Dat verstond ik ook. 5 Menu'squote:Op maandag 12 mei 2008 19:42 schreef chufi het volgende:
B: Ik had chicken-sandwich en 4 hamburger -cheese menu ?
Dat is toch meestal als je bij je broer thuis eet??quote:Op maandag 12 mei 2008 19:44 schreef rooie3 het volgende:
Hup vreten Kenneth,het is gratis.
Ron, ben jij het?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:45 schreef Leandra het volgende:
Dat is toch meestal als je bij je broer thuis eet??
Ik heb mijn zus iig nog nooit een rekening gegeven...
Dan heb jij het toch zeker betaald.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch meestal als je bij je broer thuis eet??
Ik heb mijn zus iig nog nooit een rekening gegeven...
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:47 schreef mootie het volgende:
Volgens Brian komen muggen af op de bemesting van de kerstboomplanter achter de golfbaan.
Zit kenneth dan niet het eten van Huub op te eten?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:47 schreef Dementor het volgende:
Er is iets te weinig eten binnen gekomen en Jaap heeft minstens 2 burgers en Huub heeft niets.
Zelfs dellie wil een hamburger met Huub delen, Huub zei nog tegen Jaap stik erin.
Jaap zit als een egoist alleen op een bank te eten, ik had direct een pot mayo over hem heen gegooid.
Beetje terror op z'n tijd kan geen kwaad.
Brian heeft er 5.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:47 schreef Dementor het volgende:
Er is iets te weinig eten binnen gekomen en Jaap heeft minstens 2 burgers en Huub heeft niets.
Zelfs dellie wil een hamburger met Huub delen, Huub zei nog tegen Jaap stik erin.
Jaap zit als een egoist alleen op een bank te eten, ik had direct een pot mayo over hem heen gegooid.
Beetje terror op z'n tijd kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |