Gut.. Wat zou dat jammer zijn zeg..quote:Op zondag 11 mei 2008 14:54 schreef schatje het volgende:
Begreep ik het nou goed dat Ricardo niet meer komt? Toen Huub in gesprek was met Amanda. Hij zei dat het wel vaker is voorgekomen dat gastspelers ineens niet meer terugkwamen. Amanda bevestigde dit.
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 11 mei 2008 14:58 schreef Scandalous het volgende:
Eigenlijk is het onnodig om te speculeren over wie er zou kunnen winnen. Brian en Amanda, maar vooral Brian is altijd beschermd en uit de wind gehouden. De redactie doet alles voor hen, en als je de uitzendingen kijkt dan is het eigenlijk alleen mogelijk dat Brian gaat winnen. Ze hebben hem anderhalf jaar in bescherming genomen en opgehemeld, dan gaan ze echt niet op het allerlaatste moment zijn handje loslaten en hem aan zijn lot overlaten.
Klopt ze moeten zich ff rustig houdenquote:Op zondag 11 mei 2008 15:10 schreef Desii het volgende:
[..]
daar heb je helemaal gelijk in![]()
maar gewoon je gedachten erover laten gaan, net doen of je niet weet van het hokje/schim, is wel leuk
Als ik het goed begrijp, hoeven ze weinig tv meer te maken..... ze gaan nu inlopen voor de halve finale
Cora en Jaap's moeder en Sandy geloof ik voor Brian.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:13 schreef tipsch het volgende:
Kwam er vandaag bezoek? Voor wie en wie?
Dank je. Ja, ik vond Sandy ook niet te harden.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Cora en Jaap's moeder en Sandy geloof ik voor Brian.
Die Sandy is echt zwaar irritant.
Ik heb er gewoon totaal geen vertrouwen in dat het eerlijk gaat verlopen, zeker met dat ge-SMSquote:Op zondag 11 mei 2008 15:10 schreef Desii het volgende:
[..]
daar heb je helemaal gelijk in![]()
maar gewoon je gedachten erover laten gaan, net doen of je niet weet van het hokje/schim, is wel leuk
Als ik het goed begrijp, hoeven ze weinig tv meer te maken..... ze gaan nu inlopen voor de halve finale
Hij heeft al een tijd geen les meer, volgens mij. B. heeft geen les nodig namelijk, die doet alles op 'gevoel'.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:35 schreef agter het volgende:
Na een jaar gitaarles bakt Brian er nog steeds niets van. Hij heeft nog steeds niet geleerd om zijn aanslag te dempen met zijn rechterhand.
Dus jij luistert liever naar Brian dan naar Claire? Ik dus niet, gewoon gezellig geneuzel van H en C op deze warme dag.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:32 schreef Eg_Wel het volgende:
Praat Brian alweer? Want ik begin een beetje moe van Clair te worden
Iemand hem überhaupt wel eens een barré akkoord zien spelen?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:35 schreef agter het volgende:
Na een jaar gitaarles bakt Brian er nog steeds niets van. Hij heeft nog steeds niet geleerd om zijn aanslag te dempen met zijn rechterhand.
Jayms was er eergisteren nog.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:36 schreef Spaarne het volgende:
Hij heeft al een tijd geen les meer, volgens mij. B. heeft geen les nodig namelijk, die doet alles op 'gevoel'.
Op zich is dat natuurlijk niet zo heel erg. Je doet iets omdat het ontspannend is. Of je er dan wel of niet goed in bent is niet zo heel relevant. Het geeft wel aan dat hij geen aanleg heeft voor het bespelen van dat instrument en dat zijn leercurve nogal laag is op dat gebied.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:35 schreef agter het volgende:
ja gezellig geklets, zonder de gouden kooi als onderwerp.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij luistert liever naar Brian dan naar Claire? Ik dus niet, gewoon gezellig geneuzel van H en C op deze warme dag.
Nee, zelfs toen die meepeelde met zo'n bandje op de electrische gitaar hield hij het bij open akkoorden. Op een electrische gitaar nog wel.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:38 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Iemand hem überhaupt wel eens een barré akkoord zien spelen?
Nou.. Ik vind Huub best wel aan te horen hoor, maar na een complete verhandeling over sterrenstelsels en explosies die wel een miljard jaar duren in het heelal komt Claire dan telkens met zo'n dooddoener..quote:Op zondag 11 mei 2008 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij luistert liever naar Brian dan naar Claire? Ik dus niet, gewoon gezellig geneuzel van H en C op deze warme dag.
Dat vindt FdW vast niet lief van Amanda.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:37 schreef agter het volgende:
Amanda heeft nog geen tijd gehad de bloemen van VOL uit te pakken:
en dat vind ik van jouw analyses, ze raken kant noch walquote:Op zondag 11 mei 2008 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ik Claire zie dan moet ik steeds denken aan de woorden die ze ooit uitsprak over "De zin van het leven". Ze was daar niet mee bezig, boeide haar allemaal niet zo. Dat woorden liggen zo in de lijn met haar speltechnisch gedrag......
Ze is lief, aardig, maar heel vaak o zo leeg......
Zo gaat ze dus met haar fans om.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:37 schreef agter het volgende:
Amanda heeft nog geen tijd gehad de bloemen van VOL uit te pakken:
[ link | afbeelding ]
Nou, dan is het helemaal suf zeg. En Amanda heeft haar bloemen nog niet in het water gezet? Dat zou Claire een moeten doen. Gaan B en A meteen zeuren over 'respect voor de fans'.quote:
Ach, ze heeft het vast erg druk gehad de laatste paar dagen...in het echt, zonder camera's, zou het vast beter gaan...quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:43 schreef jacq2 het volgende:
[..]
en dat vind ik van jouw analyses, ze raken kant noch wal
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:42 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Nou.. Ik vind Huub best wel aan te horen hoor, maar na een complete verhandeling over sterrenstelsels en explosies die wel een miljard jaar duren in het heelal komt Claire dan telkens met zo'n dooddoener..
C:"Ja maar weet je ik had toch ergens gezien dat het straks over is enzo."
H: "Hoe bedoel je?"
C: "Nou met het millieu enzo.."
"Sittin' on the dock off the bay", wil nog niet echt lukken hè?quote:
Oh maar ze hebben nog genoeg mooie daden van Brian liggen dus het zal niet zo moeilijk zijn om die dagen vol te maken!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt ze moeten zich ff rustig houden
De regie gaat het nog druk krijgen vanaf morgen.
Er zullen dagen komen ze dat ze gedurende de hele dag moeten gaan knippen en plakken voor de avond.
We gaan dus nog heel veel gescripte acties zien op de streams.
Ze gaan het nu samen zingen...quote:Op zondag 11 mei 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
"Sittin' on the dock off the bay", wil nog niet echt lukken hè?
Ik hoor hetquote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:
Dat zwembad ziet er toch wel verdomd aantrekkelijk uit.
Die compilatie uitzending was ook al zo eenzijdig. Brian romantisch met Nena, een romantische relaasie met Amanda, Brian de held die de arme zwerver aan een baan hielp (terwijl Huub hem terroriseerdequote:Op zondag 11 mei 2008 15:49 schreef trettie het volgende:
[..]
Oh maar ze hebben nog genoeg mooie daden van Brian liggen dus het zal niet zo moeilijk zijn om die dagen vol te maken!
En dan wat vet lelijke acties in flash back van die lelijke Huubje erdoor dan hebben ze zo een week aan uitzendingen bij elkaar hoor!!!!!![]()
![]()
Viel met trouwens op dat er geen aandacht aan Amanda besteed werd in die compilatie. Ze was alleen beeldvullend, maar geen aparte items of zo.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die compilatie uitzending was ook al zo eenzijdig. Brian romantisch met Nena, een romantische relaasie met Amanda, Brian de held die de arme zwerver aan een baan hielp (terwijl Huub hem terroriseerde) , Brian de winnende
kickboxer. En ik maar wachten op dat douche incident
Ja en heb je toen ook gezien dat ie dat niet bij kan houden omdat ie simpelweg geen gevoel voor ritme heeft?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:39 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, zelfs toen die meepeelde met zo'n bandje op de electrische gitaar hield hij het bij open akkoorden. Op een electrische gitaar nog wel.
Ja, inderdaad weinig Amanda. Ik zag wel wat tieten voorbij zwiepen, meer nietquote:Op zondag 11 mei 2008 15:53 schreef agter het volgende:
[..]
Viel met trouwens op dat er geen aandacht aan Amanda besteed werd in die compilatie. Ze was alleen beeldvullend, maar geen aparte items of zo.
Edit: zelfs Nadia kreeg meer zendtijd in die compilatie.
Dat geen-gevoel voor ritme merk je ook zo duidelijk bij het rappen en bij het mixen / dj-en.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:55 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja en heb je toen ook gezien dat ie dat niet bij kan houden omdat ie simpelweg geen gevoel voor ritme heeft?
Twee keer voorzichtig er langs aaien en dan pauzeert ie even weer en kijkt rond en denkt: toch wel lastig
om zomaar mee te moeten spelen.
Alle hulptroepen worden ingezet!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:57 schreef Spaarne het volgende:
Brian heeft het weer over Huub. Brian wil met Sandy berekeningen maken, want Sandy is wiskundeleraar. Nou, dat wordt wat. Brian gaat mama bellen en kijken of Kenniet en Sandy 2 uur mogen komen. Aman's zus komt morgen.
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:58 schreef Margo37 het volgende:
Met de achterdeur open hoor ik de buren in gesprek over DGK![]()
Die Huub ging Brian zo met een mes achterna
De manipulatie van de FEBO lukt dus goed. Die gevaarlijke Huub toch.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:58 schreef Margo37 het volgende:
Vergeet het karretje spannen niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:59 schreef Spaarne het volgende:
Brian hoopt dat Jaap niet meer in de manipulatie van Huub trapt. B: "Maar daar is Jaap wel scherper in geworden." In B's manipulatie trappen, dat mag dan weer wel.
Het bezoek komt om 4 uur.
Ik had bijna de neiging om aan het gesprek mee te doenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef Spaarne het volgende:
[..]
De manipulatie van de FEBO lukt dus goed. Die gevaarlijke Huub toch.
Dan kan je heel lang wachten dat gaat 'm niet worden over St Brian niets dan goeds!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die compilatie uitzending was ook al zo eenzijdig. Brian romantisch met Nena, een romantische relaasie met Amanda, Brian de held die de arme zwerver aan een baan hielp (terwijl Huub hem terroriseerde) , Brian de winnende
kickboxer. En ik maar wachten op dat douche incident
Niet op de man spelen.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:43 schreef jacq2 het volgende:
[..]
en dat vind ik van jouw analyses, ze raken kant noch wal
Is het niet waar dan? Ze hadden dat mes natuurlijk in z'n hand gemonteerd en later het gooien van die vuilnisbak ook. We weten toch allemaal dat Huubje niet zulke dingen doet.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef Spaarne het volgende:
[..]
De manipulatie van de FEBO lukt dus goed. Die gevaarlijke Huub toch.
Wat ben je mooi oranje. Helemaal klaar voor het EK zie ik.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:08 schreef akveor het volgende:
Stel dat Brian in staat is Amanda te dumpen door haar de minste punten te geven en hij haar over heeft gehaald hem de meeste punten te geven. (Wat wordt er tijdens het off stream golfen besproken?)
Wannner Jaap besluit dat Huub weg moet zal ie een groot deel van zijn punten aan Brian moeten geven.
Stel dat Brian nog een laatste rattenstreek uithaalt en het klaarspeelt Amanda te doen vertrekken.
DAN:gaat Brian met een veel hoger aantal punten de finale in. gaan de Amanda stemmers overlopen naar Brian kan de familie 50.000 euro inzetten die Brian aan het begin van het programma in zijn zak mocht steken krijgt ie msschien ook nog 20.000 vaan SMS-jes van een wazig forum krijgt hij voorkeurstemmen omdat hij de langstzittende is zullen de gekleurde TV uizendingen in zijn vorodeel zijn is de Villa Vandaag propaganda ook enorm in zijn voordeel
Huub kan weinig stemmen bij Claire vandaan halen. Moet het echt hebben van zijn die-hard fan base. Voor mij is Brian een echte rat die ik dus nooit zou vertrouwen (Hij heeft Jaap ook onverwacht proberen weg te stemmen). Brian heeft bewezen een rat te zijn voor mij zou dat een teken moeten zijn om Brian de minste punten te geven. Het lijkt mij namelijk sterk dat alle 43 procent overlopen naar Amanda.
Jaap heeft meer te vrezen van Brian dan Huub en bij Brian liggen voor hem de meeste kansen stemmen weg te halen (43%). Omdat wanneer Huub vertrekt Huub zal oproepen massaal voor Claire te gaan. Of helemaal niet meer te stemmen.
Een ander optie is Claire weg. Daar heeft Jaap ook niets aan. Want haar stemmen (4%) gaan naar Huub. Huub is in feite een veel kleiener gevaar dan Brian voor Jaap.
Met andere woorden de rat is niet te vertrouwen dus dumpen die handel.
Goedemiddag.
CORA's moeder. Zou Jaap's moeder toch niet komen? Hij mocht maar 2 gasten uitnodigen.quote:
Yep, ze is al eerder geweest en CORA lijkt in de verste verte niet op haar moeder. Misschien ook een actrice?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:14 schreef Ziet het volgende:
is dit cora's moeder??
waarom kent iedereen die?
is ze al eens geweest?
ze lijkt trouwens helemaal niet op haar
Ze is geweest toen met die oplichting dacht ik, was ergens in de late avond?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:14 schreef Ziet het volgende:
is dit cora's moeder??
waarom kent iedereen die?
is ze al eens geweest?
ze lijkt trouwens helemaal niet op haar
ahaquote:Op zondag 11 mei 2008 16:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ze is geweest toen met die oplichting dacht ik, was ergens in de late avond?
Ik dacht criminelenquote:Op zondag 11 mei 2008 16:23 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk, dat bezoek voor Jaap.
Je merkt meteen dat het leuke, normale mensen zijn.
Acherna zat hij Brian niet maar hij heeft er iig wel mee gedreigd, maar het gaat om het totale plaatjequote:Op zondag 11 mei 2008 16:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is het niet waar dan? Ze hadden dat mes natuurlijk in z'n hand gemonteerd en later het gooien van die vuilnisbak ook. We weten toch allemaal dat Huubje niet zulke dingen doet.
Yep, kun jij het nog volgen? Huub moet wrs weer vechten, leuk voor de reguliere.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoorde ik Aman zeggen dat Kenneth morgen komt?
Je avaquote:
Maar dat is niet in de uitzending geweest dus dat bestaat niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:25 schreef schatje het volgende:
Vallen Brian en Amanda er nu over dat Huub correct en superlief tegen Cora doet?
Mijn god zeg, die ene heeft snuivend van woede het adres van Cora op de streams genoemd en ze hebben haar samen bedreigd. Gezien moederdag ook niet de moeder van Lieke te vergeten. Ook zij is door Brian bedreigd vanwege het gestolen zouden hebben van een armband.
Dat smerige mannetje sprak haar met 'u' aan, terwijl hij zijn eigen schoonmoeder 'stinkhoer' noemt.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:25 schreef schatje het volgende:
Vallen Brian en Amanda er nu over dat Huub correct en superlief tegen Cora doet?
Ja joh trek alles even uit de context.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat smerige mannetje sprak haar met 'u' aan, terwijl hij zijn eigen schoonmoeder 'stinkhoer' noemt.
Dat vieze mannetje is alleen maar bezig met symphatiestemmen winnen.
Huub.
Dat heeft Brian behaald in de laatste PP:quote:Op zondag 11 mei 2008 16:30 schreef jassy het volgende:
Waar halen jullie trouwens die 43% van Brian vandaan? Is dat een tussenstand ofzo?
uitslag laatste popoquote:Op zondag 11 mei 2008 16:30 schreef jassy het volgende:
Waar halen jullie trouwens die 43% van Brian vandaan? Is dat een tussenstand ofzo?
quote:
Er mogen maar 2 personen per dag komen en er mogen maar 300 CP's per dag uitgegeven worden....quote:Op zondag 11 mei 2008 16:32 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moeder Cora. Moeder Jaap is er niet. Zouden zij en Jaap nog steeds ruzie hebben?
Dank jullie wel, dus het was toch wel de PoPo. Ik zat al te denken, kan toch niet waar zijn!quote:Op zondag 11 mei 2008 16:31 schreef Desii het volgende:
[..]
uitslag laatste popo
Brian 43%
Huub 23%
rest daaronder
Dat dacht ik al. Mora (die eigenlijk Henny heet) is wel felrealistischquote:Op zondag 11 mei 2008 16:36 schreef Dementor het volgende:
Ze hebben het over de sms polls.
Jaap: ik heb nog nooit een notaris gesproken
Die poll klopt voor geen meter. Huub komt maar af en toe voorbij, Brian en Amanda veel vaker.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:36 schreef Disana het volgende:
Cora vertelt dat de MSN poll Brian als winnaar aanwijst.
Dat vat ik nietquote:Op zondag 11 mei 2008 16:39 schreef Spaarne het volgende:
Cora vindt de tv-kijkers genuanceerder.
Ik ook niet. Maar ze zei het wel. De streamers zijn 'dommer dan dom' ofzo.quote:
Iemand wilde even kijken of die knop het wel doet zodra het nodig is?quote:
Nu pas?quote:
Dan is het elke avond ruzie, als Huub allemaal leest wat B en A hebben gekregen aan freebies en versoepelingen draait hij door.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:44 schreef akveor het volgende:
Ik zou zeggen geef die wannabees de laatste week maar toegang tot het Interenet en alle fora.
Precies.... ze moeten nu niet beginnen te emmeren.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen het dus niet meer over de percentages op de fora hebben.
Mora: Iedereen weet dit toch, spelinfo vind ik wat anders.
Ja doei, Huub en Claire hebben de brief van Rico niet gelezen, zij wel.
Zie jij dat ergens staan op Nowlive dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:45 schreef akveor het volgende:
De moeder komt elke dag op VV en NL... en toch wet ze niet te vertellen dat er veel SMS-jes gespaard worden.
Grappig dat ze alleen over de percentages op de fora praten, wie denk je wie meer op Brian stemt en hoeveel meer stemmen levert dat op? Juist, de tv kijkers!quote:Op zondag 11 mei 2008 16:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... ze moeten nu niet beginnen te emmeren.
Laat toch kletsen. Dit is allemaal de schuld van Mr. D aka LS, walgelijk die hetze tegen Sly en Huub.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zit veel op NL maar ik kan werkelijk niemand noemen die smsjes spaart, wel is er een suggestie gedaan om geen kadootjes meer te kopen en dat geld aan sms te besteden. Dan praat ik over 1 tot 10 pp! Daar is niet eens op in gegaan, het slaat werkelijk echt nergens op. Kortom: er word niet gespaard voor smsjes!
Ben die roddel zo zat langzamerhand.
Ik denk dat Cora daarmee volledig gelijk heeft. De mensen die alleen de tv-uitzendingen kijken zien het programma veel meer als wat het is: een half uurtje een combinatie van real-life en soap. Zij kunnen afstand nemen van de personages en zijn derhalve een stuk minder gekleurd in hun oordeel dan degenene die de gouden kooi dag en nacht gefascineerd of geobseerd volgen via streams en/of fora.quote:
er wordt wel een sms-actie opgestart hoor...... kijk maar bij acties voor je favorietquote:Op zondag 11 mei 2008 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zit veel op NL maar ik kan werkelijk niemand noemen die smsjes spaart, wel is er een suggestie gedaan om geen kadootjes meer te kopen en dat geld aan sms te besteden. Dan praat ik over 1 tot 10 pp! Daar is niet eens op in gegaan, het slaat werkelijk echt nergens op. Kortom: er word niet gespaard voor smsjes!
Ben die roddel zo zat langzamerhand.
Misrekening Jaap.. Niemand houdt van jullie, en er is niemand die na de kooi nog wil betalen om jullie te zien vrees ikquote:Op zondag 11 mei 2008 16:48 schreef Dementor het volgende:
Jaap: de boekingen vallen heel erg tegen op dit moment, kroegeigenaren willen weten wie de winnaar is.
Daar gokt Ome Sjon ook op, dat weet jij en dat weet ik. Brian, de winnaar van DGK.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:52 schreef humberto.tan het volgende:
knip
Het is natuurlijk wel bijzonder jammer dat de groep die het meest genuanceerd kan oordelen erg eenzijdige en gekleurde beelden te zien krijgt, maar dat ligt niet aan hen.
Mooi gezegd.... zij kunnen het ook niet helpen dat zij gekleurde beelden te zien krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:52 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik denk dat Cora daarmee volledig gelijk heeft. De mensen die alleen de tv-uitzendingen kijken zien het programma veel meer als wat het is: een half uurtje een combinatie van real-life en soap. Zij kunnen afstand nemen van de personages en zijn derhalve een stuk minder gekleurd in hun oordeel dan degenene die de gouden kooi dag en nacht gefascineerd of geobseerd volgen via streams en/of fora.
Het ontbreken van de nuance zie je ook compleet terug op alle fora. Het bedreigen van bewoners, het uitschelden van bewoners, het afgeven van producenten waarvan men vermoedt dat die verantwoordelijk zijn voor bepaalde beslissingen enz.
Het is natuurlijk wel bijzonder jammer dat de groep die het meest genuanceerd kan oordelen erg eenzijdige en gekleurde beelden te zien krijgt, maar dat ligt niet aan hen.
Ga er maar van uit dat Brain wint! Wie vinden de tv kijkers het leukste? Jaap vinden ze grappig, Amanda schattig, Huub een driftkikker, Claire nikszeggend.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
Het zou wel enorm zuur zijn als Brian wint dankzij eenmalige kijkers.
klopt, daar heeft ze gelijk inquote:Op zondag 11 mei 2008 16:52 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik denk dat Cora daarmee volledig gelijk heeft. De mensen die alleen de tv-uitzendingen kijken zien het programma veel meer als wat het is: een half uurtje een combinatie van real-life en soap. Zij kunnen afstand nemen van de personages en zijn derhalve een stuk minder gekleurd in hun oordeel dan degenene die de gouden kooi dag en nacht gefascineerd of geobseerd volgen via streams en/of fora.
Het ontbreken van de nuance zie je ook compleet terug op alle fora. Het bedreigen van bewoners, het uitschelden van bewoners, het afgeven van producenten waarvan men vermoedt dat die verantwoordelijk zijn voor bepaalde beslissingen enz.
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:58 schreef Dementor het volgende:
Als Huub niet wint dankzij gekloot met beelden en sms polls flipt hij door.
Jemig, je hebt gelijk, er lopen 2 aktie's zelfs, schat bijelkaar dan 120 mensen.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:53 schreef Desii het volgende:
[..]
er wordt wel een sms-actie opgestart hoor...... kijk maar bij acties voor je favoriet
Als Brian wint dan flip ik doorquote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Ziet het volgende:
[..]
als brian wint dan flipt hij door (gouden pak en stropdas)
Yep, heel even over een bank, bed, plasmascherm en een auto. Jaap zoekt nog sponsoren.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Eg_Wel het volgende:
Hebben Jaap en gezelschap het al over iets anders gehad dan polls en percentages eigenlijk?
Voor mij is het maar een tv-spelletje (en heel veel leuke uren hierquote:
ik heb geen idee hoeveel hoeveel mensen ze verwachten die gaan smsen...quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, je hebt gelijk, er lopen 2 aktie's zelfs, schat bijelkaar dan 120 mensen.
Maar dat is een speld in een hooiberg alsnog tegenover de tv kijkers.
Op FOK! zul je echt niet de enige zijn en wat denk je van NL?quote:
Daarom moeten ze tijdens de finale ook met een tussenstand komenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op FOK! zul je echt niet de enige zijn en wat denk je van NL?
Zeer verwijtbaar inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Jaap wil dat Sjoerd gaat uitzoeken hoe groot de fanbase van Huub is. Nou in samenwerking met LS zeker. Dat is exit Huub en Brian als groteoverwinnar. Ik baal zo van die LS. Hij snapt geen reet van het spel maar denkt wel Jaap van informatie te kunnen voorzien. Zij persoonlijke haat tegen Huub is groter dan het belang van eerlijke informatie aan Jaap.
120 keeer 50 euro gemiddeld maakt 6000 en dat lijkt me peanuts tegen die 50.000 euro die Brian al eerder heeft op gestreken. Laat iemand dat aan Jaap vertrellen en hij is om. (Ik heb palma al aangeschreven... misschien kunnen meer mensen Palma een mail sturen op d'r Hyves dat ze jaap voor die 50.0000 moet waarschuwen)quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, je hebt gelijk, er lopen 2 aktie's zelfs, schat bijelkaar dan 120 mensen.
Ik geloof dat ik niet eens de finale kijk, misschien heel af en toe een stukje maar lijkt mij niet goed voor mijn hart.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom moeten ze tijdens de finale ook met een tussenstand komen
Wil je mij niet zo verwennen met van die grote komplimenten?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Jaap wil dat Sjoerd gaat uitzoeken hoe groot de fanbase van Huub is. Nou in samenwerking met LS zeker. Dat is exit Huub en Brian als groteoverwinnar. Ik baal zo van die LS. Hij snapt geen reet van het spel maar denkt wel Jaap van informatie te kunnen voorzien. Zij persoonlijke haat tegen Huub is groter dan het belang van eerlijke informatie aan Jaap.
tuurlijk.....quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Maf hm. Die persoonlijke haat van LS/MrD tegen Huub. In het begin van DGK was het een vreemde maar wel grappige man. Altijd over z'n hondje en kat praten. En fotootjes plaatsen. Maar hij is helemaal doorgedraaid.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Roevka op de barricades, Leve de Republiek.quote:
Hoezo tuurlijk? ik heb geen idee wat die mensen hebben gedokt maar met aktie's zat dat tussen 1 en 10 euro dus zo'n berg is het nou ook weer niet.quote:
Ik snap gewoon neit dat Jaap volledig met Huub heeft gespeeld. Ik weet zeker dat wannneer Jaap dat gedaan had ze samen veel meer procenten hadden gekregen en dat er Huub fans volledig over waren gelopen naar Jaap.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:09 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Maf hm. Die persoonlijke haat van LS/MrD tegen Huub. In het begin van DGK was het een vreemde maar wel grappige man. Altijd over z'n hondje en kat praten. En fotootjes plaatsen. Maar hij is helemaal doorgedraaid.
Als Brian wint, ben ik benieuwd of hij nog een afschuwelijker persoon kan worden dan hij al is. En ik ben ook heel benieuwd of de lont- en talentloze een tv-carriere gaat krijgen en zo ja, als wat.
Je bent in de war met een druppel op een hete hooibergquote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ze kijken met argusogen naar het politiek correcte gedrag van Huub. Wat is het toch een sneu stel.quote:
Ik ben idd de laatste week erg fanatiek tegen die corrupte bende. Er moet toch iemand tegengas geven aan sommige van die sukkels. En alle hulp is welkom. (Ik heb zelfs telefonisch contact gehad met Sly).quote:Op zondag 11 mei 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Roevka op de barricades, Leve de Republiek.![]()
On Topic:
Amanda: Huub moet zo snel mogelijk geloosd worden.
En daar hebben ze natuurlijk ook helemaal gelijk in, maar dat is ook precies de rol die Huub vervult in het spel. Alle bewoners zijn ooit gekozen om te voldoen aan een bepaald type dat door de producenten gezocht werd. Bij Claire en Lieke is me nooit echt duidelijk geworden of die rol meer inhield dan vriendin van Huub spelen, maar misschien was dat ook wel de enige functie, zodat er in de uitzendingen extra kan worden gewezen op zijn vreemdgaan.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooi gezegd.... zij kunnen het ook niet helpen dat zij gekleurde beelden te zien krijgen.
Alle TV kijkers die met regelmaat DGK kijken die ik ken vinden Huub een eikel.
Dat moest Cora van Jaap zeggen omdat Brian ernaast stond..quote:Op zondag 11 mei 2008 17:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap vraagt Cora nog ff snel wie ie er uit moet stemmen... Cora zegt ja Huub
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:13 schreef Dementor het volgende:
Tja Akveor je maakt wel een punt.
Iedereen daar behalve Brian staat minstens op 50.000 euro achterstand in smsjes.
Hoeveel kost een DGK smsje?
Alleen maar omdat Brian erbij stond, daarom vroeg Jaap het expres.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap vraagt Cora nog ff snel wie ie er uit moet stemmen... Cora zegt ja Huub
Dan leent hij ergens 50k en lost het later in.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:18 schreef Borga het volgende:
[..]
ik denk niet dat het geld al is uitgekeerd. Volgens mij krijgt hij dat pas 1 jaar na afloop van de 'show'
Boef.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:13 schreef Borga het volgende:
Je bent in de war met een druppel op een hete hooiberg
ik denk dat de haat voor Huub voort komt uit een conflikt met sly van nowlive.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
helemaal eens... plots wel de finale aanpassen maar het karakter Slinkse Huub in stand houden. Iets waar ik me ook over heb uitgesproken op NL radio. Het is ronduit schandalig.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:16 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
KNIP.
Waar de producenten wat mij betreft hun grote zwakte tonen is dat ze niet in staat zijn een rol bij te stellen. Iemand die niet voldoet aan zijn rol en onvoldoende tv oplevert wordt uit het programma weggeschreven, maar als iemand die blijkbaar wel interessant genoeg is voor tv compleet niet overeenkomt met zijn rol dan wordt er gewoon net zolang geknipt en geplakt tot er op tv een compleet andere persoon te zien is dan op de streams.
KNIP
Heuuuuurrrrrlijk.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Boef.
Jaap wil weten wie hij weg moet stemmen, CORA reageert niet.
Heerlijk hè, een hele dag al zonder die pisnicht? Ik ben bangdat hij niet meer terugkomt na de bedreigingen van zijn broertje richting José.
Heuuuuurrrrrlijk..quote:Op zondag 11 mei 2008 17:19 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk hè, een hele dag al zonder die pisnicht?
nee, opletten dat was brian.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht dat Huub zich afzijdig zou houden van dit bezoek.
Kon dat mannetje het weer niet laten.
Dan moet je die site van Jaap eens bekijken. Alleen de woorden 'haatzaaien' en 'hetze' zijn daarbij op hun plaats.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:20 schreef blomst het volgende:
[..]
ik denk dat de haat voor Huub voort komt uit een conflikt met sly van nowlive.
Maar ik kan er naast zitten.
Maakt niet uit... die 50K liggen in het verschiet. Ik meende trouwens wel dat ie dat had gekregen. Ik moet ook steeds denken aam Nicolaas over het geld wat niet zou komen en zo maar staat me niet helder voor de geest.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:18 schreef Borga het volgende:
[..]
ik denk niet dat het geld al is uitgekeerd. Volgens mij krijgt hij dat pas 1 jaar na afloop van de 'show'
En op andere sites van een miljonair zijn ze allemaal wel heel objectief over de tegenspelers...quote:Op zondag 11 mei 2008 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je die site van Jaap eens bekijken. Alleen de woorden 'haatzaaien' en 'hetze' zijn daarbij op hun plaats.
Dan heb ik te lang in mijn hangmatje gelegen in de volle zonquote:Op zondag 11 mei 2008 17:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Je bent in de war met een druppel op een hete hooiberg
Dimitri??? Wat denk je van de dreigementen van broertjelief van Ricardo richting José.....?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:23 schreef agter het volgende:
Ricardo?
Het lijkt mij volstrek normaal dat RTL hem aangesproken heeft op zijn gedrag naar het personeel (Dimitri) toe. Ricardo is geen miljonair, hij is enkel maar gastspeler. Met Miljonair-allures.
Een wannabe dus.
die eer krijgt simpel niet, op die site kom ik niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je die site van Jaap eens bekijken. Alleen de woorden 'haatzaaien' en 'hetze' zijn daarbij op hun plaats.
Ach ze doen in ieder geval niet alsof ze gehackt zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En op andere sites van een miljonair zijn ze allemaal wel heel objectief over de tegenspelers...
Mayonaise Buik? Ik denk eerder aan een chips pensquote:Op zondag 11 mei 2008 17:24 schreef Smash-it het volgende:
Zag ik dit goed? Claire eet een chocolade-reep o.i.d., biedt Huub een stukje aan en hij zegt vervolgens 'you shouldn't eat that!'. Why not? Omdat A vindt dat C een mayonaise buik heeft?
Zeg maar dat het niet zo is. De mogelijkheid is er zeker.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Die aanname dat de 50.000 euro voor Brians moeder aangewend gaat worden voor sms-jes.
Wat doet ze daar?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:29 schreef Kinga het volgende:
OMG. RoekiePoekie bij life en cooking
Dat wijf is echt overal1
Had ze het over DGK of was ze slecht figurant?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:29 schreef Kinga het volgende:
OMG. RoekiePoekie bij life en cooking
Dat wijf is echt overal1
hee, woon vlak bij je in de buurtquote:Op zondag 11 mei 2008 17:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Maakt niet uit... die 50K liggen in het verschiet. Ik meende trouwens wel dat ie dat had gekregen. Ik moet ook steeds denken aam Nicolaas over het geld wat niet zou komen en zo maar staat me niet helder voor de geest.
Maar het maakt me ook niet uit... de suggestie dat Brian over 50K kan beschikken zou voor Jaap een reden zijn om Brian weg te sturen. In oorlog, voetbal en DGK lijkt alles geoorloofd.
Als iemand dat de villa inkrijgt...
50 K minus kansspelbelasting... in 2006 nog 25 procent, inmiddels 29 procent.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Maakt niet uit... die 50K liggen in het verschiet. Ik meende trouwens wel dat ie dat had gekregen. Ik moet ook steeds denken aam Nicolaas over het geld wat niet zou komen en zo maar staat me niet helder voor de geest.
Maar het maakt me ook niet uit... de suggestie dat Brian over 50K kan beschikken zou voor Jaap een reden zijn om Brian weg te sturen. In oorlog, voetbal en DGK lijkt alles geoorloofd.
Als iemand dat de villa inkrijgt...
Daar geloof ik dus niets van, dat jankverhaal het Brian gewoon opgehangen.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
50 K minus kansspelbelasting... in 2006 nog 25 procent, inmiddels 29 procent.
Maar volgens mij was die 50 K gebruikt om z'n moeders problemen op te lossen en haar hierheen te laten verhuizen.
Mudjahadien ?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
styling tips van mike de boer ofzo....
Roekshana Muradin heet ze.
Of je het gelooft of niet maakt niet uit, maar die kansspelbelasting gaat er wel af... het is dus max. ¤ 37.500,=quote:Op zondag 11 mei 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niets van, dat jankverhaal het Brian gewoon opgehangen.
Wie hebben er eten besteld dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:34 schreef Smash-it het volgende:
A: Skattie, gaat goed met je wangie he? Poeeeeeee!
B: Poeeeee (geirriteerde imitatie, zijn blik was priceless)
Daarna zei B dat ze over een half uur gaan bellen, maar A zegt dan gaan we eten, het is al besteld.
Fijn, als je een naam weet, vind je nog eens wat.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
styling tips van mike de boer ofzo....
Roekshana Muradin heet ze.
dat zeggen we nietquote:
Precies... was een mooie aktie. Maar het ligt er te dik boven op.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ze doen in ieder geval niet alsof ze gehackt zijn.
Ach ja, Netty wordt zo gebeld. En Sandy en Kenniet komen morgen. Duzzzzzzzzzzzzzz.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Brian hecht niet zoveel waarde aan de uitspraak van CORA dat ze Huub weg moeten stemmen. Voor hetzelfde geld zei zei Brian toen dezelfde vraag aan haar gesteld werd toen Huub erbij stond.
Amanda: Ach, daar komen we toch wel achter wat CORA gezegd heeft.
Nou vraag ik je.......
Whehe attention whore.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:39 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Fijn, als je een naam weet, vind je nog eens wat.
[ link | afbeelding ]
Omdat Claire veel last van puistjes heeft. En ze zelf heeft verteld dat ze die vooral van chocolade krijgt.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:24 schreef Smash-it het volgende:
Zag ik dit goed? Claire eet een chocolade-reep o.i.d., biedt Huub een stukje aan en hij zegt vervolgens 'you shouldn't eat that!'. Why not? Omdat A vindt dat C een mayonaise buik heeft?
Ze heeft geprobeerd Miss weet ik veel wat te worden.quote:
Ahaa.. nou vooruit dan maarquote:Op zondag 11 mei 2008 17:41 schreef mazaru het volgende:
Omdat Claire veel last van puistjes heeft. En ze zelf heeft verteld dat ze die vooral van chocolade krijgt.
Goed voor jou! Maare.. Neem het niet allemaal te serieus he...quote:Op zondag 11 mei 2008 17:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... was een mooie aktie. Maar het ligt er te dik boven op.
Huubfans die Sly te kakken zetten?![]()
Het leek meer op persoonlijke wraak.
Ik heb met Sly een kwartier aan de telefoon gehangen en gezegd dat ie er niet in moest trappen. Dat ie de hele hetze tegen hem met rust moet laten en het dan vanzelf wel doodbloed. Immers het is geen toeval dat het in de laatste 2 weken gebeurd. Waarschijnlijk zal wat er speelt tussen Sly en LS over 2 weken helemaal niet meer aan de orde zijn. LS maakt handig gebruik van het ego van Sly. Sly is te emotioneel om zich te verdedigen en trapt dan steeds weer in die val. Ik heb gezegd dat ie er mee moet kappen of iemand voor hem het woord moet laten doen. Dat zijn manier van woordvoeren NL en Huub beschadigd.
Plan een 10 uitvoering een 2
zei zijquote:Op zondag 11 mei 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Brian hecht niet zoveel waarde aan de uitspraak van CORA dat ze Huub weg moeten stemmen. Voor hetzelfde geld zei zei Brian toen dezelfde vraag aan haar gesteld werd toen Huub erbij stond.
Amanda: Ach, daar komen we toch wel achter wat CORA gezegd heeft.
Nou vraag ik je.......
Ik doe even een Mark van Rinsummetjequote:Op zondag 11 mei 2008 17:45 schreef akveor het volgende:
Wahoo mij bericht prominent aanwezig in een item op Nowlive.
http://www.nowlive.eu/nieuws/5046
Ach dan zie je ook weer eens wat een gespuis er in de kooi zit.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:45 schreef JaapLiekefan het volgende:
ik zag net dit filmpje..
dit is toch niet normaal meer?
Het eerste waarop Nicolaas Brian aansprak bij zijn terugkeer in de villa was het gluiperige gedrag van Brian. Als voorbeeld noemde hij de 50k om mamaNetty naar Nederland te halen terwijl ze hier allang zat. Ik begreep hier dat die 50.000 uiteindelijk gebruikt is om schulden (studie + zijn bedrijfje?) af te betalen, maar ik weet niet waarop die verhalen gebaseerd zijn, wellicht op gesprekken van Brian met zijn vrienden die op bezoek kwamen.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
50 K minus kansspelbelasting... in 2006 nog 25 procent, inmiddels 29 procent.
Maar volgens mij was die 50 K gebruikt om z'n moeders problemen op te lossen en haar hierheen te laten verhuizen.
Alweer? Hij heeft vanmiddag al 1 1/2 uur bij de FEBO gezeten.quote:
Toeval bestaat niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:49 schreef neehe het volgende:
Cora was nog maar net weg of Amandel moest naar de FEBO, en daarna Brian.
Cora zit neem ik aan ook nog bij de FEBO ,wat toevallig.
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:39 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Fijn, als je een naam weet, vind je nog eens wat.
[ link | afbeelding ]
Wa's dat akveor?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:45 schreef akveor het volgende:
Wahoo mij bericht prominent aanwezig in een item op Nowlive.
http://www.nowlive.eu/nieuws/5046
Begin je er weer overquote:Op zondag 11 mei 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Het is pikstaanderig weer
Nee, die puistjes krijgt ze omdat ze vroeger heel veel in zee heeft gezwommen. Oohh nee, daar heeft ze nu die mooi bruine benen van, ik was even in de warquote:Op zondag 11 mei 2008 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat Claire veel last van puistjes heeft. En ze zelf heeft verteld dat ze die vooral van chocolade krijgt.
Ik vind het wel grappig eigenlijk. Voor de mensen die het geluid niet durven aan te zetten: het is My heart will go on en ze zingt er nog eens bij..quote:Op zondag 11 mei 2008 17:59 schreef Dementor het volgende:
Dellie speelt piano maar ik geloof er niks van sorry
Das mooi, neem ik een avondje vrij van de streams...quote:Op zondag 11 mei 2008 18:04 schreef Smash-it het volgende:
Dinsdagmiddag komen Dennis en Nadia waarschijnlijk. Dennis uitgenodigt door Jaap, Nadia door Amanda.
Het kan niet op in de laatste week.Omdat die kneus van een Brian steeds niet hoefde te betalen,kan hij nu mooi alles opmaken en maar informatie vragen.Wat hij er aan heeft ,mag Joost weten.Achter weet allang wie ze er donderdag uit laten gaan.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:04 schreef Smash-it het volgende:
Dinsdagmiddag komen Dennis en Nadia waarschijnlijk. Dennis uitgenodigt door Jaap, Nadia door Amanda.
zie je huub en clair iemand uitnodigen? doet alleen de rest,die weten dat ze er nog in zitten na de 15 dequote:Op zondag 11 mei 2008 18:11 schreef T-lex het volgende:
Ze zijn allemaal die CP's er doorheen aan het jassen.![]()
Maar snap één ding niet...als je als stelletje slim bent hou je toch juist nog ff je punten bij je voor het geval 1 van de 2 er uit moet de 15e. Dan kan je in ieder geval mekaar nog lekker bellen en mekaar zien in die laatste week voor de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |