Dat werkt zekerquote:Op zondag 11 mei 2008 09:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze moet zorgen dat tijdens het moment van klaarkomen jouw sperma tegen haar gehemelte aanspuit, in ieder geval niet meteen richting keel - tegen het kokhalzen. Wachten met doorslikken tot jij 'uitgespoten' bent, en dan in één keer alles doorslikken. Misschien vindt ze het fijn om een glaasje water voor erna klaar te hebben staan.
maar dat voel je toch aankomen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat werkt zeker. En een waarschuwing maakt het ook wel prettiger
.
quote:
zo siroop in je mond nemen?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:00 schreef FP128 het volgende:
De vraag was hoe klaarkomen in de mond aangenamer te maken. Simpel: Voor je klaarkomt de vrouw/vriendin even wat siroop in de mond laten nemen en dan weer aan het werk zetten. Heeft ze toch een lekkere smaak achteraf en jij je hoogtepunt
Ja, en daarna zeker dr neus dichtknijpen?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef kibo het volgende:
Aangenamer maken? Voor wie?
Gewoon goed bij de oren vasthouden en volblaffen
Kijk, jij doet je nickname eer aan! En zo hoort 't.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en daarna zeker dr neus dichtknijpen?Doe normaal. Mijn vriendin slikt, maar het is geen must. Als ze het niet wil, hoeft ze van mij niet. Ik bedoel, stel dat ze 't wel doet, terwijl ik weet dat ze dat eigenlijk op dat moment niet wil, dan zou ik me schuldig voelen. Er is geen wet die zegt dat ze dat moet doen.
Daar komt nog bij dat zij de baas is. Ik dwing haar tot niets, en ik hoop dat zij zich zo op d'r gemak voelt bij me dat ze ook niet het gevoel heeft dat ze iets 'moet' doen. Sex is iets wat voor beiden prettig moet zijn. Ik zeg wel vaker tegen haar, als ik iets doe wat jij niet prettig vind in bed, dan moet je dat aangeven, en dan stop ik daar direct mee.
Als zij iets niet wil, dan wil ze 't niet en hoeft ze 't niet te doen. Zo simpel is 't.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en daarna zeker dr neus dichtknijpen?Doe normaal. Mijn vriendin slikt, maar het is geen must. Als ze het niet wil, hoeft ze van mij niet. Ik bedoel, stel dat ze 't wel doet, terwijl ik weet dat ze dat eigenlijk op dat moment niet wil, dan zou ik me schuldig voelen. Er is geen wet die zegt dat ze dat moet doen.
Daar komt nog bij dat zij de baas is. Ik dwing haar tot niets, en ik hoop dat zij zich zo op d'r gemak voelt bij me dat ze ook niet het gevoel heeft dat ze iets 'moet' doen. Sex is iets wat voor beiden prettig moet zijn. Ik zeg wel vaker tegen haar, als ik iets doe wat jij niet prettig vind in bed, dan moet je dat aangeven, en dan stop ik daar direct mee.
Als zij iets niet wil, dan wil ze 't niet en hoeft ze 't niet te doen. Zo simpel is 't.
Dat is wel zo, maar als je nou gewoon echt niet wil, heb je dat te respecteren van elkaar? Als jij doodsbang bent voor honden dan hoef je toch ook niet per se iemand zijn hond uit te laten omdat 'je wel eens een keer wat voor een ander kan doen'?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Innocence het volgende:
Je kan toch ook wel 's iets voor een ander doen?
Er zit nogal een verschil in iets 'niet zo lekker' of 'ontzettend vies' vinden...
Ik denk dat er sowieso niemand is die de smaak op zich echt lekker vindt.
Ja, dat kan inderdaad. Je kunt zeker iets doen. Maar de reden waarom je het doet is wel ontzettend van belang. Doe je het, omdat je de ander een plezier wil doen, dus uit jezelf, of doe je het omdat je weet dat hij het zo graag wil terwijl hij weet dat jij het helemaal niets vind.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Innocence het volgende:
Je kan toch ook wel 's iets voor een ander doen?
Er zit nogal een verschil in iets 'niet zo lekker' of 'ontzettend vies' vinden...
Ik denk dat er sowieso niemand is die de smaak op zich echt lekker vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |