Dus we zijn het verdomme gewoon eens?quote:
En daar wil ik graag aan toevoegen: Niet teveel nadenken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dus we zijn het verdomme gewoon eens?![]()
Joh!
Tips:
- geen knoflook eten
- veel fruitspul eten
- niet roken
- gezond leven
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:15 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer je vriendin het heeft geprobeerd, en aangeeft dat ze het absoluut niet prettig vind, moet je er verder ook niet meer over zeuren.
Maar waarom denk je dat klaarkomen in haar mond lekkerder is? Dit is puur psychologisch.
Klaarkomen bij een vrouw in haar gezicht of mond geeft de man een soort gevoel van macht. Vandaar dat mannen het leuk/prettig vinden om te doen.
Klaarkomen in haar kut of kont is voor mij vele malen lekkerder.
Wanneer mijn vrouw aangeeft dat ze me eens lekker gaat klaarpijpen, doet ze dit om mij te plezieren, echter zelf is ze er geen liefhebster van. Omdat ik dat weet, hoeft ze het niet te doen voor mij. Liever iets waar we beiden van genieten.
Of ben ik nu te ouderwets?
anders slik je het zelf eens lekker elke keerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Man ze moet niet zeiken, gewoon slikken. Het is toch gvd geen zoutzuur.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:38 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Mijn constatering is niet gebaseerd op ervaring met 1 vrouw. Ook ik heb voor mijn huidige relatie genoeg ervaring mogen genieten net andere vrouwen.
Een vrouw mag het bij haar partner wel graag doen, maar wil niet zeggen dat sperma lekker smaakt.
Je kan hoog en laag springen, sperma smaakt NIET lekker.
Ja, en nu?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:29 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
anders slik je het zelf eens lekker elke keer
![]()
Ja, wat is het nou? "eens" of "elke keer"...?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:29 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:28 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
![]()
whoaa heerlijk commentaar dit... eindelijk n vent die gewoon normaal doet en zich niet aanstelt over dat klaarkomen in de mond..
je vrouw mag blij zijn met je![]()
NEE niet ouderwets!
quote:
Even los van de inhoud, je weet wel dat je reageert op posts die bijna 2 jaar geleden gepost zijn hè?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:29 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat het onzin is. Het is gewoon lekkerder, zo'n mond is lekker zacht en warm. Als je er buiten klaar moet komen dan moet je ten eerste een beetje uitkijken, dat is al niet leuk, en dan is het ook nog een onderbreking zo vlak voor het klaarkomen. Het is gewoon minder. Net als voor het zingen de kerk uit minder lekker is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:28 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
![]()
whoaa heerlijk commentaar dit... eindelijk n vent die gewoon normaal doet en zich niet aanstelt over dat klaarkomen in de mond..
je vrouw mag blij zijn met je![]()
NEE niet ouderwets!
Dat dus. Wat een gedoe om niks zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het niet echt heel erg overheersend vies smaken ofzo. De substantie is een beetje apart, maar vies is het zeker niet. Gewoon alles in een keer doorslikken en dan is er geen probleem
Dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat dus. Wat een gedoe om niks zeg.
Mondje open, ogen dicht.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:59 schreef bksl het volgende:
Ik heb mijn vriendin verteld dat ik het toch wel supergeil zou vinden als ik aan het eind van een pijpbeurt in haar mond kan klaarkomen.
Jij bent zelf man, da's altijd makkelijk praten.quote:
Daarom hebben vrouwen neusgaten hé, dan kunnen ze gewoon doorademen tijdens het zuigen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:03 schreef nonapedis het volgende:
elke man 'smaakt' anders, die ex van haar kan ook gewoon een enorm slecht eetpatroon hebben gehad. Gezond eten dus, zo min mogelijk vlees eten(dat proef je!) en niet teveel bier. Verder, in t begin em er niet diep in stoten als je komt, laat haar bepalen hoe ver prettig is.
Voor haar, ademen door haar neus help tegen kokken, niet slikken voor jij klaar bent, hou t tot die tijd voorin je mond en dan in 1 x als t echt ranzig is...niet gaan lopen spelen ermee in je mond als je er nog niet aan gewend bent....
Ik zeg laat der wennen aan de smaakquote:Op zondag 11 mei 2008 02:59 schreef bksl het volgende:
Ik heb mijn vriendin verteld dat ik het toch wel supergeil zou vinden als ik aan het eind van een pijpbeurt in haar mond kan klaarkomen.
Ze heeft ooit eerder verteld dit 1 keer geprobeerd te hebben bij een oud exvriendje en dit niet als prettig te ervaren.
Ik heb onder het mom "misschien is het bij mij anders" haar verzocht het 1 keer te proberen. Ik heb het namelijk nog nooit meegemaakt.
Ik heb zon idee dat ze het dus binnenkort wel gaat doen en het liefste heb ik natuurlijk dat het haar bevalt en dat ze het vaker wil doen (want ik twijfel er niet aan dat het mij gaat bevallen)
Ik heb al gezegd dat ze het dan beter de '2e keer' dat ik klaarkom kan doen omdat het dan minder is...
Nog meer tips? Fruit eten?More?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |