Ik wil DGK is een corrupte bende vol met zwart geld en criminelen.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is toch werkelijk krankzinnig dat die Kenneth nog terug mag komen in de kooi. In de goede familietraditie heeft hij Huub te grazen genomen, en is door bewaking afgevoerd, en nu wordt hij weer binnengehaald? Schiet mij maar lek, ik snap het niet meer
Een locale zender gaat dit programma echt niet maken, daarbij zijn de locale zenders vrijwel altijd gekoppeld aan een van de grote zenders.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:19 schreef akveor het volgende:
[..]
ABC had een optie... maar hebben het niet doorgezet.
Verder zijn er honderden zo niet duizenden zenders in de USA
Nou, ik had eerder vandaag ook al zitten loeren omdat het bh-bandjes lijken, maar het zit volgens mij toch echt aan die jurk vast.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het leukste detail: Het is een strapless jurkje maar Amanda heeft er een normale witte bh ondergepropt.
Fijn dat je het zegt want het was me nog niet opgevallen.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Het leukste detail: Het is een strapless jurkje maar Amanda heeft er een normale witte bh ondergepropt.
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:20 schreef mootie het volgende:
Sommige mensen moet je idd tegen zichzelf beschermenquote:Op maandag 12 mei 2008 19:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Broertjes in de tuin en volgens mij loopt er bewaking rond
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een locale zender gaat dit programma echt niet maken, daarbij zijn de locale zenders vrijwel altijd gekoppeld aan een van de grote zenders.
Dan is het lijstje dus beperkt tot een stuk of 100 zenders waarbij het bij 75% sowieso op geen enkele wijze in hun programmering of de zender past.
Echt de meest-onsportieve loser die ik ooit gezien heb...................quote:Op maandag 12 mei 2008 19:22 schreef Disana het volgende:
Ik pak hem waar ik hem kan pakken, en hij gaat er gewoon in mee. Brian over het sparren.
Misselijkmakend. En hij beweerde net niet te weten of er nog een gevecht komt, maar ik geloof hem niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Echt de meest-onsportieve loser die ik ooit gezien heb...................
Niet zo gek veel dus....... NBC en CBS en dan nog zenders zoals MTV, HBO enz.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie update.
Mijn punt was dat er meer zenders zijn dan alleen ABC.
Playboy Channel!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:25 schreef Leandra het volgende:
Niet zo gek veel dus....... NBC en CBS en dan nog zenders zoals MTV, HBO enz.
Voor PBS is het nix en ESPN en CNN en dat soort speciale zenders zijn al helemaal geen optie.
Een ding al.Dat ze Huub straatvechttechnieken leren.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel spelinfo is er al doorgekomen voor B?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |