Ik deed het uit de losse hand, maar een vriendinnetje van mij print dan gewoon een kleurplaat uit verdeeld over 4 velletjes.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:18 schreef Jelief het volgende:
Nee hoor Beef, je vergroot een leuke tekening op het kopiëerapparaat en plakt die aan de buitenkant van het raam, overtrekken en inkleuren.
Waar kan je ze niet voor gebruiken.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:49 schreef moussy het volgende:
de ergste verfrommel krijg je er goed af met billendoeken
Nog geen spijt van je verhuizing?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:59 schreef YPPY het volgende:
(volgende week smurfenstraatthema)
TIP: Een mentor op één van mijn stages deed afwasmiddel door de plakkaatverf heen. Als je het er dan afhaalt, met water helemaal smerig uitsmeren. Neem dan een lijmkrabber en je halt het zó weg.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:49 schreef moussy het volgende:
de ergste verfrommel krijg je er goed af met billendoeken
Zonder afwasmiddel krijg je het er ook af met een lijmkrabber en dáár heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
TIP: Een mentor op één van mijn stages deed afwasmiddel door de plakkaatverf heen. Als je het er dan afhaalt, met water helemaal smerig uitsmeren. Neem dan een lijmkrabber en je halt het zó weg.
Geen gekrab en gezweet. Succes gegarandeerd. Ik heb het haar drie keer zien doen en geholpen.
Je hoeft dus niet te krabben. Eén strijk en het is weg. Eventueel nog wat streepjes wegvegen met een papiertje, maar that's it. Maargoed, als jij billendoekjes handiger vindt....quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Zonder afwasmiddel krijg je het er ook af met een lijmkrabber en dáár heb ik geen zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |