Nee, dat is helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:38 schreef Fogel het volgende:
De gouden tip is: als je een extreem goedkope vakantie wil, kan je beter niet naar Oslo gaan
Ende reden om dat niet te doen? Je wil in de stad wonen of is 15km in de winter al een problematische afstand?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:11 schreef Fogel het volgende:
Zou ik daarintegen een kilometer of 15 naar het zuiden gaan, had ik een groter vrijstaand huis kunnen kopen voor minder dan dat bedrag.
Ik wil in het fatsoenlijke deel van de stad wonen. Bijkomend voordeel is dat de winter per jaar minimaal een maand korter is (ik woon op ipv achter een heuvel)quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ende reden om dat niet te doen? Je wil in de stad wonen of is 15km in de winter al een problematische afstand?
Dilema.... Kiezen tussen Noorwegen en IJsland....quote:Op donderdag 23 september 2010 22:55 schreef Fogel het volgende:
Noorwegen heeft steunbetuigingen nodig in dit topic
Stuur een mod weg (dobbelsteen beslist)
Tip: eerst openingspost lezen aldaar!
quote:Op zondag 26 september 2010 19:48 schreef KarinJ. het volgende:
Bij mij mogen Nederlanders alleen komen logeren als ze KAAS meenemen :-), als je dat vacuüm laat inpakken dan blijft t lang goed want i.d.d. de kaas is maar matig hier.
http://germiyankaas.web-log.nl/quote:Op zondag 26 september 2010 16:35 schreef Pyttpytt het volgende:
Fogel, en andere Neder-Noren...
Weten jullie of er ergens in Noorwegen fatsoenlijke Nederlandse (oude) kaas te koop is? Of eventueel andere Nederlandse lekkernijen? Voor veel NL'se dingen zijn prima Noorse alternatieven, maar die kaas hier... blegh. Zo smakeloos...
quote:Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://germiyankaas.web-log.nl/
Deze site is dan een inkoppertje, je kent ze misschien wel uit Ik Vertrek.
De prijzen beginnen te wennen, ondertussen geleerd wat vrij betaalbaar is en het is steeds makkelijker de 'koopjes' te vindenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:55 schreef Fogel het volgende:
AMDB: inmiddels al aan het leven (en de prijzen) in Molde gewend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |