En het is verdorie altijd alleen Ajax dat zoiets overkomtquote:
Hoe bedoel je???quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
De ene keer heb je geluk met de scheids de andere keer pech. Nu had ajax een keer pech met de beslissing van de scheids ze hebben dit seizoen ook al een aantal keer scheidsrechter mee gehad (zie bijvoorbeeld ajax-herenveen van woensdag)
Tsja Kosterquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Door de laffe kut instelling van Koster en Ajax zijn ze in het zadel geholpen ja. Leuk dat we tegen de verhouding op voorsprong komen, maar we verdienen gewoon een flinke nederlaag.
Tsjah als je niet vooruit voetbalt maar breed ga je ze in je eigen 16 uitnodigen.,quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:17 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En het is verdorie altijd alleen Ajax dat zoiets overkomt
Dat boeit me echt geen ene flikker. Al winnen we op z'n PSV's. Feit is dat Haverkort geen penalty geeft in de 1e helft voor hetzelfde als waar hij in de 2e helft wel een penalty voor geeft. En wederom een ontzettend belangrijke wedstrijd geheel en compleet bepaald door de scheidsrechter.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Door de laffe kut instelling van Koster en Ajax zijn ze in het zadel geholpen ja. Leuk dat we tegen de verhouding op voorsprong komen, maar we verdienen gewoon een flinke nederlaag.
1-3, nog 2x scorenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:17 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En het is verdorie altijd alleen Ajax dat zoiets overkomt
ik bedoel te zeggen dat je soms een beslissing van de scheidsrechter in het voordeel van ajax valt en soms in het nadeel. Dus je kunt wel gaan zeiken maar je bereikt er toch niks mee.quote:
Wat awas ons voordeel tegen heerenveen dan???quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen dat je soms een beslissing van de scheidsrechter in het voordeel van ajax valt en soms in het nadeel. Dus je kunt wel gaan zeiken maar je bereikt er toch niks mee.
Kom op man. Zit je te kijken? Dan zie je toch dat wij gewoon kut spelen. En dan is de scheidsrechter kut, maar dan kijk ik liever naar bijvoorbeeld Huntelaar die er weer bij loopt alsof het hem geen moer interesseertquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dat boeit me echt geen ene flikker. Al winnen we op z'n PSV's. Feit is dat Haverkort geen penalty geeft in de 1e helft voor hetzelfde als waar hij in de 2e helft wel een penalty voor geeft. En wederom een ontzettend belangrijke wedstrijd geheel en compleet bepaald door de scheidsrechter.
Het Nederlandse voetbal kent tegenwoordig nog amper uitslagen waar geen grote stempel van scheidsrechters op staan.
Zeiken levert niks op, het is alleen verschrikkelijk frustrerend. Voor de penalty was er voor Ajax helemaal niets aan de hand. Na de penalty begon de 'overmacht' van Twente pas.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen dat je soms een beslissing van de scheidsrechter in het voordeel van ajax valt en soms in het nadeel. Dus je kunt wel gaan zeiken maar je bereikt er toch niks mee.
rode kaart terwijl de eerste geen eens geel wasquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat awas ons voordeel tegen heerenveen dan???
2-3 Nong.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Vleminckx 3x
Kom op Twente, nog even die 3e!
En daar hebben we de zwakheid van Ajax.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zeiken levert niks op, het is alleen verschrikkelijk frustrerend. Voor de penalty was er voor Ajax helemaal niets aan de hand. Na de penalty begon de 'overmacht' van Twente pas.
Marco laat hem vast thuis.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:21 schreef Mr.Mills het volgende:
KJH ook weer compleet onzichtbaar. Die is echt op.
Wat een gigant he? Ongelooflijk ook, 12 maand geleden nog niet eens een basisplaats bij een Braziliaanse club in de 3e divisie.quote:
Nogmaals, het boeit mij geen ene kut dat we slecht spelen. Ja, ik speel liever goed en win. Maar ondanks dat we zo verschrikkelijk slecht blijken te spelen, heeft Twente nul komma niks voor elkaar weten te spelen totdat je een penalty tegen krijgt waar geen regel voor te vinden is in de reglementen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kom op man. Zit je te kijken? Dan zie je toch dat wij gewoon kut spelen. En dan is de scheidsrechter kut, maar dan kijk ik liever naar bijvoorbeeld Huntelaar die er weer bij loopt alsof het hem geen moer interesseert
Daar kreeg Ajax ze ook voor in die wedstrijd dus ik zie het voordeel niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
rode kaart terwijl de eerste geen eens geel was
En 2-3quote:
Yup, mentaal zwak. Bij een tegenslag is het altijd een kwartier lang bibberen. Aan de andere kant werkt het twee kanten op. Heb je een meevaller, dan lukt gelijk ook veel meer.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:23 schreef Plasterk het volgende:
[..]
En daar hebben we de zwakheid van Ajax.
Kun je nagaan hoe slecht onze verdedigers zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat een gigant he? Ongelooflijk ook, 12 maand geleden nog niet eens een basisplaats bij een Braziliaanse club in de 3e divisie.
el ahmadiquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wie gaan er dit seizoen weg bij FC Twente?
Nadeel bij kleinere teams die CL of Ueafa halen is vaak dat ze na de zomerstop een schim zijn van wat ze warenValt bij twente denk ik nog wel mee denk ik tho
er is nog altijd een thuis wedstrijd.. mjaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:22 schreef Enchanter het volgende:
Ik mis dus niks![]()
We zijn tenminste gewend aan het UEFA cup toernooi
Dat gaat een topper worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat een gigant he? Ongelooflijk ook, 12 maand geleden nog niet eens een basisplaats bij een Braziliaanse club in de 3e divisie.
Leek er wel op...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:26 schreef cultheld het volgende:
Trapte Rommedahl nou na?
Ik heb m'n raam open en hoor mn eigen tv niet eensquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:25 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
Wat een pokkelawaai hiero @ Angelslo
Tussen 21:00 en 21:20 is er 2 keer gescoord, kan dat?
Koster is een zeug. Had gehoopt dat 'ie ons op z'n minst nog voorronde Champions League kon bezorgen voordat hij oprotte naar de Toekomst waar hij Colin het leven weer zuur mag gaan maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:23 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En 2-3
Die Koster straalt toch zoveel minder uit dan de zogenaamd saaie Rutten he
Bekende van me half jaar sv gekregen voor zo'n geintje (niet van de wouten maar omdat ajax erachteraan gingquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
je zou maar steward zijn daar hehe
jaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bekende van me half jaar sv gekregen voor zo'n geintje (niet van de wouten maar omdat ajax erachteraan ging).
Als je doelt op het moonen
Het lag inderdaad allemaal aan Haverkortquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:31 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat een hoerenjong die HaverkortOok nog ff te vroeg affluiten...
Nee Ajax heeft verdiend verloren, maar het had gewoon niet gehoeven omdat twente 1 goal werd geholpen door Haverkort.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:32 schreef Shivo het volgende:
[..]
Het lag inderdaad allemaal aan Haverkort
Nee, maar was even frustratie. Ajax speelde natuurlijk ook wel zeer slecht, maar om nou te zeggen dat Haverkort goed floot, neuh. En de scheidsrechter is altijd een makkelijke zondebok, niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:32 schreef Shivo het volgende:
[..]
de nederlaag wel. tot dat punt hadden ze geen echte kansen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:32 schreef Shivo het volgende:
[..]
Die is het hele jaar al geweldigquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:36 schreef fanneke het volgende:
Dik verdiende overwinning van Twente.
Ik heb zitten genieten van Engelaar. Absoluut de beste man vanavond.
Als hij zo blijft voetballen mag hij best wel mee naar het EKquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:36 schreef fanneke het volgende:
Dik verdiende overwinning van Twente.
Ik heb zitten genieten van Engelaar. Absoluut de beste man vanavond.
en moet dus gewoon mee naar Zwitserland.quote:
Hij gaf ook de schuld aan het veldquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:42 schreef Moody het volgende:
Koster geeft de scheids ook de schuld
Misschien vergeet-ie dat Ajax alleen maar voor de goal heeft gehangen de 2e helft
Daar zou Twente meer last van moeten hebben. Ajax speelde countervoetbal.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij gaf ook de schuld aan het veld
tele 020quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:49 schreef Moody het volgende:
Het commentaal gaat echt alleen maar over Ajax, schandalig!
Dat heb je aan die lafbek van een Koster te danken die wel even dacht een 0-1 naar Mokum te brengen zonder verdere inspanning.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:33 schreef sjimz het volgende:
FC Twente heeft terecht gewonnen
Geen enkele beleving bij Ajax in de tweede helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |