Maar je neemt stiekum wel vijf potloodjes mee in je handtasjequote:Op donderdag 15 mei 2008 12:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik, ik ga gewoon ZONDER oogpotlood de deur uit, há! Beat that.
Nou, ik ben iig heel blij om van mijn ex af te zijn...quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef McKillem het volgende:
Wat ik nou niet begrijp is dat er mensen zijn die het tof vinden om single te zijn.
Zou iemand die kunnen uitleggen?
Jij smeert je helemaal in met oogpotloodquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar je neemt stiekum wel vijf potloodjes mee in je handtasje
Ja, da's om mijn über arische lelieblanke huid te verbergen. Als blanke ben je namelijk in de wijk waar ik woon per definitie een racist want je bent niet bruin/zwart/schapenneukerskleurtjequote:Op donderdag 15 mei 2008 12:44 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Jij smeert je helemaal in met oogpotlood
Zwarte!
Rick, denk dat jij eerst andere dingen moet gaan doen voordat jij daarover hoeft na te denken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:43 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik ben al 22 jaar lang single en heb echt geen drang van "JAH!!!!!!! Tijd voor wat vasts!!!!!!"
Dat geouwehoer van "er mist iets in mijn leven" heb ik totaal niet, gelukkig. Vermaak me best met mn vrienden en alles
Waarquote:
niemand om tegenaan te liggenquote:* Jouw bed is van jou alleen
als ik een relatie heb, bepaalt degene met wie ik iets heb dat ook voor zichzelf hoor (en ik ook hoop ik)quote:* Jij bepaald wat je doet met je vrije tijd
quote:* Je hoeft niet winkel in winkel uit op zoek naar schoenen
die zijn handig en helaas noodzakelijk iddquote:* Geen klein stom prullenbakje in de wc hoeven plaatsen
waarom houd je anders geen geld over? [/quote]quote:* Je houdt geld over
er zijn ook vrouwen zonder katten, misschien moet je die eens proberen danquote:dat ligt aan de vrouw, niet alle vrouwen zullen daar moeilijk over doen [quote]
* Je hoeft je niet meer te ergeren aan die rotkatten van haar
je overdrijft.quote:...and so on and so forth![]()
Single zijn roeleert de pan uit!
quote:En de voordelen van single zijn:
* Geen gezeik <-- Had ik nooit.
* Jouw bed is van jou alleen <-- Dat zal me aan mijn reet roesten.
* Jij bepaald wat je doet met je vrije tijd <-- Deed ik met haar ook. Koos er alleen voor dat met haar door te bengen.
* Je hoeft niet winkel in winkel uit op zoek naar schoenen <-- Doet ze zelf.
* Geen klein stom prullenbakje in de wc hoeven plaatsen <-- Dat heb ik sowieso.
* Je houdt geld over <-- Heb een gat in mijn hand.
* Zonder problemen nieuwe gagdets of elektronica kunnen kopen <-- Geen probleem hier.
* Je hoeft je niet meer te ergeren aan die rotkatten van haar <-- Katten.al had ze die niet.
Over vanalles en nogwatquote:
Lekker rustig tochquote:niemand om tegenaan te liggen
Dat gaat maar tot in zekere hoogte op. Je zit immers samen in een relatiequote:als ik een relatie heb, bepaalt degene met wie ik iets heb dat ook voor zichzelf hoor (en ik ook hoop ik)
Schoenenquote:schoenen!!!
Dat weet ik, maar toch.quote:die zijn handig en helaas noodzakelijk idd![]()
Een relatie kost geld. Niet zozeer dat je elke keer maar dingen voor haar moet kopen maar ook dat je "dingen moet doen". En die zijn vaak niet gratis.quote:waarom houd je anders geen geld over?
Ik geloof er niks van. Elke vrouw, of het nou hier is of "in het echte leven" zijn helemaal gek van katten. Ik heb echt niks met die beesten. Ze zijn vervelend, maken dingen stuk, verharen en ze kosten bakken met geld. Geef mij eens één voorbeeld van een leuke vrouw die ook niets heeft met katten? Of kan je één fokster noemen?quote:er zijn ook vrouwen zonder katten, misschien moet je die eens proberen dan
Misschien een beetje wel ja, toch zit er een kern van waarheid in. In elk geval wel wat mijn eigen ervaringen betreft.quote:je overdrijft.
Met de hand is sneller, geen risico op enge ziektes of zwangerschap, na afloop even wassen en klaar. Praktisch toch.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:50 schreef woodside het volgende:
Ik mis het neuken wel, met de hand is toch niet hetzelfde...
maar dan wil je ook dingen samen doen toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:54 schreef Elegy het volgende:
Dat gaat maar tot in zekere hoogte op. Je zit immers samen in een relatie
[..]
quote:Schoenen
dingen kopen hoeft sowieso niet, zeker niet als je geen geld hebt, en uitgaan kan zij ook wel een keer betalen... je doet neem ik aan ook 'dingen' als je geen relatie hebt.quote:
Een relatie kost geld. Niet zozeer dat je elke keer maar dingen voor haar moet kopen maar ook dat je "dingen moet doen". En die zijn vaak niet gratis.
[..]
De meeste vrouwen die ik ken hebben idd katten jaquote:Ik geloof er niks van. Elke vrouw, of het nou hier is of "in het echte leven" zijn helemaal gek van katten. Ik heb echt niks met die beesten. Ze zijn vervelend, maken dingen stuk, verharen en ze kosten bakken met geld. Geef mij eens één voorbeeld van een leuke vrouw die ook niets heeft met katten? Of kan je één fokster noemen?
o wat houd ik van sex!quote:Met de hand is sneller, geen risico op enge ziektes of zwangerschap, na afloop even wassen en klaar. Praktisch toch.
Jawel, maar ik ben ook erg gesteld op mijn vrijheid. Vind het geen punt om iemand een paar dagen of een week niet te zien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:03 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
maar dan wil je ook dingen samen doen toch?
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik eigenlijk beset wel veel paar schoenen heb...quote:schoenen
![]()
Ja, da's waar. Maar dat is dan voor één persoonquote:dingen kopen hoeft sowieso niet, zeker niet als je geen geld hebt, en uitgaan kan zij ook wel een keer betalen... je doet neem ik aan ook 'dingen' als je geen relatie hebt.
Dat dusquote:De meeste vrouwen die ik ken hebben idd katten jaik ook
Maar ik ken wel een fokster die geen katten heeft, die is getrouwd en heeft een kind.
Ik ga liever gamen of muziek luisteren/films kijkenquote:o wat houd ik van sex!
Ik heb maar opgegeven om erachter te komen waarom ik niet zover kom, het komt vast wel een keerquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rick, denk dat jij eerst andere dingen moet gaan doen voordat jij daarover hoeft na te denken.
Sinds november 2006 al hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:21 schreef Lips het volgende:
Elegy, heb even gemist hoe lang jij nu single bent maar uit je reactie over voordelen van single zijn haal ik dat dat nog niet heel lang kan zijn
ik ook nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben ook erg gesteld op mijn vrijheid. Vind het geen punt om iemand een paar dagen of een week niet te zien.
quote:Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik eigenlijk beset wel veel paar schoenen heb...
quote:Ik ga liever gamen of muziek luisteren/films kijken
Dat hoor ik ook niet vaak?quote:
Ja, ik kijk er zelf ook elke keer weer van opquote:
Ach, tis niet dat ik het vervelend vind, er zijn gewoon dingen die ik léuker vind en waar ik minder lang zonder kan. Toen mijn oortelefoon op vakantie eens stuk ging kon ik echt nergens een ander exemplaar vinden (zat ik notabene bij het Gardameer!) en kon ik dus een week geen muziek luisteren. Daar had ik op een gegeven moment zó de pest over in dat als we uitgingen mensen en masse voor me opzij gingen omdat ik zo'n enorm chagerijnige rotkop had. Misschien waren ze bang dat ik een maffiahitman on-a-mission wasquote:
Iets anders kan ik daar niet op zeggen...
Misschien:
Wow, en je bent nog steeds van mening dat je liever alleen slaapt, dat vrouwen handen vol geld kosten, alleen maar zeiken etc.??quote:
Potje sex had je humeur vast wel opgefleurdquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:47 schreef Elegy het volgende:
Ach, tis niet dat ik het vervelend vind, er zijn gewoon dingen die ik léuker vind en waar ik minder lang zonder kan. Toen mijn oortelefoon op vakantie eens stuk ging kon ik echt nergens een ander exemplaar vinden (zat ik notabene bij het Gardameer!) en kon ik dus een week geen muziek luisteren. Daar had ik op een gegeven moment zó de pest over in dat als we uitgingen mensen en masse voor me opzij gingen omdat ik zo'n enorm chagerijnige rotkop had. Misschien waren ze bang dat ik een maffiahitman on-a-mission was
Ik neig naarquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Iets anders kan ik daar niet op zeggen...
Misschien:
dat kan ook nog idd...quote:
Nou ja, het is fijn om samen te zijn, maar het is ook fijn als je elkaar weer ziet na een tijdje niet samen geweest te zijn.quote:
Ja, nog steeds. Nuja, sommige stellingen zijn mischien wat gechargeerd, ik geef toe. Maar toch, ik zie geen enkel probleem in single zijn. Ben erg gesteld op mijn vrijheid.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Lips het volgende:
[..]
Wow, en je bent nog steeds van mening dat je liever alleen slaapt, dat vrouwen handen vol geld kosten, alleen maar zeiken etc.??
Wat voor vriendin had jij zeg(of wat voor vrouwen kom jij tegen)
Als ik toen zou mogen kiezen tussen sex en muziek luisteren had ik serieus gekozen voor muziek luisterenquote:Potje sex had je humeur vast wel opgefleurd
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:25 schreef Lips het volgende:
[..]
Wow, en je bent nog steeds van mening dat je liever alleen slaapt, dat vrouwen handen vol geld kosten, alleen maar zeiken etc.??
Wat voor vriendin had jij zeg(of wat voor vrouwen kom jij tegen)
[..]
Potje sex had je humeur vast wel opgefleurd
nou ja, dat ligt er dus aan wie je tegenkomt. Als jij graag in de tuin wil hangen en ik graag naar de sauna wil, vraag ik wel iemand anders, maakt mij dat nou uit...quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:50 schreef Liquidootje het volgende:
Doe niet zo raar
Ik ga lekker met Elegy mee (in zijn opmerking dan wel he!).
Eventjes lekker een leveltje mario op mijn wii spelen of gewoon in de tuin liggen met mijn mooie ipod of als het koud is op de bank en een spannende film. Op de druilerige zondagmiddag gewoon de hele dag in mijn meest gemakkelijke kleding en laptop als een surf junkie mindnumming surfen.
Ik haatte (en nog steeds) van die sociale bezigheden. Ohh maar we moeten iets doen hoor. Ik verveel me boehoe. Samen zwemmen, samen naar de sauna, bij vrienden en schoonouders eten met domme gesprekken en dan 's avond het verplichte nummertjepfff
Of nog erger, daarna aanhoren hoe sletterig MIchelle of arrogant Nicole weer is geweest. Het boeit mij geen ene schapenanus. Het zijn jouw vriendinnen . NIET DIE VAN MIJ
Ey wacht eens even Lips. Heb jij groene ogen en rood haar en een zeer blanke huid zonder al te veel sproeten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:54 schreef Lips het volgende:
Wat zijn jullie verbitterd...
en toch was je van een flink potje kezen ws ook wel opgeknaptquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:47 schreef Elegy het volgende:
Als ik toen zou mogen kiezen tussen sex en muziek luisteren had ik serieus gekozen voor muziek luisteren
Helaas viel er niets te kiezen
Ik zie zoiets niet erg vaak eigenlijk. Wat ik ervan heb ervaren is toch een soort claimgedrag en daar hou ik dus echt niet van. Zelfs zo erg, dat ik de term "mijn vriendin" eigenlijk best moeilijk vind. Ze is niet van mij, mar met mij. En vice versa. Ik word ook altijd nogal kriegel van mensen die het continu over "mijn vriend/vriendin dit en dat en zus en zo". Aaargh!quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, het is fijn om samen te zijn, maar het is ook fijn als je elkaar weer ziet na een tijdje niet samen geweest te zijn.
Als ik echt heel erg verliefd ben, heb ik er wel iets meer moeite mee moet ik eerlijkheidshalve toegeven, maar ik doe ook graag dingen zonder mijn vriend,( als ik het dan een keer echt vervelend vind, ga ik wel een film kijken ofzo.)
Ik heb 8enhalf jaar relatie achter de rug en mijn vriend kon echt doen wat ie wilde, als ik nog geen afspraken had staan (met kinderen kun je natuurlijk niet allebei weg)natuurlijk zagen we elkaar dan wel weer in bed ofzo, maar in het begin van onze relatie was het niet veel anders.
Als hij zin had om met zijn vrienden weg te gaan: veel plezier, vond het fijn voor hem als ie het leuk had. En ik vermaak me ook wel.
Nee hoor, ik ben geen vrouwen hater, integendeel. Alleen wegen voor mij de voordelen van een relatie niet op tegen de voordelen van single zijn.quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
en toch was je van een flink potje kezen ws ook wel opgeknapt
quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ey wacht eens even Lips. Heb jij groene ogen en rood haar en een zeer blanke huid zonder al te veel sproeten?
Je groeit ook in een relatie, als je in het begin wat moeite hebt met elkaar loslaten, leer je dat.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zie zoiets niet erg vaak eigenlijk. Wat ik ervan heb ervaren is toch een soort claimgedrag en daar hou ik dus echt niet van. Zelfs zo erg, dat ik de term "mijn vriendin" eigenlijk best moeilijk vind. Ze is niet van mij, mar met mij. En vice versa. Ik word ook altijd nogal kriegel van mensen die het continu over "mijn vriend/vriendin dit en dat en zus en zo". Aaargh!
[..]
Nee hoor, ik ben geen vrouwen hater, integendeel. Alleen wegen voor mij de voordelen van een relatie niet op tegen de voordelen van single zijn.
Okee, misschien ben ik ook wel een beetje paranoïde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Hmm, eigenlijk omschrijf je precies wat ik ook heb. Als er aan me gehangen wordt kan ik daar niet tegen, wat natuurlijk niet inhoudt dat ik haar nooit om me heen hoef te hebben. Da's niet erg maar idd, liever niet continu.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je groeit ook in een relatie, als je in het begin wat moeite hebt met elkaar loslaten, leer je dat.
Ik kan er ook niet tegen als ik een partner heb die constant bij me wil zijn, dat wil niet zeggen dat ik niet graag bij mijn partner ben, maar wel dat ik niet het gevoel moet hebben dat ie niet meer weet wat ie zonder me moet.
En ik heb best mijn dagen dat ik hem gewoon om me heen wil hebben, dat moet je ook kunnen vragen van iemand (joh ik zou vandaag graag bij je zijn) als het niet zo is dat dat elke week drie keer gebeurt.
En je bent idd een beetje paranoide...Ik vind het wel prettig als iemand me zijn vriendin noemt (als ik vind dat ik een relatie heb dan he)
Strak planquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk omschrijf je precies wat ik ook heb. Als er aan me gehangen wordt kan ik daar niet tegen, wat natuurlijk niet inhoudt dat ik haar nooit om me heen hoef te hebben. Da's niet erg maar idd, liever niet continu.
Maarja, misschien moet ik mijn haar maar weer laten groeien, een kilt aan trekken, mijn gezicht half blauw kwasten en als een dolle op de heide rondrennen terwijl ik "FFFFRRREEEEEEHHHEEEEDDDDOOOOOOHHHHOOOOOMMMMM!!!111!!" schreeuw
Heeft Elegy je ingeschakelt?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ey wacht eens even Lips. Heb jij groene ogen en rood haar en een zeer blanke huid zonder al te veel sproeten?
Ce sera, sera idd. Ik merk het wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Strak plan![]()
Nou ja, als ik zo denk, zullen er vast ook andere vrouwen zijn die zo denken, daar zit er vast wel een voor je tussen, die je ooit tegenkomt zonder dat je het had verwacht. Je gaat een dagje weg met vrienden en komt ergens een leuk meisje tegen, voor je het weet, zit je de hele nacht te praten en ben je verliefd.
En dan blijkt dat zij net zo graag met haar vriendinnen uitgaat, of op de bank een boek wil zitten lezen zonder dat je steeds tegen haar zegt: moet je die vent zien... wat een eikel omdat je een stomme film op tv aan het kijken bent en met haar moet delen dat ie daadwerkelijk stom is. Denk dat ze je dan naar buiten schopt en zegt dat je maar uit moet gaan om te zuipen met je vrienden
Ehm, naja, zoiets dan
Ik weet van niks hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:29 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Heeft Elegy je ingeschakelt?
Oh nee hoor, maar elegy heeft momenteel de aandacht van twee vrouwen die hitsig zijn geworden en waarschijnlijk droog staan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:29 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Heeft Elegy je ingeschakelt?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef Liquidootje het volgende:
Nah ik voed mij op aandacht. Hier zit gewoon te weinig in.
Nu ga ik zelf wel even Brownie pm voor een avondje sexen. Moet nog wel even haar kinderen bij oma achterlaten. Ex mag er wel in de kamer ernaast zitten om jaloers te maken. Ik kan hem waarschijnlijk wel aan.
Nou, sommige mensen zijn ook gelukkig als ze geen relatie hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef McKillem het volgende:
Wat ik nou niet begrijp is dat er mensen zijn die het tof vinden om single te zijn.
naja, tijdens het breien danquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ce sera, sera idd. Ik merk het wel.
Maar dat van die tv, dat lijkt me stug want ik heb geeneens een tv
[..]
Ik weet van niks hoor
over mij?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar elegy heeft momenteel de aandacht van twee vrouwen die hitsig zijn geworden en waarschijnlijk droog staan.
Dus ik wilde hem even een handje helpen, maar word totaal genegeerd. Be-lach-e-lijk!
Ja dus, waar blijft die pm van je dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef Liquidootje het volgende:
Nah ik voed mij op aandacht. Hier zit gewoon te weinig in.
Nu ga ik zelf wel even Brownie pm voor een avondje sexen. Moet nog wel even haar kinderen bij oma achterlaten. Ex mag er wel in de kamer ernaast zitten om jaloers te maken. Ik kan hem waarschijnlijk wel aan.
Jawel. Dat, of hij wil sex. Soms negeert ie me.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
Hoe gaat je ex trouwens nu met je om in huis enzo? Heeft ie geen last van woede aanvallen enzo omdat jij nog steeds bij hem zit?
*schenkt een borrel in voor JamesBrownie om het leed te verzachten*quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jawel. Dat, of hij wil sex. Soms negeert ie me.
O, andersom word ik ook weleens boos.
De sfeer is niet erg goed iig.
Een goede relatie is wel goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
Nooit, nooit neem ik een relatie.
Je hoort ALLEEEEEEEEN maar gezeik over van alles en nog wat.Single
En ik ga nu slapen, welterusten lievertjesLiquidootje in het speciaal
Oh en Elegy
Mja, ik vind sex nog steeds maar een vies gedoe.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:54 schreef RickTheGreatest het volgende:
Hoe gaat je ex trouwens nu met je om in huis enzo? Heeft ie geen last van woede aanvallen enzo omdat jij nog steeds bij hem zit?
Omdat als 't goed gaat mensen er niet zo gauw over posten denk ik? Het heeft allebei z'n voordelen maar ik vind dat je het single zijn wel erg verheerlijkt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:58 schreef RickTheGreatest het volgende:
Nooit, nooit neem ik een relatie.
Je hoort ALLEEEEEEEEN maar gezeik over van alles en nog wat.Single
En ik ga nu slapen, welterusten lievertjesLiquidootje in het speciaal
Oh en Elegy
Hij zit in Australie.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:35 schreef junkdeluxe het volgende:
[..]
Omdat als 't goed gaat mensen er niet zo gauw over posten denk ik? Het heeft allebei z'n voordelen maar ik vind dat je het single zijn wel erg verheerlijkt.
Je gaat wel vroeg slapen zeg!
quote:
Bedanktquote:
Aan je reacties te zien ben je de ervaringsexpertquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
*schop onder hol geeft*
Doe dat dan ook niet sukkel!
Ik vind er ook geen pest aan, maar ik kan er helaas niets aan doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef McKillem het volgende:
Deze reactie bedoel ik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, da's om mijn über arische lelieblanke huid te verbergen. Als blanke ben je namelijk in de wijk waar ik woon per definitie een racist want je bent niet bruin/zwart/schapenneukerskleurtje
En de voordelen van single zijn:
* Geen gezeik
* Jouw bed is van jou alleen
* Jij bepaald wat je doet met je vrije tijd
* Je hoeft niet winkel in winkel uit op zoek naar schoenen
* Geen klein stom prullenbakje in de wc hoeven plaatsen
* Je houdt geld over
* Zonder problemen nieuwe gagdets of elektronica kunnen kopen
* Je hoeft je niet meer te ergeren aan die rotkatten van haar
...and so on and so forth![]()
Single zijn roeleert de pan uit!
Dat helpt wel ja...quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:59 schreef Lips het volgende:
[..]
*schenkt een borrel in voor JamesBrownie om het leed te verzachten*
en één voor mezelf omdat ik altijd wel een borrel lust
Hij heeft geen bierbuik, hij is gewoon groot en sterkquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mja, ik vind sex nog steeds maar een vies gedoe.
En natuurlijk omdat ik bang ben geworden. Mannen met bierbuiken zijn serieus moeilijke tegenstanders. No-kidding.
@Rick-san. Slaap maar goed en ik wens je goede natte dromen.
Het is Liquido. Die begrijpt zichzelf niet eens. Wat dat betreft is hij net een vrouw.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:00 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft geen bierbuik, hij is gewoon groot en sterk
Overigens begrijp ik de helft van je posts niet en reageer ik nu terwijl ik niet zeker ben of dat de bedoeling was
dan neem ik de vieze sex wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:56 schreef mrbox het volgende:
Jeej wat een gezeur over relaties en vieze sex...
Ik zou er dolgraag weer een relatie willen eigenlijk
Boxje ipv elke keer super droog aangeven wat geblaat is.. vertel eens hoe het met je date en potentiele levenspartner gaat. Is er al progressie?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:56 schreef mrbox het volgende:
Jeej wat een gezeur over relaties en vieze sex...
Ik zou er dolgraag weer een relatie willen eigenlijk
Met al die fetisjismes bestaat dat wel degelijk...quote:
Ik quote Liquidootje ffquote:
Progressie is dat ik er niet veel meer van begrijp, vrouwenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Boxje ipv elke keer super droog aangeven wat geblaat is.. vertel eens hoe het met je date en potentiele levenspartner gaat. Is er al progressie?
Goh... je ziet t zelf ook...quote:
Tja, ik ben sowieso onbegrijpbaar en als je mij ook nog quote, dan wordt het niet duidelijker op hae.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik quote Liquidootje ff![]()
[..]
Progressie is dat ik er niet veel meer van begrijp, vrouwen![]()
hehehehehe heldere reply zoquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Tja, ik ben sowieso onbegrijpbaar en als je mij ook nog quote, dan wordt het niet duidelijker op hae.
Verder. Noem je mij nu ook al een vrouw of begrijp je vrouwen in het algemeen niet.
Oh en die opmerking van Dawg op Garrison72 vind ik niet zo raar. Past wel bij hun
Ze hoeft van mij niet perse bloot te zijn. De intimiteit is belangrijker.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind ´t ni zo erg om single te zijn, maar ik hunker toch wel een beetje naar romantiek. Trouwens, iedereen stiekum wel als ge ´t mij vraagt..
Er is toch niks zo lekker als bij een blote vrouw in bed te stappen.![]()
"vieze sex" = Als je helemaal goor en bezweet terug komt van trainen en dan bij binnenkomst meteen de kleren van je lijf getrokken worden terwijl ze je in je nek zoent.![]()
sorry hoor
@ Singles: Wat vinden jullie vieze sex?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:18 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ze hoeft van mij niet perse bloot te zijn. De intimiteit is belangrijker.
En vieze sex is voor ieder weer anders. Zoveel mensen, zoveel wensen
Van wat jij vieze sex vind of van wat ik vieze sex vind of misschien zelfs van wat een ander vieze sex vind?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
@ Singles: Wat vinden jullie vieze sex?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
dat is jouw eigen associatie, dawg.quote:
Alle sex is vies, jeweettochquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet getrouwd, eten wel samen (is voor de kinderen prettiger dan helemaal langs elkaar heen leven) Voor mij is het wel afgesloten, maar ik ben er dan ook al wat langer mee bezig dan hij. Ik heb hem gewoon gemeld dat ik zou gaan, voor hem was dat onverwacht.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
JamesBrownie. Zijn jullie eigenlijk getrouwd en eten jullie nog wel 's avonds samen? Bedoel 8 jaar een leven delen + 2 kinderen is toch niet iets waarna je in een keer alles af kunt sluiten. Zeker niet als je ook nog onder één dak woont.
Is het jouw bedoeling om het topic vol te spammen met vragenlijstjes aan iedereen een select groepje posters. Dit is al de 2e vragenlijst uit het topicquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
JamesBrownie. Zijn jullie eigenlijk getrouwd en eten jullie nog wel 's avonds samen? Bedoel 8 jaar een leven delen + 2 kinderen is toch niet iets waarna je in een keer alles af kunt sluiten. Zeker niet als je ook nog onder één dak woont.
MLI zou jij geen belgische mannen posten die andere vrouwlijke singles hier konden aanschouwen. Belgische mannen staan namelijk niet bekend om hun aantrekkingskracht (al doet mnr anders beweren)..
Kaasplankje. Serieus sport jij?![]()
dawg! Hoe is het gozer, nog steeds vrouwen proberen te versieren langs de pooltafel? Zijn er wel veel vrouwelijke keu-houders? De plaatsen waar ik kom zitten ze meestal rokend naar hun mannetje te kijken of het zijn dan van die >18 clubje die een avondje bowlen(blowen) + poolen pakt.
Lips, hoe verdrijf je je nu de eenzame nachten dan zonder je "special friend". Of gaat het je zo lekker makkelijk af.
wel snel antwoorden he jongens en meisjes. Anders ga ik antwoorden verzinnen
Oh trouwens wie heeft hier naast fok ook nog ergens een profieltje staan? Daar hebben we al een tijdje niets meer over gehoord. Ik heb mij laatst weer op mijn pq account gekeken. Weer lekker fris wind in de rug
Dat bedoel ik dus met mijn uitspraak daar bovenin. Dank je.quote:
quote:JamesBrownie schreef:
Nee heb ik al gezegd. We kijken elkaar alleen maar boos aan, irriteren en soms negeren.
quote:MLI schreef:
Shit hoe weet je dat ik weer op een donderdagavond thuis zit ipv zuipen met mijn huisgenootjes. Ik heb heus wel een leven
quote:Kaasplankje schreef:
ja.
quote:dawg schreef:
Je beschrijving klopt helemaal
quote:Lips schreef:
Heb ik dat ergens dan gezegd dat ik dat wil delen?
quote:Tegan schreef:
Waarom word ik totaal genegeerd weer
quote:Ricky schreef:
Goedemorgen iedereen. Yup ik zit in australië
quote:uppie83 schreef:
Als er een boom valt in het bos. Is ie dan echt gevallen óf bestaat er helemaal geen bos?
Dit is mijn lievelings tijdverdrijfquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:33 schreef JamesBrownie het volgende:
je hebt het er maar druk mee, of niet?
quote:Elegy schreef:
Ik speel nu gameboy
quote:MrBox schreef:
*zucht* het gaat weer de verkeerde kant op
quote:Krioro schreef:
Hmm. Datingssite heb ik wel eens geprobeerd. Maar je krijgt dus echt niet op de hoogte van vrouwen. Hooguit een paar van die aandachthoertjes
Een beetje vertekend wellicht.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dit is mijn lievelings tijdverdrijf
En heb je nu wel al een beeld bij mij?
Da's geen sex, da's weirde stuff. En weirde stuff is okeequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met mijn uitspraak daar bovenin. Dank je.
Tubgirl 2girls1cup, 4girls finger painting beschrijvingen mag achterwege blijven.
quote:Krioro schreef:
Hmm. Datingssite heb ik wel eens geprobeerd. Maar je krijgt dus echt niet op de hoogte van vrouwen. Hooguit een paar van die aandachthoertjes
quote:Garrison72 schreef:
Sorry liquido je poging is zwaar mislukt
trekje aan mijn blow?
quote:Queen_Bee schreef
Jij hebt echt niets te doen he
quote:emel schreef:
Zo dat is wel weer mooi geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |