abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66894662
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:07 schreef Nijns het volgende:

[..]

I couldn't agree more!
Dus we zijn het verdomme gewoon eens?

Joh!

Tips:
- geen knoflook eten
- veel fruitspul eten
- niet roken
- gezond leven
Verbaal terrorist
pi_66894687
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Dus we zijn het verdomme gewoon eens?

Joh!

Tips:
- geen knoflook eten
- veel fruitspul eten
- niet roken
- gezond leven
En daar wil ik graag aan toevoegen: Niet teveel nadenken.
pi_66895927
En niet alle vruchten helpen om de sperma beter te laten smaken! Sommige maken het juist weer bitter (grape fruit).. Dingen zoals Ananas (vers) en aardbeien helpen er wel aan mee.. Dus niet al het fruitspul eten!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_66896203
Misschien nog wel een tip:

- Eet eerst iets bitters, dan zijn je smaakpapillen eraan gewend en lijkt het zoet.
Verbaal terrorist
pi_67030446
Ik zou er bijna als vrouw onpasselijk van worden, deze onzin hier.... Pijpen is geil, als hij zou moeten terugtrekken is kut, je merkt er niets van. WTF echt, hierboven.
pi_67190405
Ik heb ook eens gehoord dat veel Nesquic (van die chocomelk) drinken helpt, daar schijnt het zoeter van te worden.
Inderdaad vooral geen alcohol, niet roken, geen junkfood.
En iedereen heeft inderdaad zijn eigen mening, maar ik ben ook niet zo'n fan van slikken, eigenlijk toch ook wel vanwege de smaak.
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:40:38 #207
35625 Gekke_mus
HARDCORE2daBONE
pi_67193993
Als het dieet van te voren niet is aangepast, is het raadzaam om die kwak achter in de moel te nemen, dus makkelijk direct weg te slikken :p

Smaakverbeteraars; vanille vla!! Pijnboom-pitten heb ik me laten wijsmaken...

sperma is btw ook NIET te haggelen na, XTC, speed, pils (drugs & alcohol)....majaaa maar de juiste dosis geilheid doet makkelijk slikken

hopla die moel open en slikken maar
Where is punishment, Where is justice..HERE IN ME!!
pi_67299991
De oplossing: laat je vriendin voor de seks een mirakelbes eten, dat zorgt ervoor dat alles daarna zoet gaat smaken.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:16:34 #209
291812 --chick--
-- lovenoel .
pi_78081258
ik heb een vraagje.

iemand hier, die had een foto van YumYum of zoiets dergelijks gepost.
dat is iets om het aangenamer te maken ( de smaak van het klaarkomsel ).
bestaan ze echt, zoja? post dan even hier terug.
ik hoor het nog wel.
pi_78089824
Koop een pak ananassap bij de AH en je bent ook klaar.. niet moeilijk doen
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_78090135
Wat een gedoe we hebben het hier over een paar milliliter die achterin je keel gespoten worden, het is niet dat je er eerst nog een uur op moet kauwen voordat je het door kunt slikken.
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:11:21 #212
104871 remlof
Europees federalist
pi_78090416
Tsja, wij doen toch ook niet moeilijk over hoe kutvocht smaakt?
pi_78099091
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 00:15 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer je vriendin het heeft geprobeerd, en aangeeft dat ze het absoluut niet prettig vind, moet je er verder ook niet meer over zeuren.
Maar waarom denk je dat klaarkomen in haar mond lekkerder is? Dit is puur psychologisch.
Klaarkomen bij een vrouw in haar gezicht of mond geeft de man een soort gevoel van macht. Vandaar dat mannen het leuk/prettig vinden om te doen.
Klaarkomen in haar kut of kont is voor mij vele malen lekkerder.

Wanneer mijn vrouw aangeeft dat ze me eens lekker gaat klaarpijpen, doet ze dit om mij te plezieren, echter zelf is ze er geen liefhebster van. Omdat ik dat weet, hoeft ze het niet te doen voor mij. Liever iets waar we beiden van genieten.

Of ben ik nu te ouderwets?

whoaa heerlijk commentaar dit... eindelijk n vent die gewoon normaal doet en zich niet aanstelt over dat klaarkomen in de mond..
je vrouw mag blij zijn met je
NEE niet ouderwets!
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_78099132
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 01:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Man ze moet niet zeiken, gewoon slikken. Het is toch gvd geen zoutzuur .
anders slik je het zelf eens lekker elke keer
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
pi_78099275
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 22:38 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Mijn constatering is niet gebaseerd op ervaring met 1 vrouw. Ook ik heb voor mijn huidige relatie genoeg ervaring mogen genieten net andere vrouwen.
Een vrouw mag het bij haar partner wel graag doen, maar wil niet zeggen dat sperma lekker smaakt.
Je kan hoog en laag springen, sperma smaakt NIET lekker.
pi_78101200
ik vind het niet echt heel erg overheersend vies smaken ofzo. De substantie is een beetje apart, maar vies is het zeker niet. Gewoon alles in een keer doorslikken en dan is er geen probleem
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_78106549
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:29 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Ja, en nu?
Niet miepen, gewoon slikken. Is niet vies, is niet naar. Aanstellers
pi_78119625
quote:

[..]

Ja, wat is het nou? "eens" of "elke keer"...?
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:55:45 #219
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_78142041
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:28 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

whoaa heerlijk commentaar dit... eindelijk n vent die gewoon normaal doet en zich niet aanstelt over dat klaarkomen in de mond..
NEE niet ouderwets!
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

quote:

[..]

Even los van de inhoud, je weet wel dat je reageert op posts die bijna 2 jaar geleden gepost zijn hè?
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_78183325
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:28 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

NEE niet ouderwets!
Jammer dat het onzin is. Het is gewoon lekkerder, zo'n mond is lekker zacht en warm. Als je er buiten klaar moet komen dan moet je ten eerste een beetje uitkijken, dat is al niet leuk, en dan is het ook nog een onderbreking zo vlak voor het klaarkomen. Het is gewoon minder. Net als voor het zingen de kerk uit minder lekker is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:14:16 #221
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78188701
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het niet echt heel erg overheersend vies smaken ofzo. De substantie is een beetje apart, maar vies is het zeker niet. Gewoon alles in een keer doorslikken en dan is er geen probleem
Dat dus. Wat een gedoe om niks zeg.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78188873
Zelf heb ik er niet zo veel problemen mee om te slikken. Althans, als ik goed geil ben vind ik het totaal niet erg om te doen. Vind het fijn om hem te laten genieten, of het hem nu een gevoel van macht geeft om in mijn mond klaar te komen of omdat hij het gewoon lekkerder vind. Dat maakt voor mij niet uit.

Aardbeien, ananas, vla etc helpen idd om het wat zoeter te maken.. En inderdaad geen bier, geen drugs, en liefst niet roken :p

Verder moet je haar niet dwingen, dat werkt alleen maar averechts.

Verder kan ik me ook wel vinden in het stukje wat eerder gepost is van het beffen.. Dat de man de vrolijke sappen ook moet proeven.. Dat is ook zo.. Maar ja ik ben niet zo van het " ik doe het maar omdat hij mij ook beft"
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 16:25:21 #223
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_78189136
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat dus. Wat een gedoe om niks zeg.
Dit.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_78192616
elke man 'smaakt' anders, die ex van haar kan ook gewoon een enorm slecht eetpatroon hebben gehad. Gezond eten dus, zo min mogelijk vlees eten(dat proef je!) en niet teveel bier. Verder, in t begin em er niet diep in stoten als je komt, laat haar bepalen hoe ver prettig is.

Voor haar, ademen door haar neus help tegen kokken, niet slikken voor jij klaar bent, hou t tot die tijd voorin je mond en dan in 1 x als t echt ranzig is...niet gaan lopen spelen ermee in je mond als je er nog niet aan gewend bent....
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:41:27 #225
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_78193838
quote:
Op zondag 11 mei 2008 02:59 schreef bksl het volgende:
Ik heb mijn vriendin verteld dat ik het toch wel supergeil zou vinden als ik aan het eind van een pijpbeurt in haar mond kan klaarkomen.
Mondje open, ogen dicht.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:42:36 #226
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78193886
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:25 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Dit.
Jij bent zelf man, da's altijd makkelijk praten.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78194361
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:03 schreef nonapedis het volgende:
elke man 'smaakt' anders, die ex van haar kan ook gewoon een enorm slecht eetpatroon hebben gehad. Gezond eten dus, zo min mogelijk vlees eten(dat proef je!) en niet teveel bier. Verder, in t begin em er niet diep in stoten als je komt, laat haar bepalen hoe ver prettig is.

Voor haar, ademen door haar neus help tegen kokken, niet slikken voor jij klaar bent, hou t tot die tijd voorin je mond en dan in 1 x als t echt ranzig is...niet gaan lopen spelen ermee in je mond als je er nog niet aan gewend bent....
Daarom hebben vrouwen neusgaten hé, dan kunnen ze gewoon doorademen tijdens het zuigen.
Iedereen zijn wat mij betreft christelijk gereformeerde binnenbroekse rukkertjes.
pi_78255868
quote:
Op zondag 11 mei 2008 02:59 schreef bksl het volgende:
Ik heb mijn vriendin verteld dat ik het toch wel supergeil zou vinden als ik aan het eind van een pijpbeurt in haar mond kan klaarkomen.
Ze heeft ooit eerder verteld dit 1 keer geprobeerd te hebben bij een oud exvriendje en dit niet als prettig te ervaren.

Ik heb onder het mom "misschien is het bij mij anders" haar verzocht het 1 keer te proberen. Ik heb het namelijk nog nooit meegemaakt.

Ik heb zon idee dat ze het dus binnenkort wel gaat doen en het liefste heb ik natuurlijk dat het haar bevalt en dat ze het vaker wil doen (want ik twijfel er niet aan dat het mij gaat bevallen )

Ik heb al gezegd dat ze het dan beter de '2e keer' dat ik klaarkom kan doen omdat het dan minder is...

Nog meer tips? Fruit eten? More?
Ik zeg laat der wennen aan de smaak

http://www.lulu.com/content/4956212
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_78255876
Heeft ze trouwens nooit gehoord dat je niet moet spelen met je eten...

word een kliederboel
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')