Weet je ook waar CL-finale word gespeeld volgend jaar?quote:Op maandag 12 mei 2008 02:37 schreef mcyodogg het volgende:
Zeg maar Istanbul, daar is de UEFA Cup-finale volgend seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Twente zoekt nog een coach tochquote:Op maandag 12 mei 2008 10:38 schreef -J-D- het volgende:
Met een citaat aan het einde:
"We moeten daarna de klus klaren in Breda, dat zou een mooi afscheid zijn."
AFSCHEID?
Gaat ie weg?
het staat ook tussen aanhalingstekensquote:
Zoon wedstrijd als Donderdag domineerde ze idd ook ( zo wat ik in de samenvatting zag ) , meestal (spelen) leunde ze meer op de verdediging maar voorin bij nec zit nu ook voetbal met een Lens die is in de 2de helft van het seizoen veel beter gaan spelen ( spelers worden dan ook soms veels te snel afgebrand en de mensen die geen vetrouwen hadden in Lens weten nu wel beter )quote:Op maandag 12 mei 2008 11:37 schreef pyl het volgende:
Maar dat is het ook, vitessezuid113, pure klasse. De wijze waarop NEC afgelopen donderdag Groningen letterlijk overklaste ... dat heb ik NEC nooit eerder zien doen. Ook Ron Jans stond er perplex van.
Nou, dat "even" viel vies tegen, er stond al een behoorlijke groep om 10:00u. Toch jammer dat je via internet niet je eigen plek kunt reserveren. Je moet je barcode intypen, dus dat zou geen enkele moeite moeten zijn.quote:Op maandag 12 mei 2008 08:50 schreef Mark het volgende:
Zo meteen even kaartje halen voor donderdag
Helemaal waar, en dan vergeet men ook nog eens dat er de eerste seizoenshelft bij vlagen nog geeneens zo heel slecht gespeeld werd, maar dat er heel wat pech bij kwam kijken..quote:Op maandag 12 mei 2008 12:13 schreef pyl het volgende:
Zeker, zonder geluk vaart niemand wel, en zo. Dat geldt ook voor NEC. Maar het speelt de laatste tijd zó goed dat het geen geluk meer nodig heeft. Overigens heeft NEC dit seizoen ook wel de nodige pech gehad, bijvoorbeeld in de thuiswedstrijden tegen Ajax, VVV en vooral Twente, die alledrie eindigden in gelijkspel en alledrie met een tikje minder tegenslag hadden kunnen worden gewonnen.
De play-offs tellen niet mee voor de eindstand in de competitie, dat vinden we hier in Nijmegen, verstandige mensen als wij zijn, nog steeds.
Schijnt dat het binnen sneller ging, maar toen ik ging halen (13.00) was het binnen al dicht. Scheelt wel dat het mooi weer wasquote:Op maandag 12 mei 2008 13:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Nou, dat "even" viel vies tegen, er stond al een behoorlijke groep om 10:00u. Toch jammer dat je via internet niet je eigen plek kunt reserveren. Je moet je barcode intypen, dus dat zou geen enkele moeite moeten zijn.
Ik denk dat je onderschat hoe verschrikkelijk goed Pothuizen is. Weergaloze voetballer.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:23 schreef Yozzz het volgende:
Behalve aan Pothuizen, wat een vies ranzig kereltje is dat toch
Ook mooi dat op dat moment nog helemaal niet zeker was of NAC de tegenstander zou wordenquote:Op maandag 12 mei 2008 10:38 schreef -J-D- het volgende:
Met een citaat aan het einde:
"We moeten daarna de klus klaren in Breda, dat zou een mooi afscheid zijn."
AFSCHEID?
Gaat ie weg?
He, die heb ik gemist dan.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:50 schreef pyl het volgende:
Over Twente gesproken: afgelopen donderdag tegen Groningen zat Romano Denneboom een paar stoelen van mij af, gekleed met pet in NEC-kleuren ... (dat vond ik stiekum mooi om te zien).
(Ook Adri Koster zat in de buurt - vak EL - maar die hield zich qua kleur op de vlakte.)
Ja, je maakt wat mee, bij NEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |