Tja, verrassing:quote:
Tja, das nep natuurlijk. Je moet gewoon een box samenstellen en vervolgens laten bieden. Bieden ze onder de waarde heb je pech, bieden ze erboven heb je mazzel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:35 schreef Apekoek het volgende:
, waarde staat inverhouding met het formaat en inhoud.
idd, nu is de spanning eraf.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, das nep natuurlijk. Je moet gewoon een box samenstellen en vervolgens laten bieden. Bieden ze onder de waarde heb je pech, bieden ze erboven heb je mazzel.
Denk ik niet, het is natuurlijk erg lullig als er ver boven de waarde wordt geboden, dan benadeel ik de koper. En dat is ook niet mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, das nep natuurlijk. Je moet gewoon een box samenstellen en vervolgens laten bieden. Bieden ze onder de waarde heb je pech, bieden ze erboven heb je mazzel.
Inderdaad, nu is het opeens wel erg kansloosquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |