Hij heeft bijna meteen terug gesmst nadat ik hem had gesmstquote:Op maandag 12 mei 2008 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
Maar PF, 'k zou hem nog een kans geven. Uiteindelijk gaat het erom hoe hij in het echt is. Ik bedoel, ik heb ook niet de illusie dat iemand voor me zou vallen op hoe ik mij online in de CUL SC gedraag.Dat is ook niet relevant. Het gaat erom hoe je in het echt bent. Niet hoe je op Hyves bent.
maar 't blijft slikken natuurlijk
Lekker zegquote:Op maandag 12 mei 2008 18:34 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb net een enorme fruitsalade in elkaar geflanst, van een hele ananas, een hele galiameloen, een mango, 2 nectarines en een appel. Als toetje!
En voor daarvoor eet ik citroen-honing kip. Ben benieuwd!
Wauw die salade klinkt heerlijk! En die citroen-honingkip, als het een succes is, post je dan een receptje?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:34 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb net een enorme fruitsalade in elkaar geflanst, van een hele ananas, een hele galiameloen, een mango, 2 nectarines en een appel. Als toetje!
En voor daarvoor eet ik citroen-honing kip. Ben benieuwd!
Vind jij dat ook al een afknapper?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hij heeft bijna meteen terug gesmst nadat ik hem had gesmst
Waarom is geiljk terug sms'en nu een afknapper? Ik vind het vreselijk als ik op smsjes moet wachten, en ik neem aan andersom ook.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind jij dat ook al een afknapper?
Maar toch. Waarom kunnen mensen niet hun zelf zijn. Als je iemand leuk vindt, erop afstappen: jij en ik. Voor altijd. En dan ook gewoon voor altijd bij elkaar blijven.![]()
okay, maybe not
Ik vind t juist leuk als ieand meteen terug sms't. En als je langer dan 6 uur op een reactie moet wachten...quote:Op maandag 12 mei 2008 18:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hij heeft bijna meteen terug gesmst nadat ik hem had gesmst
Net twee uurtjes op het strand gelegen
Zeker een stuk rustiger.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:25 schreef golfer het volgende:
Voor ons ook al jarenlang geen textielstrand meer.
Naaktstrand is veel relaxter en rustiger.
alleen moeten we om er te komen wel eerst een eind lopen
Ik heb nooit zin om te smsen dus stel het altijd zo lang mogelijk uitquote:Op maandag 12 mei 2008 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Jeweetwel, die dunne lijn tussen spontaniteit en wanhopigheid.
Oh en als je het later zou vergeten is dat gelijk in indicatie voor je interesseniveau.Dat PF zo snel afhaakt overigens ook.
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wilde net de dop dichtdraaien van mijn fles water, maar mijn dop vloog uit het raam.
* Stereotomy naar beneden hobbelt
Ja maar dan blijft het een eeuwig heen en weer gesmsquote:Op maandag 12 mei 2008 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind t juist leuk als ieand meteen terug sms't. En als je langer dan 6 uur op een reactie moet wachten...Dan is het spoor al koud hierzo!
'k weet...quote:Op maandag 12 mei 2008 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
En Steer, IMHO wordt die lijn tussen wanhoop en spontaniteit iets dikker met de jaren (en wat zelfkennis)
Ik vind het wel lekker spontaan dat ie meteen terug smstquote:Op maandag 12 mei 2008 19:04 schreef krakkemieke het volgende:
En Steer, IMHO wordt die lijn tussen wanhoop en spontaniteit iets dikker met de jaren (en wat zelfkennis)
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:00 schreef AKnynke het volgende:
Julli edenken gewoon overal veeeel te veel over na.
Ik geloof dat je een kook workshop achtig iets gaat doen, of niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker spontaan dat ie meteen terug smst
maar ik ben zo een lui mormel dat zich er eerst toe aan moet zetten om terug te smsen
hij vraagt wat ik vanavond ga doen - dus dan ga ik pas smsen als ik dat weet of zo
Nou. Ik sms alleen meteen terug als het een doel heeft.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:07 schreef krakkemieke het volgende:
Je vindt hem niet leuk genoeg om snel te sms'en?
Nee joh?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een kook workshop achtig iets gaat doen, of niet.
Dat impliceert dat ik met hem af wil spreken/iets wil gaan doen vanavond. En ik heb zin om te computeren dus sms ik dat niet. en ook wel zin om af te spreken maar eerst ff eten en zo.. weet nooit hoe lang dat duurtquote:Op maandag 12 mei 2008 19:11 schreef krakkemieke het volgende:
Als je niks weet kan je net zo goed vragen of hij een leuk idee heeft. Toch?
Das een andere jongen he! Er zijn nu even twee jongens die smsen!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:20 schreef krakkemieke het volgende:
Als je hem leuk vindt/respecteert sms je hem met een keus. Het ziet er nu uit alsof het je niks kan schelen. Als je hem nu laat weten wat je doet, kan hij ook kiezen.
En eerlijk waar, uiteindelijk is nee zeggen soms makkelijker. Tis wennen, maar oh wat kan het lekker zijn om nee te zeggen!
Oja nu snap ik het ookquote:Op maandag 12 mei 2008 19:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, ik begreep dat er 2 waren. vandaar de 2 alinea's.
(Twee! Twee maar liefst!)
Ik vergeet altijd dat ik zoet vlees niet lekker vind, en de honing maakte het zoetig. Niet zo geslaagd dus.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wauw die salade klinkt heerlijk! En die citroen-honingkip, als het een succes is, post je dan een receptje?
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Pricifallus, je hebt je hoofdletters teruggevonden
Ja, alsof computeren belangrijker is dan iemand laten wachten.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ik met hem af wil spreken/iets wil gaan doen vanavond. En ik heb zin om te computeren dus sms ik dat niet. en ook wel zin om af te spreken maar eerst ff eten en zo.. weet nooit hoe lang dat duurt
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:47 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Ben weer terug in het land.Mijn tas ondertussen ook als het goed is. Heb 'm alleen nog niet in huis.
Dus ik moet morgen maar putten uit mijn bestaande collectie hippe jurkjes ofzo.
Morgen lekker weer fietsen.
Maar, m'n fruitsalade daarentegen is erg lekker!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat ik zoet vlees niet lekker vind, en de honing maakte het zoetig. Niet zo geslaagd dus.
Ja echt heel fantastischquote:Op maandag 12 mei 2008 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
Supernetjes DE! Sommigen doen dat idd.
Ja hoor ook wel eens zulke dingen maar helaas maak je toch ook vaak mee, met mijn allergie dan, dat ze zeggen er rekening mee te houden maar je dus wel óveral op moet letten en sommige dingen dus terug kunnen enzo omdat er bijvoorbeeld notenolie op zit ofzo... en dat is verre van ontspannen eten danquote:Op maandag 12 mei 2008 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb veel ervaringen gehoord van iemand die gepureerd moest eten. In de gekste tenten waar je het niet zou verwachten, kreeg ze het lekkerste eten.
Jammer zeg!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat ik zoet vlees niet lekker vind, en de honing maakte het zoetig. Niet zo geslaagd dus.
Yeah, ik moet doen wat ik leuk vind, lijkt mij?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, alsof computeren belangrijker is dan iemand laten wachten.
Twee mogelijkheden:
1) Je wil actief spanning scheppen door niet meteen terug te SMS'en
2) Je vindt hem niet leuk genoeg en hebt geen motivatie om terug te SMS'en
Hoiquote:Op maandag 12 mei 2008 20:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah, ik moet doen wat ik leuk vind, lijkt mij?
Reality check: Ik ken hem sinds gisteravond/nacht, ik ken hem dus niet. Hoe kan ik dan gelijk een mening over hem hebben. En ik wist niet dat het de regel was dat je meteen terug moest smsen
+ Ik ga niet al m'n andere plannen in het water laten vallen omdat hij vraagt wat ik ga doen vanavond
Doe es niet zo op je pik getraptquote:Op maandag 12 mei 2008 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ontwijk de vraag maar en laat hem maar wachten, 't zal idd toch niets zijn.
Ik ga ff een rondje rennen om het park. Vorig jaar was ik bekaf daarna, nu *denk* ik dat mijn conditie er beter voor staat, maar we zullen het zo zien.![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
In de war! Wie is Principessa.Farfallus? Wel een originele kloon!
De verschillen zijn duidelijk, de posts van Principessa-Farfallus zij een stuk duidelijker, en die quote ook. de echte PF doet dat nietquote:Op maandag 12 mei 2008 20:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Men, jij bent scherp. Ik zie het verschil echt niet!
Zo, ik moet zorgen dat ik niet de hele fruitsalade opeet, dat is een beetje vitamine-overkil.
Mm, ik ben dan niet zo scherp.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De verschillen zijn duidelijk, de posts van Principessa-Farfallus zij een stuk duidelijker, en die quote ook. de echte PF doet dat niet
Ach Nynke, het teveel aan vitaminen gaat vanzelf via de natuurlijke weg naar buiten
1 wijntje maar!quote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Lianne WB
Ik heb maar 1 wijntje op, knap he? Helemaal niks is niet gelukt.
En farfallus borrelde ineens op in een PM met iemand
Ben dol op het verneuken van nicks.
Hè Steer
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Lianne WB
Ik heb maar 1 wijntje op, knap he? Helemaal niks is niet gelukt.
En farfallus borrelde ineens op in een PM met iemand
Ben dol op het verneuken van nicks.
Hè Steer
Bloes stuurde me dat toe in een PMquote:Op maandag 12 mei 2008 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
In de war! Wie is Principessa.Farfallus? Wel een originele kloon!
Ja fantastisch hequote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef AKnynke het volgende:
Tis trouwens ongeloofelijk wat het woord blondines in een TT te weeg kan brengen.
18 reacties, maar 400 views.
Terwijl dit topic minder views heeft, en meer reacties.
Mijn rugzak is weer in het land!quote:Op maandag 12 mei 2008 20:40 schreef Den_Haag het volgende:
Avond iedereen. Ben weer terug van een warme dag Assen. wat heb ik allemaal gemist?
Shin splint?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja fantastisch he
Ben net terug van het park. Conditie: beter dan vorig jaar, was niet bekaf. Maar die spier die over je onderkant van je scheenbeen over de voorkant van je enkel loopt: die verzuurt bij mij nogal.Waarschijnlijk slechte schoenen.
Maar *yay* voor conditie
Hallo, Farfallus.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind hem ook heel leuk bedacht\
maar Geregistreerd 17-04-2008
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:54 schreef AKnynke het volgende:
K ben geen man Lein, maar ik vind hem een beetje te bloot. Hou zowieso niet van string bikini's.
Dubbelplusgoedquote:Op maandag 12 mei 2008 20:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Mannen, wat vindt men van deze binini?
[ afbeelding ]
wat is er democratisch aan dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik vind het een overpriced onding en zou er niet dood in gevonden willen worden, maar ik denk ik doe even democratisch
Ik vind hem ook iets te hoerig, als ik het zo mag zegguh.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik vind het een overpriced onding en zou er niet dood in gevonden willen worden, maar ik denk ik doe even democratisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |