Ik drink zelf ook niet of nauwelijks, eens in het jaar, eens in de twee jaar, maar moet toegeven dat ik dan inene ook veel kan drinken (fles boswandeling of sheridans ofzow), maar zonder de nare gevolgen
Voor mij is het dan ook erg makkelijk om te laten staan, maar ik laat het ook bewust principeel staan.
Met oud&nieuw kreeg ik een opmerking van ja 1 glaasje mag toch wel (schoonouders zijn zo'n beetje dagelijkse drinkers, dus voor hen is het allemaal normaal), maar voor mij is het al zo onnodig, dat ik het gewoon klinkklare onzin vind om het dan wel even te doen als ik zwanger ben?
Roken is net zo makkelijk, want ik ben 2 1/2 jaar geleden gestopt van de een op de andere dag (makkelijk is het niet, maar ik ben koppig en een enorme doorzetter dan).
Ik heb niet het gevoel dat ik met de kiezen op elkaar moet, ik doe het graag voor die kleine! Ik maak daarin hele bewuste keuzes en zorg graag goed voor dat kleine hummeltje in m'n buik. (Afgelopen zondag nog de carpaccio aan m'n neus voorbij zien gaan toen we uit eten waren

De keuken heeft toen speciaal voor mij een ander voorgerecht gemaakt wat ze die dag niet op de kaart hadden, meloen, want mjam mjam fruit!

)
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae