Nee.quote:
En toen kwam de karaoke-meet waar je zowaar even aardig deed.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kheb m beledigd op de ONZ Arnhem-meet
Gezellig stel? Wanneer dan? In Arnhem?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond julie juist zon gezellig stel op die meetToch te vroeg weg gegaan blijkbaar
Dat is de enige keer dat jij me bent opgevallen, dus ja.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gezellig stel? Wanneer dan? In Arnhem?
Oh man, complimenten uitdelen is niet je sterkste kant ...quote:Op zondag 11 mei 2008 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is de enige keer dat jij me bent opgevallen, dus ja.
Het was ook geen complimentquote:Op zondag 11 mei 2008 23:36 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Oh man, complimenten uitdelen is niet je sterkste kant ...
Als ik de popcorn regel schenk jij dan wat te drinken in?quote:
Dan heb je inderdaad een hoop gemistquote:Op zondag 11 mei 2008 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is de enige keer dat jij me bent opgevallen, dus ja.
Nu willen we vuige roddels ?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad een hoop gemistNee, Real-zeus en ik liggen elkaar niet helemaal. Zelfs niet als ik stoned en dronken ben
Ja! Maar jullie werken niet mee.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]is het de bedoeling dat er gereld gaat worden ofzo?
quote:Op maandag 12 mei 2008 00:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]is het de bedoeling dat er gereld gaat worden ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verveel je je?quote:Op maandag 12 mei 2008 01:31 schreef Maisnon het volgende:
En kan behoorlijk heftig discussieren over Atheïsme en geloof en zulks. En vind het nonsens dat een bepaalde videoclip van Haifa Wahbe gecensureerd wordt.
Maar die zus kan ik niet vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |