58063 uppie83
Sousousou
pi_58692802
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:22 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Van wat jij vieze sex vind of van wat ik vieze sex vind of misschien zelfs van wat een ander vieze sex vind?
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:56:30 #283
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58692965
quote:

dat moet je niet op Fok! vragen, voor je het weet vliegen de meatspins, tubgirls en lemonparties je weer om de oren.
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 19:33 schreef dawg het volgende:
dat is jouw eigen associatie, dawg.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_58693382
Bah jongens

Ik was een oude poster weer terug naar Singles-topics aan het leiden, ziet ie allemaal vieze sex praat.

Nu even snel dit topic vol krijgen. Desnoods in mijn eentje
A little bit hateful
pi_58693543
JamesBrownie. Zijn jullie eigenlijk getrouwd en eten jullie nog wel 's avonds samen? Bedoel 8 jaar een leven delen + 2 kinderen is toch niet iets waarna je in een keer alles af kunt sluiten. Zeker niet als je ook nog onder één dak woont.

MLI zou jij geen belgische mannen posten die andere vrouwlijke singles hier konden aanschouwen. Belgische mannen staan namelijk niet bekend om hun aantrekkingskracht (al doet mnr anders beweren)..

Kaasplankje. Serieus sport jij?

dawg! Hoe is het gozer, nog steeds vrouwen proberen te versieren langs de pooltafel? Zijn er wel veel vrouwelijke keu-houders? De plaatsen waar ik kom zitten ze meestal rokend naar hun mannetje te kijken of het zijn dan van die >18 clubje die een avondje bowlen(blowen) + poolen pakt.

Lips, hoe verdrijf je je nu de eenzame nachten dan zonder je "special friend". Of gaat het je zo lekker makkelijk af.

wel snel antwoorden he jongens en meisjes. Anders ga ik antwoorden verzinnen

Oh trouwens wie heeft hier naast fok ook nog ergens een profieltje staan? Daar hebben we al een tijdje niets meer over gehoord. Ik heb mij laatst weer op mijn pq account gekeken. Weer lekker fris wind in de rug
A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:20:56 #286
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58693648
quote:

[..]

Alle sex is vies, jeweettoch
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:24:40 #287
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58693729
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
JamesBrownie. Zijn jullie eigenlijk getrouwd en eten jullie nog wel 's avonds samen? Bedoel 8 jaar een leven delen + 2 kinderen is toch niet iets waarna je in een keer alles af kunt sluiten. Zeker niet als je ook nog onder één dak woont.

Niet getrouwd, eten wel samen (is voor de kinderen prettiger dan helemaal langs elkaar heen leven) Voor mij is het wel afgesloten, maar ik ben er dan ook al wat langer mee bezig dan hij. Ik heb hem gewoon gemeld dat ik zou gaan, voor hem was dat onverwacht.
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:24:55 #288
58063 uppie83
Sousousou
pi_58693737
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:17 schreef Liquidootje het volgende:

MLI zou jij geen belgische mannen posten die andere vrouwlijke singles hier konden aanschouwen. Belgische mannen staan namelijk niet bekend om hun aantrekkingskracht (al doet mnr anders beweren)..

Kaasplankje. Serieus sport jij?

dawg! Hoe is het gozer, nog steeds vrouwen proberen te versieren langs de pooltafel? Zijn er wel veel vrouwelijke keu-houders? De plaatsen waar ik kom zitten ze meestal rokend naar hun mannetje te kijken of het zijn dan van die >18 clubje die een avondje bowlen(blowen) + poolen pakt.

Lips, hoe verdrijf je je nu de eenzame nachten dan zonder je "special friend". Of gaat het je zo lekker makkelijk af.

wel snel antwoorden he jongens en meisjes. Anders ga ik antwoorden verzinnen

Oh trouwens wie heeft hier naast fok ook nog ergens een profieltje staan? Daar hebben we al een tijdje niets meer over gehoord. Ik heb mij laatst weer op mijn pq account gekeken. Weer lekker fris wind in de rug
Is het jouw bedoeling om het topic vol te spammen met vragenlijstjes aan iedereen een select groepje posters. Dit is al de 2e vragenlijst uit het topic
pi_58693756
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:20 schreef Elegy het volgende:

[..]

Alle sex is vies, jeweettoch
Dat bedoel ik dus met mijn uitspraak daar bovenin. Dank je.
Tubgirl 2girls1cup, 4girls finger painting beschrijvingen mag achterwege blijven.
A little bit hateful
pi_58693865
quote:
JamesBrownie schreef:
Nee heb ik al gezegd. We kijken elkaar alleen maar boos aan, irriteren en soms negeren.
quote:
MLI schreef:
Shit hoe weet je dat ik weer op een donderdagavond thuis zit ipv zuipen met mijn huisgenootjes. Ik heb heus wel een leven
A little bit hateful
pi_58693918
quote:
Kaasplankje schreef:
ja.
quote:
dawg schreef:
Je beschrijving klopt helemaal
quote:
Lips schreef:
Heb ik dat ergens dan gezegd dat ik dat wil delen?
A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:33:44 #292
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58693958
je hebt het er maar druk mee, of niet?
pi_58693971
quote:
Tegan schreef:
Waarom word ik totaal genegeerd weer
quote:
Ricky schreef:
Goedemorgen iedereen. Yup ik zit in australië
quote:
uppie83 schreef:
Als er een boom valt in het bos. Is ie dan echt gevallen óf bestaat er helemaal geen bos?
A little bit hateful
pi_58694002
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:33 schreef JamesBrownie het volgende:
je hebt het er maar druk mee, of niet?
Dit is mijn lievelings tijdverdrijf
En heb je nu wel al een beeld bij mij?
A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:36:33 #295
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58694029
Ik zou mijn sig quoten.
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:36:48 #296
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58694051
t-minus 6
quote:
Elegy schreef:
Ik speel nu gameboy
quote:
MrBox schreef:
*zucht* het gaat weer de verkeerde kant op
quote:
Krioro schreef:
Hmm. Datingssite heb ik wel eens geprobeerd. Maar je krijgt dus echt niet op de hoogte van vrouwen. Hooguit een paar van die aandachthoertjes
A little bit hateful
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:37:20 #298
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58694058
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:35 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dit is mijn lievelings tijdverdrijf
En heb je nu wel al een beeld bij mij?
Een beetje vertekend wellicht.

Je houdt van moeilijk doen
  donderdag 15 mei 2008 @ 22:37:24 #299
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58694061
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:25 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met mijn uitspraak daar bovenin. Dank je.
Tubgirl 2girls1cup, 4girls finger painting beschrijvingen mag achterwege blijven.
Da's geen sex, da's weirde stuff. En weirde stuff is okee
pi_58694126
quote:
Krioro schreef:
Hmm. Datingssite heb ik wel eens geprobeerd. Maar je krijgt dus echt niet op de hoogte van vrouwen. Hooguit een paar van die aandachthoertjes
quote:
Garrison72 schreef:
Sorry liquido je poging is zwaar mislukt
trekje aan mijn blow?
quote:
Queen_Bee schreef
Jij hebt echt niets te doen he
quote:
emel schreef:
Zo dat is wel weer mooi geweest
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo