Zou het mss een van de hockeysters zijnquote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet het maar een mens mag hopen.![]()
Dan hoef ik geen kleurtje. Voetbal.Ik wil oranje zijn als mijn zus naar de Olympische Spelen gaat.
![]()
Verkapte-mijn-zus-gaat-naar-de-olympische-spelen-post
Oh dat klinkt exotisch.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
MM haar echte achternaam is Moreira de Melo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
MM haar echte achternaam is Moreira de Melo.
Ik ken jou. ALs ze er uit ziet als erica terpstra, maar wel erg lief is, zou je haar ook doen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als MM er dan net zo uit ziet als haar zus zou ik haar wel doen.
Erica is ook wel een enorm tof wijf, die zou ik misschien zelfs nog doen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken jou. ALs ze er uit ziet als erica terpstra, maar wel erg lief is, zou je haar ook doen.
gut, je valt op ijskonijnen...quote:Op zondag 11 mei 2008 23:06 schreef RealZeus het volgende:Dan ken je me dus niet goed genoeg. Ik pak niet alles wat warmer is dan 36 graden.
Niet?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:06 schreef RealZeus het volgende:Dan ken je me dus niet goed genoeg. Ik pak niet alles wat warmer is dan 36 graden.
Heeft ze je afgewezen?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik wel aan jou over.
Die was zooooooooooooooo makkelijk, maar wel waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |