Dat werkt zekerquote:Op zondag 11 mei 2008 09:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze moet zorgen dat tijdens het moment van klaarkomen jouw sperma tegen haar gehemelte aanspuit, in ieder geval niet meteen richting keel - tegen het kokhalzen. Wachten met doorslikken tot jij 'uitgespoten' bent, en dan in één keer alles doorslikken. Misschien vindt ze het fijn om een glaasje water voor erna klaar te hebben staan.
maar dat voel je toch aankomen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat werkt zeker. En een waarschuwing maakt het ook wel prettiger
.
quote:
zo siroop in je mond nemen?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:00 schreef FP128 het volgende:
De vraag was hoe klaarkomen in de mond aangenamer te maken. Simpel: Voor je klaarkomt de vrouw/vriendin even wat siroop in de mond laten nemen en dan weer aan het werk zetten. Heeft ze toch een lekkere smaak achteraf en jij je hoogtepunt
Ja, en daarna zeker dr neus dichtknijpen?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:33 schreef kibo het volgende:
Aangenamer maken? Voor wie?
Gewoon goed bij de oren vasthouden en volblaffen
Kijk, jij doet je nickname eer aan! En zo hoort 't.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en daarna zeker dr neus dichtknijpen?Doe normaal. Mijn vriendin slikt, maar het is geen must. Als ze het niet wil, hoeft ze van mij niet. Ik bedoel, stel dat ze 't wel doet, terwijl ik weet dat ze dat eigenlijk op dat moment niet wil, dan zou ik me schuldig voelen. Er is geen wet die zegt dat ze dat moet doen.
Daar komt nog bij dat zij de baas is. Ik dwing haar tot niets, en ik hoop dat zij zich zo op d'r gemak voelt bij me dat ze ook niet het gevoel heeft dat ze iets 'moet' doen. Sex is iets wat voor beiden prettig moet zijn. Ik zeg wel vaker tegen haar, als ik iets doe wat jij niet prettig vind in bed, dan moet je dat aangeven, en dan stop ik daar direct mee.
Als zij iets niet wil, dan wil ze 't niet en hoeft ze 't niet te doen. Zo simpel is 't.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en daarna zeker dr neus dichtknijpen?Doe normaal. Mijn vriendin slikt, maar het is geen must. Als ze het niet wil, hoeft ze van mij niet. Ik bedoel, stel dat ze 't wel doet, terwijl ik weet dat ze dat eigenlijk op dat moment niet wil, dan zou ik me schuldig voelen. Er is geen wet die zegt dat ze dat moet doen.
Daar komt nog bij dat zij de baas is. Ik dwing haar tot niets, en ik hoop dat zij zich zo op d'r gemak voelt bij me dat ze ook niet het gevoel heeft dat ze iets 'moet' doen. Sex is iets wat voor beiden prettig moet zijn. Ik zeg wel vaker tegen haar, als ik iets doe wat jij niet prettig vind in bed, dan moet je dat aangeven, en dan stop ik daar direct mee.
Als zij iets niet wil, dan wil ze 't niet en hoeft ze 't niet te doen. Zo simpel is 't.
Dat is wel zo, maar als je nou gewoon echt niet wil, heb je dat te respecteren van elkaar? Als jij doodsbang bent voor honden dan hoef je toch ook niet per se iemand zijn hond uit te laten omdat 'je wel eens een keer wat voor een ander kan doen'?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Innocence het volgende:
Je kan toch ook wel 's iets voor een ander doen?
Er zit nogal een verschil in iets 'niet zo lekker' of 'ontzettend vies' vinden...
Ik denk dat er sowieso niemand is die de smaak op zich echt lekker vindt.
Ja, dat kan inderdaad. Je kunt zeker iets doen. Maar de reden waarom je het doet is wel ontzettend van belang. Doe je het, omdat je de ander een plezier wil doen, dus uit jezelf, of doe je het omdat je weet dat hij het zo graag wil terwijl hij weet dat jij het helemaal niets vind.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Innocence het volgende:
Je kan toch ook wel 's iets voor een ander doen?
Er zit nogal een verschil in iets 'niet zo lekker' of 'ontzettend vies' vinden...
Ik denk dat er sowieso niemand is die de smaak op zich echt lekker vindt.
Geef ik je helemaal gelijk in. Zeker een verkeerde insteek en ook nog behoorlijk respectloos tegenover zijn vriendin, als je 't mij vraagt. Je doet zoiets inderdaad om de ander een plezier te doen, niet omdat 't zou moeten o.i.d.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat kan inderdaad. Je kunt zeker iets doen. Maar de reden waarom je het doet is wel ontzettend van belang. Doe je het, omdat je de ander een plezier wil doen, dus uit jezelf, of doe je het omdat je weet dat hij het zo graag wil terwijl hij weet dat jij het helemaal niets vind.
In dat laatste geval zou IK me er niet prettig bij voelen als mijn vriendin dat om die laatste reden zou doen. TS echter opent een topic waarbij hij gaat vragen hoe hij zijn zaad beter kan laten smaken. Hij meldt wel dat zij het niks vindt maar dat boeit hem niet zo heel veel.
HIj is m.i. alleen maar bezig met wat HIJ wil. Dat zij het niet lekker vind, vervelend voor dr, dan eet ie wel wat fruit ofzo, maar slikken zal ze, want dan doet ze t ook wel vaker!
Verkeerde insteek als je 't mij vraagt.
quote:Op zondag 11 mei 2008 02:59 schreef bksl het volgende:
Ik heb mijn vriendin verteld dat ik het toch wel supergeil zou vinden als ik aan het eind van een pijpbeurt in haar mond kan klaarkomen.
Ze heeft ooit eerder verteld dit 1 keer geprobeerd te hebben bij een oud exvriendje en dit niet als prettig te ervaren.
Ik heb onder het mom "misschien is het bij mij anders" haar verzocht het 1 keer te proberen. Ik heb het namelijk nog nooit meegemaakt.
Ik heb zon idee dat ze het dus binnenkort wel gaat doen en het liefste heb ik natuurlijk dat het haar bevalt en dat ze het vaker wil doen (want ik twijfel er niet aan dat het mij gaat bevallen)
Ik heb al gezegd dat ze het dan beter de '2e keer' dat ik klaarkom kan doen omdat het dan minder is...
Nog meer tips? Fruit eten?More?
Offtopic: Leuke kerel hè, die CoolGuy?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:26 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Geef ik je helemaal gelijk in. Zeker een verkeerde insteek en ook nog behoorlijk respectloos tegenover zijn vriendin, als je 't mij vraagt. Je doet zoiets inderdaad om de ander een plezier te doen, niet omdat 't zou moeten o.i.d.
Trouwens, als ik van een jongen zou móéten slikken, dan zou ik 't al niet eens meer doen. Dan zou ik trouwens niets meer met hem doen, als ik iets zou moeten.
Ik zeg ook neit dat hij geen respect heeft, ik geef zelfs aan dat ik het aardig vind dat hij het zo lekker mogelijk wil maken voor haar. Alleen vind ik wel dat hij dat moet respecteren als ze het niet wil, dat zou je toch ook van jouw vriend willen? (nee, het is niet zo dat ik zelf niet slik en mijn standpunt wil verdedigen, absoluut niet)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:29 schreef Innocence het volgende:
Ik zie niet in waar het gebrek aan respect van TS uit blijkt![]()
Hij heeft alleen gevraagd of ze het nog eens zou willen proberen en wil zorgen dat het dan die keer zo lekker mogelijk is.
[..]
Ik heb het helemaal niet over doodsbang? Nee, maar er is een verschil. Kijk, in 't geval van TS is daar blijkbaar al een aantal keren over gepraat. Vriendin van TS heeft ervaring met een ex, en vond dat helemaal niets. TS vind het geweldig als zij dat zou doen, maar zij heeft de boot steeds afgehouden. In plaats van dat TS dat accepteert gaat hij allerlei manieren bedenken om haar toch zover te krijgen én, als het even kan, d'r dat ook nog vaker te laten doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:26 schreef Innocence het volgende:
Doodsbang is wat anders dan 'het liever niet willen' uit je vorige post. Dan kan je best eens vragen om het toch te doen.
Er 'moet' niets, maar je snap wat ik bedoel
Slappe zak, nooit haar de baas noemen!. Je bent er met open ogen ingestonken, dat gelul van niet dwingen en haar het genot gunnen. Heel nobel hoor! Voor je twee keer met je ogen knippert laat ze zich, naast jouw prachtige huisvadertechnieken, afromen door een testosteronova. Deze vent met ballen krijgt haar opeens wel zover alles te doen wat god verboden had.quote:
Jij dacht van, laat ik eens even zien dat ik wel tof ben? Helaas joh. Wie zegt dat zij niet al alles doet wat God verboden heeft gast?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Slappe zak, nooit haar de baas noemen!. Je bent er met open ogen ingestonken, dat gelul van niet dwingen en haar het genot gunnen. Heel nobel hoor! Voor je twee keer met je ogen knippert laat ze zich, naast jouw prachtige huisvadertechnieken, afromen door een testosteronova. Deze vent met ballen krijgt haar opeens wel zover alles te doen wat god verboden had.
Nog nooit een vrouw gehad die niet van een beetje dominantie hield in bed van een vent. Dat gelul van een lieve zorgzame vent ,die zorg heeft voor haar plezier, ten spijt. In principe is het gewoon slikken, tenzij er echt een reden is.
Wie zegt dat hij niet dominant is over zijn vriendin in bed? Of dat zij nooit slikt? Het gaat er om dat het niet iedere keer hoeft als zij dat een keer niet wil.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Slappe zak, nooit haar de baas noemen!. Je bent er met open ogen ingestonken, dat gelul van niet dwingen en haar het genot gunnen. Heel nobel hoor! Voor je twee keer met je ogen knippert laat ze zich, naast jouw prachtige huisvadertechnieken, afromen door een testosteronova. Deze vent met ballen krijgt haar opeens wel zover alles te doen wat god verboden had.
Nog nooit een vrouw gehad die niet van een beetje dominantie hield in bed van een vent. Dat gelul van een lieve zorgzame vent ,die zorg heeft voor haar plezier, ten spijt. In principe is het gewoon slikken, tenzij er echt een reden is.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Offtopic: Leuke kerel hè, die CoolGuy?
Ik vind het een beetje een slap verhaal eerlijk gezegd. Die laatste sneer maakt de bijdrage niet sterker.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:16 schreef CoolGuy het volgende:
Had je je dat ook al bedacht, toetsenbordheld?
Haha, wat een loser ben jij zeg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:24 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een slap verhaal eerlijk gezegd. Die laatste sneer maakt de bijdrage niet sterker.
Geef gewoon toe dat je gewoon de broek niet aanhebt thuis.
@ Nijns, wat een onmacht zeg.![]()
Nèh, bedankt. I'm fine.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:26 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Vanuit jouw mond klinkt dat als een compliment. Neuken?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:24 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een slap verhaal eerlijk gezegd. Die laatste sneer maakt de bijdrage niet sterker.
@ Nijns, wat een onmacht zeg.Hebben jullie weleens seks of hebben jullie het vooral uit boekjes beredeneerd?
Weet je wat nou zo grappig is? Je uit je op zo'n manier dat je wel seksueel gefrustreerd lijktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:24 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
@ Nijns, wat een onmacht zeg.Hebben jullie weleens seks of hebben jullie het vooral uit boekjes beredeneerd?
Ik vind het niet prima.. V_O doet lekker normaal.. En gaat ontopic i.p.v. persoonlijk worden wat helemaal niet nodig is in deze.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh maar dat mag je vinden. Dat maakt mij verder niet uit. Je hele oorspronkelijke post is eigenlijk gebaseerd op...niets. Je reactie is generiek maar je weet verder niets over de specifieke situatie, net als je dat van niemand hier weet. Ik weet ook niet precies wat je probeert te bereiken, maar als jij er plezier van hebt vind ik het prima
V_o begon zelf persoonlijk te worden. CG verdedigd zich na uitgemaakt te zijn voor 'slappe zak'.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het niet prima.. V_O doet lekker normaal.. En gaat ontopic i.p.v. persoonlijk worden wat helemaal niet nodig is in deze.
I like it when you put up a fight.quote:
Lezen lieve schat.. Ik heb het niet over CG gehad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
V_o begon zelf persoonlijk te worden. CG verdedigd zich na uitgemaakt te zijn voor 'slappe zak'.
Heb jij nog on-topic tips misschien of ga je als mod lekker overal op in?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Lezen lieve schat.. Ik heb het niet over CG gehad.
Zelfde tip voor jouquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
I like it when you put up a fight.![]()
Damn Nijns, misschien moet je alles niet zo verdomd serieus nemen.CG snapt het tenminste.
![]()
Toch blijf ik voor een In principe slikken, mits benadering in plaats van een 'och schatje, jij bent de baas, jij bepaalt'-benadering. Dus hoe aangenamer maken, door er niet vantevoren al een groot punt van te laten maken.
That's what I'm good at.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
I like it when you put up a fight.![]()
Damn Nijns, misschien moet je alles niet zo verdomd serieus nemen.CG snapt het tenminste.
![]()
Toch blijf ik voor een In principe slikken, mits benadering in plaats van een 'och schatje, jij bent de baas, jij bepaalt'-benadering. Dus hoe aangenamer maken, door er niet vantevoren al een groot punt van te laten maken.
I couldn't agree more!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:03 schreef Tammeh het volgende:
[..]
That's what I'm good at.
En een beetje dominantie vanuit de jongen in bed is helemaal niet erg met betrekking tot slikken. Maar ik blijf erbij; niet willen = niet willen, en dus gewoon niet doen. Overigens moet je er gewoon niet teveel over nadenken.![]()
Mijn tips hebben hier her en der al gestaan (in dit topic; fruittips en dranktips) en dus heeft het weinig nut om al deze dingen nog een keer te tikken. Daarbij ben ik mod en dus help ik een topic op het juiste rail te doen. Discussieren mag verder in Feedback!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Heb jij nog on-topic tips misschien of ga je als mod lekker overal op in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |