Die afleveringen heb ik op dvd gekeken in augustus 2007. Vind je het echt raar dat ik in de tussentijd andere dingen gedaan heb en allerlei bijkarakters allemaal ben vergeten? Ik ben niet 24/7 met Lost bezig geweestquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Mikhael is zovaak langsgeweest. In The Flame, in The Looking Glass. In seizoen #3 kwam hij vaak voor, dat mis je toch niet?

quote:Op zondag 18 mei 2008 13:05 schreef G-Mart het volgende:
De allereerste Lost aflevering zou misschien de aflevering zijn waarop Jack terug zou komen op het eiland, wat ook enigszins vergelijkbaar is met het einde van de Via Domus Lost game.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?

Nee. Locke vroeg dat, en Christian zei toen iets in de trant van "No, but I can speak on his behalf"quote:Op zondag 18 mei 2008 15:30 schreef Saphia het volgende:
Damn! goede aflevering,superspannend.Ik kan niet wachten tot de finale!!!![]()
toch weer wat vragen...(zoals altijd met lost![]()
* Daniel Farraday had het logo van de orchid station in zijn notebook, en vertelde Charlotte dat ze zo snel mogelijk van het eiland af moesten, waarom wist hij dit al?
Foto:http://www.lostpedia.com/wiki/Image:Danjournal.jpg
* Wat is er in hemelsnaam met Claire gebeurd? heeft Christian haar meegenomen naar een andere plek op het eiland? en wat doet Christian in hemelsnaam in Jacob's hut?
Hij lijkt ook een cruciale rol te spelen op het eiland aangezien Walt,Hurley,Locke,Miles en Jack hem al eens op het eiland hebben gezien,[n] is hij eigenlijk naast vader van jack en grootvader van Aaron, Jacob?[/n]
*Wat heeft Alpert voor rol op het eiland,aangezien hij er al eerder was dan Ben en zeker langer dan Locke die nu naar het lijkt een hele belangrijke connectie met het eiland heeft?
* Waarom de nummers in Hurly's opgeknapte Camaro ?
Foto: http://www.lostpedia.com/(...)er_on_the_Camaro.JPG
Ik ga ook maar weer eens seizoen 1 t/m 4 bekijken deze zomer,je vergeet toch weer veel en op die manier hoef ik niet af te kicken van Lost

Maar ik zou het raar vinden meer in de relatie met Ben. Dan zou Jack namelijk Ben kennen en weten wat voor een leugenaar het is. Mijn idee is ongeveer hetzelfde maar ipv Jack denk ik dat het een nog niet bestaand character is. Ik denk dat het een collega van Ben is (van vroeger).quote:Op zondag 18 mei 2008 20:15 schreef Jivis het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat Jack Jacob is. Dat hij terug naar het eiland wilde en dat heeft gedaan door middel van tijdreizen maar het op een of andere manier mis is gegaan waardoor hij nu vastzit in een oneindige tijdloop ofzo. Dat zou wel een grote mindfuck zijn maar het verklaart opzich wel waarom hij niet op Jacob's list stond, waarom zou hij zichzelf daar op zetten? Het zou ook verklaren hoe Jacob alle survivors kent.

Hey die episode heb ik laatst ook gezien! Als kind is ze schattigerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:56 schreef Tim86 het volgende:
lol..ik zag net Alex voorbijkomen bij Malcolm in the Middle als 10jarig meisje ofzo

Zijn pak is aan het begin precies hetzelfde beschadigd, als bij het helpen van gewonden bij het wrak.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:03 schreef SpaceSpiff het volgende:
Ik ga de DVD van seizoen 1 er eens bij pakken.
Dat ding wat naast Jack ligt lijkt dikker dan die baton is niet goed te zien wat het is. Maar het is wel vreemd dat daar een zwarte kokerachtig ding ligt en verder niks, alleen wat bamboe.
Maar het is wel zo dat Jack in de toekomst dan net weer zo verwond moet zijn als in het verleden. Maar dat kan natuurlijk ook bij Lost.

Mee eens!quote:Op maandag 19 mei 2008 13:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zijn pak is aan het begin precies hetzelfde beschadigd, als bij het helpen van gewonden bij het wrak.
Volgens mij is het niets

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal

quote:Op maandag 19 mei 2008 13:55 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik heb net een iets te grote spoiler gelezen. Als je hem wilt weten staat hij hier.Ik heb alleen het eerste regeltje gelezen maar ik geloof er na dat ene regeltje al geen ruk vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.

Ik kijk anders met veel plezier af en toe naar Lost. Nee, ik ben geen freak die alle details volgt, maar de hoofdlijn vind ik prima vermakelijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Of maar af en toe kijken en dan nog maar de helft onthouden.
Als je niet weet dat Christian Claire haar vader is dan volg je het wel erg slecht. Lost is niet echt een serie voor mensen die maar af en toe kijken.

Wellicht worden ze afgeperst door Widmore. Of misschien leren ze voor hun vertrek dat het eiland zeer gevaarlijk kan zijn in de verkeerde handen en besluiten ze om de wereld te beschermen door haar niet over het eiland te vertellen...?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:24 schreef Geqxon het volgende:
Zhenar, misschien nog wat dieper: Waarom liegen ze uberhaupt de boel bij elkaar!

Gast. Widmore mag het eiland niet vinden, daarom liegen ze er over.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:24 schreef Geqxon het volgende:
Zhenar, misschien nog wat dieper: Waarom liegen ze uberhaupt de boel bij elkaar!

Omgquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:24 schreef Geqxon het volgende:

quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:33 schreef Shrien het volgende:
[..]
Gast. Widmore mag het eiland niet vinden, daarom liegen ze er over.
Zie wat er nu gebeurd, enge gasten die iedereen op het eiland willen vermoorden.
Ze doen er alles aan om het eiland te vinden, zie de negert die bij Hurley langs komt..
"They're still out there, aren't they" (of zoiets)
Ik vind de vraag “Waarom liegen ze over het eiland?” compleet legitiem. De reden kan niet zijn dat ze Widmore willen misleiden, want die wéét dat het eiland er is en dat er overlevenden zijn van de crash; hij heeft zelf dat fake vliegtuig in de oceaan gedumpt. Als ze niet willen dat Widmore het eiland vindt, zouden ze niet hoeven te liegen, maar gewoon kunnen vertellen wat er is gebeurd en dat ze niet weten waar het eiland nu is. Het zou kunnen dat Widmore (of iemand anders) ze chanteert, maar het kan ook zijn dat ze het eiland zelf of de eilandbewoners denken te beschermen door alles geheim te houden.quote:

Ze willen idd niet Charles misleiden omdat hij al veel weet, maar juist dat niemand anders ook nog naar het eiland wilt gaan zoeken. Het is ook duidelijk dat o.a. Ben/Sayid enz in de toekomst de organisatie van Charles aan het uitmoorden is omdat hij zo ongeveer de enige is die het eiland echt wil vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:17 schreef Zhenar het volgende:De reden kan niet zijn dat ze Widmore willen misleiden, want die wéét dat het eiland er is en dat er overlevenden zijn van de crash; hij heeft zelf dat fake vliegtuig in de oceaan gedumpt.

Ik merk in dit topic erg veel negativiteit vanuit de kant van de diehard lost-fans richting de casual-kijkers. Persoonlijk vind ik dit erg vervelend, en zo zijn er met mij vele andere. Kunnen de desbetreffende personen er a.j.b. mee stoppen?quote:

Alsof daar geen speculatie over mogelijk is.quote:

Waarom zouden ze dat willen? Welke band hebben zij met het eiland, dat zij het tegen de "boze buitenwereld" willen beschermen? Ik snap dat ze niet willen dat Charles naar het eiland gaat zoeken, maar dat doet 'ie toch al! Lijkt mij dat je, als je maar met zo'n heel klein groepje van zo'n eiland afkomt, meteen een officiële zoektocht inschakelt om ook je eilandmaatjes te redden. Tot nu toe hebben de O6 nog geen enkele reden om aan te nemen dat "de wereld niet van het eiland mag weten". Tenzij ze bang zijn dat ze voor gek zullen worden verklaard, maar dat zou wel een hele lame verklaring zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:48 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ze willen idd niet Charles misleiden omdat hij al veel weet, maar juist dat niemand anders ook nog naar het eiland wilt gaan zoeken.
Dat is duidelijk ja, maar heeft niets te maken met de reden dat de O6 meteen na hun "redding" die hele conspiracy in het leven roepen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:48 schreef Treveo het volgende:
Het is ook duidelijk dat o.a. Ben/Sayid enz in de toekomst de organisatie van Charles aan het uitmoorden is omdat hij zo ongeveer de enige is die het eiland echt wil vinden.
De O6 hebben vooralsnog geen enkele reden om het eiland geheim te willen houden. Sterker nog: Jack is vlak voor het vertrek nog helemaal zo van "I promised them I'd get them off the island!"... Het is logischer om aan te nemen dat hij alles in werking gaat stellen om iedereen te redden zodra hij van het eiland afkomt. Maar dat doet hij dus niet. En bovendien geeft Jack geen reet om het eiland. Datzelfde geldt voor Sayid en Sun. Hurley en Kate hebben misschien wel een reden om op het eiland te willen blijven (bang voor het vervloekte geld / bang voor de lange arm der wet), maar geen enkele reden om het eiland te willen beschermen tegen outsiders die nog niet van het eiland afweten. Dus dat mensen hier zomaar aannemen dat de O6 opeens het eiland willen beschermen, vind ik behoorlijk onnozel. Kijken jullie überhaupt wel Lost?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:48 schreef Treveo het volgende:
Het kan aan mij liggen maar het was voor mij best wel duidelijk waarom ze gaan liegen over het eiland om het zo geheim mogelijk te houden.

Ik vind de negativiteit niet erg, maar ik vind het wel suf als mensen zelf allemaal aannames gaan doen en op basis daarvan denken dat bepaalde zaken al helemaal duidelijk/verklaard zijn, terwijl dat gewoon niet zo is. Het valt me ook wel op dat mensen die herhaaldelijk "OMG, kijk je überhaupt wel" oid roepen, zelf vaak nogal blind zijn voor de plotgaten in hun eigen theorieën.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik merk in dit topic erg veel negativiteit vanuit de kant van de diehard lost-fans richting de casual-kijkers. Persoonlijk vind ik dit erg vervelend, en zo zijn er met mij vele andere. Kunnen de desbetreffende personen er a.j.b. mee stoppen?

Ik kan me niet indenken dat de O6 zo'n out of sight, out of heart mentaliteit zouden hanterenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:43 schreef Rossdale het volgende:
Of Oceanic wil dit grote drama een beetje vermijden en er een heldenverhaal van maken, misschien dat de Losties hier mee instemmen zodat ze het verzekeringsgeld ontvangen en ze geen mensen achter zich aankrijgen die geinteresseerd zijn in het eiland. Gewoon rust en closure etc.

quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind de negativiteit niet erg, maar ik vind het wel suf als mensen zelf allemaal aannames gaan doen en op basis daarvan denken dat bepaalde zaken al helemaal duidelijk/verklaard zijn, terwijl dat gewoon niet zo is. Het valt me ook wel op dat mensen die herhaaldelijk "OMG, kijk je überhaupt wel" oid roepen, zelf vaak nogal blind zijn voor de plotgaten in hun eigen theorieën.![]()

Yep, die zien we nooit meer terug!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:49 schreef KarnSuk het volgende:
Hoe zit het met? [ afbeelding ] Die werden toch levend begraven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |