Zou het mss een van de hockeysters zijnquote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet het maar een mens mag hopen.![]()
Dan hoef ik geen kleurtje. Voetbal.Ik wil oranje zijn als mijn zus naar de Olympische Spelen gaat.
![]()
Verkapte-mijn-zus-gaat-naar-de-olympische-spelen-post
Oh dat klinkt exotisch.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
MM haar echte achternaam is Moreira de Melo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
MM haar echte achternaam is Moreira de Melo.
Ik ken jou. ALs ze er uit ziet als erica terpstra, maar wel erg lief is, zou je haar ook doen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als MM er dan net zo uit ziet als haar zus zou ik haar wel doen.
Erica is ook wel een enorm tof wijf, die zou ik misschien zelfs nog doen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken jou. ALs ze er uit ziet als erica terpstra, maar wel erg lief is, zou je haar ook doen.
gut, je valt op ijskonijnen...quote:Op zondag 11 mei 2008 23:06 schreef RealZeus het volgende:Dan ken je me dus niet goed genoeg. Ik pak niet alles wat warmer is dan 36 graden.
Niet?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:06 schreef RealZeus het volgende:Dan ken je me dus niet goed genoeg. Ik pak niet alles wat warmer is dan 36 graden.
Heeft ze je afgewezen?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik wel aan jou over.
Die was zooooooooooooooo makkelijk, maar wel waar.
Nee.quote:
En toen kwam de karaoke-meet waar je zowaar even aardig deed.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kheb m beledigd op de ONZ Arnhem-meet
Gezellig stel? Wanneer dan? In Arnhem?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond julie juist zon gezellig stel op die meetToch te vroeg weg gegaan blijkbaar
Dat is de enige keer dat jij me bent opgevallen, dus ja.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gezellig stel? Wanneer dan? In Arnhem?
Oh man, complimenten uitdelen is niet je sterkste kant ...quote:Op zondag 11 mei 2008 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is de enige keer dat jij me bent opgevallen, dus ja.
Het was ook geen complimentquote:Op zondag 11 mei 2008 23:36 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Oh man, complimenten uitdelen is niet je sterkste kant ...
Als ik de popcorn regel schenk jij dan wat te drinken in?quote:
Dan heb je inderdaad een hoop gemistquote:Op zondag 11 mei 2008 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is de enige keer dat jij me bent opgevallen, dus ja.
Nu willen we vuige roddels ?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad een hoop gemistNee, Real-zeus en ik liggen elkaar niet helemaal. Zelfs niet als ik stoned en dronken ben
Ja! Maar jullie werken niet mee.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]is het de bedoeling dat er gereld gaat worden ofzo?
quote:Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]is het de bedoeling dat er gereld gaat worden ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verveel je je?quote:Op maandag 12 mei 2008 01:31 schreef Maisnon het volgende:
En kan behoorlijk heftig discussieren over Atheïsme en geloof en zulks. En vind het nonsens dat een bepaalde videoclip van Haifa Wahbe gecensureerd wordt.
Maar die zus kan ik niet vinden
Ik vergeet dat ook altijd door te geven, maar ik verstuur ze wel aan iedereenquote:Op maandag 12 mei 2008 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite ik doe niet aan "groetjes"
Dan geef je ze de groetjesquote:Op maandag 12 mei 2008 01:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ook altijd door te geven, maar ik verstuur ze wel aan iedereen
groetjes, aan veldmuis
Ga groepsreizen voor bejaarden organiserenquote:Op maandag 12 mei 2008 01:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik organiseer ook graag groetjes voor mensen
Zeg ik tegen figuur A: "Je krijgt de groetjes van B!" (wat dan niet zo is)
-"Oh, doe maar de groetjes terug!"
En dan zeg ik tegen B: "Je krijgt de groetjes van A"
-"Ah doe ze maar terug" Wat dan dus al gedaan is.
Verder verveel ik me dus niet vaak.
quote:Op maandag 12 mei 2008 01:44 schreef EvilMarc het volgende:
ik moet er die keerrrr ovaerrrdoen om de v ind e vorige te typen
Je moet de groetjes hebben van Fraubitch.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik organiseer ook graag groetjes voor mensen
Zeg ik tegen figuur A: "Je krijgt de groetjes van B!" (wat dan niet zo is)
-"Oh, doe maar de groetjes terug!"
En dan zeg ik tegen B: "Je krijgt de groetjes van A"
-"Ah doe ze maar terug" Wat dan dus al gedaan is.
Verder verveel ik me dus niet vaak.
Nee.quote:
Toch niet Wa Wa van haar?quote:Op maandag 12 mei 2008 01:31 schreef Maisnon het volgende:
En kan behoorlijk heftig discussieren over Atheïsme en geloof en zulks. En vind het nonsens dat een bepaalde videoclip van Haifa Wahbe gecensureerd wordt.
Maar die zus kan ik niet vinden
Ach so.quote:Op maandag 12 mei 2008 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jup, Wa Wa van de Libaneze Haifa. Heel wat anders dan boogschieten..
tu du du du du dum dumquote:
Nog een paar uur e ndan weer de Popcorn erbij?! :pquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |