Dat zijn Gasque´s. Als je in Uppsala (en Lund ook trouwens) gaat studeren moet je lid worden van een zogenaamde Student Nation. Een soort vereniging. Die geven vrij regelmatig Gasque´s, een soort formele diners met zang en dans. Heel erg leuk en een geweldige manier om mensen te leren kennen omdat je een zitplaats krijgt aangewezen, gemengd wordt neergezet, en dus het hele diner lang met mensen praat die je hoogstwaarschijnlijk niet kent.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef AKnynke het volgende:
Gister op een feestje van een finse collega een oud-collega van haar ontmoet, blijkbaar een ster in finland. Ze heeft een aantal jaren voor het finse journal gewerkt als 'anchorwoman' en is nu correspondent in Brussel.
Na een tijd met haar gepraat te hebben kwam ik erachter dat ze vroeger ook in Uppsala gestudeerd heeft. Ze vond het geweldig om te horen dat ik daar ook heen ging. Ze was zo enthousiast, zo leuk!
Als tip gaf ze dat ik opzoek moest gaan, nu al naar een baljurk. Want de feestjes waar je die aanmoet schijnen de beste te zijn. En ik kon het beter hier kopen, want daar was te duur. Nou, voor een goed feestje ga ik wel opzoek naar zoiets:
En goedkoop alcohol in de Nations......quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:24 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat zijn Gasque´s. Als je in Uppsala (en Lund ook trouwens) gaat studeren moet je lid worden van een zogenaamde Student Nation. Een soort vereniging. Die geven vrij regelmatig Gasque´s, een soort formele diners met zang en dans. Heel erg leuk en een geweldige manier om mensen te leren kennen omdat je een zitplaats krijgt aangewezen, gemengd wordt neergezet, en dus het hele diner lang met mensen praat die je hoogstwaarschijnlijk niet kent.
Jouw schuiten zijn groter hoor!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:16 schreef dekkered het volgende:
tvp en jezus wat heb jij een grote schoenmaat (uit fobo)
en waarschijnlijk ben ik langer dan jij bent.., dus wat zeur je!quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en waarschijnlijk ben ik langer dan jij bent.., dus wat zeur je!
ik ben 1.95 dus ik ben lekker langerquote:Op 08-07-2008 22:06 schreef AKnynke
[..]
je bent een dwerg!Ik ben freakin' 1.88!
K geloof dat deze flirt-poging hier eindigt. Je bent toch te jong!![]()
das nog al ver he...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:07 schreef ASroma het volgende:
ah je mag vast wel een keertje langskomen in zweden, dekkered
Ja, ik ga ook zeker kijken! Ben zeer benieuwd.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik hoorde trouwens dat vanavond Eddy Zoey jouw nieuwe woonplaats op haar gastvrijheid gaat onderzoeken.
Morgen is het echt zover. Om een uur of 5 ´s morgens stap ik met m´n ouders in de auto om de 1308 km. af te leggen naar Uppsala. Volgens mij is het wel een mooie route!quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw Nynke het is nu al bijna tijd om te vertrekken voor je... Spannend! En wat lief dat je ouders je helemaal naar Zweden brengen
Wel jammer dat je gaat...
dan ga je écht... zó jammer dat we niet meer de tijd hadden om naar Maastricht te komenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Morgen is het echt zover. Om een uur of 5 ´s morgens stap ik met m´n ouders in de auto om de 1308 km. af te leggen naar Uppsala. Volgens mij is het wel een mooie route! [ afbeelding ]
Er is inderdaad niet zoveel controle als in NL, maar als je aan de beurt bent is het ook gelijk raak! Boetes beginnen 1500 kroon bij 1 (één!) kilometer te hard.....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:56 schreef ASroma het volgende:
hehehehe niceis zeker een mooie route, je mag alleen niet hard rijden
Maar goed wordt toch niet gecontroleerd dus blazen
m'n ouders rijden met me mee he, dus t zal zowieso rustig rijden worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:56 schreef ASroma het volgende:
hehehehe niceis zeker een mooie route, je mag alleen niet hard rijden
Maar goed wordt toch niet gecontroleerd dus blazen
Ik was de brug nog niet over bij Malmö en de eerste motoragent stond al bijna klaar om me staande te houden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Er is inderdaad niet zoveel controle als in NL, maar als je aan de beurt bent is het ook gelijk raak! Boetes beginnen 1500 kroon bij 1 (één!) kilometer te hard.....
klopt jah, eigenlijk moet ts ff met dat bordje dat ze hebben achtergelaten op de foto!quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Upsalla dat is toch waar : Nu we er toch zijn
Met Eddy Zoey die daar zijn show deed?
De jas is rood-grijs! En tis een heerlijke jas, perfect voor dit soort weer!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:44 schreef MissHobje het volgende:
Leuke foto's Knynke
En fijn dat je er al een beetje op je plek zit
Ow en leuke paars/rode flees jasheb hem ook
Ja, ik die aflevering gezien. Maar geen idee waar dat is waar ie dat plaatje achterlaat!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
AKnynke anders als je tijd hebt moet je deze maar eens kijken http://player.omroep.nl/?aflID=7533478 en misschien dat je een foto kan maken van de markering die hij achterlaat
Zijn benieuwd of ie er nog staat
Of de boot naar Åland, nog dichterbij......quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:39 schreef Fogel het volgende:
Veel plezier in mijn buurland!
Tip: Als je de alcohol te duur vindt in Zweden kan je groot inslaan in Estland. Boot daarheen is niet duur.
Waar hoort dat bij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of de boot naar Åland, nog dichterbij......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |