Koop een fles wodka, drink hier 15% van op.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:04 schreef Strychnine het volgende:
Ik weet het niet, maar ik ben wel benieuwd naar het recept
die zocht ik eigenlijk, maar kon ik niet vindenquote:
Can't you read boyquote:Op maandag 12 mei 2008 11:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe maak je het dan?
Deel het recept met ons
quote:Op maandag 12 mei 2008 11:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe maak je het dan?
Deel het recept met ons
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
Koop een fles wodka, drink hier 15% van op.
Vervolgens dropharingen in de wodka doen naar smaak (20 is wel genoeg meen ik mij te herinneren)
Wachten tot de haringen zijn opgelost.
Het voordeel van de dropharingen die ik altijd kocht was dat er niets van over bleef. Van de heksenhyl moest ik de restanten affilteren omdat dat geen 100% natuurlijke drop is.
quote:Op zondag 18 mei 2008 09:38 schreef Ringo het volgende:
In die De Tuinen-winkels kan je dropcandy's kopen, "Russische briketten". Die zijn lekker sterk van smaak en lossen snel en volledig op. Anderhalf tot twee zakjes per literfles, dat is genoeg. Wel wat wodka uit de fles gieten drinken natuurlijk.
Lekker spul he?quote:
Dat zijn de beste idd. Die Russische briketten van de Tuinen komen heel erg in de buurt, het beste alternatief.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef NutKees het volgende:
Ik maakte die drop wodka altijd met Salmiak gevulde pastilles (Dansk Peber, Tyrkisk Peber).
Hoelang duurt dat ongeveer?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:06 schreef Deetch het volgende:
Wachten tot de haringen zijn opgelost.
Met de robs drop dropharingen (van de jumbo) hooguit een halve dag. Er moeten in een 75 cl fles trouwens wel meer dan 20. Een half zakje is prima. Niet vergeten af en toe te schuddden anders blijft de opgeloste dropmassa op de bodem liggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat ongeveer?
En smaakt deze dropwodka als die dropshotjes?
Als ik drink, drink ik met mate. Dus zoveel zal dat dan toch niet uitmaken?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:10 schreef NutKees het volgende:
Met harde drop duurde het wel een paar dagen als ik me niet vergis. Altijd op een donkere plek zetten en 1 keer per dag even de fles draaien zodat het wat beter vermengd. Hoe het smaakt in vergelijking met dropshot... geen idee. Mijn advies zou wel zijn: neem een fatsoendelijke wodka en niet van die goedkope 6 euro troep want daar krijg je 's ochtens spijt van.
Met twee zakken drop ben ik klaar anders moet ik gaan experimenteren met zout en suiker. Maar idd laurierdrop kan ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Neem laurierdrop, dat is 100% zoethoutwortel extract, dat kan je zoeten met suiker, en zouter maken met zoute zwart wit. Dan ben je volledig in controle van de smaak die je wilt hebben
leg uit?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:57 schreef SanJuanDePasto het volgende:
Ik las ooit in de Panorama of Revu dat je die fles in de vaatwasser moet doen nadat je er drop in hebt gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |