Vertel....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:13 schreef Radio-silence het volgende:
Ik hoop niet dat die is overleden, heb ik een keertje gehad op marktplaats.
Ja, dat was best een goed idee van mijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:52 schreef Kriebbel het volgende:
Wat een tof idee om het op zo'n manier te doen
Ook voor het eerst!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dat was best een goed idee van mij
Meestal krijg je niks terug voor het storten van geld naar een goed doel. It only shows you carequote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:01 schreef Placenta het volgende:
Whahahahaha rene90 heeft 75 euro naar een goed doel gestort en er niks voor terug gekregen
De ironiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:10 schreef il-patino het volgende:
[..]
Meestal krijg je niks terug voor het storten van geld naar een goed doel. It only shows you care
Over 6 maanden een telefoontje of ik structureel wil doneren, dat dan weer welquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:01 schreef Placenta het volgende:
Whahahahaha rene90 heeft 75 euro naar een goed doel gestort en er niks voor terug gekregen
Lijkt me niks voor hem dat ie je oplicht.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef rene90 het volgende:
Nee vandaag ook niet ontvangen![]()
Van het 1 op het andere moment is ie opeens pleite... 6 dagen lang inmiddels al. WTF
Aan de andere kant, heb toetsweek dus is misschien wel beter, ik wacht nog 3 weken en anders danne ga ik er maar vanuit dat ik op ironische wijze ben "opgelicht". Maar gaan we nog maar even niet van uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |