abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:42:36 #226
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78193886
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:25 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Dit.
Jij bent zelf man, da's altijd makkelijk praten.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78194361
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:03 schreef nonapedis het volgende:
elke man 'smaakt' anders, die ex van haar kan ook gewoon een enorm slecht eetpatroon hebben gehad. Gezond eten dus, zo min mogelijk vlees eten(dat proef je!) en niet teveel bier. Verder, in t begin em er niet diep in stoten als je komt, laat haar bepalen hoe ver prettig is.

Voor haar, ademen door haar neus help tegen kokken, niet slikken voor jij klaar bent, hou t tot die tijd voorin je mond en dan in 1 x als t echt ranzig is...niet gaan lopen spelen ermee in je mond als je er nog niet aan gewend bent....
Daarom hebben vrouwen neusgaten hé, dan kunnen ze gewoon doorademen tijdens het zuigen.
Iedereen zijn wat mij betreft christelijk gereformeerde binnenbroekse rukkertjes.
pi_78255868
quote:
Op zondag 11 mei 2008 02:59 schreef bksl het volgende:
Ik heb mijn vriendin verteld dat ik het toch wel supergeil zou vinden als ik aan het eind van een pijpbeurt in haar mond kan klaarkomen.
Ze heeft ooit eerder verteld dit 1 keer geprobeerd te hebben bij een oud exvriendje en dit niet als prettig te ervaren.

Ik heb onder het mom "misschien is het bij mij anders" haar verzocht het 1 keer te proberen. Ik heb het namelijk nog nooit meegemaakt.

Ik heb zon idee dat ze het dus binnenkort wel gaat doen en het liefste heb ik natuurlijk dat het haar bevalt en dat ze het vaker wil doen (want ik twijfel er niet aan dat het mij gaat bevallen )

Ik heb al gezegd dat ze het dan beter de '2e keer' dat ik klaarkom kan doen omdat het dan minder is...

Nog meer tips? Fruit eten? More?
Ik zeg laat der wennen aan de smaak

http://www.lulu.com/content/4956212
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_78255876
Heeft ze trouwens nooit gehoord dat je niet moet spelen met je eten...

word een kliederboel
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')