Heuuuuurrrrrlijk.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Boef.
Jaap wil weten wie hij weg moet stemmen, CORA reageert niet.
Heerlijk hè, een hele dag al zonder die pisnicht? Ik ben bangdat hij niet meer terugkomt na de bedreigingen van zijn broertje richting José.
Heuuuuurrrrrlijk..quote:Op zondag 11 mei 2008 17:19 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk hè, een hele dag al zonder die pisnicht?
nee, opletten dat was brian.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht dat Huub zich afzijdig zou houden van dit bezoek.
Kon dat mannetje het weer niet laten.
Dan moet je die site van Jaap eens bekijken. Alleen de woorden 'haatzaaien' en 'hetze' zijn daarbij op hun plaats.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:20 schreef blomst het volgende:
[..]
ik denk dat de haat voor Huub voort komt uit een conflikt met sly van nowlive.
Maar ik kan er naast zitten.
Maakt niet uit... die 50K liggen in het verschiet. Ik meende trouwens wel dat ie dat had gekregen. Ik moet ook steeds denken aam Nicolaas over het geld wat niet zou komen en zo maar staat me niet helder voor de geest.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:18 schreef Borga het volgende:
[..]
ik denk niet dat het geld al is uitgekeerd. Volgens mij krijgt hij dat pas 1 jaar na afloop van de 'show'
En op andere sites van een miljonair zijn ze allemaal wel heel objectief over de tegenspelers...quote:Op zondag 11 mei 2008 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je die site van Jaap eens bekijken. Alleen de woorden 'haatzaaien' en 'hetze' zijn daarbij op hun plaats.
Dan heb ik te lang in mijn hangmatje gelegen in de volle zonquote:Op zondag 11 mei 2008 17:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Je bent in de war met een druppel op een hete hooiberg
Dimitri??? Wat denk je van de dreigementen van broertjelief van Ricardo richting José.....?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:23 schreef agter het volgende:
Ricardo?
Het lijkt mij volstrek normaal dat RTL hem aangesproken heeft op zijn gedrag naar het personeel (Dimitri) toe. Ricardo is geen miljonair, hij is enkel maar gastspeler. Met Miljonair-allures.
Een wannabe dus.
die eer krijgt simpel niet, op die site kom ik niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je die site van Jaap eens bekijken. Alleen de woorden 'haatzaaien' en 'hetze' zijn daarbij op hun plaats.
Ach ze doen in ieder geval niet alsof ze gehackt zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En op andere sites van een miljonair zijn ze allemaal wel heel objectief over de tegenspelers...
Mayonaise Buik? Ik denk eerder aan een chips pensquote:Op zondag 11 mei 2008 17:24 schreef Smash-it het volgende:
Zag ik dit goed? Claire eet een chocolade-reep o.i.d., biedt Huub een stukje aan en hij zegt vervolgens 'you shouldn't eat that!'. Why not? Omdat A vindt dat C een mayonaise buik heeft?
Zeg maar dat het niet zo is. De mogelijkheid is er zeker.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Die aanname dat de 50.000 euro voor Brians moeder aangewend gaat worden voor sms-jes.
Wat doet ze daar?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:29 schreef Kinga het volgende:
OMG. RoekiePoekie bij life en cooking
Dat wijf is echt overal1
Had ze het over DGK of was ze slecht figurant?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:29 schreef Kinga het volgende:
OMG. RoekiePoekie bij life en cooking
Dat wijf is echt overal1
hee, woon vlak bij je in de buurtquote:Op zondag 11 mei 2008 17:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Maakt niet uit... die 50K liggen in het verschiet. Ik meende trouwens wel dat ie dat had gekregen. Ik moet ook steeds denken aam Nicolaas over het geld wat niet zou komen en zo maar staat me niet helder voor de geest.
Maar het maakt me ook niet uit... de suggestie dat Brian over 50K kan beschikken zou voor Jaap een reden zijn om Brian weg te sturen. In oorlog, voetbal en DGK lijkt alles geoorloofd.
Als iemand dat de villa inkrijgt...
50 K minus kansspelbelasting... in 2006 nog 25 procent, inmiddels 29 procent.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Maakt niet uit... die 50K liggen in het verschiet. Ik meende trouwens wel dat ie dat had gekregen. Ik moet ook steeds denken aam Nicolaas over het geld wat niet zou komen en zo maar staat me niet helder voor de geest.
Maar het maakt me ook niet uit... de suggestie dat Brian over 50K kan beschikken zou voor Jaap een reden zijn om Brian weg te sturen. In oorlog, voetbal en DGK lijkt alles geoorloofd.
Als iemand dat de villa inkrijgt...
Daar geloof ik dus niets van, dat jankverhaal het Brian gewoon opgehangen.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
50 K minus kansspelbelasting... in 2006 nog 25 procent, inmiddels 29 procent.
Maar volgens mij was die 50 K gebruikt om z'n moeders problemen op te lossen en haar hierheen te laten verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |