Even uit de lurkstand:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:59 schreef marit1978 het volgende:
het is af hoor !
idee is inmiddels wat aangepast, maar ik ben zo wel erg tevreden!
ik sta bij de foto's met mijn rug bij het raam, 3x een beetje gedraaid
langs de wand van 3e foto komt haar bedje. Op de grond 1 door midden gezaagd matras
(dus 2 delen, met straks leuke roze of paarse hoes ofzo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het doe me denken aan iets van Fiep Westendorp ofzoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:55 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Even uit de lurkstand:
Wat gaaf die bomen en vogeltjes!
Heb je misschien nog een closeup foto van die vogeltjes?
Heb je ze geschilderd of zijn het behang of stickers?
Ahh gaaf!quote:Op zondag 27 juli 2008 09:43 schreef marit1978 het volgende:
hihi... ik begon hier tijd terug met de fiep westendorp-vraag
mijn moeder heeft uiteindelijk alleen de vogeltjes vaag nagemaakt als mal voor deze vogels,
die ik uit behang geknipt heb.
De ogen van de vogels zijn gewoon uitgeknipt, nemen dus kleur van achtergrond aan.
Met stift de pootjes er bij .. en vooral simpel houden verder![]()
boom is dus gewoon verf die er nog stond,
bladeren had ik in eerste instantie in allerlei oude behangrestjes, ook stuk kleiner geknipt
maar toen het er op zat vond ik het toch maar niets![]()
Nu dus zo aangepast... stuk leuker!
[ afbeelding ]
Schilderen is inderdaad heel slecht voor je.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mooi HarryP! Supermooi kleed ook! Die wil ik ook!
Morgen beginnen wij! Heb er zin in. Mag alleen van Djeez niet verven, omdat dat niet goed is voor mij en frummel.
We hebben alleen een nieuwe kledingkast. Als die er eenmaal staat (bouwpakket) gaan we zeker luchten. Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:25 schreef HarryP het volgende:
[..]
Schilderen is inderdaad heel slecht voor je.
Als de meubels er zijn zorg dat je dan voldoende lucht. Dus even een tijdje een raam open zetten om schadelijke gassen uit de meubels te laten.
Het kleed hebben we bij de Kwantum gehaald. Hebben ze ook in het roze, en oranje (of paars). In deze maat of nog een maatje groter.
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:25 schreef HarryP het volgende:
[..]
Het kleed hebben we bij de Kwantum gehaald. Hebben ze ook in het roze, en oranje (of paars). In deze maat of nog een maatje groter.
Een mondkapje die je bij de bouwmarkt haalt dat zijn stofkapjes. Tegen het stof bij het schuren dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:48 schreef geppie het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!Mag je trouwens wel met een mondkapje verven?? Deze week nog op de valreep huisje gekocht dus ik ontkom er niet aan als ik er nog voor de bevalling in wil
Bedankt voor je antwoord! Ik zal zo veel mogelijk mensen proberen in te zetten en alleen in het uiterste geval zelf gaan schilderenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:36 schreef HarryP het volgende:
[..]
Een mondkapje die je bij de bouwmarkt haalt dat zijn stofkapjes. Tegen het stof bij het schuren dus.
Ik heb eens gehoord dat ze voor verfdampen zelfs het tegenovergestelde effect hebben.
Dus als het echt niet anders kan dan alleen de muren schilderen (verf op waterbasis) en goed ventileren. En misschien gewoon een ventilator neer zetten in de deuropening/raam van de ruimte waar je bezig bent.
Wat een onwijs mooi gedaanquote:Op zondag 27 juli 2008 09:43 schreef marit1978 het volgende:
hihi... ik begon hier tijd terug met de fiep westendorp-vraag
mijn moeder heeft uiteindelijk alleen de vogeltjes vaag nagemaakt als mal voor deze vogels,
die ik uit behang geknipt heb.
De ogen van de vogels zijn gewoon uitgeknipt, nemen dus kleur van achtergrond aan.
Met stift de pootjes er bij .. en vooral simpel houden verder![]()
boom is dus gewoon verf die er nog stond,
bladeren had ik in eerste instantie in allerlei oude behangrestjes, ook stuk kleiner geknipt
maar toen het er op zat vond ik het toch maar niets![]()
Nu dus zo aangepast... stuk leuker!
[ afbeelding ]
Wat een lief kasteel-paleisjequote:Op maandag 4 augustus 2008 01:25 schreef pepper_961 het volgende:
Wij zijn ook druk aan de klus, het hele huis wordt van boven tot onder aan gepakt.
Ons meest recente werk was de kamer van Teddie en daar heeft ze zaterdagnacht voor het eerst in geslapen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet het bed nog wel beschilderen, het kaptafeltje moet nog een laatje krijgen,
er komen nog andere gordijnen en er moet nog een goede klamboe besteld worden, maar dan is het wel helemaal tip top!
Die is gaaf!! Die zou ik dan aan de kast kunnen hangen of zo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:19 schreef bixister het volgende:
is dit nog iets voor je misschien? als extra accessoire?
Die poten kun je kant en klaar met bevestigingsplaatje bij de gamma halen. ze zijn vierkant maar als je met een lang zaagblad er een kronkel uit zaagt wordt ie al wat sierlijker. Die slakvormige slingers heeft ie met een freesje gedaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef Igraine het volgende:
Ik heb wel een heel handige man![]()
Dus die ga ik deze foto's vanavond even laten zien. Ik was al tijden op zoek naar een kaptafeltje voor op de nieuwe meisjeskamer en hier kan hij dan zien wat hij ongeveer zou kunnen maken.
De rest zal ik hem niet aandoen
Mooi hoor! Heel kunstig!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:59 schreef marit1978 het volgende:
het is af hoor !
idee is inmiddels wat aangepast, maar ik ben zo wel erg tevreden!
ik sta bij de foto's met mijn rug bij het raam, 3x een beetje gedraaid
langs de wand van 3e foto komt haar bedje. Op de grond 1 door midden gezaagd matras
(dus 2 delen, met straks leuke roze of paarse hoes ofzo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tnx. Mijn moeder heeft dat vroeger zelf gemaakt. En ze is nu bezig met een geboortelap.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:41 schreef Carmella het volgende:
Wat een lief kamertje Ingrid!Het borduurschilderij vind ik erg leuk
!
Oh dan heeft het ook nog extra waarde, leuk!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tnx. Mijn moeder heeft dat vroeger zelf gemaakt. En ze is nu bezig met een geboortelap.
Okay, ik heb wel een aantal soorten gezien, maar dan vind ik de kleuren weer niet mooiquote:Op donderdag 4 september 2008 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Er is niet al te lang terug een periode geweest dat veelkleurig gestreept behang echt heel erg hot was, en dan met verschillende diktes van de strepen dan.
Ik zou eens binnen lopen bij een behangzaak (decorette ofzo) en daar vragen of ze nog iets weten.
Ow dat is wel heel creatief, je kunt ook kant en klare ronde stickers kopen, dat heb ik wel gezien hahaha maar ook niet in de juiste kleuren. Ik vind zelf dit behang erg mooi;quote:Op donderdag 4 september 2008 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
En anders zelf rollen verschillende kleuren behang kopen en rondjes knippen en dat op een effen behangen muur plakken.
Ja die vind ik ook erg leuk, maar die hebben ze dus niet in deze samenstelling... alleen oranje/rood of oranje/roze getint....quote:Op donderdag 4 september 2008 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, zo ziet het er idd ook beter uit.Dat kleine platje is ook wat flets.
Ik vind trouwens die op de voorgrond ook erg leuk!
fletse platjes op je muurquote:Op donderdag 4 september 2008 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, zo ziet het er idd ook beter uit.Dat kleine platje is ook wat flets.
Ik vind trouwens die op de voorgrond ook erg leuk!
Die heeft ze zelf gemaaktquote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef Koosje het volgende:
Misschien heb je het al eens ergens verteld Pinquit, maar waar heb je die Jip en Janneke (op het raam) vandaan? Gaaaaaf!
haha, boek, verf, kwasten en schilderen maarquote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef Koosje het volgende:
Misschien heb je het al eens ergens verteld Pinquit, maar waar heb je die Jip en Janneke (op het raam) vandaan? Gaaaaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |