Van met die vruchten en suiker doen op water in een potje met een wek, wekdeksel d'r opquote:
Ik heb het idee dat Oceanic alles verzonnen heeft, en deze foto heeft gemaakt om de mensen het verhaal van O6 te doen geloven.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:41 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Maar wij wel!
En het verhaal lijkt van de Ocean Six vandaan te komen. Heb nog niet het idee dat ze van Oceanic Air te horen hebben gekregen wat ze moeten zeggen. Anders was er wel een grotere delegatie in dat vliegtuig geweest.
Over 2 weken hebben we fijn 1,5 uur Lost kijkplezierquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Heel leuk weer, maar 40 minuten is veel te kort
Dat zijn de mensen die het aanzetten en ondertussen allerlei andere dingen gaan doen, of gewoon totaal niet opletten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:43 schreef RayMania het volgende:
Soms vraag ik me toch af of iedereen wel alle afleveringen meekrijgt. Bepaalde personages, scènes en gebeurtenissen gewoon compleet vergeten.
Of maar af en toe kijken en dan nog maar de helft onthouden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die het aanzetten en ondertussen allerlei andere dingen gaan doen, of gewoon totaal niet opletten.
Oceanic air heeft dan ook helemaal niets met het eiland te maken.... De 6 hebben dat verhaal óf zelf verzonnen óf ze hebben te horen gekregen dat als ze ook maar iets over het eiland in de publiciteit brengen dat bepaalde achterblijvers vermoord worden. Of ze worden natuurlijk voor gek verklaard als ze het echte verhaal naar buiten brengenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:41 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Maar wij wel!
En het verhaal lijkt van de Ocean Six vandaan te komen. Heb nog niet het idee dat ze van Oceanic Air te horen hebben gekregen wat ze moeten zeggen. Anders was er wel een grotere delegatie in dat vliegtuig geweest.
Nou euh, voor Patchy moest ik ook ff graven hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:43 schreef RayMania het volgende:
Soms vraag ik me toch af of iedereen wel alle afleveringen meekrijgt. Bepaalde personages, scènes en gebeurtenissen gewoon compleet vergeten.
Goeie vraag.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:37 schreef Paul99 het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag:
Sun vertelt dat Jin is omgekomen bij de crash. Ze is echter pas zwanger geraakt toen ze al ruim een maand op het eiland waren. Hoe gaan ze dat uitleggen?
Misschien wordt Hurley de vader![]()
Inderdaad. De reacties na de aflevering met Jin en de pandabeer waren echt hilarisch.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:43 schreef RayMania het volgende:
Meen je dat serieus? Mikhael is zovaak langsgeweest. In The Flame, in The Looking Glass. In seizoen #3 kwam hij vaak voor, dat mis je toch niet?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou euh, voor Patchy moest ik ook ff graven hoor.
De mensen op het vaste land weten toch helemaal niet dat Sun zwanger was? Voor zover zij weten is Aaron van Kate.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:37 schreef Paul99 het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag:
Sun vertelt dat Jin is omgekomen bij de crash. Ze is echter pas zwanger geraakt toen ze al ruim een maand op het eiland waren. Hoe gaan ze dat uitleggen?
Nouja, dat laatste.. die verslaggever legde al vuur aan haar schenen door te zeggen dat ze bij de laatste aanhouding er nog niet bepaald zwanger uitzag.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:32 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
De mensen op het vaste land weten toch helemaal niet dat Sun zwanger was? Voor zover zij weten is Aaron van Kate.
Ben is evenals Locke te vroeg gebeuren. Opmerkelijker nog heten allebei hun moeders Emily.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:04 schreef Shrien het volgende:
Trouwens eh..
Ben heeft zn echte moeder niet gekent en is belangrijk voor het eiland
Locke heeft zn echte moeder ook niet gekent en is ook belangrijk voor het eiland
Aaron is aan het opgroeien zonder zn echte moeder.. en dat mocht niet.
kan iemand mijn immens grote comspiracy volgen ?
Claire heet in RL ook Emiliequote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:54 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ben is evenals Locke te vroeg gebeuren. Opmerkelijker nog heten allebei hun moeders Emily.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |