Yep, kun jij het nog volgen? Huub moet wrs weer vechten, leuk voor de reguliere.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:23 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoorde ik Aman zeggen dat Kenneth morgen komt?
Je avaquote:
Maar dat is niet in de uitzending geweest dus dat bestaat niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:25 schreef schatje het volgende:
Vallen Brian en Amanda er nu over dat Huub correct en superlief tegen Cora doet?
Mijn god zeg, die ene heeft snuivend van woede het adres van Cora op de streams genoemd en ze hebben haar samen bedreigd. Gezien moederdag ook niet de moeder van Lieke te vergeten. Ook zij is door Brian bedreigd vanwege het gestolen zouden hebben van een armband.
Dat smerige mannetje sprak haar met 'u' aan, terwijl hij zijn eigen schoonmoeder 'stinkhoer' noemt.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:25 schreef schatje het volgende:
Vallen Brian en Amanda er nu over dat Huub correct en superlief tegen Cora doet?
Ja joh trek alles even uit de context.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat smerige mannetje sprak haar met 'u' aan, terwijl hij zijn eigen schoonmoeder 'stinkhoer' noemt.
Dat vieze mannetje is alleen maar bezig met symphatiestemmen winnen.
Huub.
Dat heeft Brian behaald in de laatste PP:quote:Op zondag 11 mei 2008 16:30 schreef jassy het volgende:
Waar halen jullie trouwens die 43% van Brian vandaan? Is dat een tussenstand ofzo?
uitslag laatste popoquote:Op zondag 11 mei 2008 16:30 schreef jassy het volgende:
Waar halen jullie trouwens die 43% van Brian vandaan? Is dat een tussenstand ofzo?
quote:
Er mogen maar 2 personen per dag komen en er mogen maar 300 CP's per dag uitgegeven worden....quote:Op zondag 11 mei 2008 16:32 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moeder Cora. Moeder Jaap is er niet. Zouden zij en Jaap nog steeds ruzie hebben?
Dank jullie wel, dus het was toch wel de PoPo. Ik zat al te denken, kan toch niet waar zijn!quote:Op zondag 11 mei 2008 16:31 schreef Desii het volgende:
[..]
uitslag laatste popo
Brian 43%
Huub 23%
rest daaronder
Dat dacht ik al. Mora (die eigenlijk Henny heet) is wel felrealistischquote:Op zondag 11 mei 2008 16:36 schreef Dementor het volgende:
Ze hebben het over de sms polls.
Jaap: ik heb nog nooit een notaris gesproken
Die poll klopt voor geen meter. Huub komt maar af en toe voorbij, Brian en Amanda veel vaker.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:36 schreef Disana het volgende:
Cora vertelt dat de MSN poll Brian als winnaar aanwijst.
Dat vat ik nietquote:Op zondag 11 mei 2008 16:39 schreef Spaarne het volgende:
Cora vindt de tv-kijkers genuanceerder.
Ik ook niet. Maar ze zei het wel. De streamers zijn 'dommer dan dom' ofzo.quote:
Iemand wilde even kijken of die knop het wel doet zodra het nodig is?quote:
Nu pas?quote:
Dan is het elke avond ruzie, als Huub allemaal leest wat B en A hebben gekregen aan freebies en versoepelingen draait hij door.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:44 schreef akveor het volgende:
Ik zou zeggen geef die wannabees de laatste week maar toegang tot het Interenet en alle fora.
Precies.... ze moeten nu niet beginnen te emmeren.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen het dus niet meer over de percentages op de fora hebben.
Mora: Iedereen weet dit toch, spelinfo vind ik wat anders.
Ja doei, Huub en Claire hebben de brief van Rico niet gelezen, zij wel.
Zie jij dat ergens staan op Nowlive dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:45 schreef akveor het volgende:
De moeder komt elke dag op VV en NL... en toch wet ze niet te vertellen dat er veel SMS-jes gespaard worden.
Grappig dat ze alleen over de percentages op de fora praten, wie denk je wie meer op Brian stemt en hoeveel meer stemmen levert dat op? Juist, de tv kijkers!quote:Op zondag 11 mei 2008 16:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... ze moeten nu niet beginnen te emmeren.
Laat toch kletsen. Dit is allemaal de schuld van Mr. D aka LS, walgelijk die hetze tegen Sly en Huub.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zit veel op NL maar ik kan werkelijk niemand noemen die smsjes spaart, wel is er een suggestie gedaan om geen kadootjes meer te kopen en dat geld aan sms te besteden. Dan praat ik over 1 tot 10 pp! Daar is niet eens op in gegaan, het slaat werkelijk echt nergens op. Kortom: er word niet gespaard voor smsjes!
Ben die roddel zo zat langzamerhand.
Ik denk dat Cora daarmee volledig gelijk heeft. De mensen die alleen de tv-uitzendingen kijken zien het programma veel meer als wat het is: een half uurtje een combinatie van real-life en soap. Zij kunnen afstand nemen van de personages en zijn derhalve een stuk minder gekleurd in hun oordeel dan degenene die de gouden kooi dag en nacht gefascineerd of geobseerd volgen via streams en/of fora.quote:
er wordt wel een sms-actie opgestart hoor...... kijk maar bij acties voor je favorietquote:Op zondag 11 mei 2008 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zit veel op NL maar ik kan werkelijk niemand noemen die smsjes spaart, wel is er een suggestie gedaan om geen kadootjes meer te kopen en dat geld aan sms te besteden. Dan praat ik over 1 tot 10 pp! Daar is niet eens op in gegaan, het slaat werkelijk echt nergens op. Kortom: er word niet gespaard voor smsjes!
Ben die roddel zo zat langzamerhand.
Misrekening Jaap.. Niemand houdt van jullie, en er is niemand die na de kooi nog wil betalen om jullie te zien vrees ikquote:Op zondag 11 mei 2008 16:48 schreef Dementor het volgende:
Jaap: de boekingen vallen heel erg tegen op dit moment, kroegeigenaren willen weten wie de winnaar is.
Daar gokt Ome Sjon ook op, dat weet jij en dat weet ik. Brian, de winnaar van DGK.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:52 schreef humberto.tan het volgende:
knip
Het is natuurlijk wel bijzonder jammer dat de groep die het meest genuanceerd kan oordelen erg eenzijdige en gekleurde beelden te zien krijgt, maar dat ligt niet aan hen.
Mooi gezegd.... zij kunnen het ook niet helpen dat zij gekleurde beelden te zien krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:52 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik denk dat Cora daarmee volledig gelijk heeft. De mensen die alleen de tv-uitzendingen kijken zien het programma veel meer als wat het is: een half uurtje een combinatie van real-life en soap. Zij kunnen afstand nemen van de personages en zijn derhalve een stuk minder gekleurd in hun oordeel dan degenene die de gouden kooi dag en nacht gefascineerd of geobseerd volgen via streams en/of fora.
Het ontbreken van de nuance zie je ook compleet terug op alle fora. Het bedreigen van bewoners, het uitschelden van bewoners, het afgeven van producenten waarvan men vermoedt dat die verantwoordelijk zijn voor bepaalde beslissingen enz.
Het is natuurlijk wel bijzonder jammer dat de groep die het meest genuanceerd kan oordelen erg eenzijdige en gekleurde beelden te zien krijgt, maar dat ligt niet aan hen.
Ga er maar van uit dat Brain wint! Wie vinden de tv kijkers het leukste? Jaap vinden ze grappig, Amanda schattig, Huub een driftkikker, Claire nikszeggend.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
Het zou wel enorm zuur zijn als Brian wint dankzij eenmalige kijkers.
klopt, daar heeft ze gelijk inquote:Op zondag 11 mei 2008 16:52 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik denk dat Cora daarmee volledig gelijk heeft. De mensen die alleen de tv-uitzendingen kijken zien het programma veel meer als wat het is: een half uurtje een combinatie van real-life en soap. Zij kunnen afstand nemen van de personages en zijn derhalve een stuk minder gekleurd in hun oordeel dan degenene die de gouden kooi dag en nacht gefascineerd of geobseerd volgen via streams en/of fora.
Het ontbreken van de nuance zie je ook compleet terug op alle fora. Het bedreigen van bewoners, het uitschelden van bewoners, het afgeven van producenten waarvan men vermoedt dat die verantwoordelijk zijn voor bepaalde beslissingen enz.
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:58 schreef Dementor het volgende:
Als Huub niet wint dankzij gekloot met beelden en sms polls flipt hij door.
Jemig, je hebt gelijk, er lopen 2 aktie's zelfs, schat bijelkaar dan 120 mensen.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:53 schreef Desii het volgende:
[..]
er wordt wel een sms-actie opgestart hoor...... kijk maar bij acties voor je favoriet
Als Brian wint dan flip ik doorquote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Ziet het volgende:
[..]
als brian wint dan flipt hij door (gouden pak en stropdas)
Yep, heel even over een bank, bed, plasmascherm en een auto. Jaap zoekt nog sponsoren.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Eg_Wel het volgende:
Hebben Jaap en gezelschap het al over iets anders gehad dan polls en percentages eigenlijk?
Voor mij is het maar een tv-spelletje (en heel veel leuke uren hierquote:
ik heb geen idee hoeveel hoeveel mensen ze verwachten die gaan smsen...quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, je hebt gelijk, er lopen 2 aktie's zelfs, schat bijelkaar dan 120 mensen.
Maar dat is een speld in een hooiberg alsnog tegenover de tv kijkers.
Op FOK! zul je echt niet de enige zijn en wat denk je van NL?quote:
Daarom moeten ze tijdens de finale ook met een tussenstand komenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op FOK! zul je echt niet de enige zijn en wat denk je van NL?
Zeer verwijtbaar inderdaad.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Jaap wil dat Sjoerd gaat uitzoeken hoe groot de fanbase van Huub is. Nou in samenwerking met LS zeker. Dat is exit Huub en Brian als groteoverwinnar. Ik baal zo van die LS. Hij snapt geen reet van het spel maar denkt wel Jaap van informatie te kunnen voorzien. Zij persoonlijke haat tegen Huub is groter dan het belang van eerlijke informatie aan Jaap.
120 keeer 50 euro gemiddeld maakt 6000 en dat lijkt me peanuts tegen die 50.000 euro die Brian al eerder heeft op gestreken. Laat iemand dat aan Jaap vertrellen en hij is om. (Ik heb palma al aangeschreven... misschien kunnen meer mensen Palma een mail sturen op d'r Hyves dat ze jaap voor die 50.0000 moet waarschuwen)quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jemig, je hebt gelijk, er lopen 2 aktie's zelfs, schat bijelkaar dan 120 mensen.
Ik geloof dat ik niet eens de finale kijk, misschien heel af en toe een stukje maar lijkt mij niet goed voor mijn hart.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom moeten ze tijdens de finale ook met een tussenstand komen
Wil je mij niet zo verwennen met van die grote komplimenten?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Jaap wil dat Sjoerd gaat uitzoeken hoe groot de fanbase van Huub is. Nou in samenwerking met LS zeker. Dat is exit Huub en Brian als groteoverwinnar. Ik baal zo van die LS. Hij snapt geen reet van het spel maar denkt wel Jaap van informatie te kunnen voorzien. Zij persoonlijke haat tegen Huub is groter dan het belang van eerlijke informatie aan Jaap.
tuurlijk.....quote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Maf hm. Die persoonlijke haat van LS/MrD tegen Huub. In het begin van DGK was het een vreemde maar wel grappige man. Altijd over z'n hondje en kat praten. En fotootjes plaatsen. Maar hij is helemaal doorgedraaid.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Roevka op de barricades, Leve de Republiek.quote:
Hoezo tuurlijk? ik heb geen idee wat die mensen hebben gedokt maar met aktie's zat dat tussen 1 en 10 euro dus zo'n berg is het nou ook weer niet.quote:
Ik snap gewoon neit dat Jaap volledig met Huub heeft gespeeld. Ik weet zeker dat wannneer Jaap dat gedaan had ze samen veel meer procenten hadden gekregen en dat er Huub fans volledig over waren gelopen naar Jaap.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:09 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Maf hm. Die persoonlijke haat van LS/MrD tegen Huub. In het begin van DGK was het een vreemde maar wel grappige man. Altijd over z'n hondje en kat praten. En fotootjes plaatsen. Maar hij is helemaal doorgedraaid.
Als Brian wint, ben ik benieuwd of hij nog een afschuwelijker persoon kan worden dan hij al is. En ik ben ook heel benieuwd of de lont- en talentloze een tv-carriere gaat krijgen en zo ja, als wat.
Je bent in de war met een druppel op een hete hooibergquote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |