Hij heeft bijna meteen terug gesmst nadat ik hem had gesmstquote:Op maandag 12 mei 2008 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
Maar PF, 'k zou hem nog een kans geven. Uiteindelijk gaat het erom hoe hij in het echt is. Ik bedoel, ik heb ook niet de illusie dat iemand voor me zou vallen op hoe ik mij online in de CUL SC gedraag.Dat is ook niet relevant. Het gaat erom hoe je in het echt bent. Niet hoe je op Hyves bent.
maar 't blijft slikken natuurlijk
Lekker zegquote:Op maandag 12 mei 2008 18:34 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb net een enorme fruitsalade in elkaar geflanst, van een hele ananas, een hele galiameloen, een mango, 2 nectarines en een appel. Als toetje!
En voor daarvoor eet ik citroen-honing kip. Ben benieuwd!
Wauw die salade klinkt heerlijk! En die citroen-honingkip, als het een succes is, post je dan een receptje?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:34 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb net een enorme fruitsalade in elkaar geflanst, van een hele ananas, een hele galiameloen, een mango, 2 nectarines en een appel. Als toetje!
En voor daarvoor eet ik citroen-honing kip. Ben benieuwd!
Vind jij dat ook al een afknapper?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hij heeft bijna meteen terug gesmst nadat ik hem had gesmst
Waarom is geiljk terug sms'en nu een afknapper? Ik vind het vreselijk als ik op smsjes moet wachten, en ik neem aan andersom ook.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind jij dat ook al een afknapper?
Maar toch. Waarom kunnen mensen niet hun zelf zijn. Als je iemand leuk vindt, erop afstappen: jij en ik. Voor altijd. En dan ook gewoon voor altijd bij elkaar blijven.![]()
okay, maybe not
Ik vind t juist leuk als ieand meteen terug sms't. En als je langer dan 6 uur op een reactie moet wachten...quote:Op maandag 12 mei 2008 18:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hij heeft bijna meteen terug gesmst nadat ik hem had gesmst
Net twee uurtjes op het strand gelegen
Zeker een stuk rustiger.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:25 schreef golfer het volgende:
Voor ons ook al jarenlang geen textielstrand meer.
Naaktstrand is veel relaxter en rustiger.
alleen moeten we om er te komen wel eerst een eind lopen
Ik heb nooit zin om te smsen dus stel het altijd zo lang mogelijk uitquote:Op maandag 12 mei 2008 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Jeweetwel, die dunne lijn tussen spontaniteit en wanhopigheid.
Oh en als je het later zou vergeten is dat gelijk in indicatie voor je interesseniveau.Dat PF zo snel afhaakt overigens ook.
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wilde net de dop dichtdraaien van mijn fles water, maar mijn dop vloog uit het raam.
* Stereotomy naar beneden hobbelt
Ja maar dan blijft het een eeuwig heen en weer gesmsquote:Op maandag 12 mei 2008 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind t juist leuk als ieand meteen terug sms't. En als je langer dan 6 uur op een reactie moet wachten...Dan is het spoor al koud hierzo!
'k weet...quote:Op maandag 12 mei 2008 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
En Steer, IMHO wordt die lijn tussen wanhoop en spontaniteit iets dikker met de jaren (en wat zelfkennis)
Ik vind het wel lekker spontaan dat ie meteen terug smstquote:Op maandag 12 mei 2008 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
En Steer, IMHO wordt die lijn tussen wanhoop en spontaniteit iets dikker met de jaren (en wat zelfkennis)
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:00 schreef AKnynke het volgende:
Julli edenken gewoon overal veeeel te veel over na.
Ik geloof dat je een kook workshop achtig iets gaat doen, of niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker spontaan dat ie meteen terug smst
maar ik ben zo een lui mormel dat zich er eerst toe aan moet zetten om terug te smsen
hij vraagt wat ik vanavond ga doen - dus dan ga ik pas smsen als ik dat weet of zo
Nou. Ik sms alleen meteen terug als het een doel heeft.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:07 schreef krakkemieke het volgende:
Je vindt hem niet leuk genoeg om snel te sms'en?
Nee joh?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een kook workshop achtig iets gaat doen, of niet.
Dat impliceert dat ik met hem af wil spreken/iets wil gaan doen vanavond. En ik heb zin om te computeren dus sms ik dat niet. en ook wel zin om af te spreken maar eerst ff eten en zo.. weet nooit hoe lang dat duurtquote:Op maandag 12 mei 2008 19:11 schreef krakkemieke het volgende:
Als je niks weet kan je net zo goed vragen of hij een leuk idee heeft. Toch?
Das een andere jongen he! Er zijn nu even twee jongens die smsen!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:20 schreef krakkemieke het volgende:
Als je hem leuk vindt/respecteert sms je hem met een keus. Het ziet er nu uit alsof het je niks kan schelen. Als je hem nu laat weten wat je doet, kan hij ook kiezen.
En eerlijk waar, uiteindelijk is nee zeggen soms makkelijker. Tis wennen, maar oh wat kan het lekker zijn om nee te zeggen!
Oja nu snap ik het ookquote:Op maandag 12 mei 2008 19:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, ik begreep dat er 2 waren. vandaar de 2 alinea's.
(Twee! Twee maar liefst!)
Ik vergeet altijd dat ik zoet vlees niet lekker vind, en de honing maakte het zoetig. Niet zo geslaagd dus.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wauw die salade klinkt heerlijk! En die citroen-honingkip, als het een succes is, post je dan een receptje?
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Pricifallus, je hebt je hoofdletters teruggevonden
Ja, alsof computeren belangrijker is dan iemand laten wachten.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ik met hem af wil spreken/iets wil gaan doen vanavond. En ik heb zin om te computeren dus sms ik dat niet. en ook wel zin om af te spreken maar eerst ff eten en zo.. weet nooit hoe lang dat duurt
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:47 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Ben weer terug in het land.Mijn tas ondertussen ook als het goed is. Heb 'm alleen nog niet in huis.
Dus ik moet morgen maar putten uit mijn bestaande collectie hippe jurkjes ofzo.
Morgen lekker weer fietsen.
Maar, m'n fruitsalade daarentegen is erg lekker!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat ik zoet vlees niet lekker vind, en de honing maakte het zoetig. Niet zo geslaagd dus.
Ja echt heel fantastischquote:Op maandag 12 mei 2008 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
Supernetjes DE! Sommigen doen dat idd.
Ja hoor ook wel eens zulke dingen maar helaas maak je toch ook vaak mee, met mijn allergie dan, dat ze zeggen er rekening mee te houden maar je dus wel óveral op moet letten en sommige dingen dus terug kunnen enzo omdat er bijvoorbeeld notenolie op zit ofzo... en dat is verre van ontspannen eten danquote:Op maandag 12 mei 2008 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb veel ervaringen gehoord van iemand die gepureerd moest eten. In de gekste tenten waar je het niet zou verwachten, kreeg ze het lekkerste eten.
Jammer zeg!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat ik zoet vlees niet lekker vind, en de honing maakte het zoetig. Niet zo geslaagd dus.
Yeah, ik moet doen wat ik leuk vind, lijkt mij?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, alsof computeren belangrijker is dan iemand laten wachten.
Twee mogelijkheden:
1) Je wil actief spanning scheppen door niet meteen terug te SMS'en
2) Je vindt hem niet leuk genoeg en hebt geen motivatie om terug te SMS'en
Hoiquote:Op maandag 12 mei 2008 20:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah, ik moet doen wat ik leuk vind, lijkt mij?
Reality check: Ik ken hem sinds gisteravond/nacht, ik ken hem dus niet. Hoe kan ik dan gelijk een mening over hem hebben. En ik wist niet dat het de regel was dat je meteen terug moest smsen
+ Ik ga niet al m'n andere plannen in het water laten vallen omdat hij vraagt wat ik ga doen vanavond
Doe es niet zo op je pik getraptquote:Op maandag 12 mei 2008 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ontwijk de vraag maar en laat hem maar wachten, 't zal idd toch niets zijn.
Ik ga ff een rondje rennen om het park. Vorig jaar was ik bekaf daarna, nu *denk* ik dat mijn conditie er beter voor staat, maar we zullen het zo zien.![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
In de war! Wie is Principessa.Farfallus? Wel een originele kloon!
De verschillen zijn duidelijk, de posts van Principessa-Farfallus zij een stuk duidelijker, en die quote ook. de echte PF doet dat nietquote:Op maandag 12 mei 2008 20:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Men, jij bent scherp. Ik zie het verschil echt niet!
Zo, ik moet zorgen dat ik niet de hele fruitsalade opeet, dat is een beetje vitamine-overkil.
Mm, ik ben dan niet zo scherp.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De verschillen zijn duidelijk, de posts van Principessa-Farfallus zij een stuk duidelijker, en die quote ook. de echte PF doet dat niet
Ach Nynke, het teveel aan vitaminen gaat vanzelf via de natuurlijke weg naar buiten
1 wijntje maar!quote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Lianne WB
Ik heb maar 1 wijntje op, knap he? Helemaal niks is niet gelukt.
En farfallus borrelde ineens op in een PM met iemand
Ben dol op het verneuken van nicks.
Hč Steer
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Lianne WB
Ik heb maar 1 wijntje op, knap he? Helemaal niks is niet gelukt.
En farfallus borrelde ineens op in een PM met iemand
Ben dol op het verneuken van nicks.
Hč Steer
Bloes stuurde me dat toe in een PMquote:Op maandag 12 mei 2008 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
In de war! Wie is Principessa.Farfallus? Wel een originele kloon!
Ja fantastisch hequote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef AKnynke het volgende:
Tis trouwens ongeloofelijk wat het woord blondines in een TT te weeg kan brengen.
18 reacties, maar 400 views.
Terwijl dit topic minder views heeft, en meer reacties.
Mijn rugzak is weer in het land!quote:Op maandag 12 mei 2008 20:40 schreef Den_Haag het volgende:
Avond iedereen. Ben weer terug van een warme dag Assen. wat heb ik allemaal gemist?
Shin splint?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja fantastisch he
Ben net terug van het park. Conditie: beter dan vorig jaar, was niet bekaf. Maar die spier die over je onderkant van je scheenbeen over de voorkant van je enkel loopt: die verzuurt bij mij nogal.Waarschijnlijk slechte schoenen.
Maar *yay* voor conditie
Hallo, Farfallus.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind hem ook heel leuk bedacht\
maar Geregistreerd 17-04-2008
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:54 schreef AKnynke het volgende:
K ben geen man Lein, maar ik vind hem een beetje te bloot. Hou zowieso niet van string bikini's.
Dubbelplusgoedquote:Op maandag 12 mei 2008 20:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Mannen, wat vindt men van deze binini?
[ afbeelding ]
wat is er democratisch aan dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik vind het een overpriced onding en zou er niet dood in gevonden willen worden, maar ik denk ik doe even democratisch
Ik vind hem ook iets te hoerig, als ik het zo mag zegguh.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik vind het een overpriced onding en zou er niet dood in gevonden willen worden, maar ik denk ik doe even democratisch
Die van mij past precies onder het kapje van jouw knopje.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, en jij mag als eerste. Dan is de boel nog lekker strak voor de volgende
Knopje? Waar heb je t over?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:02 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Die van mij past precies onder het kapje van jouw knopje.
Ah, ik dacht al dat je hier verkeerd zat. PUB is inderdaad een paar subfora verder.quote:
Ik vrees het niet. De taxi die je baggage naar je thuis brengt zal wel gratis zijn (minus fooi) maar that's about it.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
Krijg je trouwens een vergoeding als je bagage te laat aan komt en je er een dag op moet wachten en dus niet de dag na terugkomst in je net nieuwe, ultra hippe outfit op kantoor kunt aankomen?
Eigenlijk had ik nu alle was al gedaan willen hebben.
Ik hoop het voor je, maar het zal wel niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
Krijg je trouwens een vergoeding als je bagage te laat aan komt en je er een dag op moet wachten en dus niet de dag na terugkomst in je net nieuwe, ultra hippe outfit op kantoor kunt aankomen?
Eigenlijk had ik nu alle was al gedaan willen hebben.
Ik ga morgen wel eens googlen.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:22 schreef Emieltje het volgende:
[..]
Ik vrees het niet. De taxi die je baggage naar je thuis brengt zal wel gratis zijn (minus fooi) maar that's about it.
Fijn dat je weer terug bent, Liejannuhquote:Op maandag 12 mei 2008 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel eens googlen.Nu maar slapen ofzo. Iets met jetlag ofzo. Alhoewel ik helemaal niet zo moe ben.
Is het de finale vandaag? Spannend!quote:Op maandag 12 mei 2008 21:31 schreef Leonoor het volgende:
Dan kun je mooi naar de seizoensfinale van Julia's Tango kijken Liejannuh!
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 mei 2008 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel eens googlen.Nu maar slapen ofzo. Iets met jetlag ofzo. Alhoewel ik helemaal niet zo moe ben.
Volgens mij wel, ik meende zoiets op te vangen vorige week? Het wordt iig sappig vanavondquote:
Ik vind de verpakking niet zo interessant. De inhoud wil ik wel even een uurtje zonder bikini bezig houden.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Mannen, wat vindt men van deze binini?
[ afbeelding ]
Ik was hem al voor je aan t zoeken op youtube, maar ik kan hem niet vindenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:38 schreef Liejannuh het volgende:Pete
Murray
bij Julia's Tango.
Op de achtergrond. En met muziek. Maar toch tof.
Ik ga morgen eens kijken welk liedje het ook alweer was.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik was hem al voor je aan t zoeken op youtube, maar ik kan hem niet vinden
Of stiekem briefjes in elkaars tas stoppen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:18 schreef Pandorah het volgende:
Liejannuh: In eerste instantie als je klaagt krijg je geen vergoeding. Je moet namelijk aantoonbare schade hebben. Misschien dat je dan maar gaan klagen over emotionele schade. Ik heb er ervaring mee want mijn tas is een keer achtergebleven in Athene...
Hoe zou het met de familie CF zijn in hun nieuwe Leuvense appartement?
Tjonge, wat een gedoe met al dat geSMS zeg. Vroegah (
![]()
) had je dat niet. Dan moest je je wannabe vriendje gewoon bellen (of mailen want dat kon toen net, toen ik mijn internetvriendje tegenkwam)
.
Oe, goeie. Ik heb nog een business card van de Ethiopier hier liggen.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Of stiekem briefjes in elkaars tas stoppen.
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, goeie. Ik heb nog een business card van de Ethiopier hier liggen.
"Wil je mijn injera zijn waarmee ik jouw bonen opschep? Kom dan volgende week dinsdag 18:00 hier naartoe. - je Steer geile neukbeer"
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oe, goeie. Ik heb nog een business card van de Ethiopier hier liggen.
"Wil je mijn injera zijn waarmee ik jouw bonen opschep? Kom dan volgende week dinsdag 18:00 hier naartoe. - je Steer"
Bente was niet mee deze ronde! Wel zielig eigenlijk, want ze vind het super daar. Maar we zijn met vrienden gegaan.......Ik had tegen Bente gezegd dat papa en mama moesten 'werken' dus, dat ze even naar oma moest. Maar toen oma ze straks thuis kwam brengen zat ik met mijn domme kop heel enthousiast te vertellen dat we zo lekker gegeten hadden en toen was ze wel een beetje boos dat ik 'gejokt' had......quote:Op maandag 12 mei 2008 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en tezz gossiedikkie nog aan toe! Hoe was de griek! Hoe vond Bente het?
Met spaghetii? en dan ala Lady en de Vagebond samen een sliertje slurpen?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:35 schreef Leonoor het volgende:
[..]
In het restaurant van de Ikea, samen aan de balletjes.
gossiedikkie wat lieverd??quote:Op maandag 12 mei 2008 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en tezz gossiedikkie nog aan toe! Hoe was de griek! overheen gelezenHoe vond Bente het?
Of briefjes via via krijgen, ook leukquote:
Gossiedikkie dat je alweer een tijd meespostte en ik niet had gevraagd hoe het bij de Griek was én dat ik je post daarover gemist had.quote:
En dan als toetje samen een stukje Daim-taart delenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Met spaghetii? en dan ala Lady en de Vagebond samen een sliertje slurpen?
Oeh, nu krijg ik wel heel veel zin om naar Zweden te gaan.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En dan als toetje samen een stukje Daim-taart delen
Ja dat was het ook echt..........ik zit nog na te genieten!!!!!quote:
Ohw wat reaumanties!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
hee Leo, wat ik al een tijdje wilde vragen aan je: vind jij Chocomel lekker?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Kei lekkerquote:Op maandag 12 mei 2008 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
hee Leo, wat ik al een tijdje wilde vragen aan je: vind jij Chocomel lekker?
Nee mijn fiets staat nog op 't station dus ik moet morgen met de bus en ben later dan weet je het vast, no worries als ik me later meldquote:
Ja, tis best een aantrekkelijke vent!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:48 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee mijn fiets staat nog op 't station dus ik moet morgen met de bus en ben later dan weet je het vast, no worries als ik me later meld![]()
Trusten allemaal!
-edit- Oh en Nynke, met Toine zou ik inderdaad ook wel eens een zwoele nacht willen doorbrengen
En fantaseren over Toine van Peperstraten is ook niet echt zwoel volgens mij.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:47 schreef AKnynke het volgende:
Oeh, Toine van Peperstraten wenste me net een "zwoele nacht" toe.
Helaas. Tenzij in je eentje slapen zwoel is. K geloof t niet.
Ik weet niet hoe oud ze is maar kun je niet gewoon altijd de waarheid zeggenquote:Op maandag 12 mei 2008 22:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bente was niet mee deze ronde! Wel zielig eigenlijk, want ze vind het super daar. Maar we zijn met vrienden gegaan.......Ik had tegen Bente gezegd dat papa en mama moesten 'werken' dus, dat ze even naar oma moest. Maar toen oma ze straks thuis kwam brengen zat ik met mijn domme kop heel enthousiast te vertellen dat we zo lekker gegeten hadden en toen was ze wel een beetje boos dat ik 'gejokt' had......
Ik kijk te weinig tv (of radio?)quote:Op maandag 12 mei 2008 22:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En fantaseren over Toine van Peperstraten is ook niet echt zwoel volgens mij.
Wel cute toughquote:Op maandag 12 mei 2008 22:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Of stiekem briefjes in elkaars tas stoppen.
Fantaseren niet nee.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En fantaseren over Toine van Peperstraten is ook niet echt zwoel volgens mij.
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Fantaseren niet nee.
Ach, ik kruip zo zwoel m'n bedje in, boekje erbij..
Morgen weer werken. Geen zin!
Gelukkig is het maar een korte week, donderdag middag vlieg ik naar Rome! Dus tot dondrdagmorgen werken!quote:
Als jij begint te werken ga ik naar Rome!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Wat heerlijk Tezz
Twannie von peper is idd best een lekkertje
Ik ben nóg 2 dagen vrij![]()
Ik heb je in dat topic daar even op weg geholpen.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Als jij begint te werken ga ik naar Rome!![]()
![]()
En nu g aik op bed. Trusten allemaal!![]()
Oh, en Golfer: jij mompelde iets over volleybalclubs in Uppsala? Blondine verhuist naar Zweden! Wie helpt? !
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:24 schreef Euc- het volgende:
Goeieavond allemaal, ik ben ook weer terug van de Pinkster Culiance![]()
Eigenlijk de hele avond bij mn werk blijven hangen en champagne + oesters zitten drinken/eten, heerlijk
Het was dat het daar wel gezellig was omdat ik heel wat mensen kenden, maar voor de rest was er niet veel aan
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:29 schreef cul_non_kul het volgende:
Jeez, wat een tempo zit er in de slowchat...ik lees maar niet meer terug...wel vroeg ik me af of de efteling-meet was doorgegaan...
Dus m.a.w. wij zouden er niks aan vindenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:24 schreef Euc- het volgende:
Goeieavond allemaal, ik ben ook weer terug van de Pinkster Culiance![]()
Eigenlijk de hele avond bij mn werk blijven hangen en champagne + oesters zitten drinken/eten, heerlijk
Het was dat het daar wel gezellig was omdat ik heel wat mensen kenden, maar voor de rest was er niet veel aan
Hai, blote manquote:Op maandag 12 mei 2008 23:29 schreef cul_non_kul het volgende:
Jeez, wat een tempo zit er in de slowchat...ik lees maar niet meer terug...wel vroeg ik me af of de efteling-meet was doorgegaan...
Oestersquote:Op maandag 12 mei 2008 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus m.a.w. wij zouden er niks aan vinden
OestersSjampie
Heeeee meissiequote:Op maandag 12 mei 2008 23:40 schreef ColdFeet het volgende:Bijna lege batterij in een donker huis. Bibber. Ik ben heeeeelemaal alleen
Ik word ook door B. naar bed gestuurd. Wekkertje staat weer op 7 uur.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten mensen, morgen 8:00 uur maar weer eens op.
Brrrr musicalachtige liedjesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:07 schreef Euc- het volgende:
Waarom moet ik bij dit liedje aan de SC vrouwen denken?![]()
Ik ben helemaal fanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Brrrr musicalachtige liedjes![]()
Trusten steer
Morning!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 06:57 schreef beunkster het volgende:
Moggūh! Ben al weer ff aan het werk (vanuit huis)...
En dan is het zaterdag?quote:
Mogguh Beunkster!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 06:58 schreef DarkElf het volgende:
mogguh SOL!
klinkt goed allemaal...
Ik ga straks eens een poging wagen om rabarber limonade te maken (ja soms kom je dingen tegen waarvan je denkt:... en dan ga ik het dus maar proberen
)
[..]
Morning!
nee t stelt idd niets voorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh die ga ik ook maken van de week, helemaal niet moeilijk ook. Zal alvast even de ijsblokjes in een bak doen en de vormpjes opnieuw vullen
Ik heb zo'n gevoel dat met Milou hetzelfde aan de hand is vanochtend, maargoed dat is haar vaders pakkie aanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:25 schreef Tezz het volgende:
Ja ook in huize Tezz is al leven in de brouwerij. Alhoewel..............ik sprong heel enthousiast en uitgeslapen mijn bedje uit toen de wekker om zeven uur ging, maar mijn dochter is echt met geen harmonie wakker te krijgen. Ik heb haar zo ver dat ze nu beneden op de bank ligt, lurkend aan een pakje chocomel, maar van harte gaat het niet.........Tja, ze zal toch echt weer naar school moeten!
Ach, hier is het mijn eigen schuld. We waren pas laat thuis gisteravond en Bente wilde zo graag nog even zwemmen in haar zwembad...........En toen was het negen uur voordat ze in bed lag. Waar ze normaal er dus om zeven uur in ligt op schooldagen........quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat met Milou hetzelfde aan de hand is vanochtend, maargoed dat is haar vaders pakkie aan
En nu? Wat zijn de verwachtingen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:31 schreef DarkElf het volgende:
ons vliegveld op sicilie is dicht vanwege de etna
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:37 schreef DarkElf het volgende:
geen idee, zal straks eens bellen met de reisorganisatie...
Ik zal de hele week positieve energie jouw kant op sturen in ieder geval!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:40 schreef DarkElf het volgende:
kutding doet het hele jaar niets en nu ineens wordt ie wakker..
en das niet eens erg want het lijkt me machtig om te zien, maar ja dan moet wel t vliegveld open zijn![]()
maar goed, wie weet hoe het zaterdag is, zei ze positief...
*SOL meedoet met Tezzquote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zal de hele week positieve energie jouw kant op sturen in ieder geval!
* Leintjeuh meedoetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zal de hele week positieve energie jouw kant op sturen in ieder geval!
Ik neem de woorden terug!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiii de afdroog van gisteren weggewerkt, de restant afwas van gisteraaf en de afwas die ik vanochtend geproduceerd heb is net ook afgewassen![]()
Wasje in de droger en een wasje buiten opgehangen....ookal done
Mogguh Borisz, tnx voor de koffiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:45 schreef borisz het volgende:
Mogge
* borisz zet koffie voor iedereen neer
quote:
Oh, dat is minder, alhoewel dan komt er ook een keer een eind aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:59 schreef borisz het volgende:
SOL gaat door totdat ze er bij neer valt
Ik heb zo het laatste hoorcollege van het jaar
dan nog wel 2 weken tentamens en een projectperiode.
Ik lag gisteren al om half 10 op bedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:59 schreef borisz het volgende:
SOL gaat door totdat ze er bij neer valt
Ik heb zo het laatste hoorcollege van het jaar
dan nog wel 2 weken tentamens en een projectperiode.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, dat is minder, alhoewel dan komt er ook een keer een eind aan.
Wel een goed gevoel erover?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:09 schreef DarkElf het volgende:
limonade makenhuis geneuzel zoals wassen/opruimen/stoffen oh en de keuken moet gedaan worden vond ik
vanavond eten we makkelijk (wrs is mr DE laat) dus das makkelijk...
Ja hoor, ze wisten het niet eens?quote:
en me druk maken om mijn vakantie(net de reisagent gesproken die zegt dat je je nog niet druk moet maken (ja ze kennen me natuurlijk niet
) dat de kans dat we niet kunnen landen klein is, als de luchthaven wel dicht is (en dat kondigen ze toch vaak aan door al die seismoloogjes daar natuurlijk) dan proberen ze je via Palermo te leiden en anders... geen idee....) maar goed... we zien wel... for now wisten zij niet eens dat Catania dicht is ...
Oeiii leuk is dat hequote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:00 schreef Oblivion het volgende:
Oh een vriendin van me haar dochter is een beetje dik aan het worden, maar had wel hele leuke kleding...
Die heb ik nu allemaal...![]()
Goedkoop shoppen! En allemaal leuke merken!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:10 schreef borisz het volgende:
[..]de vakken deze periode zijn leuker dan voorgaande periodes. Macroeconomie, gaat over het geld- en bankwezen. Financiering is ook wel leuk en ook wel makkelijk
. Het vak Financial Accounting & boekhouden.
Oh en ik heb nog een her liggen van macroeconomie uit de vorige periode. Dat ging over de collectieve sector. Dat was wel een kutvak.
Als ik al die vakken heb gehaald + projectperiode goed afrond heb ik 57 van de 60 punten gehaald dit eerste jaar. Zonde dat ik mircoeco niet in in twee keer heb gehaald. Nu moet ik die volgend jaar doen.
Maar goed de boot naar Amsterdam gaat zo, dus ik ben weg
Nee zij sturen alleen mensen op bepaalde dagen en das vandaag dus niet...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lekker keutelen dus! Heerlijk!![]()
[..]
Ja hoor, ze wisten het niet eens?
Wat raar, er gaan toch ook vandaag (geen dus) mensen dan?
Mijn paps is paar weken geleden geweest, maar met de boot...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:11 schreef Oblivion het volgende:
Gisteren gingen bij mij de luiken ook dicht om kwart over 8...
Ik kon niet meer...![]()
Waarna ik om half 3 besprongen werd door een half slapende geile man...![]()
Ben maar verder gaan slapen op de bank...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii leuk is dat he![]()
Als mijn zusje haar kast uitmest, krijg ik het ook altijd, en als er wat bij zit wat me past en ik leuk vind dan hou ik het, de rest gaat naar een vriendin.
Die vriendin heeft zelf een erg rijke vriendin, en die geeft haar vaak kleding die ze zelf zat is, en dat is dus allemaal Armani, Versace enzo, voor mijn vriendin vaak te kort, dus dat gaat dan weer naar mij![]()
Twee vriendinnen hebben allebei een dochter die iets groter zijn dan Milou, dus dan krijg ik de te kleine kleertjes, waarvan ik uitzoek wat mijn smaak is en wat Milou goed staat.
De rest gaat dan naar mijn buurvrouw, en ook de te kleine kleertjes van Milou gaan naar de buuf, de merkkleding gaat naar een nichtje.
Prima systeem zo, en ik heb nu altijd bij het begin van het seizoen altijd wel wat kleding die Milou nog past, en de rest wat nodig is koop ik dan gewoon zelf![]()
Leuk heur, die ruil/doorgeefsystemen
Aha...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee zij sturen alleen mensen op bepaalde dagen en das vandaag dus niet...
maar goed, je krijgt ook gewoon een telefoonmuts natuurlijk
Nou ik ga maar eens mezelf nuttig maken
Nou, ikke niet hoor! Geen sex!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Het geile gedeelte van de aaf hadden wij al eerder gedaan in de keuken en later door naar de slaapkamer, waarna ik dus niet meer het bed ben uitgekomen![]()
Cnk heeft nog ff K1 gekeken en ff gefokt zag ik vanochtend
Wow! Dat is zeker een leuk vooruitzichtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Enne zitten vaak nog hele goede dingen tussen.
De buurmeisjes zijn ook weer voorzien hier!![]()
Aangezien ik aan het "afvallen" ben (anders eten) heb ik vooralsnog geen zin om nieuwe kleren te kopen, dat doe ik wel als het zover is.
Ik mag dan 1000 euro stukslaan in een bekende straat in Amsterdam van manlief...![]()
Is toch best een leuk vooruitzicht!![]()
En nee ik heb al jaren niks meer nieuws gekocht dus het mag wel weer eens...
Lolzz dat je dat nog gaat doen 's nachts, ik had de hond gewoon naar beneden gestuurdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou, ikke niet hoor! Geen sex!
En het ergste: Meneer lag al te slapen Zaterdag om 12 uur, ik kom boven, zie ik dat de hond (die op bed slaapt) HELEMAAL onder de MODDER zit...![]()
Dus die moest even gewassen geworden, nietwaar?
Ik ga niet slapen met een vies beestje in bed.![]()
Krijg ik me daar een partij chagrijniger over me heen...![]()
Toen ik dus vannacht even terug pookte moest ik me niet aan stellen...![]()
*handen in de lucht gooit...
MANNEN!
Ben blij dat er weer gewerkt moet worden...
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wow! Dat is zeker een leuk vooruitzicht![]()
quote:
Ik had ookal een paar jaar amper iets voor mezelf gekocht, gewoonweg omdat ik het geld er niet voor had en wat ik had ik uitgaf aan kleding/schoenen voor Milou.
Afgelopen herfst/winter ben ik gruwelijk verwend door cnk![]()
Voelde me vooral in het begin superbezwaard (was hij even in zijn pauze gaan winkelen kwam hij weer met een polo van Tommy Hilfiger voor mij thuis, of gewoon ontzettend sjoppen op zaterdagmiddag), want ik zou zoiets zelf nooit terug kunnen doen, maargoed ik geef weer wat terug met andere dingen, zoals verrukkelijk koken, het huishouden hier, de perfecte gastvrouw zijn als we eters hebben enz.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lolzz dat je dat nog gaat doen 's nachts, ik had de hond gewoon naar beneden gestuurd![]()
quote:
*SOL eigenlijk altijd zin heeft in cnk, damzz zaterdag toen hij zo aan het sjouwen was met de spullen die hij van de opslag had gehaald...met ontbloot en bezweet bovenlijfBtje jammer dat er een vriend aan het helpen was, anders had ik hem ter plekke in de wasruimte genomen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:30 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik zit iig ook op het werk. Voor mij voorlopig (tot Zweden) geen mannen, alleen maar problemen levert dat op.
Leuk, wat ga je daar doen?quote:
Deze week weer een kort weekje, donderdag vlieg ik alweer naar Rome!
Jah ik moest gaan sporten van de arts, nou dit zet echt zoden aan de dijk voor de conditie van mijn vingersquote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
komt ook alleen maar omdat ik zo'n heerlijk lekkere geile vent heb
![]()
Gisteren op het naaktstrand...damzz we hadden het allebei erg moeilijk
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:53 schreef PeRi het volgende:
Ik moet nog even goed wakker worden. Heerlijk, na lange tijd eens goed uitslapen!
Ik ga een vriendin van me opzoeken. Die studeert daar voor een half jaar. Heb ik erg veel zin in!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wie zo denkt, krijgt het ook...![]()
[..]
Leuk, wat ga je daar doen?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nou ja beter dan je ligt en denkt: Wat is dat voor dingetje eigenlijk?
Ja, of je meneer ligt te geilen op andere....quote:
Lolzz daar ben ik niet bang voor, al helemaal niet op het naaktstrand met al die 50-plussersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, of je meneer ligt te geilen op andere....![]()
Nah, ook niet leuk!![]()
Maar hoe vond je het?
Voor herhaling vatbaar?
wel straks ff posten hoe de limo smaakt eejquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:20 schreef DarkElf het volgende:
zo...vaat op-en weer ingeruimd, limonade gemaakt, was gevouwen, druk gesmst, gemeeld met zussie
..
Dan nu ff wat eten.. en straks nog wassen en strijken en de keuken verder doen...
god wat een enorme huisvrouw ben ik toch![]()
zeker!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
losjealles oke gegaan afgelopen weekend?
klinkt goed, uit eten geweest neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:30 schreef latislos het volgende:
[..]
zeker!
2 x heen en weer gereden het weekend. En lekker van het weer genoten in het Vlaamse.![]()
lekker eten en lekkere pilsjes
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wel straks ff posten hoe de limo smaakt eej
zekersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klinkt goed, uit eten geweest neem ik aan?
amen!quote:
Nou zaterdagnacht voelde ik me toch niet zo plezant daar in Belgiequote:
Dat ben ik dus ook aan het doen. Maar, nu moet ik mezelf echt aan het werk schoppen, want ik heb al zo'n korte week en moet best veel doen.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lolzz daar ben ik niet bang voor, al helemaal niet op het naaktstrand met al die 50-plussers![]()
Ja in zand lopen is zwaar.quote:
Absoluut voor herhaling vatbaar, maar dan wel voor de stranden waar je geen kilometers hoeft te lopen om er te komen![]()
Gisteren hoefden we maar een kilometer te lopen en ik heb nu nog steeds last van mijn enkel en knie (vorig jaar enkelbanden gescheurd, blijft een zwakke plek en bekkeninstabiliteit en vorm van reuma helpen ook niet echt mee)
Zo!!! een deel van de keukenvloer gedweildquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:04 schreef Oblivion het volgende:
Waren jullie de enige aantrekkelijke mensen?![]()
Wel een ego boost dan...![]()
En dan dus lekker op tijd naar huis?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ik was gewoon om half 8 op mijn werk vanochtend.![]()
Straks nog maar even mijn "loopt ergens vanmiddag langs" afspraak dwingen om dat langslopen vooral te doen voor 4 uur vanmiddag.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ik was gewoon om half 8 op mijn werk vanochtend.![]()
Straks nog maar even mijn "loopt ergens vanmiddag langs" afspraak dwingen om dat langslopen vooral te doen voor 4 uur vanmiddag.
Natuurlijk! Ik moet nog boodschappen doen, mn tas uitpakken (wordt tussen half 11 en 2 afgeleverd bij mn ouders) en de was doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En dan dus lekker op tijd naar huis?
bestquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
* Liejannuh zwaait nog even naar Latislos!
Hoe is ie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |