Bod genoteerd.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:47 schreef sexymofo het volgende:
ach voor de gein bied ik wel ¤ 10,- mischien is opa wel heel lief, was mijne altijd wel iig
Met alle respect, maar die "waarde" van de spullen staat nu op zo'n ¤60.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:23 schreef Flaccid het volgende:
Ter waarde van is dan nog een groot begrip. Een ding 2e hands koop je nog niet eens voor de helft van de prijs...
Inderdaad, ophalen is geen optiequote:Op zondag 11 mei 2008 13:32 schreef Nico35 het volgende:
Ophalen is zeker geen optie bij jouw?
Sarajevo, Bosnië
quote:Op zondag 11 mei 2008 00:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Een TVP in dit topic zetten, staat gelijk aan een bod van ¤150!
quote:
Bod genoteerd!quote:Op zondag 11 mei 2008 21:10 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Bied 20e ook al ben ik een arme student![]()
150 euro voor deze meneer!quote:Op zondag 11 mei 2008 23:51 schreef rene90 het volgende:
helft naar een goed doel:D dat is nog eens een goede zaak, tvptje in afwachting van zaterdag:D
¤22.50 genoteerd!quote:Op zondag 11 mei 2008 23:51 schreef rene90 het volgende:
helft naar een goed doel:D dat is nog eens een goede zaak, ... in afwachting van zaterdag:D
EDIT: even snel dat .... gewijzigd haha
vooruit, 22,50 geboden
Ik maak de helft van het winnende bod gewoon over met telebankieren,quote:Op zondag 11 mei 2008 23:57 schreef rene90 het volgende:
Maar erg leuk opa dat je erbij doet dat de helft naar het goede doel gaat, hoe het te controleren is geen idee, maar ach, hoewel..je geeft het nummer van de koper door, wordt die vanzelf over 6 maanden gebeld of hij structureel wilt doneren aan dat goede doel xD
Zeg ik nietquote:Op zondag 11 mei 2008 23:58 schreef koen_pijl het volgende:
Wat was je DX bestelling?
Daar gaat me bod
Topper!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:08 schreef rene90 het volgende:
Haha ik heb hier een spaarpotje waar ik wel eens me losgeld in gooi, ga eens kijken voor zaterdag wat daar nog inzit.
Ik zit even te kijken naar dat oude DX topic waar je een bestelling onthulde haha, maar ach verras ons eens, maak ons gek!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Topper!![]()
Zal ik eens een héél klein tipje van de sluier oplichten?
Laatste item dat ik in de verrassings-box heb gegooid..quote:Op maandag 12 mei 2008 00:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken naar dat oude DX topic waar je een bestelling onthulde haha, maar ach verras ons eens, maak ons gek!
Valt best mee hoor, het is nogal klein spul allemaalquote:Op maandag 12 mei 2008 00:48 schreef rene90 het volgende:
Just een vraagje, hoe groot wordt die doos? En mag tot 10 kg he haha,
Antennetje is vast wel ergens te koop, driver is (denk ik) wel moeilijk te vinden.quote:maar wanneer dat ding van 169 euro een antennetje mist is het vrijwel zeker dat het niet meer werkt?:p
Je kunt er o.a. , als je de hoogste bieder bent, een foto van de doos (en inhoud) mee maken.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:22 schreef rene90 het volgende:
Waar is dat stomme tekentje ook alweer van....
Niet allemaal DX spul hé? Wel wát, maar niet allemaal..quote:Op maandag 12 mei 2008 00:56 schreef rene90 het volgende:
haha allemaal DX spul, wel leuk DX is leuk:D
Naja vooruit om even de hoogste bieder te zijn, 30 euries
quote:Op zondag 11 mei 2008 00:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Een TVP in dit topic zetten, staat gelijk aan een bod van ¤150!
quote:
Lijkt me verstandig.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:45 schreef Slomy het volgende:
[..]
god gloeiende ik moet echt leren lezen.
Dan ga ik maar even mijn bericht editten
klopt. ik vind het ook best langquote:Op maandag 12 mei 2008 14:55 schreef rene90 het volgende:
ik ga er nog wel weer overheen, alleen het duurt nog 2 weken dus zie het tegen die tijd wel weer, haha mag best al komende zaterdag eindigen vind ik.
Ik woon in het pittoreske elite-dorpje Twelloquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:35 schreef mellowpimp het volgende:
woon je echt in bosnie? want dan kost verzenden wel meer dan normaal toch?
Je kunt er muziek mee maken, maar ook afbeeldingen, gesprekken, dingen mee duidelijk maken,quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:22 schreef ZigoSOS het volgende:
Nu ben ik benieuwd wat er inzit, maar ook weer geen zin om 35+ euro te betalen voor iets waarvan ik niet weet wat ik krijg
Genoteerd!quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:27 schreef Zeurberus het volgende:
ah, alles naar een goed doel, zeer netjes.
40,-
Beviel die FM transmitter toch niet?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hup, iets leuks erin voor de autobezit(s)ters onder ons!
¤50 genoteerd!quote:Op maandag 19 mei 2008 12:48 schreef mellowpimp het volgende:
was maar een geintje van dat uit de brand helpen, ( het bod is wel echt ) en jah of het overschat wordt.. ik heb er wel 50 euro voor over, van de hints die ik gelezen heb is het wel iets wat ik leuk vindt. en het gaat nog altijd naar een goed doel.
Hmm, zonder iets te verklappen kan ik gerust zeggen dat, alsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:46 schreef rene90 het volgende:
Opa_vertelt, wat is nu ongeveer de 2e hands waarde van de gehele box met alles wat werkt?
zit dr ook een lader bij?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Laatste item dat ik in de verrassings-box heb gegooid..
Ik zeg niet welk model, en ik zou het fijn vinden als de
mensen die het wél weten het voor zich zouden houden.![]()
[ afbeelding ]
Is alleen even gebruikt om te zien of het goed werkt. (alleen getest dus)
Die heb ik niet* liggen, maar die ladertjes kosten iets van ¤3.50 ofzo op de marktquote:
Afhaken?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:01 schreef rene90 het volgende:
Doe eens gek want sta op het punt om af te haken:p
Ik doe er nú iets in om hetgeen wat vrouwen met auto's moeilijk vinden, een stukje makkelijker te maken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:16 schreef rene90 het volgende:
Me zus wel:) en is op zoek naar een FM transmitter haha anders wordt het hong kong bij uhm DX:)
Sneak peekquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef rene90 het volgende:
ik hou het in de gaten opa:D allemaal erg verleidelijk, vooral dat van 899 euro haha:)
ik moet de eerste draadloze telefoonset nog tegenkomen die 899 euro wasquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:59 schreef rene90 het volgende:
zit daar wel een oplader bij haha?
ach als het een draadloze telefoonset is met 2 telefoons is het ideaal, die van ons storen hier haha:D
Hier zit wel een oplader bijquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:59 schreef rene90 het volgende:
zit daar wel een oplader bij haha?
ach als het een draadloze telefoonset is met 2 telefoons is het ideaal, die van ons storen hier haha:D
Minder denken meer bieden!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Vraag me érg af wat het kan zijn dat E 899,- heeft gekost, en jou nu dusdanig weinig waard is dat je het zo makkelijk wegdoet... Dat plaatje hint naar iets van een uber-de-luxe telefoon, als het dat is zou ik het echt absurd vinden... Dat geef je toch niet gewoon weg?? :-S
Zo is dat.. Bieden mensen, [BIEDEN!quote:
Momenteel geen zin in, te veel gedoe. Ik knikker alles gewoon in 1 doos en dan ben ik er vanaf.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:42 schreef fotostarter het volgende:
waarom niet alles los verkopen op marktplaats als het echt zoveel waard is als je beweerd?
dan heb je toch ook meer om aan goede doelen te schenken?
Gozer, omdat je zo gul bent neem ik de verzendkosten óók voor eigen rekening!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:02 schreef rene90 het volgende:
Whoehoe:)
En vooruit als klap op de vuurpijl sluit ik af met 75 euro, ik heb 3 goede doelen in gedachte dus mooi 25 per goed doel als je dit geen probleem vindt, dan zoek ik even de rekeningnummers op.
Als het geen probleem voor je is de 3 goede doelen hoor ik het en dan mail ik het even jou kant op.
Nee dat moet Rene woensdag zelf postenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wou je nou nog weten wat er in zit?
Die goede doelen zijn echtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:26 schreef rene90 het volgende:
Oke harstikke tof, heb meteen even de donaties gedaan, betreft:
Artsen zonder grenzen
WNF
Family Help Programme Sri Lanka
Allen 25 euro,
[ afbeelding ]
Adres ga ik nu PM-en, enne ik wacht woensdags avond af ben de hele dag niet thuis maar misschien iemand anders:D
Mooie foto trouwens, leuk gespeeld met Macro enzo. Wat voor camera heb je, Opa?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:41 schreef rene90 het volgende:
Ben toch benieuwd wat
[ afbeelding ] nou is haha met een waarde van 900 euro, denk dan aan een blackberry of iets. Maar we zullen zien haha.
Die camera heb ik al een jaartje of wat, is een Canon powershot A620.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mooie foto trouwens, leuk gespeeld met Macro enzo. Wat voor camera heb je, Opa?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:11 schreef Flaccid het volgende:
Maar hij werkt waarschijnlijk niet meer. Anders is het best lame!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach laten we maar van het positieve uitgaan he, en lijkt me erg onlogisch aangezien hij ook zelf aangaf dat ik zelf de donaties maar moest doen i.p.v. het geld eerst naar hem te storten. Ach komt vast goed, morgen weer een kans:)quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:15 schreef ASSpirine het volgende:
Zou natuurlijk wel raar zijn zou hij je oplichten
Wat zou hij daar aan hebben
Vertel....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef Radio-silence het volgende:
Ik hoop niet dat die is overleden, heb ik een keertje gehad op marktplaats.
Ja, dat was best een goed idee van mijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:52 schreef Kriebbel het volgende:
Wat een tof idee om het op zo'n manier te doen
Ook voor het eerst!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat was best een goed idee van mij
Meestal krijg je niks terug voor het storten van geld naar een goed doel. It only shows you carequote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:01 schreef Placenta het volgende:
Whahahahaha rene90 heeft 75 euro naar een goed doel gestort en er niks voor terug gekregen
De ironiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:10 schreef il-patino het volgende:
[..]
Meestal krijg je niks terug voor het storten van geld naar een goed doel. It only shows you care
Over 6 maanden een telefoontje of ik structureel wil doneren, dat dan weer welquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:01 schreef Placenta het volgende:
Whahahahaha rene90 heeft 75 euro naar een goed doel gestort en er niks voor terug gekregen
Lijkt me niks voor hem dat ie je oplicht.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef rene90 het volgende:
Nee vandaag ook niet ontvangen![]()
Van het 1 op het andere moment is ie opeens pleite... 6 dagen lang inmiddels al. WTF
Aan de andere kant, heb toetsweek dus is misschien wel beter, ik wacht nog 3 weken en anders danne ga ik er maar vanuit dat ik op ironische wijze ben "opgelicht". Maar gaan we nog maar even niet van uit.
Ja idd, komt wel goed. Gewoon een kwestie van geduldquote:Op maandag 2 juni 2008 12:41 schreef rene90 het volgende:
Ach ik blijf me verheugen, want hij komt vanzelf:D Twello zal wel zo'n klein dorpje zijn waar je 1 keer in de week je post kan brengen of iets.
Maar... is het ook een dorpje van waaruit je maar 1 keer in de week online mag zijn?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:41 schreef rene90 het volgende:
Ach ik blijf me verheugen, want hij komt vanzelf:D Twello zal wel zo'n klein dorpje zijn waar je 1 keer in de week je post kan brengen of iets.
daar gaat me hoopquote:Op maandag 2 juni 2008 17:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar... is het ook een dorpje van waaruit je maar 1 keer in de week online mag zijn?
dacht ik me ook te herinneren. Ik ga er vanuit dat ie paar dagen weg is, en dat het wel goedkomt. Het houdt de spanning er wel inquote:Op maandag 2 juni 2008 23:50 schreef rene90 het volgende:
Hij komt uit Twello llewy zie 1 van de 1e pagina's.
@nachtdier,
Hij zou hem die dinsdags op de post doen en gelijk even de Tracktrace code opsturen, adres van mij heeft hij dus al. Afwachten dan maar. Sinds die dinsdag is hij niet meer online geweest.
Inderdaad, die gast is echt gewoon 20-25 jaar ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik denk dat die Fobo post een grapje was omdat hij opa_vertelt heet....
Moeilijk he' normaal reageren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef NanKing het volgende:
Ik snap dat mensen meer info willen hebben maar dit alleen aan Opa_Verteld om dit te geven.
Gezeik om hoe, wat en waarom wordt dan ook niet op prijs gesteld.
Doe je in de bumper van je auto (4 stuks) en dan heb je op je dashboard een klein lcd schermpje met hoever je van de muur/ iets achter je af zit. Het is best een uitgebreide, hij geeft de afstand aan, en welke hoek.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:20 schreef Scorpie het volgende:
Wat zijn die parkeersensoren dan eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |