abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66621277
hallo ik heb een rood velletje op het einde van me pimol ik schaam me er eentje voor vinden vrouwen dit raar of ?
groetjes
pi_66621917
ga dr mee naar een dokter
pi_66622199
ja maar zo erg is het nou ook weer niet maar ik weet niet of vrouwen dat raar of vervelend vinden ofzo of dat ze dat niet lekker vinden tijdens het pijpen
pi_66625487
ik vind slikken niet vervelend tijdens pijpen. vind het juist leuk als hij in mijn mond klaarkomt. is zeg maaar een teken dat hij het lekker vind wat ik doe. en ik wordt er meestal dan zelf ook geil van zodat ik wil dat hij n mijn mond klaarkomt. Als het al in je mond zit is het minder vies om door te slikken dan om uit te spugen. dat spul zit toch al achterin je mond waar je er weinig van proeft, als je dan uitspuugt proef je er juist veel van.
pi_66628670
Was er ook nooit fan van, maar na mate ik wat meer ervaring kreeg en hem dus wat verder naar binnen kreeg er minder moeite mee kreeg.

Achter in mijn keel laten spuiten, een keer slikken en nergens last van. Vind het niets dat gedoe met rennen naar de badkamer om uit te spugen. Behoorlijke moodkiller.

Daarnaast de blik op mijn vriend zijn gezicht de eerste keer Die had het blijkbaar nog nooit eerder mogen meemaken dat iemand dat deed...
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
pi_66647478
Ik heb er eigenlijk geen problemen mee,
het heeft meer voordelen dan nadelen; de blik in zn ogen als je slikt, geen rommel en niet weghoeven om te spugen..
Wel ist zo dat ik het fijner vind als het wat wateriger is dan wanneer het zo'n dikke witte kwak is, al is het dan wel wat meer, er zit dan minder smaak aan. Even slikken en weg is het.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_66656634
quote:
Op zondag 11 mei 2008 09:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze moet zorgen dat tijdens het moment van klaarkomen jouw sperma tegen haar gehemelte aanspuit, in ieder geval niet meteen richting keel - tegen het kokhalzen. Wachten met doorslikken tot jij 'uitgespoten' bent, en dan in één keer alles doorslikken. Misschien vindt ze het fijn om een glaasje water voor erna klaar te hebben staan.
Dat werkt zeker . En een waarschuwing maakt het ook wel prettiger .
pi_66664674
Ze moeten niet zeuren gewoon slikken !
Knappe man atletishc gebouwd x
pi_66674795
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dat werkt zeker . En een waarschuwing maakt het ook wel prettiger .
maar dat voel je toch aankomen?
pi_66678696
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:48 schreef LoggedIn het volgende:
maar dat voel je toch aankomen?
Mja, maar niet altijd.
pi_66682067
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:00 schreef Khalid69 het volgende:
Ze moeten niet zeuren gewoon slikken !

Jij hebt 't nog nooit mogen doen, wedden?
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_66858528
De vraag was hoe klaarkomen in de mond aangenamer te maken. Simpel: Voor je klaarkomt de vrouw/vriendin even wat siroop in de mond laten nemen en dan weer aan het werk zetten. Heeft ze toch een lekkere smaak achteraf en jij je hoogtepunt
75 topics = FIN
pi_66859366
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:00 schreef FP128 het volgende:
De vraag was hoe klaarkomen in de mond aangenamer te maken. Simpel: Voor je klaarkomt de vrouw/vriendin even wat siroop in de mond laten nemen en dan weer aan het werk zetten. Heeft ze toch een lekkere smaak achteraf en jij je hoogtepunt
zo siroop in je mond nemen? Ik weet niet wat dan erger is..
pi_66860516
een tongpiercing vind ik ook wel aangenaam
pi_66860684
Gewoon doen.
pi_66862233
Toefje mayo op de lul smeren
Verbaal terrorist
pi_66871836
Wat een gezeik. Meer dan 50% rookt/blowt/drinkt hier, en dan gaan zeuren over een kwakje wat je wel of niet door wilt slikken..
  maandag 9 maart 2009 @ 21:33:45 #168
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_66875310
Aangenamer maken? Voor wie?

Gewoon goed bij de oren vasthouden en volblaffen
  Moderator dinsdag 10 maart 2009 @ 10:11:13 #169
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_66887837
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef kibo het volgende:
Aangenamer maken? Voor wie?

Gewoon goed bij de oren vasthouden en volblaffen
Ja, en daarna zeker dr neus dichtknijpen? Doe normaal. Mijn vriendin slikt, maar het is geen must. Als ze het niet wil, hoeft ze van mij niet. Ik bedoel, stel dat ze 't wel doet, terwijl ik weet dat ze dat eigenlijk op dat moment niet wil, dan zou ik me schuldig voelen. Er is geen wet die zegt dat ze dat moet doen.

Daar komt nog bij dat zij de baas is. Ik dwing haar tot niets, en ik hoop dat zij zich zo op d'r gemak voelt bij me dat ze ook niet het gevoel heeft dat ze iets 'moet' doen. Sex is iets wat voor beiden prettig moet zijn. Ik zeg wel vaker tegen haar, als ik iets doe wat jij niet prettig vind in bed, dan moet je dat aangeven, en dan stop ik daar direct mee.

Als zij iets niet wil, dan wil ze 't niet en hoeft ze 't niet te doen. Zo simpel is 't.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_66889226
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en daarna zeker dr neus dichtknijpen? Doe normaal. Mijn vriendin slikt, maar het is geen must. Als ze het niet wil, hoeft ze van mij niet. Ik bedoel, stel dat ze 't wel doet, terwijl ik weet dat ze dat eigenlijk op dat moment niet wil, dan zou ik me schuldig voelen. Er is geen wet die zegt dat ze dat moet doen.

Daar komt nog bij dat zij de baas is. Ik dwing haar tot niets, en ik hoop dat zij zich zo op d'r gemak voelt bij me dat ze ook niet het gevoel heeft dat ze iets 'moet' doen. Sex is iets wat voor beiden prettig moet zijn. Ik zeg wel vaker tegen haar, als ik iets doe wat jij niet prettig vind in bed, dan moet je dat aangeven, en dan stop ik daar direct mee.

Als zij iets niet wil, dan wil ze 't niet en hoeft ze 't niet te doen. Zo simpel is 't.
Kijk, jij doet je nickname eer aan! En zo hoort 't. Gewoon respect voor je meisje, anders verdien je niet meer dan je rechterhand.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:02:04 #171
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_66889254
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Buiten het feit dat ik het gezeur vind als vrouwen niet willen slikken, vind ik dat je het hebt te respecteren als zij het liever niet doet. Dan heb je gewoon 'pech'.. Het is aardig dat je probeert het voor haar zo aangenaam mogelijk te maken, maar als ze niet wil, wil ze niet. Ik neem aan dat je van haar ook geen dingen hoeft te doen in bed die je zelf niet wil?

Draai het eens om: als jij iets liever niet zou willen doen bij je vriendin, dan zou je toch willen dat ze dat accepteert en dat ze daar respect voor heeft. Je zou onder geen beding het gevoel willen hebben dat je haar teleursteld (en erger nog: daardoor dingen tegen je zin in gaan doen). Toch?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_66889521
Je kan toch ook wel 's iets voor een ander doen?

Er zit nogal een verschil in iets 'niet zo lekker' of 'ontzettend vies' vinden...
Ik denk dat er sowieso niemand is die de smaak op zich echt lekker vindt.
Sweet and innocent...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:19:39 #173
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_66889844
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Innocence het volgende:

Er zit nogal een verschil in iets 'niet zo lekker' of 'ontzettend vies' vinden...
Dat is wel zo, maar als je nou gewoon echt niet wil, heb je dat te respecteren van elkaar? Als jij doodsbang bent voor honden dan hoef je toch ook niet per se iemand zijn hond uit te laten omdat 'je wel eens een keer wat voor een ander kan doen'?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  Moderator dinsdag 10 maart 2009 @ 11:23:59 #174
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_66890021
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Innocence het volgende:

Ja, dat kan inderdaad. Je kunt zeker iets doen. Maar de reden waarom je het doet is wel ontzettend van belang. Doe je het, omdat je de ander een plezier wil doen, dus uit jezelf, of doe je het omdat je weet dat hij het zo graag wil terwijl hij weet dat jij het helemaal niets vind.

In dat laatste geval zou IK me er niet prettig bij voelen als mijn vriendin dat om die laatste reden zou doen. TS echter opent een topic waarbij hij gaat vragen hoe hij zijn zaad beter kan laten smaken. Hij meldt wel dat zij het niks vindt maar dat boeit hem niet zo heel veel.

HIj is m.i. alleen maar bezig met wat HIJ wil. Dat zij het niet lekker vind, vervelend voor dr, dan eet ie wel wat fruit ofzo, maar slikken zal ze, want dan doet ze t ook wel vaker!

Verkeerde insteek als je 't mij vraagt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_66890103
Doodsbang is wat anders dan 'het liever niet willen' uit je vorige post. Dan kan je best eens vragen om het toch te doen.
Er 'moet' niets, maar je snap wat ik bedoel
Sweet and innocent...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')