Ik vraag me toch af he. Mensen worden steeds ouder. Hoe strook je dat met deze uitspraak? Lijkt me nou niet bepaald logisch.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat besef ik .. glad ijs.
Maar op deze manier maken we ons zelf dus wel een erg zwak en zielig product. Zwakker en zwakker.
Rest van de natuur staat het niet toe en ik denk dat goed is.
het menselijk-ras heeft de mogelijkheid gekregen zich boven de wetten der natuur te plaatsen...quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja dat besef ik .. glad ijs.
Maar op deze manier maken we ons zelf dus wel een erg zwak en zielig product. Zwakker en zwakker.
Rest van de natuur staat het niet toe en ik denk dat goed is.
Ok, als je die berichten even had gelezen, en ik noem even de 1e als voorbeeld, dan zal je zien dat het volgens de experts een nog te verwaarlozen probleem is, dat prozac wel is aangetoond, maar een (gemiddelde) concentratie hebben ze niet eens kunnen bepalen, laat staan een fatsoenlijke risico inschatting kunnen doen. Nou geef je continu af over het overmatig besteden van gelden aan Aids ipv hongerbestrijding etc, maar correct me if I'm wrong, ik proef toch iets van een "waarom doet de overheid hier niks aan" ondertoon in je berichtgeving, diezelfde overheid die ons volgens jou in samenwerking met bigpharma en het militair industrieel complex blootstellen aan chemtrails en weet ik wat niet meer. Dan sla je toch lekker zelf een bron?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
overigens betrek ik mijn stellingen niet geheel tot alleen tot het gebiedje NL hè.
Prozac in drinking water
Zorgen om medicijnen in drinkwater
Geneesmiddelen in drinkwater en drinkwaterbronnen
Toxicologen vergaderen over drinkwater
Hoezo is het geen recht dat we kinderen krijgen? Moeten we daar toestemming voor vragen? Dieren krijgen ook gewoon kinderen, waarom mensen niet?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is misschien een lastig onderwerp ...
(+ lang verhaal
Ja maar als het dus een misbaksel is wordt het direct afgestoten.... Wij mensen gaan daar verkeerd mee om.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo is het geen recht dat we kinderen krijgen? Moeten we daar toestemming voor vragen? Dieren krijgen ook gewoon kinderen, waarom mensen niet?
Je mag geen relatie hebben met je zus of nicht. Omdat je daar mongooltjes van kan krijgen. Sommige mensen (down syndroom bv) hebben gewoon het recht niet. Dat kan je een kind niet aan doen.quote:Ik ben het er wel mee eens dat onze genenpoel kan verzwakken door ernstig zwakke kinderen alsnog een kans te gunnen; sommige foetussen krijgen in de baarmoeder een hartoperatie, een tijd geleden is er een kind geboren die bij geboorde een nieuw hart, nieuwe longen, nieren én een nieuwe lever kreeg. Dan schiet je volgens mij ernstig door met iemand in leven proberen te houden.......maar sta maar eens in de schoenen van de ouders! Ik ben geen vader, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ouders toch iets genuanceerder over deze dingen denken van bijvoorbeeld vrijgezelle mensen.
Er is een verschil tussen een dertiger in leven houden of iemand van 85. Ik heb ook niet gezegd dat het meteen moet maar na een 30 dagen kan je toch wel conclussies trekken.quote:Iemand die in coma ligt in leven houden....in veel gevallen is er nog wel hoop. Sommige mensen komen na jaren nog bij. Wat is er belachelijk aan om zulke mensen nog een kans te geven? Als er werkelijk geen hoop meer is en de hersenen zijn ook echt ernstig beschadigd, dan vertellen de artsen dat ook wel aan de naaste familie.
Ik had het er over als z'n persoon zelf aangeeft van jongens, het hoeft niet meer, ik hebt mooi gehad.quote:Wat betreft oude mensen in leven houden: ook hiermee kan ik jouw gedachtengang wel begrijpen, maar ik moet meteen aan een bepaalde Star Trek aflevering denken: word je 65? Gefeliciteerd! Mag je meteen euthenasie plegen, want je wordt een last voor de samenleving, nadat je je hele fucking leven hebt gewerkt om die samenleving te bouwen en te steunen!
Mijn vader zit nu in een verzorgingstehuis, o.a. zijn longen zijn echt helemaal aan gort. Hij is volkomen afhankelijk van verzorging en slikt dagelijks gemiddeld 17 verschillende soorten medicijnen om nog in leven te blijven. Moet je zo iemand maar laten sterven? NEE! Hij heeft zich altijd voor de medemens ingezet, hij heeft voor de kerk gewerkt en heeft voor diverse organisaties gewerkt die zieken en ouderen verzorgen / bezoeken / een fijne dag bezorgen. En nu zou hij als oud vuil maar vernietigd moeten worden?
Of zou je zo iemand dan uit medelijden maar moeten laten sterven? NEE! Hij geniet echt in dat verzorgingstehuis: Mooi uitzicht, fantastische verpleging, heerlijk eten en wij komen regelmatig bij hem op bezoek.
Teveel en is om woest van te worden, terwijl het niet hoeft. De problemen kunnen met de grootste gemak opgelost worden als hebzucht is een aan de kant wordt gezet.quote:Aan onze maatschappij is inderdaad ontzettend veel mis, maar je moet het niet allemaal te zwart/wit zien.
Het is overduidelijk een susbericht. Er is dus wel degelijk iets aan de hand. Maar kenneliijk ben jij dus vatbaar voor zulke propaganda pulp.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:18 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ok, als je die berichten even had gelezen, en ik noem even de 1e als voorbeeld, dan zal je zien dat het volgens de experts een nog te verwaarlozen probleem is, dat prozac wel is aangetoond, maar een (gemiddelde) concentratie hebben ze niet eens kunnen bepalen, laat staan een fatsoenlijke risico inschatting kunnen doen. Nou geef je continu af over het overmatig besteden van gelden aan Aids ipv hongerbestrijding etc, maar correct me if I'm wrong, ik proef toch iets van een "waarom doet de overheid hier niks aan" ondertoon in je berichtgeving, diezelfde overheid die ons volgens jou in samenwerking met bigpharma en het militair industrieel complex blootstellen aan chemtrails en weet ik wat niet meer. Dan sla je toch lekker zelf een bron?
Als het propaganda is, waarom kom je er dan zelf mee?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is overduidelijk een susbericht. Er is dus wel degelijk iets aan de hand. Maar kenneliijk ben jij dus vatbaar voor zulke propaganda pulp.
Wie bepaalt wat een misbaksel is?Je gaat een hellend vlak opquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja maar als het dus een misbaksel is wordt het direct afgestoten.... Wij mensen gaan daar verkeerd mee om.
Dat staat daar los van.quote:En vervolgens worden we straks gedwongen om direct bij geboorte tot chippen. Hoe ziek zijn we met onze gedachten....
Dat was binnen het dierenrijk. Daar kunnen wij nog wat van leren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat een misbaksel is?Je gaat een hellend vlak op
[..]
Niet we hebben geen rechten meer op onze eigen lichaam...quote:Dat staat daar los van.
En dat is dus het hellende vlak.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat was binnen het dierenrijk. Daar kunnen wij nog wat van leren.
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wie wil je dan laten bepalen wie kinderen mag krijgen? De overheid? Daar was je toch zo op tegen, tegen de overheid? Of iig tegen een overheid met teveel macht, en dan wil je de overheid nog meer macht geven?
Of wil jij alles gaan bepalen?
Ik ga daar geen antwoord op geven. Dat loopt toch alleen maar uit op Goebbels en holocaust.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dat is dus het hellende vlak.
Er staan trouwens nog wat vragen voor je open.
[..]
Zou kunnen, maar hoeft niet. Waar het mij meer om ging is dat je aan de ene kant continu een ernstig wantrouwen tegenover de overheid aan de dag legt, en aan de andere kant nu beweerd dat "er maar ingegrepen moet worden" (want daar komt het op neer). Wie moet dat dan doen, en waarom vind je het in dit geval wel OK?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik ga daar geen antwoord op geven. Dat loopt toch alleen maar uit op Goebbels en holocaust.
Pardon? Oh grote lambiekje, wie ben ik om aan uw oordeel te twijfelen....quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is overduidelijk een susbericht. Er is dus wel degelijk iets aan de hand. Maar kenneliijk ben jij dus vatbaar voor zulke propaganda pulp.
mmm wel apart dat de Trouw op deze wijze duidelijk wil maken dat de Fransen de Nobelprijs hebben gehad. Door te beginnen Dr. Gallo zwart te maken. Dat is toch wel opmerkelijkquote:Hoogmoed wordt afgestraft
"Boevenstreek" van onderzoeker Gallo kost hem de Nobelprijs voor geneeskunde
De Amerikaanse onderzoeker Robert Gallo moet toezien hoe twee Franse ontdekkers van het aidsvirus de Nobelprijs voor de geneeskunde opstrijken.
De Nobelprijs voor de geneeskunde 2008 gaat voor de helft naar twee Fransen die het aidsvirus hebben ontdekt. De andere helft is toegekend aan een Duitser die als eerste inzag dat baarmoederhalskanker wordt veroorzaakt door het seksueel overdraagbare papillomavirus (zie kader).
meer
Kissinger heeft hem toch ook gehad? En wat dacht je van Al Gore de CO2-guru. Het is van de zotte af! Precies wat Zeitgeist Addendum probeert duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:43 schreef Houtworm het volgende:
Lambiekje, even een simpele vraag. Beschouw jij alles en iedereen die anders denkt dan jou meteen als minderwaardig?
De nobelprijs een farce noemen omdat jij vind dat "onbewezen wetenschap wordt geprezen" is toch wel een duidelijk voorbeeld van jouw zeer simplistische denkwijze. Misschien moet je eens aan jezelf gaan twijfelen in plaats van twijfelen aan mensen die echt ergens verstand van hebben en echt onderzoek doen.
Weljaa, trek 1uitzondering maar weer helemaal uit zijn verband..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef Lambiekje het volgende:
Het recht op zelfbeschikking staat (weer verder) op de tocht
We hebben langzamerhand geen zelfbeschikking meer.
Nou wat een logica. Omdat ze de prijs geven voor iets wat je niets snapt (of wellicht niet wilt snappen) en het daarom nep en onbewezen noemt is de prijs ook gelijk nep/een farce/een complot etc. ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mmm wel apart dat de Trouw op deze wijze duidelijk wil maken dat de Fransen de Nobelprijs hebben gehad. Door te beginnen Dr. Gallo zwart te maken. Dat is toch wel opmerkelijk![]()
Overigens is het wel ernstig dat er onbewezen wetenschap wordt geprezen. Nobel is dus ook een farce geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |