abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58627894
Overduidelijk een fanboy flimpje ja, maar ik vind ook wel dat Gran Turismo de focus een beetje teveel op 1 aspect legt (graphics) en daardoor in andere aspecten (schade, physics, diversiteit, fun) flink tekort schiet. Ze zijn een beetje te ver doorgeslagen op het gebied van realistische graphics.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58628305
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_58628552
quote:
Op maandag 12 mei 2008 16:14 schreef Blackninjadude het volgende:
Kojima blij met ps3
* Cyberia is ook blij met Kojima

  maandag 12 mei 2008 @ 16:50:39 #54
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_58628813
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
Overduidelijk een fanboy flimpje ja, maar ik vind ook wel dat Gran Turismo de focus een beetje teveel op 1 aspect legt (graphics) en daardoor in andere aspecten (schade, physics, diversiteit, fun) flink tekort schiet. Ze zijn een beetje te ver doorgeslagen op het gebied van realistische graphics.
Erm zelfs de graphics stellen dik teleur hoor.
Naast de auto's en het asfalt stelt het geen reet voor.
Alles eromheen is lelijk
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_58628844
quote:
Op maandag 12 mei 2008 16:50 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Erm zelfs de graphics stellen dik teleur hoor.
Naast de auto's en het asfalt stelt het geen reet voor.
Alles eromheen is lelijk
Ook dat inderdaad.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58629359
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:49 schreef Sackboy het volgende:
Hij stond zelfs als eerste in de EU Store

OPM UK heeft trouwens Metal Gear Solid 4 gereviewed. Cijfer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 12 mei 2008 16:50 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Erm zelfs de graphics stellen dik teleur hoor.
Naast de auto's en het asfalt stelt het geen reet voor.
Alles eromheen is lelijk
Dudes... Serieus?

/Wacht tot Cyb een paar screens post.
pi_58629425
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:30 schreef JDizzle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

Dudes... Serieus?

/Wacht tot Cyb een paar screens post.
Ja??
  maandag 12 mei 2008 @ 17:55:18 #58
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_58629776
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:30 schreef JDizzle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

Dudes... Serieus?

/Wacht tot Cyb een paar screens post.

Kijk het detail in de buitenspiegel.

Mooi plat gras en mooie bomen, mooi HD plaatje ook van een berg in de achtergrond.

Jammer dat er alleen maar opgepoetste screens op het internet staan, er staan natuurlijk geen fotos van die 2 groene kartonnen borden die in elkaar geschoven zijn en Boom genoemd worden.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_58629829
Waarom laat je nu uitgerekend een track zien die regelrecht uit GT HD komt en verder geen verbeteringen kent? Laat dan de track van Londen zien die er een stuk beter uit ziet.

Maar jij kraakte het spel toch volledig puur en basis op van de demo was het niet?
  maandag 12 mei 2008 @ 17:58:45 #60
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_58629839
Ik was ook totaal niet overtuigd door die GT demo idd.
pi_58630180
De tracks in GT5:P zijn misschien niet lelijk te noemen, maar het contrast met de auto's die erop rijden is wel erg groot. Had dan de focus wat meer in het midden gelegd.

En de omgevingen in de Londen track zijn door het The Getaway-team gemaakt, dus die heeft Polyphony bijna op een presenteerblaadje gekregen.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  maandag 12 mei 2008 @ 18:21:52 #62
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_58630197
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom laat je nu uitgerekend een track zien die regelrecht uit GT HD komt en verder geen verbeteringen kent? Laat dan de track van Londen zien die er een stuk beter uit ziet.

Maar jij kraakte het spel toch volledig puur en basis op van de demo was het niet?
De prologue IS een demo.
Ik heb de Prologue zo'n 45 minuten totaal gespeeld en ik vond het grafisch dik teleurstellen.
En wat screens betreft.. de enige screens die online staan zijn onmogelijke shots waar alles mooi op lijkt.
Als ze nou eens wat screenshots online zouden gooien waarbij je de kale lege vlaktes met 8 bit bomen ziet zou het een ander verhaal zijn.
Er zat ook 0,0% schade in, met 300 kilometer per uur tegen de vangrail aanknallen maakt niet uit, je lak glimt nog net zo mooi als voor de botsing.
Kijk, dat je auto niet stuk kan heb ik vrede mee.. maar stop er op z'n minst wat lak schade in.
Als mensen niet zo hard zouden schreeuwen dat dit de eerste 1080P race game is die met 60FPS draait dan zou je er ook niet zo op letten waarschijnlijk.
Maar dan nog, die bomen kunnen ECHT niet.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_58630287
quote:
Op maandag 12 mei 2008 17:55 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kijk het detail in de buitenspiegel.
[ afbeelding ]
Mooi plat gras en mooie bomen, mooi HD plaatje ook van een berg in de achtergrond.

Jammer dat er alleen maar opgepoetste screens op het internet staan, er staan natuurlijk geen fotos van die 2 groene kartonnen borden die in elkaar geschoven zijn en Boom genoemd worden.
GTHD =/= GT5 P

http://www.granturismoworld.com/nl-nl/galerie/londen/index.htm

GT5 afkraken om het grafisch aspect? Dan zien alle andere spellen er volgens mij uit als SNES games in jouw ogen ofzo?
  maandag 12 mei 2008 @ 18:28:28 #64
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_58630306
Gamedemon: Of die bomen wel of niet kunnen, volgens mij valt het wel mee.
Ja, van bovenaf ziet het er belachelijk uit, maar aangezien het gewoon een circuit-racer is, boeit het dan ook echt? Het is geen sand-box game of adventure/rpg ala Gothic/Oblivion waarbij je echt langs bomen loopt. Die dingen staan naast het circuit waar je met +100 km/hr voorbij schiet.

Op zich snap ik je punt, maar vind het persoonlijk nogal 'zoeken naar de onvolkomenheden'.

Dat GT5p verder grafisch nou niet echt super is, helemaal mee eens. De bomen zijn een treffend voorbeeld, maar wel weer van minimaal belang. Groter punt is het verschil tussen de achteruitkijkspiegel en de deurspiegel.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_58630354
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:21 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Er zat ook 0,0% schade in, met 300 kilometer per uur tegen de vangrail aanknallen maakt niet uit, je lak glimt nog net zo mooi als voor de botsing.
Kijk, dat je auto niet stuk kan heb ik vrede mee.. maar stop er op z'n minst wat lak schade in.
Dit heb je bij Forza 2 anders ook en daar is schademodel ook niet bepaald acceptabel. Al rij je met 200 km de vangrail in, dan nog kun je verder rijden. Ik bedoel je implementeert het schademodel zoals het hoort of je doet het niet. Klaar.

En volgens mij is er bevestigd dat er in de herfst een schademodel zal komen middels een update.

Goed even iets anders. Wat lopen er toch een stel paupers rond bij Insidegamer zeg

http://www.insidegamer.nl/xbox360/gearsofwar2/nieuws/20754/?&p=1#reacties

De bitchfights gaan 15 pagina´s lang door en de mods lopen zoals vaker half te slapen
pi_58630400
Het enige waar ik me in zijn punt kan vinden is dat de tracks op Londen na erg niet des Polyphony waardig zijn. Maar ik ben in ieder geval blij dat de echte GT nog lang op zich laat wachten. Ben er van overtuigd dat dat weer de koning der racers wordt. De ´´full package´´ inclusief schademodel, meerdere nieuwe ontwikkelde tracks, online play en nog meer wagens die alleen het fotorealisme weten te naderen.
pi_58630431
Belangrijkste vind ik dat ze eens een keer aan de physics gaan werken, zodat de auto's bij botsingen niet meer als stuiterballen reageren.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  maandag 12 mei 2008 @ 18:51:37 #68
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_58630628
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:28 schreef Fallen het volgende:
Gamedemon: Of die bomen wel of niet kunnen, volgens mij valt het wel mee.
Ja, van bovenaf ziet het er belachelijk uit, maar aangezien het gewoon een circuit-racer is, boeit het dan ook echt? Het is geen sand-box game of adventure/rpg ala Gothic/Oblivion waarbij je echt langs bomen loopt. Die dingen staan naast het circuit waar je met +100 km/hr voorbij schiet.

Op zich snap ik je punt, maar vind het persoonlijk nogal 'zoeken naar de onvolkomenheden'.

Dat GT5p verder grafisch nou niet echt super is, helemaal mee eens. De bomen zijn een treffend voorbeeld, maar wel weer van minimaal belang. Groter punt is het verschil tussen de achteruitkijkspiegel en de deurspiegel.
Dat verschil in spiegels is inderdaad ook gigantisch.
Ik had Prologue besteld bij play.com voor 25 euro, en toen kwam er een maat langs die had hem meegenomen en toen had ik het dus uitgetest... ik vind die demo al geen 25 euro waard.
De laagste cup rijd je in zo'n 30 minuten uit, grafisch aspect viel tegen, en het realisme was ver te zoeken in deze "Real driving Simulator".
Ik zie volgend jaar wel waar ze mee aan komen kakken, als het weer zo'n half (in het geval van prologue, 1/10de) product komen aanzetten dan skip ik GT5 gewoon ook.

@ Cyberia, het is toch belachelijk dat je eerste en demo koopt, en een half jaar later het schade model kan downloaden, of zie ik dat verkeerd?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_58630652
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dit heb je bij Forza 2 anders ook en daar is schademodel ook niet bepaald acceptabel. Al rij je met 200 km de vangrail in, dan nog kun je verder rijden. Ik bedoel je implementeert het schademodel zoals het hoort of je doet het niet. Klaar.

En volgens mij is er bevestigd dat er in de herfst een schademodel zal komen middels een update.

Goed even iets anders. Wat lopen er toch een stel paupers rond bij Insidegamer zeg

http://www.insidegamer.nl/xbox360/gearsofwar2/nieuws/20754/?&p=1#reacties

De bitchfights gaan 15 pagina´s lang door en de mods lopen zoals vaker half te slapen
Daarom hadden ze het ook over GRID. Daar zijn de physics een stuk beter, bijna zo goed als in Flatout.

Daarnaast is het nog niet bekend wat het schademodel is, puur visueel of ook echt impact op het racen.

Op het punt van de graphics. Zover ik op de screens/filmpjes van GT5:P kan afgaan en de demo van GRID op de PC, zien de auto's in GT5:P er iets beter uit, maar de omgeving en snelheidsbeleving is beter in GRID.
  maandag 12 mei 2008 @ 18:56:05 #70
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_58630711
Racegames... Naar mijn mening op Burnout na heel saai. En zelfs dat begint na een tijdje te vervelen... Te weinig verhaal om mij te dwingen door te spelen denk ik.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_58630782
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:56 schreef Rock-shocker het volgende:
Racegames... Naar mijn mening op Burnout na heel saai. En zelfs dat begint na een tijdje te vervelen... Te weinig verhaal om mij te dwingen door te spelen denk ik.
Dan hou je gewoon niet van het genre.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  maandag 12 mei 2008 @ 19:23:06 #72
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_58631194
Die Bourne Conspiracy demo is nog best geinig.. wel een ERG hoog Trial and Error gehalte..
En dat auto racen hadden ze er beter uit kunnen laten wat een drama
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_58631447
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:53 schreef Shazbot het volgende:

[..]

Daarom hadden ze het ook over GRID. Daar zijn de physics een stuk beter, bijna zo goed als in Flatout.

Daarnaast is het nog niet bekend wat het schademodel is, puur visueel of ook echt impact op het racen.

Op het punt van de graphics. Zover ik op de screens/filmpjes van GT5:P kan afgaan en de demo van GRID op de PC, zien de auto's in GT5:P er iets beter uit, maar de omgeving en snelheidsbeleving is beter in GRID.
Ik heb de demo van GRID ook gespeeld maat wat de carmodels betreft zijn die uit GT toch ongekend. Met name de belichting en vormgeving is zoveel beter. Wat je laatste punt betreft heb je wel gelijk ja.
pi_58631703
Interview met Paul Fitzpatrick

Gozer die de allereerste 10 gaf aan MGS4
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_58631960
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:46 schreef Blackninjadude het volgende:
Interview met Paul Fitzpatrick

Gozer die de allereerste 10 gaf aan MGS4
quote:
GamesRadar: First things first. This is the epic resolution to an epic saga and it comes on a Blu-ray disc. Just what sort of percentage of the playing time do the cut-scenes take up?
quote:
Paul Fitzpatrick: Hard to say. I didn't time the cut-scenes, but I completed MGS4 in just over 29 hours, and at a guess I'd say it was two thirds playing to one third watching. But that is a guess…
Prima als je het mij vraagt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')