Dat zijn Gasque´s. Als je in Uppsala (en Lund ook trouwens) gaat studeren moet je lid worden van een zogenaamde Student Nation. Een soort vereniging. Die geven vrij regelmatig Gasque´s, een soort formele diners met zang en dans. Heel erg leuk en een geweldige manier om mensen te leren kennen omdat je een zitplaats krijgt aangewezen, gemengd wordt neergezet, en dus het hele diner lang met mensen praat die je hoogstwaarschijnlijk niet kent.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef AKnynke het volgende:
Gister op een feestje van een finse collega een oud-collega van haar ontmoet, blijkbaar een ster in finland. Ze heeft een aantal jaren voor het finse journal gewerkt als 'anchorwoman' en is nu correspondent in Brussel.
Na een tijd met haar gepraat te hebben kwam ik erachter dat ze vroeger ook in Uppsala gestudeerd heeft. Ze vond het geweldig om te horen dat ik daar ook heen ging. Ze was zo enthousiast, zo leuk!
Als tip gaf ze dat ik opzoek moest gaan, nu al naar een baljurk. Want de feestjes waar je die aanmoet schijnen de beste te zijn. En ik kon het beter hier kopen, want daar was te duur. Nou, voor een goed feestje ga ik wel opzoek naar zoiets:
En goedkoop alcohol in de Nations......quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:24 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat zijn Gasque´s. Als je in Uppsala (en Lund ook trouwens) gaat studeren moet je lid worden van een zogenaamde Student Nation. Een soort vereniging. Die geven vrij regelmatig Gasque´s, een soort formele diners met zang en dans. Heel erg leuk en een geweldige manier om mensen te leren kennen omdat je een zitplaats krijgt aangewezen, gemengd wordt neergezet, en dus het hele diner lang met mensen praat die je hoogstwaarschijnlijk niet kent.
Jouw schuiten zijn groter hoor!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:16 schreef dekkered het volgende:
tvp en jezus wat heb jij een grote schoenmaat (uit fobo)
en waarschijnlijk ben ik langer dan jij bent.., dus wat zeur je!quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en waarschijnlijk ben ik langer dan jij bent.., dus wat zeur je!
ik ben 1.95 dus ik ben lekker langerquote:Op 08-07-2008 22:06 schreef AKnynke
[..]
je bent een dwerg!Ik ben freakin' 1.88!
K geloof dat deze flirt-poging hier eindigt. Je bent toch te jong!![]()
das nog al ver he...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:07 schreef ASroma het volgende:
ah je mag vast wel een keertje langskomen in zweden, dekkered
Ja, ik ga ook zeker kijken! Ben zeer benieuwd.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik hoorde trouwens dat vanavond Eddy Zoey jouw nieuwe woonplaats op haar gastvrijheid gaat onderzoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |