Een locale zender gaat dit programma echt niet maken, daarbij zijn de locale zenders vrijwel altijd gekoppeld aan een van de grote zenders.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:19 schreef akveor het volgende:
[..]
ABC had een optie... maar hebben het niet doorgezet.
Verder zijn er honderden zo niet duizenden zenders in de USA
Nou, ik had eerder vandaag ook al zitten loeren omdat het bh-bandjes lijken, maar het zit volgens mij toch echt aan die jurk vast.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het leukste detail: Het is een strapless jurkje maar Amanda heeft er een normale witte bh ondergepropt.
Fijn dat je het zegt want het was me nog niet opgevallen.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het leukste detail: Het is een strapless jurkje maar Amanda heeft er een normale witte bh ondergepropt.
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:20 schreef mootie het volgende:
Sommige mensen moet je idd tegen zichzelf beschermenquote:Op maandag 12 mei 2008 19:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Broertjes in de tuin en volgens mij loopt er bewaking rond
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een locale zender gaat dit programma echt niet maken, daarbij zijn de locale zenders vrijwel altijd gekoppeld aan een van de grote zenders.
Dan is het lijstje dus beperkt tot een stuk of 100 zenders waarbij het bij 75% sowieso op geen enkele wijze in hun programmering of de zender past.
Echt de meest-onsportieve loser die ik ooit gezien heb...................quote:Op maandag 12 mei 2008 19:22 schreef Disana het volgende:
Ik pak hem waar ik hem kan pakken, en hij gaat er gewoon in mee. Brian over het sparren.
Misselijkmakend. En hij beweerde net niet te weten of er nog een gevecht komt, maar ik geloof hem niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Echt de meest-onsportieve loser die ik ooit gezien heb...................
Niet zo gek veel dus....... NBC en CBS en dan nog zenders zoals MTV, HBO enz.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie update.
Mijn punt was dat er meer zenders zijn dan alleen ABC.
Playboy Channel!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:25 schreef Leandra het volgende:
Niet zo gek veel dus....... NBC en CBS en dan nog zenders zoals MTV, HBO enz.
Voor PBS is het nix en ESPN en CNN en dat soort speciale zenders zijn al helemaal geen optie.
Een ding al.Dat ze Huub straatvechttechnieken leren.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel spelinfo is er al doorgekomen voor B?
Was ze er al toen die cursus champagne openen/schenken/drinken gegeven werd??quote:Op maandag 12 mei 2008 19:29 schreef Dementor het volgende:
Noooit de champagne laten knallen dellie.
Dom wijf is het ook.
Dan is het gewoon een slecht gemaakte jurk.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
Dames, ik had het echt goed gezien hoor: de straps zitten aan de jurk vast en zijn geen bh.
Leuk he, even gezellig bijpraten over familie en vrienden...o wacht, ze hebben het over Huub Huub en Huub.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:26 schreef Disana het volgende:
Maar ik ben geen bully. Ik pak hem omdat hij een grote bek heeft.
Net alsof je daar een cursus voor nodig hebt omdat te wetenquote:Op maandag 12 mei 2008 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was ze er al toen die cursus champagne openen/schenken/drinken gegeven werd??
ee is een jurkje van Claire, maar Claire vond er niet veel aan, Amanda heeft er een witte BH onder, de jurk zelf is strapless, en ik zag dat ze hem aantrok.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
Dames, ik had het echt goed gezien hoor: de straps zitten aan de jurk vast en zijn geen bh.
Denk dat ik het nog 5 minuten kan volhouden om te luisteren,meer trek ik niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Leuk he, even gezellig bijpraten over familie en vrienden...o wacht, ze hebben het over Huub Huub en Huub.
Yup, wij weten dat maar de tv kijkers niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:32 schreef PeterNB het volgende:
"Wij zijn altijd van de stijl dat wij teruggeven......................................"
*PROEST*ZAKKEN VOL gingen er De Villa uit
Dan trek ik mijn woorden terugquote:Op maandag 12 mei 2008 19:32 schreef blomst het volgende:
n
[..]
ee is een jurkje van Claire, maar Claire vond er niet veel aan, Amanda heeft er een witte BH onder, de jurk zelf is strapless, en ik zag dat ze hem aantrok.
Klopt. En dat zal ze blijven doen... tot ze een keer onderaan de trap ligt of zo.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:16 schreef Marrije het volgende:
Huub krijgt haar ook niet zover. Ze begrijpt het punt dat Huub maakt () maar ze gaat toch blind voor Brian.
Het verbaast me niets als de gemiddelde 19-jarige dat idd niet weet, zeker niet als je alleen maar "knallende kurken" gezien en gehoord hebt. Ze kan wel heel blasé doen, maar het was natuurlijk gewoon een kutpuber toen ze daar binnenkwam, en echt opvoeding heeft ze niet gehad, dus het zou me verbazen als ze dit zou weten, net als ze wellicht niet wist welk bestek je moet gebruiken als er meerdere messen en vorken liggen.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof je daar een cursus voor nodig hebt omdat te weten
maar goed ik heb geen idee of ze er was of niet.
Zelfs daarna nog. Had ze maar moeten luisteren. Want ze wist immers dat ze Brian niet boos moest maken. Zeker niet wanneer ze boven aan een trap staat, in bad ligt, onder de douche staat, een plaatje draait, ademt ....quote:Op maandag 12 mei 2008 19:34 schreef Gert het volgende:
Klopt. En dat zal ze blijven doen... tot ze een keer onderaan de trap ligt of zo.
Eern soort "kringloop" het komt weer bij ze terugquote:Op maandag 12 mei 2008 19:32 schreef PeterNB het volgende:
"Wij zijn altijd van de stijl dat wij teruggeven......................................"
*PROEST*ZAKKEN VOL gingen er De Villa uit
Natasia als zwartwerkster ?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:38 schreef Dementor het volgende:
Ha dus Netty had het niet breed maar wel werksters omdat het huis zo groot was.
Wat klopt hier niet?
Dat verstond ik ook. 5 Menu'squote:Op maandag 12 mei 2008 19:42 schreef chufi het volgende:
B: Ik had chicken-sandwich en 4 hamburger -cheese menu ?
Dat is toch meestal als je bij je broer thuis eet??quote:Op maandag 12 mei 2008 19:44 schreef rooie3 het volgende:
Hup vreten Kenneth,het is gratis.
Ron, ben jij het?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:45 schreef Leandra het volgende:
Dat is toch meestal als je bij je broer thuis eet??
Ik heb mijn zus iig nog nooit een rekening gegeven...
Dan heb jij het toch zeker betaald.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch meestal als je bij je broer thuis eet??
Ik heb mijn zus iig nog nooit een rekening gegeven...
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:47 schreef mootie het volgende:
Volgens Brian komen muggen af op de bemesting van de kerstboomplanter achter de golfbaan.
Zit kenneth dan niet het eten van Huub op te eten?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:47 schreef Dementor het volgende:
Er is iets te weinig eten binnen gekomen en Jaap heeft minstens 2 burgers en Huub heeft niets.
Zelfs dellie wil een hamburger met Huub delen, Huub zei nog tegen Jaap stik erin.
Jaap zit als een egoist alleen op een bank te eten, ik had direct een pot mayo over hem heen gegooid.
Beetje terror op z'n tijd kan geen kwaad.
Brian heeft er 5.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:47 schreef Dementor het volgende:
Er is iets te weinig eten binnen gekomen en Jaap heeft minstens 2 burgers en Huub heeft niets.
Zelfs dellie wil een hamburger met Huub delen, Huub zei nog tegen Jaap stik erin.
Jaap zit als een egoist alleen op een bank te eten, ik had direct een pot mayo over hem heen gegooid.
Aha de rat heeft dus weer het eten van Huub gestolen want stel je voor dat Huub wat meer zou gaan eten dan word hij sterker.quote:
Men verwacht dus dat Brian wint.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
Kenniet weet alles over de boekingen van Brian. De rest is geboykot.
Dat gevoel heb ik ook. Namen en rugnummers zeg maar.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
Kenneth heeft het nou al twee keer gehad over 'die jongen die daarna komt, weet je'.
Is dat nou codetaal?
Ja Huub zou eens aankomen.Kenneth neemt zo een doos bel te goed mee.En hij moet ook zo communiceren als hij nu doet zegt Brian.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Jaap twee, Kenneth en Brian samen vijf en Huub een gedeelde burger?
Gelukkig is Huub geen grote eter.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Jaap twee, Kenneth en Brian samen vijf en Huub een gedeelde burger?
Hamburgerterrorquote:Op maandag 12 mei 2008 19:47 schreef Dementor het volgende:
Gaat dat niet gewoon om de "hoofdact" die na het optreden van Brian volgt??quote:Op maandag 12 mei 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
Kenneth heeft het nou al twee keer gehad over 'die jongen die daarna komt, weet je'.
Is dat nou codetaal?
amanda heeft het gepakt voor brian ,dus dan heeft echt amanda het gedaanquote:Op maandag 12 mei 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aha de rat heeft dus weer het eten van Huub gestolen want stel je voor dat Huub wat meer zou gaan eten dan word hij sterker.
Het is goed dat dgk stopt op 22 mei want nog een maand met die rat in beeld had ik niet getrokken.
dan kun je nog fijn een koude burger komen halen.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:57 schreef chufi het volgende:
Volgens mij hebben B&K niet alle burgers opgegeten ... Huub als je nog honger hebt !!
In opdracht van haar meester.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
amanda heeft het gepakt voor brian ,dus dan heeft echt amanda het gedaan
Kan hoor. Dat gesprek zit vol onafgemaakte, suggestief eindigende zinnen, en ze lijken elkaar met een half woord te begrijpen (en ik dus niet).quote:Op maandag 12 mei 2008 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat dat niet gewoon om de "hoofdact" die na het optreden van Brian volgt??
Brian kan immers niet meer zijn dan een voorprogramma van een niet al te best hoofdprogramma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |